Új hozzászólás Aktív témák

  • Daywalker

    addikt

    válasz HSM #51860 üzenetére

    Úgy beszélsz a Gladiusról, mintha valami 1600-as V2-es lenne, ami tudom hogy büntet, de azért itt egy 650-esről beszélünk, ami ráadásul nem egy erőgép, noha a tesztelők szerint is nyomatékos ugyan, de inkább csak 6000-nél kezd veszélyes lenni. Ott meg már a fazer is ébredezik bőven. Hiba azt gondolni, hogy a fazer hülyebiztos.
    Egyébként egy 250-essel is meg lehet szívni hülye gáz- és kuplungkezeléssel, ergo az is kerékre lehet állítani. Pont ezért rossz példa a robogó, mert ott az automata miatt teljesen más világ az egész. Szóval egyetértek Outlanderrel, én sem értem ezt a nyavalygást...alapszabály, hogy új, ismeretlen motorral elsőre finoman bánunk, főleg ha az nem a sajátunk. Minden más hozzáállás hülyeségből, nem pedig a fokozatosság hiányából fakad. Tényleg nem bántásként mondom, de túl sokat agyaltok ezen, és amiket leírtok, az csupa user error, ami simán kiküszöbölhető lenne logikus gondolkodással és egy kis óvatossággal. Én messze nem voltam pro amikor tanultam, de az oktató azzal szórakozott, hogy jött utánam pitbike-kal és amikor megfordultunk a pálya végén, akkor ki tud jobban gyorsulni, én a GS-sel vagy ő :D:D:D Mindez ősszel, nyálkás időben...

    A fokozatosság elvéről meg annyit, hogy nem lehet olyan sok órát vezetni manapság, hogy ráérjen pöcsölni az ember. Ok, aki nagy jogsira megy mondjuk ne üljön egyből ER6-ra, de mondjuk a GS500 bőven belefér már elsőre is...

    [ Szerkesztve ]

    "A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."

Új hozzászólás Aktív témák