Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz Gaboman #106003 üzenetére

    Kétféle létezik. Az egyik légnyomás vesztésre tömít és befoltozza a lyukat (pl. a Slime), másik meg vmi habos rettenet, amit a leeresztett kerékbe lehet fújni és az oda jól beleköt. Ha jól tudom itt a levegő vagy a CO2 beszorul a habba, ez adja a tartást.

    Mindenesetre mielőtt ilyesmikkel nyomjátok tele a kereket, azért nem árt tisztában lenni pár dologgal.
    Van olyan ezek közül, ami korrozív hatású, így tömlő nélküli kerékben okozhat érdekes dolgokat.
    Másrészt meg a javítást egy rémálommá teszi varázsütésre. Van olyan gumis, aki szimplán el se vállal, amint meglátja mi van a kerékben. Undorító egy matéria, teljesen el kell takarítani a kerékből javítás előtt. A hagyományos javítás kivitelezhetetlen ugyanis tőle. A preventív jellegű genyók télen beleköthetnek a kerék aljába és csúnya vibrációt okozhat. Úgy egy évig használható kb, utána elveszti a hatékonyságát. Ekkor csak egyszerűen nem tömít és simán kijön a lyukon a zöld genya.

    Nekem a bringámban volt Slime. Nem rossz cucc. Egy-két defekttől már megmentett. Úgy 0,2-0,4 bar esés volt, mire tömített.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák