Új hozzászólás Aktív témák
-
DDL
őstag
Ez igaz. Csakhogy, sajnos a szervizek (tisztelet a kivételnek) szeretik ráfogni az ügyfélre a dolgot és ilyen felháborító idoklással visszadobják az ügyfélnek a labdát, még akkor is, ha szemel láthatóan nincs igaza. Csupán a szervíznek így olcsóbb és egyszerűbb. A laikus ügyfelet pedig könnyű megvezetni ilyen dumával. Arról előszeretettel megfeledkeznek az ügyfelek (is), hogy garanciális problémák esetén a szervíznek kell bizonyítani, hogy az adott javítás nem tartozik a garancia körébe ilyen-olyan okok miatt. Hangsúlyozom bizonyítani kell. Jelen esetben (amennyiben tényleg ez volt az elutasítás oka) már a szervízbe érkezéskor látszania kellett volna a belső törést okozó sérülésnek. Csak ebben az esetben nem garos. Ha ilyen nem volt látható akkor garos... Ez független a szervíztől és a készüléktől is.
Üdv: DDL -
bali79
tag
Hát akkor hajrá Mosquito, a lehetőség adott, hogy prezentáld a problémádat, irány a szerviz!
A vezetőig biztosan eljutsz.
Aztán írd meg, mire jutottatok.
(Mellesleg, ha szervizes problémák vannak, érdemesebb a MM-nál panaszkodni, mégiscsak ők választják ki a szervizpartnerüket.) -
Mfoto
csendes tag
Nekem is az a véleményem, ahogy írtam is, hogy ''panel hiba'' miatt nem lett elutasítva a garancia, DE senki a fórumon polemizálók közül (még én sem) látta a készüléket mégis minket szid mindenki, hogy lehet így szubjektívan véleményt mondani? Milyen konkrét információja van Valakinek arról (azon kívül, hogy EGY valaki állítja), hogy ténylegesen mi volt az elutasítás oka? Miért? Az u.n. ''ártatlanság vélelme'' az semmi? Vagy az, hogy ott kell panaszt emelni ahol érdemben lehet érte tenni? Ilyen alapon akár a Dunának is lehetne panaszkodni az sem tud semmit sem tenni azon kívül, hogy egy kis csobogással válaszol. Ha valaki NEM tesz meg mindent azért, hogy az általa vélt igazát a minden lehetséges arra hivatott személy, szervezet segítségével próbálja igazolni, akkor az egész csak fölösleges szájtépés, problémázás csak a probléma kedvéért.
-
DDL
őstag
Már bocsánat! De ilyen ''Az kizárt, hogy a garanciális javítást panel hiba miatt utasítottuk el és ahogy írod itt-ott van egy kicsi, apro karcolás, kopás ütődés, stb. Hát ez az'' kifogással nem lehet elutasítani egy mindennapi használati tárgy garanciális javítását! Ugyanis a használat közben kopik, karcolódik minden, sőt akár még kis ütődések is lehetnek rajta. Azonban belső sérüléseket ezek nem okozhatnak. Ahhoz törés jellegű külső sérülésnek kell lenni ha egyébként minden rendben a cuccban. Ez pedig óriási különbség! Úgyhogy, ha elfogadnak egy jó tanácsot ezt nem kellene elengedni a fogyasztóvédelemhez, mert nagyösszegű bírság lesz a vége (99%). Sőt ha nincs szerencséjük a KERMI vizsgálatot is önöknek kell állni (ha a fogyasztóvédelem indítja akkor biztos) ami akár több százezres összeg is lehet.
Üdv: DDL. -
Mfoto
csendes tag
Kedves e323 tulaj! Nem értem. Ha van valami gondod, miért nem azzal társalogsz akivel esetleg meg tudod azt oldani, mondjuk a szerviz vezetőjével, Velem.
Az kizárt, hogy a garanciális javítást panel hiba miatt utasítottuk el és ahogy írod itt-ott van egy kicsi, apro karcolás, kopás ütődés, stb. Hát ez az. Biztosan tudom, hogy gond, ha elromlik valami amit szeretne használni a tulajdonosa, de ez és a netes problémázás nem ok arra, hogy ha nem jogos a garanciális igény akkor is ingyenesen javítsuk meg. Így mindenki számára látatlanul panaszkodni igen könnyű és természetesen Mindenki Neked ad igazat a gonosz szervizzel szemben. Szívesen látlak akár Apukáddal, hogy konkrétan a probléma megoldásáról beszélhessünk. Egyébként való igaz, hogy tőlünk függetlenül is el lehet vinni a gépet a Fogyasztóvádelemhez kivizsgálásra.Véleményem szerint NEM tisztességes, hogy az általad szidott szervizt megnevezed, míg Te számomra és a netezőknek is elbújsz.
-
Mosqu!to
addikt
Rendben, valószínűleg elrángatom apámat, ő elég komolyan fel tud lépni ilyen helyzetben (már egyszer votlunk fülessel gar. ügyben, nekem nem csinálták meg, apámmal odamentünk, kérte a panaszkönyvet, eladó elkezdett hebegni-habogni, hívta főnököt, neki is elmondtuk a dolgokat, és látsd megcsinálták másnapra
).
-
Egyszerűen írd le benne, hogy mi történt tényszerűen. Nem kell félni tőle, jogod van hozzá. Igazából bármit beleírhatsz, azt is, hogy miért öreg a pápa, de ha baromságokat írsz, akkor nyilván nem vesznek komolyan a fogyasztóvédelmisek.
Ezért azt írd, ami tényleg történt, beleértve azt is, hogy hogyan álltak hozzád a szervizben. Az egyik lap a tiéd, a másodikat el kell küldeniük a fogyasztóvédelmi felügyelőséghez, a harmadik benne marad a füzetben. Esetleg a te példányodról készíts egy fénymásolatot, és küldd el postán ajánlva a minolta magyarországnak.
Persze ha nincs igazuk, akkor annál a pontnál, hogy kéred a panaszkönyvet, lehet megváltozik a hozzáállásuk, és mégis megjavítják... -
Mosqu!to
addikt
Kaptunk szervízlapot, amin ez áll:
Átvételi Jegyzőkönyv
2004.09.20. napján a Mirofotó Kft. által xy munkalapszámon garanciálisan javított
garancialevél száma: yz
Minolta Dimage E 323 típusú
gyári szám: xyz
objektív szám:
fényképező készüléket, amelynek szrvízbe adási időpontja: 2009.09.01.
A készülék hibája leadáskor:
system err.
Javítva:
system err.
hibával.
Cserélt alkatrészek:
1.
2.
3.
4.
5.
A készülék bolti eladatlan példány (???)
A készüléket működőképes állapotban, minden tartozékával együtt átvettem.
és itt az aláírások. Nos érdekes, mert mi az h eladatlan példány? meg mi lett javítva? a nagy semmi. Meg milyen működőképes állapotban vettem át? Nem is működik.... Én nem voltam ekkor ott, csak a bátyám. Ezt a lapot olvasgatván szvsz átb@szták a fejét. -
naga
senior tag
Szerintem ne hagyjátok magatokat, ha tényleg nem lett leejtve, illetve nincs rajta külsérelmi nyom (törés, repedés). Panaszkönyv, szervízvezető kérése stb. Esetleg meg kell kérdezni a hazai forgalmazót, hogy ilyenkor mit lehet tenni.
Egyébként kaptatok valamilyen szervízlapot, vagy csak ránéztek és azt mondták, hogy rossz a panel? -
Mosqu!to
addikt
Pontosabban vásárolva lett az MM-ben, garanciát a Mikrofotó kft. (1131 Bp. Reiter Ferenc u. 118-120) -nél kellett intézni.
-
süti5
őstag
Régebben úgy tudom, ha ilyen panasz lépett fel, vitás garis ügyben az üzletnek kellett továbbítania a vitás gépet a Kermi vagy Fogyasztóvédelemhez, ahol megállapították a hiba okát. Ez alapján kellene vagy nem kellene nekik gariban kicserélni. Hogy ez így van-e most, azt nem tudom
-
naga
senior tag
Melyik üzlet?
-
Mosqu!to
addikt
áp
-
Mosqu!to
addikt
válasz
dr_karcsika #3 üzenetére
Nincs rajta semmi durva ütődés, 1 helyen meg van kopva, de ez természetes, mert ott fogja az ember a kamerát, illetve még 1 helyen karcos, de csak minimálisan, ez sem okozhatta a problémát.
-
dr_karcsika
tag
szia!
Ha akkorát ütődött, hogy a panel megsérült akkor nem kéne külsérelmi nyomnak lennie???
üdv -
Először is kérd el a panaszkönyvet és írd bele, hogy mi történt. Ha ezután sem javítják, akkor hívd fel a fogyasztóvédelmi felügyelőséget, és kérdezd meg, hogy mit tegyél. Szerintem ha nincs külsérelmi nyom a gépen, akkor meg kell hogy javítsák garanciába.
Ha viszont nyilvánvalóan látszik a gépen, hogy oda lett ütve veleminek, akkor gáz van... -
Mosqu!to
addikt
Az egész úgy kezdődött, hogy...
A topicban olvasható fényképezőgép 2003 decemberében lett vásárolva a sulinet programon belül, nagyon elégedett voltam vele egy darabig. A bátyámmal közösen használtuk, nagyon vigyáztunk rá. Sosem ütöttük sehova, a legnagyobb amit koppanhatott az a bátyám hasán volt, ugyanis a nyakába volt mindíg akasztva, és onnan lógott a hasáig. Azonban az elmúlt 2 hónapban érdekes dolgokat csinált: eleinte néha kivafagyott, néha nem érzékelt a gombok megnyomására, szal így állt a gép. Az utóbbi időben egyre sűrűbben csinálja ezt, és van amikor be sem indul. Tuti h nem elemprobléma, mert vadi újjal sem ment. Ekkor úgy döntöttünk, hogy elvisszük gariztatni, merthát miezmár. Miután megnézték a gépet, azt mondták, hogy a panelje tönkre van menve, és hogy ez biztosan ütéstől van, amit ők nem hajlandóak gariztatni. Sokáig veszekedtünk, hogy ugan már, sosem volt odaütve sehova, de nem hittek nekünk. Ekkor azt mondtuk, hogy jólvan, akkor mennyiért csinálják meg? Itt jött egy nevetséges összeg 30.000 ft-t kértek volna érte. Ennyiért ezt a gépet már újonan is meg lehet venni
Szóval a kérdésem az lenne, hogy mit tudok most tenni? Én sajna full láma vagyok a gépekhez, bátyámmal egyetemben, ezért mi nem tudunk sajna sok mindennel érvelni. Akár fizetek is egy új panelért, ha megéri.
Várom az ötleteket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple MacBook
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- PayPal
- Nagyon erős ajánlat lett az Apple Watch SE 3
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Steam topic
- További aktív témák...
- Ritkaság! Hibátlan Prémium felsőkategóriás LGA 1700 Alaplap! Asus Rog Strix Maximus Hero Z790 Wi-Fi
- HP EliteBook 840 G7 i5-10210U 16GB 512GB 1 év garancia
- LENOVO IdeaPad L340-17IRH - 17,3"FHD IPS - i7-9750H - 16GB - 1TB - Win10 - GTX 1650 - MAGYAR
- Apple Watch Ultra 2 GPS, LTE, 49mm // Számla+Garancia //
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest