Új hozzászólás Aktív témák

  • Rick4

    félisten

    válasz Rick4 #135404 üzenetére

    Nos, a február 28-adikai hírek után alig egy héttel újabb hír érkezett, a samsung nagy kínkeservesen végre eldöntötte, egy szervizesnek rá kellene néznie a láthatóan hibás monitorra, biztosra akarnak menni az időhúzással, ezért még mindig ott tartunk, hogy a levél alapján kellene nekik egy garijegy és számla, nem volt szerencséjük, 5 perccel később ott volt a válasz, bár annyit nyertek, hogy a válaszlevél feldogozási ideje megint 3-4 nap, esetleg egy hét, és addig hallgathatnak.
    Nem mellesleg megjegyzem, a garijegy fotója már náluk van február 12 óta, szóval furcsa, hogy ismét kérik, de a tények tükrében már ez is csak egy gyenge próbálkozásnak tűnik...

    Tehát ténylegesen február 20 óta ügyködnek azon, hogy egy nyilvánvalóan hibás monitorhoz szervizest küldjenek.
    Ezek alapján én egészen biztosan nem veszek többé Samsung terméket, és másnak se javaslom.
    Csalódás, megveszek 3-400K-s monitorokat, (most épp 3 van itthon) 350K-s mosógépet, 350K-s hűtőt, mert az bizony Samsung, nem kapualjból, hanem hivatalos helyekről, hogy tudjam érvényesíteni a garit, 20 év alatt egyvalami megy tönkre, azaz rajtam biztos tudtak valamennyit keresni, és akkor elszúrják egy ilyen ügyintézéssel/ hozzáállással? Vicc.

Új hozzászólás Aktív témák