-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mike-
addikt
válasz Tarill #84648 üzenetére
Próbáld ki egy parkolóban. Első fékre kifog egyenesedni a motor.
Ha elkottázol egy kanyart akkor vagy hátsó fék vagy döntöd még mélyebbre.Ha már ki mész a parkolóba gyakorolhatod azt is hogy kis helyen álló helyből meg tudsz-e fordulni két parkolóhely szélességben. Szokott kelleni ez a fajta rutin is.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #84646 üzenetére
Ha havi 2 alkalommal mégy 5000 km-t, az azért derék dolog lesz! Ehhez nem filléres "ócskavas" szükségeltetik.
Hogy ON is legyek: a kis Varadero nem 3 litert eszik hanem 3,5-3,7-et, és nem 100 az utazója hanem 90. Valamint rohadtul nem gyorsul a brutális súlya miatt. Hegyre felfelé a kis csótányommal anno mindig le bírtam hagyni, lefelé meg ő volt a (sokkal) jobb: azon volt rendes gumi, fék és futómű is, ellentétben az enyémmel.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
yodamastah
őstag
kanyar abs kell. pont.
-
-Mike-
addikt
válasz yodamastah #84655 üzenetére
-
Tarill
őstag
thx a sok választ
és ez a ellenkormányzásos kanyarodás mennyire jó szűk kisebb tempót igénylő kanyarokban? mert pl nagyobb sebességnél mondjuk olyan 80tól fölfele egy nyújtott gyors kanyarban nagyon jó arra már úgy rá is állok hogy ellenkező irányba tolok a kormányra plusz testtel is besegítek de mondjuk egy nagyobb körforgalomba ahova pl 40-50-el esek be annyira nem visz rá a lélek hogy ellenkező irányba toljam a kormányt
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #84652 üzenetére
Nem havonta mennék 2x5000-et. 400-5000 km intervallum közötti távokra kellene egy kis fogyasztású magas motor, ami bírja a szar utakat (pl. Albánia)
Hondának van most crf 250 rally gépe, de annyira új, hogy 2 milla fölött van az ára, használt meg nincs is belőle, pedig nagyon tetszik.Bőven beérném 20-25le teljesítménnyel is, nem száguldozni kellene.
Köszi a varaderos infókat. Ha egy picit erősebb lenne...
500-600ccm-es gép nem feltétlenül kellene, mert nem érzem szükségességét, de nem vetem el egy nagyobb gép lehetőségét se.Sajna a magas üléspozíció miatt rengeteg kiváló motor kiesik, a nagyobbak meg túl sokat esznek
Most rácuppantam a mocikra rendesen. Itt áll hegyekbe minden egy remek túrához, van ruházat, sisak, csomagszettek, táskák, már csak moci kéne. Addig is marad a fantáziálás.
Senkinek semmi ötlet az adott kritériumokkal 600k környékén?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz runner 125 #84659 üzenetére
Köszi. Vételtől még nagyon nagyon messze vagyok.
+100k és sokkal fiatalabb újabb kiadásút találni. Amúgy a tipp jó, főleg mert közel lett volna, ráadásul a motorszerelőm is odavalósi.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Tarill #84657 üzenetére
Akkor mész egyenesen vagy minden körforgalomban jobbra kanyarodsz középen?
Próbáld ki, hogy mész valahol egyedül normális országúti tempóval. Menj a sáv közepén.
Finoman kezd el tolni az egyik oldalon kormány végét. Nem annyira, hogy bekanyarodj, csak finoman és figyeld meg, hogy merre mozog a motor.Közben ne mozgasd a súlyodat a motoron, fogd a motort a comboddal és inkább csak ülj egyenesen (dőlj együtt a motorral, ne hajolj se kijjebb se beljebb). Meg fogod látni, hogy a súlyoddal való kormányzás az lassú és nem annyira pontos. Ellenben a kormánnyal meg nagyon pontosan, gyorsan és határozottan oda jutsz, ahova szeretnél.
Kormányozz tudatosan.
-
Gaboman
nagyúr
válasz vendingo #84660 üzenetére
Írtad a Pegasot is, érdemes eme típuson is elgondolkodnod.
Tényleg igazi mindenes, ha kell terepen is helytáll, tegnap kipróbáltam és nagyon pozitív csalódást okozott.
Hosszútávra is kényelmes, jól pakolható, nekem 3 doboz van hozzá.
Ha haladósabb a téma akkor is számíthatsz rá, 130-140-el a világból ki lehet vele menni.
Árban is azt a kategóriát képvisel amit te keresel, 500-550 már 2001-es injektorosat lehet venni, állítólag 4-4.5 literből elmennek.
Nem tudom lehet tényleg én vezetek túl sportosan de nekem 7 liter alá még nem sikerült mennem a sajátommal, igaz nekem még karburátoros és más is írta hogy neki is ennyit eszik. I.E. 650Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
vendingo
veterán
válasz Gaboman #84663 üzenetére
Tetszik, már csak az xt660 blokk miatt is, de amit írtál fogyi az nagyon sok. Nekem az sv650 evett ennyit, ha húztam a fülét.
Most tényleg a fogyasztás lenne a legfontosabb a kényelem mellett.Még bőven van időm agyalni, hogy biztosan kell-e motor. Legutóbb annyira megvoltam feszülve, hogy az első vételbe beleugrottam, aztán hosszútávon kényelmetlen volt. Most alapos leszek, és végiggondolom, hogy arra az évi pár alkalommal valóban kell-e nekem 2 kerekű.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Moleman #84664 üzenetére
Ha mentetek már bármilyen kétkerekű járművel (akár biciklivel) gyök kettőnél gyorsabban és kanyarodtatok közben, akkor bizony ellenkormányoztatok, csak nem tudtok róla, mert nem volt tudatos. Legalábbis kétlem, hogy biciklin mindig a súlyotokat használtátok volna.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz vendingo #84665 üzenetére
Ez még nem az "XT660 blokk" (ami valójában Minarelli blokk), mert azt 2005-től rakták a Pegaso Strada, Trail, Factoy típusokba (azok drágábbak is valamivel).
A 650 i.e. változatban még a Rotax blokk van! (Totalbike cikk) Ez a Rotax blokk van egyébként többek között a BMW F650GS-ben is például...Fogyasztás? Hát az attól függ, hogy kit kérdezel. A márkafórumon van, aki letette a szent esküt, hogy 2 személlyel, 3 dobozzal, 4 literrel jár. Na persze... Meg néha le kell szívni, mert visszatermel lejtőn...
Nekem már az új van, egyedül járok vele, 1 nagy (48l!) dobozzal, és az elmúlt 6381km alatt összesen 357,68 litert tankoltam bele, ami kb. 5,605 liter/100km fogyasztást jelent. Ebben volt kényelmes túra (5,13 l/100km), 140km homokos terep (6 l/100km). Időközben kapott Akrapovic kipufogót a gép, és még azóta nem lett újraírva az injektor-térkép, és a fogyasztás is nőtt ez miatt (meg az miatt, hogy a hang-élvetet állandó +2000 RPM-et jelent minden körülmény mellett ). Múlt héten voltam Graz mellett, oda-vissza 700km, 110-140-es tempóval végig: 6,16 l/100km. (Az utolsó tankolás előtt már siettem eléggé, ott 6,48 lett! )
Minden tankolásom adata, óraállással, mindennel együtt megvan mióta a motor megvan!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
baboss
őstag
A vasárnapi karikára végül a keresztlányom jött el, a fiamat sehogy nem tudtam rábeszélni. Nagyon tetszett neki a szép útvonal. Az idő tökéletes volt. A GPS felolvasta mindig, hogy mikor merre kel menni, valamint a jelzőtáblákat is. Igencsak meglepődtem amikor azt hallom, hogy vigyázat havas, jeges, csúszós útszakasz következik.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #84672 üzenetére
kivéve, ha motoron van. Mert motorral viszont tudsz!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #84672 üzenetére
Akkor mivel kanyarodsz, ha elengeded a kormányt és jobbra-balra dőlsz? Hát a súlyoddal. Az egy dolog, hogy ilyenkor dől és a kormány fordul is ettől, de lényegében a súlypontod ide-oda mozgatásával teszed technikailag.
