Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsoltika74

    tag

    válasz Virgi44 #41922 üzenetére

    Köszönöm szépen!

    Az arukereső nem is hozza.

    Mennyire megbízható bolt az Alza a garanciális ügyintézéssel kapcsolatban?

    71000 a +3 év garancia :F

  • Duran

    tag

    válasz Virgi44 #40452 üzenetére

    Tegnap vittem vissza ocsmány backlight bleedinggel a tv-m, rajtam kívül csak abban az egy órában amíg ott voltam, még kettő tv-t hoztak vissza hasonló problémával, különböző méretben / árkategóriákban. (Ez egy pici mosonmagyaróvári Euronics üzlet...). Az eladó már nem kapott szikrát.

    Egyetlen javaslatom, ha teheted neten rendeld, kiszállítással, hogy legyen esélyed elállni a dologtól, mert akár itt vagy akármelyik márkaspecifikus topicban szétnézel, sajnos úgy fest, a minőség itt is száguld a béka segge alá, beszéljünk bármilyen árkategóriáról.

    Véleményem szerint érdemes még a teljes összeállítás előtt a tv-t kipróbálni egy gyors homogenintás/pixel teszttel, akár félig kicsomagolt állapotban, aztán ha nem jó, mehet is vissza.

    Százával viszik vissza a foltos csíkos alaplaphibás etc. tv-ket, ha pedig nem az elállásra, hanem a garanciális ügyintézésre alapozol, orosz roulettet játszol a pénzeddel, mert sok gyártó kivonja magát a felelősségvállalás alól a standard "ez a technológia velejárója" szöveggel.

    Értem én értem, de nézegesse az a foltos tv-jét aki akarja miután százezreket fizet érte, én nem fogom. Picit visszagörgetve vannak itt (vagy a Samus topicban) sorstársak akik már a 3. Vagy 4. készüléket cserélik a Samsung Q szériás készülékekből is.

    Euronicsnek nagy pirospont, hogy szó nélkül elindították a cserefolyamatot, illetve még a villanyt is lekapcsolgatták nekem, hogy sötétben is tudjam nézegetni a különböző panelek minden féle képességeit. :DDD . Rendesek voltak.

    Töredezettségmentesíteni azért kell, mert a lemezen a forgás szétdobja az adatokat

Új hozzászólás Aktív témák