Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • K1LLMy53Lf

    senior tag

    válasz arcitec #118057 üzenetére

    én nem akarok extra garanciát, nem is éltem a lehetőséggel vásároláskor. részemről csak az a kérdés, hogy az alap 3év alatt, ha probléma lenne, azt lehet-e közvetlen Dell-lel intézni vagy Emag-gal kell (adott esetben szenvedni, mert habár nekem nincsenek velük garancia terén tapasztalatom, de ha jól értettem a fentebb írtakat, van, aki szívott már velük)

    #118058 jeni : igen, pár hete már olvasgatok stb, és alapvetően arra jutottam, hogy megvárom az xv272u kv-t, mire elérhető lesz nálunk, de aztán szerdán jött ez a kupon extra akció, megnéztem miket lehet kapni, Dell mindigis jó volt minőségben (melóhelyen is eddig Dell monitorok voltak, ill itthon is egy U2312HM van jelenleg, gondoltam legrosszabb esetben ott van a 30napos elállás Emag-on, ha mégsem válik be)
    Csak S4ntos kolléga előhozta az Emag-os vásárlást pont ezzel a Dell monitorral kapcsolatban, ezért gondoltam, hogy akkor már felteszem a kérdést (alap 3évben emag vagy dell intézi a garit), hátha valaki tudja a választ.

    De nem akarom szétoffolni a topikot, sry érte, majd ha megérkezik a monitor, lekérem service tag alapján az infókat Dell-től és max még közvetlen meg is kérdezem őket, ha valami nem stimmel (néztem Emag felületét, hogy hol tudom megkérdezni őket, ahogy javasoltad, de nem látok ott sem direkt kontaktot általános dologgal kapcsolatban, csak a telefonos üfsz, ill az előre definiált kérdések, kitöltős ürlap)

Új hozzászólás Aktív témák