Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Molydeus

    őstag

    válasz Domonkos #91110 üzenetére

    OK, akkor elnézést kérek a prekoncepció miatt. :)

    Igen, erre akartam kilyukadni, hogy ez a méret már nem vágható ki olyan egyszerűen a hagyományosból. 60%-ig ez megtehető, bár a split-Space már ott is választóvonal a kényelem és a szenvedve, de megoldható között (feltéve, hogy nem akarsz veszíteni a funkciókból). Ráadásul ott még maradhatsz a konzervatív megoldásoknál, amik ismerősek (pl. a 14"-os notikról).
    60% alatt a számosság probléma fokozottan jelentkezik. Muszáj átszervezni, sok dolog kerül át layerre, ami eddig a defaulton is elérhetők volt, és nincs vagy legalábbis sokkal kevesebb a hely a redundanciára. Az ékezetek is bekavarnak. Egy ideig amolyan mobil szerűen próbáltam rétegekre pakolgatni, de az OÓÖŐ, UÚÜŰ "belefúr" a többibe. És ez még csak a felszín kapargatása részemről, nem is jutottam a végére.

    A nyilak egy érdekes kérdés.
    Számomra semennyire nem fekszik a row staggered csúsztatás a nyilaknál (a szokásos WASD egyáltalán nem, az IJKL kicsit jobb), egyszerűen fáj. A vonalba vagy gyémánt alakba rendezés sem jött be.
    "S ameddig számolsz, az 3(ujj)-ig legyen! 4-ig ezért ne számolj tehát, sem pediglen 2-ig, hacsak nem folytatod a te számolásodat 3-ig".
    Szóval vagy legyen a megszokott dedikált, vagy "ortho" de legalábbis szimmetrikus a távolságokat nézve.
    Játékoknál amúgy nem is klasszikus elrendezésben használom, hanem "Z" formában, kb. QWSD-ben, de ez is csak orthonál. Viszont navigálásnál a Home és az End kerül az Up két oldalára, ami "Z"-vel már nem adódik.
    A colstag még kimaradt.

    M.

Új hozzászólás Aktív témák