Új hozzászólás Aktív témák

  • BlackPriest

    őstag

    nem biztos, hogy előbbre jutottam, megpróbálom leírni a saját szempontokat. volt korábban gsx600f meg zzr400 a seggem alatt, ott megszoktam bizonyos dinamikát, ami a jelenlegi crf250m-nél nyilván nincs meg, bár nagyon messze sem áll tőle (városi forgalomban motorozás az elsődleges felhasználási terület, kb 9-10 hónapot használom, a megbízhatóság fontos). ezért gondolkodok, hogy mit lehet tenni.
    - első megoldás, big bore kit, 305cc-re átépítés, elég kellemes eredményt hoz külföldi oldalakon utána olvasva, megmarad a viszonylag fiatal vas, gazdasági totálkár
    - drz400, nem üzemórás (a 40 lovas blokk legalábbis), van gyári sm, nem egy fiatal konstrukció, de sokan értenek hozzá, olcsó a fenntartás
    - husqvarna sm610, ahogy nézem ez több, mint elég nekem, viszont az üzemeltetés drága (de cáfoljatok rá)
    - ktm 640lc, esetleg 690, ez is több, mint elég, kérdés, hogy milyen állapotút sikerül találni, üzemeltetés a fentihez közeli, kevés helyen szervizelik mindkettőt
    - xt 660 x, az erő bőven jó lenne, a súlytól kicsit félek, viszont megbízható, injektoros

    esetleg más sm, amit nem vettem számításba?

    Bogár nélkül lehet élni, de minek?!_______________________________________________ Elnézést, hogy nem illik bele a véleményem a világképedbe.

Új hozzászólás Aktív témák