Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 7Heads Drago

    veterán

    válasz Alaaf Pi #51 üzenetére

    Idézem neked a tesztből, mert nmem olvastad végig:
    de ezt igen szkeptikusan kezelem, mert a megadott 5,8 literes átlaghoz képest városban nálam 8,6 liter jött ki a korán jött tavaszban is.....
    mondjuk a Suzuki által használt, pusztán az önindító 2-3000 wattosra hízlalásával dolgozó opciót is idesorolva), a rollerakksihoz kötött elektromotor önálló helyváltoztatási képességei leginkább a nullához kovergálnak, extra dinamizmust nem érezni, a placebo jellegű kijelzés (hány kilométert tettünk meg a benzinmotor nélkül) elhiteti az ügyféllel, hogy irtó sokat spórolt, pedig nem lenne sokkal alacsonyabb ez a szám akkor, ha egy akku nélküli autóban számolná valami rendszer, hogy mennyit tettünk meg anélkül, hogy nyomkodtuk volna a gázpedált. A megnövekedett tömeg miatt fogyasztási előnye gyakorlatilag nincs, dinamikai előnye nem érzékelhető (szintén a tömegnövekedés miatt), egyedül arra jó, hogy alacsonyabban lehet tartani a károsanyag-kibocsátási szintet, ami egy ekkora testű autónál még így is messze van az EU-s céloktól, de kicsivel közelebb van, mintha egyáltalán nem lenne lágyhibrid. Vagyis: ha a hibrid hajtás tényleges előnyeit ki szeretnénk és ki is tudjuk használni, akkor a “mild” megoldásokkal egy bittel sem vagyunk előrébb.

    A gyártó szerint megéri, a pénztárca meg mást mutat.....

Új hozzászólás Aktív témák