Új hozzászólás Aktív témák

  • TommyGun

    őstag

    válasz Topiccsendőr #86462 üzenetére

    Kicsit levagyok maradva az olvasással, de erre reagálnék, hogy ezt én is tapasztaltam. Szerelőm mesélte hogy volt télen a MOLnál vmi olajos "kézműves" foglalkozáson ahol olajakat mutogattak neki, mármint labor eredményeket, szóval ilyen kis fejtágítós cucc szerelőknek vagy mi :F Mesélte annak ellenére hogy a MOLnál volt nem a MOL olajakat hozták ki a legjobbra, persze ár/értékben azt mondta egész korrekt volt. Lényeg a lényeg hogy a Motul és Repsol olajak voltak a legjobbak de a számok alapján épphogy csak, tehát ár értékben nem a legjobbak de ahol nem számít az ár....mellesleg megyjegyzte hogy igen kis különbség van olaj és olaj között azonos viszkozitáson, elég sokáig Castrolt használt, most volt egy kis beszerzési gondja tavasz elején mert nagy mennyiségben nem tudott venni, aztán mikor már volt akkor meg felemelték annyira hogy napi használatban már szinte prémium árat kértek érte, gondolta a tanfolyamra alapozva kipróbál mást is, egyik napról a másikra csak nem mondhatja mindenkinek hogy 1,5x lesz az olajcsere...alternatíva meg volt.
    ELF és MANNOL olajakkal dolgozik most alapból, persze ha vki extrát kér azis van. Mondta hogy nagyon sok gépbe rakott ELFet (főleg 10w40) meg ugye oda van figyelve hogy a minősítés stimmeljen, és azt kell mondjam most én úgy érzem jobb lett a váltom mint a castrollal, vhogy jobban jár a váltó üzemmelegen mint a castrollal. Szóval én egyelőre elégedett vagyok.

    "Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."

Új hozzászólás Aktív témák