-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
ujskodas
tag
Ha volt már bocs, de hátha érdekel valakit.
[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Horvi
őstag
válasz FIREBLADE78 #86304 üzenetére
Egészen véletlenül nem pont a tied?
Hello darkness, my old friend...
-
Geresics
addikt
Az elmúlt időszakban egyre több probléma volt az oldalam tárhely-szolgáltatójával (hostinger=fos). Lassú volt a honlap, és egyre sűrűbben írta azt, hogy "Oops, ön elérte a CPU használati limitet", ami miatt elérhetetlen volt a rendezvénynaptár (a többi úgy sem érdekel senkit sem! ). A hostinger supportja közölte: ingyenes tárhelyen ne reklamáljak, fizessek, és újra jó lesz... Anyád!
A tárhelyes topicban ajánlották a Nethely csapatát, akik végtelenül segítőkészek voltak, és segítségükkel sikerült átköltöztetnem hozzájuk a weboldalt.
Továbbra is ingyen tárhelyt használok (256MB nekem bőven elég), de a sebesség sokat javult, és többé nem lesz olyan, hogy a rendezvénynaptár nem elérhető!Szóval minden kedves motoros társam figyelmébe szeretném ismét ajánlani a folyamatosan bővülő rendezvénynaptárat! Szeretnék mindenkit biztatni (függetlenül attól, hogy szerinte sz@rok-e a videóim, vagy sem), hogy válogassanak a számukra szimpatikus rendezvények között!
Szerencsére sok motoros küldött már olyan rendezvényt, ami nem szerepelt a listán, így folyamatosan bővül a naptár, és rövidesen újabb nagyobb adag kerül bele a naptárba (a tárhely-mizéria miatt nem frissítettem a listát még)!
A rendezvény naptárért kattintsatok:www.MotorosVandor.hu/Rendezvenyek
HA tetszik, kérlek oszd meg bátran másokkal is (pl. facebookra másold be, hogy:
2017-es motoros (és veterán) rendezvénynaptár:
www.MotorosVandor.hu/RendezvenyekTovábbra is hangsúlyozom: egyik sem az én rendezvényem, és az oldalon reklám sincs! Nincs belőle bevételem semmilyen módon! Egyszerűen motorosként motorosoknak csináltam a naptárat!
u.i.: ha készül egy rendezvényről (hivatalos) videó, küldjétek el a linket, és beteszem, hogy utólag bárki megnézhesse!Köszönöm mindenkinek, aki segít egy megosztással, azoknak, akik pedig csak böngésznek a programok között, jó szórakozást kívánok! (Nem haragszom, ha nem osztod meg, én sem osztok meg minden hülyeséget, de szerintem ez nem igenis hasznos!)
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vendingo
veterán
A sisakom 3 évig volt a gyári zsákjában a szekrény mélyén. Normális, hogy az összes fehér minta full sárga lett? A sisak festett, és 100k volt.
Az olcsó 30 ezres sisakom csak simán a szekrény tetején pihent, annak semmi baja nincsen.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mike- #86300 üzenetére
és (#86301) persuader:
Most mé'?
(#86303) Horvi: Alattam még az sem tűnik olyan nagynak.
(#86304) FIREBLADE78: Supermoto nem vonz. Esetleg egy 690 Duke vagy egy Hypermotard, de ezek is csak részben hasonlítanak egy sm-hoz, nem kimondottan azok.
szerk.: (#86297) CyberPunk666: Én nem éreztem, hogy ez lenne a nekem való.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Regebben szo volt a motorosrendezvenyekrol, amit senki sem szeret.
Szerintem ez hatalmas buli lehetett, jovore biztos elmegyek valahogy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86312 üzenetére
Ebben vagy egy "kis" túlzás... Egyrészt nem motoros rendezvényekről volt korábban szó hanem motoros felvonulásokról ahol több tucat motoros gyökkettővel vonul végig a városon, az általad linkelt rendezvény teljesen más műfaj. Másrészt nem arról volt szó hogy senki nem szereti a felvonulásokat, hanem hogy van aki nem van aki de; mindenki mehet vagy nem kedve szerint, nem vagyunk egyformák.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Yasuo
aktív tag
Sziasztok!
