-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz vendingo #85748 üzenetére
Nem is az a baj, hogy rétegmotor, hanem hogy most nagyon keresett ez a kategória, így aki mégis eladja, elkérhet érte akár arcpirító árat is, és így is lesz, aki megveszi, mert alig van kínálat....
Én a helyedben inkább a kínálathoz alkalmazkodnék. Miből lehet egy céljaidnak megfelelő dolgot kihozni olcsón? Mindig a magasságoddal jössz, de én is pont akkora vagyok, és persze, kiesik pár kisebb motor, de a többség megoldható. Én most egy K8-as SV650S-et hajtok, és szerintem nagyon jó cucc túrázni, egyedül a lábamat kell a kelleténél kicsit jobban összehajtogatnom. Amúgy sokan raknak rá túrakormányt is, az ülésbe is lehet rakatni extra szivacsot, szval minden megoldható. Sajnos a dobozolhatósága nem a legideálisabb, de aki nagyon akarta, azt is megoldotta. Terepezni gagyi, de földúton, akár elég vacakon is el lehet vele döcögni még a gyári gagyi fullpuha rugóval is, a gyári 150 vagy 155mm-es hasmagasság azért nem olyan rossz. Ehhez képest ebből a típusból választék is szokott lenni, normális áron, és nagyon szuper megbízható kis utazómotor. De biztos vagyok benne, hogy számtalan más, megfelelő típust lehetne találni a sport/sporttúra szegmensből is, ha mint kompromisszum, a gyengébb terepképesség belefér....
-
vendingo
veterán
Bejártam az egész balkánt sv650s-el. Minden túrán volt 1000km-es nap. Soha többet megint kis motort, főleg nem sv és társai. Jó motor, de nem 2 méterhez. Max rövidebb pár százas túrákra, de nem 3-4-5 ezres utakra való. Szar kátyús utakon meg halál használni. Volt, hogy 100 km-t tettem meg kb 3-4 óra alatt, a gs-ek meg vigyorogva száguldottak mellettem.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tboldi
nagyúr
Igaz, hogy nem túl erős és a terepképességei is eléggé korlátozottak, de fiatal és nem annyira drága: Honda CB500X.
Pl.: [link](Nem, nincs a linkelt példányhoz semmi közöm.)
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz vendingo #85752 üzenetére
Nekem semmi bajom nem volt vele, hosszabb túrán sem (1700km/nap volt vele pályán a max), 2 méterrel.
Ezzel egyet értek, kátyús utak a halála, nem véletlen érik nálam a teleszkóp+rugóstag fejlesztés.
Nyilván nem túraendúró, pláne nem GS BMW, de nyilván azok nem véletlen kerülnek többször ennyibe. Mondjuk ilyen kategóriából szvsz a DL1000XT is nagyon jó, nekem az az egyik kedvencem. nyilván, más árkategória. -
baboss
őstag
válasz CyberPunk666 #85756 üzenetére
Én videóra vettem, Lassított felvételnél megnéztem, hogy a célegyenes vonal mikor van a videó kép alján, majd amikor megint jött a célegyenes megint néztem az időt. Ezért írtam csak másodpercben az eredményeket.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz CyberPunk666 #85756 üzenetére
Van kakucson infrás jeladó. De vihetsz sajátot is. KOmolyabb pályákon tudsz transzpondert bérelni. De a saját infrás tökéletesen elég, ráadásul menet közben látod mit csinálsz.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz CyberPunk666 #85756 üzenetére
Kakucs, a köridők mérését a motorosok bérelt transzponderrel 1500 Ft
Pályacsúcsok, körrekordok
600-as kategória: 41,7 mp
Gokart: 36,5 mp
Bérgokart: 40,5 mp
Hát én csiga vagyok ZR400. -
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #85756 üzenetére
General mechatronics.
Ha nagyon hatekonyan szeretnek palyazni tanulni, vennek egy gps es koridomerot. Okostelefonra telepitheto szoftver nem jo, tul kevesszer frissit, 1Hz el nagyon pontatlan.
Egyik versenyzotarsam vett ebayrol egy egeszen jo gps koridomerot. Meg az iveket is lehetett nezni laptopon. Hatalmas segitseg, majdnem feler telemetriaval, mivel a feket/gazt is mutatja.
Rengeteget lehet vele fejlodni, nagyon gyorsan, viszonylag keves penzbol ha az ember tudja, mit csinal.
Ennel mar csak egy olcsobb dolog van, ami nekem nagyon sokat segitett, a teli szimulatorozas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #85762 üzenetére
Egszer hringen rámraktak egy ilyet pályanapon és kijött hogy 1:58:2 az ideális időm Persze forgalomban nem sikerült egyszer sem 58at menni
Milyen szimulátorra gondoltál?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #85763 üzenetére
Barmilyen szimulatorra. Nem kell rettento pontosnak lennie, egyszeruen felkesziti az embert, ha gyorsan akar menni, es konnyen atultetheto az eletbe.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
Ismét megkérdezem hátha, most úgyis bele vagytok melegedve a pályákba.
Pannónia ringre milyen közvetítőn keresztül érdemes kijutni úgy hogy nem a speedhuszárok fognak körbemotorozni hanem utcai túra gépek mennek...?!
Sima szabad napjuk kb nincs is. Csak közvetítők...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #85762 üzenetére
Ez a General mechatronics féle cucc nem gps-es fajta.
Milyen ajánlasz? Random rendelni e-bayről, elég lutrinak tűnik.
Ez egy egész komoly cucc, de azért a 489$ + szállítás + adók egy kicsit soknak tűnik érte.
http://www.speedangle.com/[ Szerkesztve ]
-
RAiN91
őstag
válasz Something_ #85767 üzenetére
Mert nem döntöttem eléggé és nem estek le a darabkák, vagy miért? (mert hogy én voltam az egyik legalassabb az biztos )
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #85765 üzenetére
Csak nézőként szoktam ritkán kimotorozni a cimborákkal, nem tudom a pontos díjszabást, de elmondások alapján drága. Jó pár éve már teljes osztrák tulajdonban van az egész, rendszerint csak osztrákok járnak ide motorozni. A legegyszerűbb ha írsz egy mailt nekik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lipton
őstag
válasz yodamastah #85760 üzenetére
Valto nelkulivel is (super rok 125 + tony vazam volt mg cuccokkal).
Egyik alkalommal ketten voltunk egy supermotos versenyzo sraccal aki gyakorolt (verseny gep, gumi, gumimelegito, stb) es felengedtek egyutt. Sehol nem volt... -
-
Lipton
őstag
válasz yodamastah #85772 üzenetére
Nagyon pukkant le kakucs, azota javitottak? Aszfaltban godor, szele letorve, bukoter veszelyes... gokarttal nem szerettem mar, Kecskemet sokkal jobb volt.
Oke, de a gokart 125-os (40le).[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
elkeserítő, hogy mennyire kevés a TT közvetítése... nem értem miért nem lehet neki rendes műsort csinálni.
-
runner 125
nagyúr
válasz Lipton #85774 üzenetére
Sokkal alacsonyabban van a súlypontja és ott a 4 kerék, egyenként ~ 20-25 cm-es gumiszélességgel .., ilyen kanyargós pályán jóval nagyobb kanyarsebességre képes, mint kb. bármelyik motor.
Sokszor ugyan nem voltam Kakucson, de pl a versenyrobogósok jó része is simán körbekerüli a motorosok jó részét.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Lipton
őstag
válasz runner 125 #85776 üzenetére
Lattam par versenyrobogost en is, na az nagyon beteg
-
yodamastah
őstag
válasz Lipton #85774 üzenetére
Motornál LE-nek van a legkisebb jelentősége kakucson. Szűk a pálya, nagy sportmotornak ide kicsit nagy a tengelytávja, kis íven nehezen fordul. A másik hogy a pályán több helyen is ide oda kell dobálni lapról lapra a motort, és egy 200kilós géppel ezt marha nehéz gyorsan csinálni. Hiába tudna gyorsabban is kanyarodni a motor, lassan tudsz csak végigmenni a kanyarkombináción, mert nem tudod fél másodperc alatt lapról lapra átrakni. Emiatt pl a könnyen átdönthető kisebb tengelytávú motorok nagy előnyben vannak. Érdemes megnézni a kis srácok hogy mennek a gyerekmotorokkal. Úgy fordulnak ide-oda a kis motorral mintha egy nagy pályán mennének.
Gokart esetében a súly is sokkal kevesebb. Egy ezres sportmotor egy 80 kilós motorossal 280kg. Gokart meg olyan 180. Ez kanyarban brutális különbséget jelent. Tapadó gumi felület is több a 4 kerékkel stb...
Kecskemét minden szempontból jobb, leszámítva hogy még kicsit szűkebb és lassabb kanyarok vannak. Főleg hogy most átépítették és a hátsó gyors kanyarok is lassabbak lettek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #85766 üzenetére
Tudom. Nekem is az van. Azert irtam, mert kakucson van jelado hozza. Sima infras.
Gps hez nyomozni kell. 100 font kornyeken vette az illeto.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
A tegnapi videómmal (A robogósok miért nem intenek?) asszem nem várt érzelmi vihart kavartam több fórumon!
Némely motoros csoportban lassan vérre mennek!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
V.Stryker
nagyúr
Én nem mondtam, hogy köcsög és hogy menjen haza. Félre értessz. Pl. amíg voltak még trabantok kihulófélben, ők is villogtak, intettek egymásnak. És nem azért, hogy az összes többi négykerekű menjen a picsába. Egyszerűen ők úgy voltak egy csapat.
Nagy robogósnak én is intek, de 50-es pizzafutinak, meg lajos bácsinak a simsonon nem. Mit kell ezen rugózni bakker.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #85784 üzenetére
nemrég DBKiller nélkül motoroztam (elég hangos). Vadidegen Pistabácsi áll a Simson mellett egy kisfaluban (gondolom fröccsözni indult ), és néz furán, hát odaintettem neki. Erre fülig érő (fogatlan) mosollyal intett vissza! Meglepően jó érzés volt, hogy egy ilyen kis gesztussal ekkora örömet lehet okozni!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
kcsa
veterán
Ahogy cikkszám szerint nézem tiédhez más való.
Két ötletem van, vagy fogod a csavar (maradványait) és egy robogós boltba bemész: ha szerencséd van, valamelyik kínaiéval csereszabatos, így kemény 500 forint körül van.
Vagy itt, csomóféle bontás van, érdemes telefonon megkérdezni.
Nagyobb dolgokat meg Olaszországból szoktam rendelni, sokszor érdemes még postával együtt is, ha több dolog kell akkor pedig egyértelműen olcsóbb a legtöbbször.
-
CyberPunk666
senior tag
Jól indul a honda új fireblade sp2 karriere, két futamon, két pilóta sérült le a gép hibája miatt.
John McGuinness az nw200-on azért esett, mert fenragadt a gáz, Guy Martin tegnap esett a TT superbike futamon, mert kidobta a váltó a fokozatot.Kíváncsi vagyok, hogy ezek után részt vesznek-e egyáltalán a senior TT-n...
-
Chrys_
addikt
-
Lajkó
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban