-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
basel00
tag
Sziasztok
Nem tudom hogy valaki esetleg tervez e menni augusztusban motogp futamra Brno-ba, esetleg tudnatok e segiteni hogy jegyet illetve szallast hol lehet intezni vahy esetleg ha valaki megy ki kocsival es 2. személy beferne az se lenne gond.
Koszonom a segitseget
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84104 üzenetére
Ma mit szerelünk?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
imibogyo
veterán
válasz Bogyó bá' #84105 üzenetére
Én a CNC marógépet. Ki kell cserélnem a trapézmenetes orsót, hogy ki tudjak végre pár rég óta tervezgetett alkatrészt marni a motorra. A tervek már megvannak fejben. Egy kormánytartó konzolt kell gyártanom az egyenes kormányhoz és egy új lábtartó konzolt is tervezek, mert nekem a gyári "nagyon hátul van"...
-
-Mike-
addikt
válasz Bogyó bá' #84105 üzenetére
Erre kellene valami jó alvázvédő.
Én első látásra szerelem. Szerelném. -
Teasüti
nagyúr
válasz -Mosquito- #84107 üzenetére
Kanyar ABS vótmá' ebben a hónapban?
Tegnap pont cimbi tréningjéről beszélgettünk (vizsga előtt vesz pár órát), hogy hirtelen pirosra váltott a lámpa és besatuzta a féket, majdnem lefejelte a kormányt, majd váratlanul állóra fékezte a motort és eldőlt, mint egy krumpliszsák. Oktató laza volt, azt mondta senkinek nem esett baja, a motoron van gomba, szóval állítsa fel aztán mehetnek. Épp csak ki nem röhögte.
Mondja úgy rámarkolt a fékre, hogy nagyon...Mondom neki és ez még csak nem is volt ijesztő. Mit fog tenni, ha tényleg megijed? Aztán kérdezem tőle még mindig fölösleges az abs? Hááát...
Kezdi megérteni miről papolok.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #84110 üzenetére
Tegnap baboss elnyomott nap vegere egy felkover abs feliratot. Immunis lett a topic. Teljesen tunetmentes mindenki. Szerencsere a motoros topic meztelen lantmuvesze sem kezdte a ballonkabatjat szethuzni es mutogatni magat mindenkinek, tehat en a topikot gyogyultnak nyilvanitom.
Kicsit nem ide tartozik, mert motoros tema:
[link]Az ortodox, venlelku papak lehetoleg ne nezzek meg, mert a motornak nincs lampaja, azaz nem lehet vele motorozni. Sot be sem lehet elso lampa nelkul inditani. Sot. Ra sem lehet ulni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
horvathkrisz
addikt
válasz Topiccsendőr #84111 üzenetére
LoL
-
CyberPunk666
senior tag
Inkább nézzétek ezt:
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84111 üzenetére
Annnyira bután néz ki azzal a fehér folttal az orrán... Én a matricát se értem a Nascar-okon. Most vagy kell rá fényszóró, vagy nem kell!
-
Teasüti
nagyúr
Jut eszembe, ha már fórumozok:
Nem tud vki service manual-t vhonnét Honda CBR600 F4i-hez? Meg kéne keresnem a diagnosztikai portot, az akku körül nem találom.
Vmint van arra vmi infó, hogy milyen protokollal és milyen utasításokkal kommunikál?
Szeretném kiolvasni a sebességet és fordulatszámot menet közben. -
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84115 üzenetére
Mi? Halott a lelkem, vagy mi?
-
ath
senior tag
Na, johet a hring, meg johetne a jo ido, mert eddig ugy nezem csonak vagy jetski jobban hasznalhato :/
-
baboss
őstag
Légszűrő, olajszűrő, olajcsere kész. 10w40 helyett 10w50 ment bele. mert többnyire magas fordulaton használom.
Első, hátsó fékbetét csere kész. Munkahengerek kitakarítva,lefestve.
Teleszkóp olajcsere, festés kész.
Lánc letakarítva, bekenve, beállítva kész. Oldal deklit leszedtem, volt benne kosz rendesen.