Már elég régóta nagy álmom, hogy motorozhassak és legyen egy saját motorom. Most úgy néz ki, ha minden jól megy 1-2 hónapon belül elkezdem autóra a B-s jogosítványt. Ha ez meglesz meg szeretném csinálni motorra az A1-es jogosítványt, hogy vezethessek 125ccm-s motort is. És itt kérném tőletek a segítséget abban, hogy milyen motort vásároljak első motornak. Leginkább gyorsasági/sport kivitelűek tetszenek. Az összeg, amit rá tudok fordítani az max 350, nagyon max 400ezer forint, ebből kellene kihoznom egy megbízható, szép 125ccm-s motort. Milyet ajánlotok?
Köszi előre is!
S9+
-
Gaboman
nagyúr
Akkor a te gépeid az Aprilia RS125 vagy a Cagiva Mito 125 EVO2.
Az EVO2 a 125 cm3 motorok ferrarija, kinézetre is dögös, 7 sebességes, fiatalabb koromban akartam venni egyet, állati guszta gépek.
EVO 2
RS 125
2002 RS 125,
2000 EVO 2[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ha a hasalós jön be, akkor ilyesmiket keress - bár nem biztos hogy egy jó állapotúhoz elég lesz a pénzed.
(#86322) Gaboman: meg büdös kétütemű benzintemetők, Persu-n kívül más bottal sem piszkálná....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
Mondjuk az EVO 2 pont A1-re, 11KW-ra levizsgáztatva, az más kérdés hogy valójában nem annyi.
Bogyó bá': Ha ezt elmagyarázod nekem hogy a CBR 125 hogy lehet alternatíva az RS125 és az EVo 2-höz arra kíváncsi lennék.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Yasuo
aktív tag
Köszönöm a válaszokat!
A Honda CBR125-öket én is néztem, nagyon tetszenek. Szóval ennyiből még nincs igazán jó? Ez pl jónak néz ki, csak kicsit sokallom.S9+
-
AllTheBest
senior tag
Sziasztok, történt úgy, hogy a motorom át lett építve(Aprilia Rs125), ebben benne volt az is, hogy vettem egy egy yamaha wr fejidomot, aminél csak most eszméltem rá arra, hogy egy gyenge 35w-os japán szabványú izzó megy bele, a 35w a legnagyobb teljesítményű amit tudtam hozzá kapni... Ez sajnos este harmatgyenge, nem is járok a motorral most este.
A kérdésem az az, hogy esetleg legálisan lehet-e a motor elejére rakni kiegészítőként valami normálisabb fényforrást? Vagy esetleg tudnátok ehhez a fejidomhoz hasonlót ajánlani amibe valami normálisabb(pl h4)-es izzó kell?
Itt egy kép a gépről, hogy kb ehhez a stílushoz illő fejidom kéne ha nem megoldható a kiegészítő világítás...[link]
Hirtelen ilyeneket találtam, még nem ástam bele magam abba, hogy ez nálunk mennyire használhatóü legálisan... [link]
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #86322 üzenetére
A1-es jogsival vezethető hasalós gépet keresett. Most, 2017-ben. Erre ajánljátok neki ezeket az illegális ócska sz*rokat, pénztemetőket.... ....nincs most türelmem cizelláltabban fogalmazni, inkább megyek tovább dolgozni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
AllTheBest
senior tag
válasz Bogyó bá' #86326 üzenetére
Wow wow wow. Mint rs 125 tulaj ki kérem magamnak... Az enyém 11kw-os forgalmival rendelkezik, B125-tel vezetem, teljesen legális ,,ócska szar,,. Ezek a motorok akkor pénztemetők ha hülye várásolja... Az eladóknak nem szabad hinni, ennyi az egész. Ha rendesen össze van rakva, nincs szarrá forgatva és minőségi olajat kap, akkor kb ezek is kivisznek a világból, ezek az ócska szarok... Gondolom neked is onnan van rs tapasztalatod, hogy az egyik ismerősöd unokaöccse azt mondta, hogy szar...
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #86326 üzenetére
Pénztemető?
Hupsz bocsika, mivel is tud többet egy Honda CBR 125?
Sz@rok?
Valahogy én nem így ismerem ezeket a gépeket, akkor fogalmazd meg nekem ha lesz egy kis időd mitől is szar az RS125 és EVO2.
Epekedve várom a tapasztalataidat a típusokkal kapcsolatban.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Gaboman #86328 üzenetére
RS125 népítéletek - tulajok által írva. Hajdanán (4 éve, A1 jogsi előtt) én is elolvasgattam ezeket, mint ahogy az összes többi 125-öst is. Nem mindenre emlékeztem már, de a lényegére igen: sok pénzért fenntartható, előző gazdáik által többnyire erősen lelakott, széthajtott gépek, ráadásul legálisan nem férnek bele a 11kW-ba, még ha arról van papírjuk is. Ha valaki nem konkrétan szerelmes beléjük, korlátozott anyagi forrással rendelkezik, nem biztos hogy ezeket kellene ajánlani egy kezdőnek. Részemről vége, ha a Topikgazda törölni akarja a hozzászólásaimat, nem fogok felháborodni rajta.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Bogyó bá' #86330 üzenetére
A Mito próbál a lehető legjobban teljesíteni, és sok versenytársához képest csúcsminőséget nyújtani a fiatalok számára is. Így elmondhatjuk, hogy a modell a tinédzsereknek készült, viszont lehetséges, hogy nem nekik való? A Mito folyamatos törődést és karbantartást igényel, amit a legtöbb fiatal nem tud megadni számára. Vajon véletlen, hogy sok hazai tulajdonos motorja legtöbbször szervizben vagy a garázs mélyén álldogál csak, s sokat panaszkodnak a meghibásodásokra? Hogyan lehet, hogy külföldön találni olyan tulajdonost is, aki 7 év heti használat után sem tapasztalt motorhibát rendszeres karbantartás mellett?
Ott a pont az utolsó mondatban, ennyi, nem kell ezt túlragozni.
Mindenki tudja hogy egy kétütemű motor sokkal nagyobb törődést igényel, ez van, de aki szereti a motorját az törődik is vele.
Nem horrorisztikus összegekről beszélünk hanem gondosabb odafigyelésről.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Geresics
addikt
válasz Gaboman #86331 üzenetére
Első motortulaj általában hiába szereti a motorját, nem tud vele törődni rendesen. Fiatal, szeleburdi, stb. Igen, saját magamból indulok ki! Szerencsétlen első motorom kapott aztán hideget-meleget! Szereltük is sokat! Szervizben? Ááá! Otthon, szerszámosládával, kalapáccsal, néha hegesztővel! Egy idő után meguntam, és már nem műszakiztattam, hanem átépítettem erdőjáró-motorra! Mondjuk az volt ám a jó világ, sokkal több élvezetet hozott, mint előtte!
Aztán ránkszálltak az erdészek, és inkább eladtam szaré-hugyé...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Moleman
addikt
válasz AllTheBest #86324 üzenetére
Ha vizsgás motorról van szó, nem tudom, mennyire szabad belenyúlni, nekem a robogón könnyebb dolgom volt, felcsavaroztam egy autóra való H3 55W ködlámpát az első idomra, és tökéletesen világít. Aránylag magasra van állítva, hogy messziről észrevegyenek, de épp csak annyira vakít, hogy még nem villognak rám.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #86332 üzenetére
"Ahová ezek a gépek valók"
Így könnyű érvelni, hogy sűrű homályban hagyod az állításod felét.Megmondom az őszintét, nekem fogalmam sincs, hogy ezek a gépek hová "valók" (moto1? ) de én megfelelő felhasználásnak találtam felgurulni vele (RS125 "full power") Pestről Dobogókőre és vissza. Ugyanaz az út még az SV650-emmel is nagyobb élmény, pedig az nem is egy busa....
Szerethető, élvezetes gépek szó se róla, én is szeretem őket, de azért a 30 lóerő csak 30 lóerő, és ezzel a kis súly sem tesz csodát.
-
AllTheBest
senior tag
válasz Moleman #86334 üzenetére
Vizsgás a motor... Egyelőre szerintem az lesz, hogy berendelek kínából egy kamu ktm fejidomot 6ezerért már e jelzéssel ellátott is kapni, aztán abba már megy s2-es izzó, amiből már vannak nagyobb teljesítményűek is
HSM: Gyárilag én sem tudom, hogy hová valóak az rs-ek, de az biztos, hogy nem a magyar utakra... Pályára szeretik az emberek megcsinálni.
Ez a motor arra jó, hogy legyen az embernek valami normális erejű gépe akkor, ha nem akar várni a2-re vagy korlátlanra. Én még 1-2 évig elhajtom a sajátom, egész élhető kis motor, Az enyémen a henger pl 40-45 lóig tud normális karbival és kipuffal, 120 kilóhoz az is bőven elég, nem mondom, hogy sok, de egy 50-es kis szar utána már ez is elégEsetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
-
vendingo
veterán
Megvettem a gépezetet.
Külsőre nem a legszebb, de úgy fogom fel, hogy patina. 27 éves motor, nem vártam, hogy karcmentes legyen. Csúnyának nem mondanám, de van pár harci sebe, kavicsfelverődés, horzsolás, stb...
Na de: motorja jó, futóműve rendben, minden biszbasz működik rajta, kényelmes, tudok kiállva közlekedni, tudok helyezkedni az ülésén, nem egy zsebkendőnyi területen tördelem a golyóimat.
Első utam a közeli szőlőbe vezetett, ahova eddig csak gyalog és bringával merészkedtem. A moci jól vizsgázott, főleg, mert esett az eső, volt kis sár is.A gumija nem a legjobb, mert ez a fajta mitas elég fos vizes úton, cserébe nem kopik, aszfaltra és könnyebb "terepre" is jó.
Az ülés szép, kaptam hozzá dobozt, meg egy hengertáskát is, na meg egy extra hátsó lánckereket, amit mihamarabb szeretnék beszerelni, mert jelenleg városban 1-es, 2-es fokozatban tudok közlekedni, mert országútra van hangolva.
A motor finoman jár, pöccre indul, hangja mesés. Nem egy gyorsasági bajnok, de erőből megold mindent. 140-es utazót lazán tudja, nekem ez a lényeg, minden másra ott a V2 nyomatéka.
A gyári plexi egy rakás fos, telibe kapja a nyakamat a szél. Ezen majd az MRA vario segít, de 35-40k
Kipuff is cserés lesz majd egy arrow paris-dakar replicára, de előbb a kötelező cseréket szeretném letudni, utána jöhetnek a kényelmi dolgok.Próbaút végén majdnem magamra döntöttem a gépet. Megszoktam, hogy az SV-nél hamar talajt fogtam, ennél meg hiába nyújtózkodtam, hirtelen nem találtam a talajt. Jó magasan ülök, átlátok a kis dobozos autók felett is. Vonzza a tekinteteket a gép, csak sajna a 40-50 éves férfi korosztályét. Nem egy csajozós moci
Ami a legjobban tetszik, hogy nem kell folyamatosan az utat kémlelnem, hogy mikor megyek csatornafedélre, útjavításra, kátyúba. Átmegy ez árkon bokron.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Moleman
addikt
válasz vendingo #86337 üzenetére
Gratula!
Közben én is közelebb kerültem ahhoz, hogy mire is vágyom, végigüldögéltem a potenciális motorokat. A CBF600 kiesett, a GSX750F kiesett, nekem nem voltak kényelmesek, a Hornet és az ER6 nem rossz, de egyik sem fogott meg, a GSF650 és a Z750 viszont olyan, mintha rám öntötték volna. Karbis Fazer sajnos nem volt sehol, így plátói marad az a szerelem.
Üléspróbáltam DL1000-et is, az nagyon kényelmes, tudta, amit vártam tőle, de még nem vagyok biztos benne, hogy annyira nagy térdszöggel akarok-e motorozni, örülök, hogy első próbálkozásnak inkább a sport-túra vonalon indultam el (184 centi vagyok, átlagos lábhosszal).A hahus Z750-ek ijesztően olcsók, felébe kerülnek, mint a Red Baronnál, ez azért van, mert ők túláraznak, vagy azért, mert az olcsók szarok és az övék ennyire jó?
Jövő hétvégén megyek megnézni a beígért ismerős 650-es Banditot, el is hozom, ha nem lesz semmi baja.
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #86339 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Hiszed vagy sem, első hosszabb utam Pécsre tervezem rokonlátogatóba, illetve a környéken felkeresek pár cimborát. Ez attól függ, hogy otthon tartózkodnak-e a pécsiek. Ha aktuális lesz, akkor majd jelentkezek.
Moleman : Első motoromnál én sport túrában gondolkodtam, így lett az SV. Minél többet töltöttem a nyergében, minél vadabb tájakra merészkedtem úgy körvonalazódott meg bennem, hogy nekem valami kényelmesebb kell. Ekkor eladtam az SV-t, de végül nem lett belőle semmi, mert épp nem találtam megfelelő Africa Twint, amit megvettem volna, végül elfelejtődött a dolog.
Pár hete költözött az utca túloldalára egy motoros fazon, egész nap azt hallgatom, hogy jön megy a mocival, közben valami motoros műsor hatására elkapott a gépszíj és felkerestem a fórumot úgy, hogy nem akarok mocit venni. Aztán, hogy veszek egy 125-öst, aztán 500-ast, aztán vettem egy 750-est.
Csak meg ne bánjam.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
HSM
félisten
válasz AllTheBest #86336 üzenetére
Az oké, csak mondjuk ha elcsap egy autó, vagy bármi baleset történik, akkor elég komoly gondok származhatnak abból, hogy nem felel meg a jogsinak, rossz esetben a forgalminak sem a gép....
-
vendingo
veterán
válasz canniball #86344 üzenetére
Lábtartó gumi fémig kopva, jó pár kavicsfelverődés, festéklepattanás, bal oldalán egy kis horzsolás...
Ha rajta ülök, ezeket pont nem látom, így nem zavar. Közelről észrevehetőek a sérülések. A lényeg, hogy gyári sérülésmentes DID felnik vannak. Az drága tud lenni, ha cserélni kell.Jövő héten megy átnézésre, rendberakásra egy AT-hez elég jól értő szerelőhöz. Ő majd átnézi, elemzi a dolgokat. Télen majd kap egy komplett nagy generált, amikor bontva lesz a blokk is. Fullra gatyába akarom rázni a vasat, nem tervezek további kitérőket a motoros pályafutásomba. Ha kell ráköltöm a gatyám is, de legyen üzembiztos, és feleljen meg maximálisan az igényeimnek (új kipuff, plexi, egyedi ülés, doboztartó rendszer, fém kofferok...)
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
AllTheBest
senior tag
Szeptemberben volt egy balesetem a motorral, röviden: bevágtak elém és ráfékeztek én meg nem tudtam megállni, belecsattantam az autó hátuljába, motor eléggé megsérült, kézfejemben 2 csont eltört, mindkét térdem zúzódott.
Mivel kívülről nem nagyobb a henger, a Polini logót is a membránház alatt van, addig nem látható amíg a henger le nincs szedve Egy fossá tört motort meg nem hiszem, hogy fel akarnának dobni padra, hogy lássák hány ló van benne... Még amiatt se büntettek meg, hogy más szín volt a forgalmiban, mint amilyen a motor volt( 1 héttel előtte lett kész a teljes fényezés, ezt a rendőr is látta, szóval nem volt gond).Jelenleg még nem tud 45 pacit az enyém, talán nyár végére, a komolyabb kuplungszett elvileg jövő hét végén érkezik, kipuffot meg majd terveztetek petkuval ősszel, karbiból meg már 34mm-es kéri az üzemanyagot, szóval csak meglesz az a 40 paci
A gond azokkal a motorokkal van amik rendszám nélkül vannak használva ötvenesként... Az ilyeneket meg leszarják szerencsére
Esetleges elírásokért elnézést kérek, kevesebb ujjal nehezebb pontosan írni :) ---> Xiaomi Mi 9T 128gb
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sorozatok
- Autós topik
- Hardcore café
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen