-
Fototrend
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Nem tudom, nem tudok érdemben nyilatkozni, mert sohasem hackelntem még így variátort.
Az biztos, hogy az előző hozzászólásodban lévő képen ahol az új külső tárcsád van, azon látszik, hogy nagyon nem ment ki a szíj ameddig kéne neki. Az nagyon sok volt.
Ez milyen cucc most amid van (variátor)? Mondtad, de én már elfelejtettem. Az szíj szélességben hozza a gyárilag előírt értéket?
Amúgy itt másról van szó, nem szándékos butításról. Miért tennék? Nekem van egy 180 4T runner-om és azon tökéletesen kimegy a szíj. Nemsokára szétfogom szedni, és akkor csinálok majd képet róla. Tökéletesen látszik a külső és belső tárcsán is, hogy kb a maximumig kifut a szíj. Igaz mondjuk, hogy ez a része a hajtásnak malossi (malossi kevlar szíj, malossi multivar), ráadásul tavaly nyáron lett beletéve. 65 ezer volt ez a része a dolognak a görgőkkel együtt, bár ez még nem az én pénztárcámat terhelte, mert akkor még nem az enyém volt a motor csak szereltem. De megy is tőle mint az ördög. A végsebessége is jó, a gyorsulása meg még jobb. Viszont tisztán emlékszem arra is, hogy amikor kivettem belőle a gyári variátort meg a régi szíjat akkor látszódott, hogy a gyári cuccnál is kiment teljesen a szíj.ui: Azért csak óvatosan ezekkel a tárcsa mahinálásokkal. Láttam már ilyet szétrobbanva darabokban, hogy a többi dologról amit vitt magával már ne is beszéljünk. Értem ez alatt azt a részét a műveletnek, hogy eltávolítottad a hullámosodást belőle. Tehát ha minimálisan is, de valamivel vékonyabb lett az anyag.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz sityupityu #69203 üzenetére
a most bent lévő új tárcsán látható kifutás szerintem is nagyon kevés, de igazából a gyári variátordob kopásánál is jól látszik, hogy sosem ment ki rendesen, ami azért elég szomorú
Ez milyen cucc most amid van (variátor)?
Hát már van mindenféle .
Ami a régebbi hsz-ben van beépítve (és most is azzal járok), az a gyári variátordob gyári görgőkkel, plusz egy kb 1000km-t futott szíj, és az új fix tárcsa (kb 500km-es).
Az újabb hsz-ben 0km-es cuccok vannak (kínai GY6 variátor, fix tárcsa, 835/20/30-as szíj), direkt azért, hogy az új maximális méreteknél lássam az igazodást. A gyári és a kinai kúp szögei megegyeznek a szíj miatt.Modding:
A gyári leszabályzott tárcsát nem is akarom/merem hosszú távon használni, csak ki akarom próbálni, hogy azzal meddig dolgozik a variátor.
Még az is előfordulhat, hogy hiába tudna közelebb kerülni a dob és a tárcsa, de pl a nyomólap+görgők nem viszik el odáig.
De ha elmegy 65-70-ig "variátorból", akkor leszedetek az új tárcsa végéből is 1mm-t. (Ezzel ugye nem gyengítem, csak nem lesz olyan mély.)
Ha ez bejön, akkor lehet leszedetek a gyári hullámos dob végéből is 1mm-t, de persze előtte kiszedem és asztalon meglesem, hogy mennyire fér közéjük a szíj.Egyénbként most találtam végre Aliexpress-en QMI153-as variátor szettet (dob, görgők, csapszeg és a fix tárcsa is benne van!), ami képek alapján egyezik a gyári cuccal. Megrendeltem azt is, meglátjuk.... valamit csak össze lehet faragni ennyi cucccból .
Én örülnék a legjobban, ha lenne hozzá 60K-ért valami tuning cucc, de én nem találtam ilyet, és boltban is azt mondták, hogy ehhez nincsen
-
nyogo83
Topikgazda
Mintha remlene, hogy korabban irtam ezzel kapcsolatban.
Ilyenkor azt probald meg, hogy kiderited, miben ter el az a blokkod a tobbi GY6-os blokkhoz kepest, amihez mondjuk lehet is kapni cuccot.
Amit nekem rovid ido alatt sikerult kideriteni, hogy elmeletileg a 153QMI es a 152QMI variatora azonos, sot elvileg a 157QMJ is(ez mar 150cc-s GY6 blokk). pl [link] Nezd a kompatibilitast pl.
Innen kiindulva ha 152QMI-hez, vagy 157QMJ-hez keresek Multivart, maris talalok.[link] Lehet meg Pollinit is.Az, hogy a Malossinal kb 3 tipusu robogot irnak a kompatibilitasi listanal erre a tipusra, szerintem nem jelent semmit, mert mind a 90 fajta tavolkeleti cuccot nem fogjak felsorolni amibe jo.
Mindenesetre kis kutakodas es meglesz az.[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Sziasztok. Van egy Iyen Botari 8AMP 6/12V akkutöltőm. Ezzel tölthetek 12 voltos 4Ah robogó akkut? Valahol azt olvastam hogy az ilyen autós töltők kinyírják ezeket a kis akkukat és csak érzékenyebb kisebb töltőkkel töltsem. A töltő dobozán autó és motor szimbólum van de nem akarom tönkre vágni az akkut. Az akku ilyen sima 5 ezres alap aksi.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
suste
veterán
válasz nyogo83 #69205 üzenetére
Igen, köszi, írtál róla, de sajnos a valóságban nem egyezik a 152 és a 153 variátora! (Egyébként én is azt az infót olvastam róla, hogy egyezik, ezért is rendeltem meg.)
Ha egyezne, akkor semmi gondom nem lenne, hiszen már 2db variatorszettem is van 152-eshez. De mint ecseteltem már itt (képekkel is illusztrálva), hogy a 152-esé 4-5mm-rel mélyebb. Konkrétan a nyomólap görgőpályái meredekebbek és hosszabbak, mint az én gyárim (153). A dob másik oldala, a kúpos szíjpálya paraméterei hiába egyeznek meg, ha nem fér el a 152-es variátor, mert alig tudod rákapatni az anyát (rugós alátét nélkül!).
De azért kipróbáltam kis trükközésekkel, és jól is ment a robogó a 152-esével, csak éppen elindulni nem lehetett vele. Szerintem már annyira nem volt síkban a szíj, hogy kis fordulaton is felmászott a dobra, így egyből vitte a kereket....(4mm az elég sok itt).Ezen a vonalon akkor tudnék eredményes lenni, ha:
-találnek vagy csináltatnék egy kevésbé mély de a görgőknek megfelelő nyomólapot
-leszedném a főtengelyről a nyomólap mögötti berugó fogaskereket, és kihézagolnám a 152-es variátornak megfelelően (a berúgást buktam így).Szóval most a gyári moddolással próbálkozom inkább . (60k-t nagyon nem szívesen dobnek ki egy 152-es tuningra, ami nem fog elférni.)
-
nyogo83
Topikgazda
Furcsa, hogy sok helyen siman kompatibilisnak hozzak a ket tipust(bar nem szentiras amit webshopokban irnak alkatreszre).
Pedig az a nemet gy6-motor.de site elegge kompetensnek tunik a temabanHat akkor tenyleg nem maradt mas, mint a gyari amit rendeltel, esetleg valami jobb minosegu Taiwani tuning szett, aminek a mereteit vasarlas elott le kell egyeztetni a webshoppal.
Ahogy elneztem ezt a 153QMI blokkot, azert eleg sok Keeway-be szereltek annakidejen, szoval nem szabad lenne hogy annyira ritka legyen. Az emlitett siteon is irja a kulonbseget a 152-153 kozott es megemliti, hogy a variatornal faragni kell egy kicsit, hogy a 152-es bemenjen.
"Variator is working out the "big", so I shortened the 115mm Vario Vario sleeve / bushing. However, all other variators 152/157QMI fit for the exchange."
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Rivaul #69207 üzenetére
Nemhogy kis akkuhoz, hanem én semmilyenhez sem használnám már ezeket a hagyományos töltőket. A legnagyobb baj ezekkel az, hogy addig töltik az akkukat amíg le nem veszed róluk. Tehát simán túltöltheted és kinyírhatsz vele bármilyen akkut.