Az egész elejét felújítottam, lefestettem. -
Lomha 8V
addikt
válasz Teasüti #84110 üzenetére
"... hirtelen pirosra váltott a lámpa és besatuzta a féket, majdnem lefejelte a kormányt, majd váratlanul állóra fékezte a motort és eldőlt, mint egy krumpliszsák... "
Azért ez így elég kemény. Ha rajtam múlna, többet motor közelébe nem engedném. Amúgy már ketten kérdeztük, hogy miért kell neked a rev-matching, de nem jön válasz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Teasüti #84116 üzenetére
Ilyen regi motornal olyan nem lesz.
Az nem kommunikal sehogy. Szerintem meg a gyujtasa sem digitalis.
Y kabellel tudnal nezni jelet az ecubol, a sebesseg az egy indukcios jelado.
Ahhoz nagyon uj motornak kell lennie, hogy can bus legyen rajta, es jellemzoen az europai markakon lesz bmw ducati ktm. Es kb 2010 tol. (Bar a 749 2003 ban mar ezt hasznalta, pontosan nem ismerem a rendszeret)Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #84123 üzenetére
Meg jo hogy irtam, hogy a melegoldali viszkozitast tartsd be. A surubb olajnak semmi koze a fordulatszamhoz. Ha forgatod, akkor kell bele szintetikus, de nem surubb. A surubb olajjal semmit nem nyersz, max hogy visszafogja a motort, es jobban melegszik nehany alkatresz.
Es akkor vegul mi a retek volt a teleszkopban?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84104 üzenetére
Úgy simán menne nekem is!
Volt már rá példa!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Teasüti
nagyúr
válasz Lomha 8V #84124 üzenetére
Kezdő bakik. Nem aggódok.
Rev match? Nekem?
Én úgy veszem észre szinte kivétel nélkül mindenki csinálja a környezetemben motor fajtától függetlenül, nekem az jött le ez magától értetődő dolog.
Mondhatnám, hogy javítja a menetbiztonságot az egyenletes erőátvitel (ha el is találom), ha csak az utcai használatot nézem. Előszeretettel használom a motorféket.
Meg puffogtathatnék a kuplung kímélése jeligével is.
Nem haszontalan dolog utcán se.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #84125 üzenetére
Mondjuk ezeket megcsinálni nem valami nagy dolog.
Ha analóg akkor azért, ha pedig szabványos buszrendszert használ, akkor azért.
Akkor van cumi, ha bármi van rajta, ami egyedi, akkor azzal lehet szívni. -
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #84126 üzenetére
Szintetikus ment bele.
Csömöri szerelővel megbeszélve, ZR-400 / ZR 550 ugyan azt lehet alkalmazni,
Összeraktam a telót az eredeti szerint, kihagytam a belekokányolt 2 féle kis rugót és alátétet.
Oilchange 350cc
Fork oil level 96 to 100mm
Ja, és lengéscsillapító oil-ból 2 bubisat ajánlott a szerelő hozzá.
horvathkrisz
Nemsoká megyek és letesztelem, majd jelzem a tapasztalatokat.[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #84130 üzenetére
Felesleges egy sornegybe 50 es olaj.
Csak afrikai korulmenyekhez irja az 50 es olajat.
Nem nezted meg a tablazatot, hogy milyen homerseklethez milyen melegoldali megy.
De egyebkent tok mindegy mit raksz bele, csak fassag azt hinni hogy az 50 es jobban ved barmilyen fordulatszamtol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #84133 üzenetére
Kiesnek belőle a bubik meg a rézfaszú baglyok?
Hello darkness, my old friend...
-
horvathkrisz
addikt
válasz Topiccsendőr #84133 üzenetére
Csak nem.
-
Lomha 8V
addikt
válasz Teasüti #84128 üzenetére
Az nem "kezdő baki", hogy fékez, aztán nem számít rá, hogy ettől a motor fékezni fog. Legalábbis ha majdnem lefejelte a kormányt, nekem abból az jön le, hogy nem számított rá. Mikor pedig megáll, akkor eldől. Régen túlhúzták a féket és elestek. Úgy látszik ezeket az ABS sem menti meg.
A Rev Matching nem hülyeség, de rettenetesen fel van fújva. Alapból össze kell hangolni a gáz és a kuplung kezelését, nem kell ennek díszdobozos név meg külön oktatás. Te is belejössz, ne félj. Aztán ha veszel egy másféle motort, akkor kezded elölről. De akkor már hamarabb fog menni.
-
baboss
őstag
válasz horvathkrisz #84131 üzenetére
Jobb lett a rugózás a régihez képest.
(A régi olaj baromi koszos és fekete volt, és nem is volt benne annyi mint amit most raktam bele. Beszerelés előtt a telót fejtetőre állítottam és nyomkodtam vagy 2 percig, nem volt folyásnak nyoma.)
Most már nem koppan az eleje ha belemegyek egy nagyobb kátyúba. Vészfékezésnél se koppan. Próbáltam azt is, hogy 1 pillanatra csutkára behúztam a féket, a gumi nyikkant, az eleje nem koppant.
Viszont a hátsó telóm az kopog, már a legelejétől fogva mióta megvettem, ha belemegyek valami kátyúba, 2 személynél, vagy ha a dobozok megvannak pakolva akkor nagyon érzékeny az úthibákra, egyből koppan, pedig maximumra van állítva mind a 3 helyen.
1 Legfelül a kis fekete műanyag csavar 4 esen van.
2 A z alsó rugós tekerő a legfelső pozícióba állítva mint a képen is.
3 Az alján is van egy tekerhető tárcsa ami 4 esen van.
Mit lehet ezzel kezdeni ?
Ebben is van olaj, amit cserélni kell, vagy a gáz mehetett el a kis tartályból ami a rugó mellett van ?[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #84137 üzenetére
Az erdekes, mert most puhabb lett a rugod, mivel kivetted a ket kicsit.
Ha eddig felkoppant, akkor vagy tultoltotted az olajat most, es joval kisebb legres van (ezt meglatjuk, mennyire vagja haza a szimeringet) vagy, mint aki jol vegezte a dolgat, azonnal erzed a placebot.
En az utobbra tippelek, de egyaltalan nem koherens a sztoriAz hogy fejjel lefele nyomkodod, semmit nem ersz vele.
A japan motorok futomuve pontosan a te felhasznaloi mintad miatt allithatatlanok. Hogy ne oljek meg magukat az emberek, el kell venni a lehetoseget, hogy mindent tudjanak allitani. Anelkul, hogy tudomasod lenne terhelesi hatarrol, rugoerorol, csillapitas allitasi lehetosegrol, te mindent betekersz gondolkodas nelkul csillapitast, elofeszitest, amit tekeeni lehet, az koppon van
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84141 üzenetére
Tetszik ez a 2^2 hengerelrendezés, imádom az ilyen kretén megoldásokat.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #84140 üzenetére
"A japan motorok futomuve pontosan a te felhasznaloi mintad miatt allithatatlanok. "
Kollégám jut erről eszembe, akinek megnyomkodtam a motorját amiko megjelent először melóban a Ducati 996-tal. Futómű csutkára betekerve, seprűnyél volt az, nem futómű. Japánoknál a csillapítást tényleg nem lehet így elzárni.
-
Pocee
senior tag
baszki ami itt megy...annyira sajnálom,hogy már csak este érek fel és már nem reagálok 90hsz-t vissza,de némelyik tag miatt kabaré gyanánt pénzt lehetne szedni
az egyik 90el is el mer hajtani álló autó mellett,a másiknak fáj(a csuklója),hogy váltogatni kell a motoron,a harmadik szerint nem lehet forgalomba hozni motort abs nélkül...mindjárt kész a popcorn...
Ma mi lesz?Mr.Brightside
-
Gaboman
nagyúr
Yamahánál idén őt szeretném kipróbálni.
Ráncfelvarrás előtt is őrülten tetszett, kíváncsi vagyok mennyire fog mély benyomást tenni rám az idei.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Xbox Series X|S
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Androidos tablet topic
- Renault, Dacia topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Építő/felújító topik
- Le Mans Ultimate
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W