-
yodamastah
őstag
válasz CyberPunk666 #84674 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
-
gabor128
aktív tag
Üdv,
Leendő motorosként olyan kérdésem lenne, hogy egy 180cm magas embernek 81cm ülésmagasság az nem túl alacsony?
Illetve egy másik kérdés. Egy 75LE-s gép az mire elég? Pl. 2embert fel tud vinni hegymenetben, vagy autópályára felmenni?
-
Geresics
addikt
válasz gabor128 #84677 üzenetére
Nem túl alacsony. Kérdés, hogy hol van a lábtartó?
75LE-vel akár két személlyel is lehet túrázni, hegymenetben, autópályán egyaránt. Mondjuk nem elhanyagolható kérdés, hogy milyen motor? Milyen öreg? Milyen állapotban van?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz gabor128 #84679 üzenetére
Hát itt egy okos azt mondta egyszer és igaza volt, hogy normál A-ból B-be közlekedéshez kb. 40LE elég. Ennél több, már csak a vigyorgáshoz kell.
Amúgy a GSX-R-nek és az SV650-nek nem sok köze van egymáshoz, attól függetlenül,hogy mindkettő Suzuki.
Mondanám, hogy V-Strom 650 -et próbáld ki, de a fenti kettőből látszik, hogy sportosabb vonal tetszik. Nem marad más, mint a hayabusa. Esetleg nézz meg egy bocit. GSX-F 750, esetleg az újabb 650....
-
-
emre
veterán
válasz CyberPunk666 #84674 üzenetére
Ezt basszák el a gyerekek, mikor azt hiszik, hogy biciklizni tudok, menni fog a motorozás is.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Lomha 8V
addikt
válasz gabor128 #84679 üzenetére
Mielőtt beleugrasz a sport(os)motor vásárlásba, egy jótanács. Ha meglesz a jogsid, bérelj egy ilyen motort és menj el vele egy egész napos túrára. Ha úgy szállsz le róla este, hogy a pokolba kívánod és még koponyaüreged is fáj, akkor majd nézz más stílusú motort. És kezdj el motoros oldalakat követni, hogy legyen egy kis alap fogalmad a motorokról, mert ahogy a többiek is írták, a GSX-R és az SV Makó - Jeruzsálem viszonyban van egymással. Vagy kérdezz itt, az utóbbi pár hétben egész vállalható lett a társaság.
-
yodamastah
őstag
válasz Lomha 8V #84683 üzenetére
Lehet az nem fog menni hogy valaki friss jogsival kölcsön motorral motorozik egy nagy kört az országban és majd eldönti jó e neki a gixxer. Örülhet ha túléli a napot Másik hogy ki fog neki motort kölcsönadni? Én nem adnám oda az tuti
Szerintem mehet elsőre a sportmotor, de amint megvan a gép, azonnal fejet kell ugrani a tanulásba, és amint lehet, pályázni kell. A gsxr 600 sporteszköz, nem közlekedési eszköz. Ennek megfelelően illik hozzá állni, és megtanulni kezelni.
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
Bocsi a dupláért, de ezt muszáj látni [link]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Lomha 8V
addikt
válasz yodamastah #84685 üzenetére
Hivatalos kölcsönzőre gondoltam. Nem azt akartam mondani, hogy ne vegyen sportmotort, mert meghal vele elsőre, hanem azt, hogy sokaknak vállalhatatlanul kényelmetlen, ne akkor derüljön ki, mikor már megvette, sok pénzért.
-
canniball
nagyúr
Hogyan nézzünk ki jól motoron?
Hogy micsoda cikkek születnek manapság...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
yodamastah
őstag
válasz Lomha 8V #84691 üzenetére
A hivatalos kölcsönző az majd odaadja a 3 napos jogsisnak a gsxr-t? Nem csodálkoznék ha lenne kikötés hogy x év jogsival lehet csak gixxert kölcsönözni.
Egyébként elsőre garantáltan kényelmetlen lesz, mert nem tudja hogy kéne ülni rajta. De ha esetleg jól tartja magát akkor is fárasztó lesz. Emiatt nem kell kölcsönözni.
[ Szerkesztve ]
-
zsolti_20
senior tag
Sziasztok! Valaki tudja esetleg hogy a 96-os KTM GS 620 CH, milyen karburátorral jött le a szalagról?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest