-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
amdk7
aktív tag
válasz CyberPunk666 #85450 üzenetére
Ez nem egészen így van.
Általában a Hitelesítés olcsóbb, mivel szabott áras.
Különbség a kalibrálás és hitelesítés között nem sok minden, kb.: a formai dolgokon kívül az, hogy a kötelező hitelesítésü eszközök csak azok lehetnek, amelyek rendelkeznek tipusvizsgálattal.
A kalibrálásnál meg nem állítják be automatikusan a mérőeszközt.Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #85448 üzenetére
Mennyi Km van a Sanyiban és hányszor néztél guminyomást?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
CyberPunk666
senior tag
-
Geresics
addikt
Hasztakurv@!
Asszem az ABS/gumikor/olaj szentháromságot szentnégyességgé kell nyilvánítani, és beleírni a guminyomás kifejezést is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #85452 üzenetére
Most nehezen tudom eldönteni, hogy a fogás keresése megy, vagy a csoport fele funkcionális analfabéta.
Továbbra sem akarok ilyet venni és én továbbra is feleslegesnek tartom.
De inkább nem válaszolok tovább, nincs értelme.
[ Szerkesztve ]
-
amdk7
aktív tag
válasz CyberPunk666 #85453 üzenetére
Igen ez az.
Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #85455 üzenetére
Tök egyszerű kérdés volt. Szerintem is hagyjuk,túlkombinálod,ennyi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
amdk7
aktív tag
Egyébként nem biztos, hogy érdemes elmenni a téma melett, mert szerintem (is) érzésre kell beállítani a keréknyomást.
Pl.: a gyártó nem tudja, egy vagy két fő ül-e a motoron, illetve nekik mekkora a tömegük?Ha meg a kis kütyünek csak az a szerepe, hogy pl. egy lassú defektet detektáljunk-e vele, akkor elég lenne 1db led, ami felvillan, mikor a beállított nyomásérték alá esik a keréknyomás. -> A többi, azaz a folyamatos monitorozás már csak parasztvakítás.
Főleg, hogy egy kanyarvadászós területen nem azt nézi a pilóta...Adataimat többé kevésbé az adatlapomon, illetve a személyigazolványomban találod meg. :)
-
LustaDick123
tag
Ha megnézel több gyártót és beírod a motorod típusát a honlapjukon kidobja az arra általuk ajánlott gumi. Ezek azonos méretűek és minden műszaki paraméterük, ami az oldalára vannak írva azonosak.
Ennek ellenére mégis azt tapasztalod, hogy hatalmas különbség van már eleve a gumik kialakításában, egyiknek laposabb, másiknak hegyesebb a profilja, egyiknek erősebb az oldalda a másiknak robban rogyik. Másképpen viselkednek hidegben, melegben, másképp minden aszfalttípuson vagy ha esetleg alacsonyabb/magasabb a nyomás stb.
Ezt mindenkinek magának kell kitapasztalnia, hogy neki mi és hogyan tetszik.
Ehhez pedig idő és türelem kell, el kell koptatni az adott motoron pár garnitúrát, amihez "átvágtatok a városon munkába" túrából sok kell. -
imibogyo
veterán
válasz CyberPunk666 #85450 üzenetére
Jó, akkor kalibráltatod... Pfff... De ez a lényegen nem változtat... Megéri???
Most néztem csak úgy "tudástágításilag" egy ChrisFix videót, amiben ilyet szerel be egy autóba és tudod mi a konklúzió belőle, az hogy a négy vizsgált "gagyi" kézi mérő mindegyik 0,5 Bar-on belül volt a profi kézi mérőhöz képest, az eddig itt tárgyalt digitális eBay-es kütyü (csak négy kerékre autóhoz) pedig pontosan ugyanolyan értéket mutatott mind a négy kerékre, mint a profi mérőke, mivelhogy ezek elvileg mindegyik (a jelek szerint még a gagyi kínaik is valamennyire kalibrálva jönnek ki).
Na most ha akkor veszek egy ilyen 2000 Ft-os "kalibrált" kütyüt és mondjuk 2-3 év múlva a biztonság kedvéért lecserélem egy másik "kalibrált" kütyüre, akkor nem jobban jövök ki, mint kalibráltatni járni???
Szóval nem vagyunk analfabékák, értjük, hogy te ilyet nem akarsz venni, én csak ezt a kalibráltatási mániádat nem értem... Sokkal egyszerűbb 1-2 évente venni egy újat, ha ez ennyire számít...
Én mondjuk, mint tudatlan tök jól elvagyok a 4 éves kompresszorhoz kapott mérőórámmal is. Azóta már volt 2 kütyü a kezemben egy digitális és egy analóg és nem láttam, hogy nagyon különböző értékeket mértek volna. Szóval szerintem felesleges ezt a guminyomás témát is ennyire túlmisztifikálni. Pályán biztos számít, de szerintem egy olyan "csigának" mint én, szerintem még ott sem...
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Sziasztok!
Szükségem lenne egy használható nyári kesztyűre utcára, persze nem baj ha van védelem is. A mostani mugenrace nem volt rossz, de a superzone-ban már nincs egy ideje (gyakorlatilag semmilyen).
Tudtok most valami jó kesztyűt? -
baboss
őstag
Nem hittem volna, hogy ilyen sok hsz jön össze guminyomás cím alatt. Jobban pörög mint az ABS.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz yodamastah #85465 üzenetére
Tényleg, ha már említetted: mi a helyes guminyomás megállapításának módszere?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Something_
őstag
Befosok gecccc.
Tavaly januárban lett telóolaj és szimering, csak úgy a nagyszerviznél, semmi baja nem volt.
Március végén elővettem a motort, áprilisban elfosta magát az egyik oldala, erre most megint beszart. Nem emlékszem, hogy tavaly melyik volt a szar, de akkor gariban lett megjavítva.Ha jól emlékszem, tavaly a másik oldala szart be a csere után.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #85468 üzenetére
Sajnos ez ilyen. Van hogy elmegy 2-3 évig, van hogy pár hónap után elfossa magát.
-
KrAt
veterán
válasz yodamastah #85465 üzenetére
Ha azt megtárgyaljuk, jön a jó ABS nyomás is?
-
emre
veterán
válasz yodamastah #85465 üzenetére
Én most rendeltem bele levegőt, mert nehogy már ezzel a szennyezett szarral pumpáljam föl.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #85468 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni de tegnap volt első telón olajcserém. Még minden gyári benne. 90.3ekm. Két hete meg bekerült végre hátra a Hyperpro rugó.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #85474 üzenetére
Ááá, el vagyok keseredve Nem hiányzott most ez is, még a töltés problémám mellé
Zsifi tavaly korrekt volt, cserélte egyből a rosszat.
De hihetetlen, hogy ennyit megy el, nem tudom most pontosan, de kb 8000-et mentem csere óta.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #85474 üzenetére
A gondok nem a gyári telószimeringekkel szoktak lenni, azok kibírnak 8-10 évet is, hanem az Athena nevű utángyártott sz*rral...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #85468 üzenetére
Varja, a legjobbat nem is mondtam a multkor, de szerintem a mai topic gyujto hangulatu hszeihez enis hozzarakom a demagog bullshit hsz emet. Sc59 et vadaszok a kornyeken. Ertsd 150 kmes korzetemben, mobile szures.
Egyelore kettot, azaz 2db ot talaltam, amiben bevallottan blokkcsere volt 20 e km kornyeken.
Gondolom ket opcio van: ez a ketto van a vilagon, amivel baj volt/ vagy nem tetszett a szine a blokknak, ezert lecserelte.
Inkabb az utobbi.
Eeeees ekalakzatban becsapodo markabuzik 3...2...1... Sertodes indul.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #85479 üzenetére
Jó, de te sűrűn cserélgeted amúgyis, én meg csak akkor ha nagyon muszáj. 9 évet kibírt a gyári, a tavaly berakott Athena meg már "olajpárásodik". Több ismerősnek az a tapasztalata, hogy 1-2 év alatt mindig megmurdel...
szerk: tehát még nem csöpög sehol az olaj, de párszáz km megtétele után mindig olajködös a jobb telószáram - abban van az Athena (a másik még mindig a gyári eredeti darab) - Mottó: "ami jó, azt nem javítjuk"! .
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #85475 üzenetére
Xar az Alfa? Jövőre szerintem már én is cseréltetni fogom gyári kerül majd bele és az picit fájós tétel lesz.
Bogyo:
Sosem volt még Athena szimering beépíteve nálam.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #85481 üzenetére
Nem, motorral van most gondom Vettem akkut, mert azt hittem befosott. Hát nem
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #85481 üzenetére
Nálam is csak kétszer: először és utoljára....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Polemius
aktív tag
válasz yodamastah #85465 üzenetére
Utána be lehet dobni azt is, hogy a lánc lógását hogyan kell mérni, rajta ülve, vagy üresen?
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Hétfőre néztem ki Kakucsringet (vagy kedd ha motoros nap lesz). Esetleg valakinek van kedve félnaposra?
Még nem voltam, ha egyedül megyek, hogy mennek a dolgok? Csak bemegyek, fizetek, aztán csókolom? (benzinkút van a közelben?)
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #85482 üzenetére
Villanyászhoz el kell vinni, ő majd kíméri. "Örülj" neki hogy itthon van a gép és mondjuk nem Triesztben kell aksit venned mint nálunk a múlt heti túrán. Bár ott sem oldotta meg a gondot az új aksi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
hroberto
veterán
Használt motoroknál jellemző az óra tekergetés úgy mint a használtautók piacán?
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-
emre
veterán
válasz laccczka #85487 üzenetére
Örülünk, akkor nincs nagy baj.
A gyújtáskapcsoló is lehet hibás, elmehetett egy szál, nekem sikerül kihúznom egy madzagot belőle mikor a futómű cserével bohóckodtam. Vagy valamilyen relé elment aludni (Yamahákon az index relé tud hasonló problémát csinálni). Azt kell kitalálni, hogy ha itt zárod és teker, akkor ha a gyújtáskapcsolónál zárva az áramkört miért nem teszi ugyan ezt.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
emre
veterán
válasz laccczka #85494 üzenetére
Az indító egyszerűbb, de kevésbé valószínű hogy ott a baj.
A gyújtáskapcsolóhoz idegek, rutin, és némi gyakorlat is kell.Szerintem vidd el villanyászhoz, hogy mérje ki hol a probléma, most már nem a sötétben kel tapogatóznia.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #85477 üzenetére
Palyamotor adokveszekbe felraktak most egy 2008as 14000 kmes cbr1000rrt. 1 ev garanciat ir az ember a motorra.
Nem lehet erdekes neked? 1.8m. Asszem 6000 eurot irtal. -
baboss
őstag
válasz -Mike- #85488 üzenetére
RAiN91
Csatlakoznék én is, eleget túráztam már az utóbbi hetekben, úgy is tervbe volt nálam Kakucs, időpontot kel foglalni a honlapon ? Félnapos nekem elég első körben. Úgy halottam, hogy jobb hét közben délelőtt menni akkor nincsenek annyian.
(Legalább kevesebben röhögnek ki, hogy mien kezdő vagyok.)
Tarill
Lánc cserénél nem szoktak fogaskerekeket is cserélni, vagy azok később kopnak el ?[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
ha kinyúlna a láncotok le ne dobjátok, itt a megoldás [link] , úristen miket nem lehet itt kapni
-
ath
senior tag
Most esik le hetfon punkosd, igy a vasarnap akar nekem is jo. Delelott?
Remelem se tumultus nem lesz, se rossz ido
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok