Új hozzászólás Aktív témák

  • Grillo

    senior tag

    válasz gyáliSanyi #33627 üzenetére

    Én úgy mentem el pénteken az első rutinra, hogy kb. 50 métert vezettem előtte váltós motort, ami jelentett egy 1-esbe váltást egy 1974-es MZ ET125-ön :)
    Robogóztam 2 évig vagy 12 éve, meg tavaly egy évadot lenyomtam szintén 50-es robogón Bp-n.
    Az első óra végére simán ment a váltás, kupplung csúsztatás. A feladatok közül a lassú menet a bóják között nem mindig lett meg 8 sec, de amúgy semmi komoly kihívást nem jelentett a dolog. Mondjuk a TUX olyan, mint egy bicikli, 20 kg-mal nehezebb, mint a robogóm.
    Ma voltam egy második alkalommal, minden fasza, forgalom után megyek is vizsgázni.
    Mondjuk pont abban az egy órában szakadt végig az eső, amíg ott voltam, esőnadrágom meg bent a cégnél...

    Felszerelést sisakon, kesztyűn kívül adnak, ha kell, de nekem a robogó miatt van mindenem.

    Én most megcsinálom a 125-öt, aztán jövőre a különbözetit korlátlanra. Mondjuk, ha belefér anyagilag, meg esetleg még motort is vennél, akkor csináld a korlátlant egyből.
    A2-nek, ha nincs kor problémád, szerintem nincs sok értelme.

Új hozzászólás Aktív témák