Inkább nézzél valami ilyesmit. Szinte aprópénzért árulják már őket és tényleg jók (Lidl stb). Sok évvel ezelőtt még csak húszon vagy harminc ezrekért lehetett ilyeneket venni, de ma már 10 alatt is vannak. Persze ezek nem akkora márkák mint amiket drágábban veszel, de sok hozzáértő szedett már szét illetve mért be műszerrel ilyen olcsó töltőket amikből az jött le, hogy hogy max minimális pontatlansággal, de szinte majdnem ugyanazt az eredményt hozzák, mint a drágábbak.
Ezek a töltők tuti biztosan leoldanak ha fel van teljesen töltve az akku, ráadásul a hatékonyság érdekében fokozatosan veszik le a töltőáramot a vége fele, és tudják a csepptöltés funkciót is. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy egy akkut akár állandóan rajta lehet hagyni. Amikor teljesen tele van akkor inaktív, hiába van rákötve és van áram alatt. Amikor egy bizonyos szint alá megy az akku töltöttsége akkor bekapcsol, és minimális erősségű töltéssel pótolja ami hiányzik belőle majd ismét lekapcsol. Nekem két ilyesmi töltőn van két 100AH-ás munkaakkum folyamatosan amikor nem használom őket(csónakmotorhoz). Már öt évesek az akkuk, de még mindig jók.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz nyogo83 #69210 üzenetére
Igen ezt (is) olvastam én is, de elég szűkszavú sajnos.
Az egybehangzik az én leírásommal, hogy túl mély a 152-es a 153-as helyett, és logikus lépés lenne a hüvelyt rövidíteni, de akkor méginkább hamar fog indulni a kerék, hiszen eleve nem tud viszamenni a szíj alapállapotra (nem hiába van a hézagolás ugye ). Ez így egy nagy 22-es csapdája .
Ráadásul hiába lesz kisebb a hüvely, ha a variátor dob eleve kijjebb esik így is a nyomólap méretei miatt, vagyis nagyon nem lesz síkban (ez a teszt is meg volt már, a szíj gyorsításkor egy pontban elfordult ). Legjobb esetben is hamar kinyírja a szíjat.
Szóval egyelőre nem találtam semmi kompetens oldalt, vagy bejegyzést, aki/ami hasonló részletességgel leírná amit tapasztalok. -
Rivaul
addikt
válasz sityupityu #69212 üzenetére
Köszi. Igen, néztem ilyet csak a Tecsóba a linkelt töltő 3 utolsó darabja ki volt rakva 1500-ért. Annyiért elhoztam De ha nem tesz jót az akkunak akkor nézek valamit a motorhoz. Nekem is 100-as akku van de az autóba. Igazából csak azért vettem ezt mert ennyire olcsó volt és hát legyen valami itthon. Napi 70km autózok nem igazán kell a töltő.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #69212 üzenetére
Azt a lidl-ös akkut én is várom csak nem tudni előre hogy mikor lesz, így lehet lemaradok róla.
-
BlackPriest
őstag
válasz sityupityu #69212 üzenetére
nekem ott szokott jól jönni a régi fajta, amikor már nagyon lemerült egy akku és az "okos" töltő 6V-osnak látja. A "buta" töltő simán beletölt. Tudom, ilyenkor már jó eséllyel kuka.
Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.
-
martillo
tag
Sziasztok,
Mennyire gyakori, hogy lefele csal a kilometer ora?
Ma reggel megneztem gps sebessegmero progival es fixen 50,3 km/h-t mutatott, mikozben a mutato 45-50 kozott volt feluton a motoron, ~48-nal.Ma jelentkezem be elso szervizre a mocival es fojtaseltavolitasra.
Mit varhattok ettol a komplett mutatvanytol? Kb mennyi idore kell ilyenkor leadni a motort, mit csinalnak vele a szerviz keretein belul illetve a fojtaseltavolitas soran? Mi az a fojtaseltavolito szettVan valami, amit at kellene neznem, ellenorziznem majd a motor atvetele elott, el tudnak itt valamit rontani nekem?
Koszi elore is az infokat, ha tudtok segiteni.
(Keeway RY6) -
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #69218 üzenetére
At kellene tudni fujni rajta. Azzal most megfogtal, hogy a sapkaban egyiranyu vagy ketiranyu, de logikusan nezve kettonek kell lennie.
Sok motornal kulon szellozteto szelep van a tank legmagasabb pontjara kotve, hogy se tulnyomas ne legyen, meg ugye a az uzemanyag fogyasaval egyutt ne keletkezzen vakuum. Szoval a sapkaban is mindket iranyban tudnia kell levegozni, ha nincs a tanknak kulon szellozoje.
-
martillo
tag
-
macilaci78
nagyúr
válasz martillo #69223 üzenetére
Ahogy visszaemlékszem az elmúlt 1 hét írásaira, az órák általában csalnak éspedig felfelé. Lefelé csaló óráról nem jött hsz.
Viszont 69 km/h kb 43 mph. Ha a motorod skálázása mérföldben van és 45-50 között mutat, akkor mérföld per órában felfelé csal. Nekem gyanús...Oké, én se vagyok teljesen normális.[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #69221 üzenetére
Megnézem neked majd otthon, de szerintem egy sima kis lyuk van azon a sapkán.
(#69219) martillo Ha már elolvastad akkor nem írom le, hogy milyen folyamatokból áll.
Maga a munka és a vele együtt járó idő része nem nagy durranás. Egyórás műveletnél nem szabad többnek lennie. Itt inkább azon múlik a dolog, hogy mennyi melójuk van, hány motor van még a tiéd előtt. Persze ha ti úgy egyeztetek meg, hogy előrerakják a tied, akkor az más kérdés."Mi az a fojtaseltavolito szett?"
Hát arra én is kíváncsi lennék....
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
őstag
válasz sityupityu #69225 üzenetére
Lehet a Dremel..
-
martillo
tag
válasz macilaci78 #69224 üzenetére
Megneztem, km/h-s a skalazas.
Akkor hazafele lehet megprobalok egy masok alkalmazast is, ezt most hasznaltam eloszor.Pont ezert is kerdeztem, hogy lehet-e ilyen csalas, mert ha jol tudom, pont biztonsagi okokbol, tudatosan csalnak lefele az orak minden jarmuben egy kicsit. Nah, majd delutan vegzek meg egy merest.
-
Topikgazda
-
martillo
tag
válasz sityupityu #69225 üzenetére
Koszi!
"Mi az a fojtaseltavolito szett?"
Hát arra én is kíváncsi lennék....
=>ez jo hir :-)Ugyanis a telefonba azt mondta a srac, hogy kell rendelni a mocihoz fojtaseltavolito szettet.
Viszont ahol vettem a mocit, ott a srac azt mondta, hogy ad mindent, ami a fojtas eltavolitashoz kell, kaptam is egy leragasztott dobozt, amit nem nyitottam ki eddig, gondoltam, majd a szerviz. De most ramjott a kivancsisag, ha hazaerek kibontom, es erdekelt volna, hogy mit kellene latnom...Delutan ez is kiderul akkor.
-
Topikgazda
válasz martillo #69229 üzenetére
"Ugyanis a telefonba azt mondta a srac, hogy kell rendelni a mocihoz fojtaseltavolito szettet."
Nem mondod komolyan, ezek szerintem szívatnak téged.
Viszont arra a leragasztott kis dobozra nem tudok mit mondani, kérlek pár képet dobjál már fel ide, mert ilyet én még nem pipáltam. A dobozról illetve annak a tartalmáról...egyszóval mindenről. Köszi.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
forandor
tag
válasz martillo #69219 üzenetére
A gps sem feltétlenül pontos. Az a kb. 2km/h különbség meg elenyésző, valószínűleg majd nagyobb sebességnél megint más lesz az eltérés, akár pluszba. Amúgy ritka, hogy egy kismotor órája lefelé csaljon .
A fojtáseltávolítás rutinműtét, és elvileg díjmentes.
A szettben gondolom arra gondolnak, hogy kerül bele pl. új főfúvóka. A légszűrőn is elvileg módosítani kell. Ha kell, akkor ez esetben szerintem kap egy nagyobb belső átmérőjű pipát.szerk: igen igen, kérjük azt a dobozt kívülről belülről.
[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a riasztó és távirányítóról indítás lekötése mennyire macerás? Meríti az akkut én pedig nem használom. Simán lekötni gondolom nem lehet, mert akkor a kulccsal indítás sem menne.
Vagy hogyan szokták?Egy Motowell Magnet RS robogó.
-
martillo
tag
válasz forandor #69231 üzenetére
A doboz egy sima kartondoboz leragasztva, szerintem azt csak elokapta valahonnan.
Viszont most visszahovtam a szervizt, ahova vinnem, azt mondta hogy leomlo veg, fuvoka, tomites a szett tartalma es 3000Ft lenne. Ugyhogy elvileg ezeknek kellene lennie majd az en dobozkamban is.De termesztesen befotozom a teljes tartalmat, ha mar igy felkavartam vele az allovizet.
Koszi minden segitseget! -
Topikgazda
válasz forandor #69231 üzenetére
Tényleg kell cseréni fúvókát, de ezt miért hívják eltávolító szettnek? Ezt a marhaságot. Az ember valami szerszámra gondol. De kinézem belőlük, hogy képesen az ilyesmit is eltávolító szettnek hívni ezek a szakik.
A légszűrőhöz nem kell nyúlni, ha kell akkor azon a nyíláson simán tud több levegőt beszívni. Egyébként annak a pipának a legfőbb szerepe, hogy azt a minimális kis torokhangot is csillapítsa amit egy zárt légszűrőház kelt. Ha kiveszed belőle, akkor kicsit hangosabb lesz semmi egyéb.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz syler123 #69232 üzenetére
Én szerintem meg le lehet kötni úgy, hogy utána kulccsal tudod indítani. szerintem nem egy nagy művelet, csak hát bontani kell hozzá.
(#69233) martillo Azt mondta, hogy leömlő is van benne? Ugye az a könyökrészt jelenti. Akkor ezek szerint kompletten cserélik az egészet. De vajon miért, nem tudják belőle kivenni? Vagy eleve az egész cső jóval vékonyabb mint egy normál? Szerintem az utóbbi lesz. Na majd meglátjuk.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
syler123
veterán
válasz sityupityu #69235 üzenetére
Köszi!
Megpróbáljuk, egy kerékpár / motorboltban mondták, hogy nem úgy van ám hogy én azt lekötöm, akkor nem fog indulni Hanem hogy a negatív vezetéket kell lekötni / kapcsolót tenni rá vagy nem tudom (azt mondta ő sem ért hozz (motorszerelő??)), azért sem szedtem szét, mert ilyenbe már nem akartam belemenni, de ha csak annyi hogy követem a kábelét és lehúzom a csatlakozót az menni fog. Elvágni nyilván nem szeretném.
-
Topikgazda
-
forandor
tag
válasz syler123 #69236 üzenetére
A riasztó/önindító résznek külön biztosítéka van, én csak simán kivettem azt a biztosítékot és kész.
2008-as Keeway
szerk: a bal "ülésidom" mögött, elég volt csak alánézni, és kiszedni.sityupityu
Az én volt Keeway-em légszűrőjén volt pár lyuk fúrva (persze ésszerűen, nem falsot szívva). Beragasztottam, de nem örült neki. Az a pipa egyébként szűkebb, mint az eredeti Minarelli légszűrőpipa. Mondjuk maga a könyök is szűkebb.[ Szerkesztve ]
-
syler123
veterán
Köszönöm!
Ha hazaérek megpróbálom.
Valami eszi az akkut, remélem ezek azok, nem csak a "computer", ami az időt, megtett kilométert jegyzi meg.
[ Szerkesztve ]
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Tovább folytatódik a kanosszajarasom az 50-es kategóriában.
A lakhely kozeliek szinte totál elfogytak, így szelesitettem a kört, vagy kicsit messzebb lévőkre, illetve más típusokat is belevettem.
A Piaggio NRG külsoleg annyira nem tetszik, főleg a színei miatt, ez ami felkeltette az erdeklodesem:
[link] :Tul sok infó nincs róla, én kép alapján nem tudom eldönteni,hogy karbis-e, illetve DT, vagy DD, de a színei, ára,kulso tetszik. Lehet, hogy a kereskedoi háttérnek el kellene bizonytalanitani? A külföldi forgalmi megléte itt pozitívum, vagy semmi extra?Amúgy az NRG-krol mi az általános vélemény?
Ez lenne egy másik "uj":
[link] Ebben nekem az a szimpatikus, hogy Aprilia SR50, illetve aposomek melletti település, talán az emberrel is ki lehet valamit deríteni,hogy mióta az övé, mennyire vigyázott rá, szervizhatter stb. Szintén nem írja, hogy injektoros-e, ill. javittatni kellene a leírt hibá miatt, de külsőleg tetszik, és aposomek fel tudna hozni, ami szintén nem utolso szempont nekem... A km itt mennyire lehet gond? A többihez képest soknak tűnik...[link] Ennek szolidabbnak tűnik a festese, de tudom,hogy a külcsín nem minden sot.
[link] Külsoleg úgy tűnik egyben van...de drágábbnak tartom..
Gilerabol pedig ez tűnik pofasnak:[link] Szintén csak a képek alapján tudom totál laikuskent megítélni, de nekem úgy tűnik, mint ami egyben van, illetve a színe is barati.
Szerintetek érdekes lehet bármelyik?
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #69230 üzenetére
Szerintem egy póló lesz benne.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Yosolo28
csendes újonc
Nézzétek el tudatlanságomat (fingom nincs a 2T-hez), de foglalkoztat a kérdés, mi alapján lövik be általában a benzin levegő arányt?
Szemre? Fülre? Érzésre? Esetleg a gyertyát nézegetni? Műszerrel senki nem próbálta még? -
mumtaz
senior tag
válasz Yosolo28 #69242 üzenetére
Szakavatottabbak fülre, gyertyaképre megállapítják. Van, ahol kipufogógáz hömérsékketet is néznek. 2T-nél kicsit másképp működnek a dolgok. Igazság szerint a karbit jól belőni gyakorlitilag három gázzáklásban szokás, ha tényleg egy kicsit odafigyelnek rá.
De sok a tényező, hiába viszonylag egyszerű a motor. -
Yosolo28
csendes újonc
válasz mumtaz #69243 üzenetére
Igen azért kérdem, mert autónál egyszerűen AFR műszer be, aztán lehet nézni. Elméleti síkon mivel benzin az benzin, ugyan úgy 14.7:1 lenne a tökéletes és (nem brutális kompresszióviszonyú szívómotor esetében) 12.5-13:1 lenne a max power.
Persze a gyertyás is jó (több mint a semmi), de azért mégis pontosabb egy műszer.
Ezen felül ha még egy EGT-vel is megfejelik még pazarabb, de nem hiszem, hogy halandó ember ennyire belemerül a robogó tuningba. -
Üdv.
Létezik hogy a Derbi Senda gyári kipufogója ilyen gyenge,semmirevaló lenne?
Még 1 éves sincs a motor,minden mondhatni olyan mint mikor megvettem,csak a kipufogó csupa rozsda!
Melóhelyen sajnos nincs fedett parkoló,így ott napi 9-10 órát áll esőbe,hóba.......
Ilyen rozsdázás mellett szerintem maximum 1-2 év és szét is rohad.
Esetleg tudtok ajánlani helyette normális minőségű kipufogót?
Gyári a gép,nincs tuningolva,nem is igazán tervezem. -
martillo
tag
válasz sityupityu #69235 üzenetére
Es ime, itt van a buvos doboz tartalma. A dobozt nem fenykepeztem, egy sima, felirat nelkuli karton doboz, szerintem csak beledobtak, mert 70 km-rol szallitottak hazhoz.
Hozzaerto szemmel ez minden ami a fojtas eltavolitashoz kelleni fog, vagy hibadzik itt valami? -
dtsdexter
csendes tag
válasz Yosolo28 #69186 üzenetére
Nekem régi SR-em van viszonylag kényelmes jól ülhető bár a nekem a hátam fájt néha rajta de legalább a se**em nem. 193 cm akkor 115 kg voltam.
Haverom akitől vettem balatonról haza jött vele egyse**en a hülye gyökér. Tankolni állt meg vagy 2szer.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
mumtaz
senior tag
válasz dtsdexter #69248 üzenetére
Jetforce tavaly, mikor megvettem Siófokon. Egy seggel hazajöttem vele Újpestre. Najó. Velencei tó északi partjánál megálltam gyönyörködni egy fánál.
Csak Siófokon tankoltam. De keveset evett meg csak 138Km.Egyik haverom viszont Csokvaományról (Borsod megye) jött haza Budapestre egy babettával.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest