-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #83435 üzenetére
Szia,
Van valami újabb fejlemény a túrával kapcsolatban? Útvonal ilyesmik.
Más téma.
Május második hetében(8-12) valamelyik nap egy kakucs valaki? 12-re motoros nyílt napot írtak ki de remélem hét közepére is kiírnak egyet és akkor talán nem lesznek annyian.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
-
-Mike-
addikt
-
Lajkó
őstag
-
félisten
válasz CyberPunk666 #83505 üzenetére
3-as állítócsavar elforgatásával? Hova forgatom meddig? Konkrétabban fogalmazzon.
-
-
moya#no1
aktív tag
A bőr sérült mugen race bőrruhával kapcsolatosan ma hívtak. Ők sem láttak még ilyet, menjek be és kicserélik. Respect SuperZone
Kérdeztem hogy, esetleg ráfizetéssel elhozhatom a 2017 modellt ebből a tipusből( gondolom viccesen jegyezte meg vagyis remélem, 20-30 rádobsz akkor igen. Jelzem 10.000Ft a különbség a 2 ruha között )Just Ride KTM
-
TommyNagz
senior tag
Máshol vótmá, az orosz motoros oldalak ettől voltak hangosak az elmúlt napokban. Én full egyetértek a rendőrrel, mi a faszt képzel magáról ez a nyikhaj, hiába állítólag ismert stuntos...utassal a háta mögött need for speed-et játszani az utcán.....idióta vesedonor.
encapsulation dot1q
-
Xaels
félisten
válasz -Mike- #83506 üzenetére
Gusztustalan volt és ez nem egy "sarki ezermester" munkája volt. Igazából az dűhített fel, hogy azt hitték nem veszem észre és hülyének akartak nézni. Ha felhívnak és elmondják, megoldottuk volna normálisan.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
imibogyo
veterán
válasz horvathkrisz #83513 üzenetére
Sajnos igen. Pedig a napokban én is tudtam volna "intézkedni"....
-
félisten
Nem pontos a leírás, a teljes folyamatot nem írja végéig. Megint megfogtál most épp te olyat ami ritka. És akkor is tartom magam hozzá, hogy vagy írjunk le mimdent vagy fel se tegyük a kérdést.
Eddig csak én nyitottam ki a szám hogy baj van egyes emberekkel. Lehet támadni leszarom. Sőt nem jelent gondot feszt csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz Kolondrum #83519 üzenetére
tehát
1, tegye a motort középállványra
1a, ha nincs középállványa, tegye villaemelőre
1b, ha nincs villaemelője, trapézemelővel emelje meg
1c, ..
és így minden egyes mozzanatot? ez egy kresz vizsga, nem kézikönyv.. matek érettséginél se állsz neki azt elmagyarázni a pitagorasz tétel bizonyításánál, hogy hogyan is rajzolj kört..
ne haragudj, tényleg nem személyeskedésként vagy támadásként, pusztán ténymegállapításként mondom, hogy szerintem a kákán is a csomót típus vagy :\ -
imibogyo
veterán
válasz horvathkrisz #83521 üzenetére
Semmi komoly dolog, csak az önbíráskodásról jutott eszembe...
Épp ebédidőben gurultam haza, megálltam egy zebránál, hogy átengedjek egy 5 tagú családot amikor is nyikorgást hallottam, hátrapillantottam a tükörben és megláttam, hogy a közeli (50-80 méterre lévő) kanyarból ahonnan én is jöttem a zebra felé abban a pillanatban kivágódik egy barom autós és lakott területen belül úgy saccra legalább 100-140-al közeledik felénk. Már az autó mozgásából is látszott (sodródott át a másik sávba), hogy jön mint az állat. A család már lelépett elém, szóval csak arra volt időm, hogy beleálljak a dudába. A család persze megijedt és az "én" autóm bal elejénél tartó (gondolom) feleség még épphogy meg tudott dermedni a babakocsival, az apa pedig a két nagyobbat rántotta vissza a járdára és már ugrott is a feleséghez, amikor is a baromállatja a fenti saccolt sebességgel lényegében a babakocsi előtt, minket "kielőzve" elszáguldott.
Eldurrant az agyam, neki indultam, hogy utolérjem a barmot (aki nem ma barnult le, milyen meglepő, na ennyit a rasszista sztereotípiákról), de még jobban el kezdte nyomni neki. Volt még bőven tartalék az én járművemben is, tehát egyáltalán nem tudott volna meglógni (főnököm baromi régi, de vagy 400 LE-s A8-asával ugrottam haza, mert az enyémben munkahelyi dolgok voltak és még kellettek nekik a benne lévő cuccok a helyszínen ahova kivonultunk).
Ha utolérem és meg is tudom állítani nem biztos, hogy lett volna benne köszönet (nekem sem, mert annyit kapok érte, mint egy normális emberért), így csak végül annyira közelítettem meg, hogy leolvassam a rendszámot amit az első találkozásunkkor nem figyeltem meg, hogy be tudjam diktálni a rendőröknek, amit persze meg is tettem...
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
horvathkrisz
addikt
válasz imibogyo #83524 üzenetére
Csak azt sajnálom, hogy nem rugattad meg az audit a mocskos belén. Kártékony, emberekre életveszélyes faj. Amúgy ti már láttatok c-tipusú tanulóvezetőt? Naugye.
Egyébként még az a szerencse, hogy a motorozáshoz (is) genetikai hulladékok- mint rengeteg dolgot- ezt sem tudják megtanulni... -
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #83525 üzenetére
Eleg, ha fele ilyen bator vagy.
Ok nem motoroznak technikasan, sem szepen. Parasztul mennek, mondhatni. Itt leginkabb a zacsi merete a donto. Nem mondom azt, hogy nem jol motoroznak, de inkabb hentesmunka.
Utcara mondjuk ez kell, hozzateszem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #83528 üzenetére
Zacsi mérete...
Ez jó!
Feldobtad a napomat, köszi.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #83528 üzenetére
Aki nekiáll határon menni az előbb-utóbb biztosan bukni fog, aki pedig itt elesik, az...
De azért nem semmi, amit művelnek, főleg az nw200 meg iom tt versenyeken...[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #83530 üzenetére
Igen. De kiindulhatnank bitter sanyibol is akar. Viszonylag sikeres volt ezeken az utcai palyakon, (legalabbis a legjobb ujonc cimet megkapta) de mondjuk hungaroringen rosival agostonnak jobb idejei voltak, kispatakit pedig nem tudta megkozeliteni sem. Mondjuk kispataki palyacsucs kozeli idoket ment, ha epp nem az ove volt akkor a palyacsucs...
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #83531 üzenetére
Bitter nagyon jó időket mottorozott pályán azután hogy Ágoston tanítgatta őt. Pringen 1:56ig ment le 2012 környékén. Tény nem verte a magyar mezőny legjobbjait, de nem is ez volt a fő erénye. Hanem hogy brutálisan sok kört tudott menni viszonylag gyorsan (endurance), és rossz körülmények közt kiemelkedően gyors volt (pl vizen). A testi adottságai és a techinka ahogy motorozott nem volt ideális a pályaversenyzéshez, de nem mondanám hogy lassú volt.
De amúgy ő is elmondta hogy utcai versyenyeken kanyarban nem mennek 100%on, egyszerűen nem fér bele annyira szar tud lenni a közút a pályához képest. Ráadásul ugyebár pl egy TT superbike menet az 6 kör, és 60km a pálya. 1 óra 45 percet motorozni ilyen tempóban, ilyen környezetben mindenképp más technikát igényel.
Önmagában a bátorság nagyon rövid ideig lenne elég
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #83531 üzenetére
Ez szerintem olyan dolog, hogy lehet a pályamotorosok sem lennének az elejében az utcai versenyeken. Egyszerűen más a kettő és nem csak a bátorságon múlik.
szerintem. -
CyberPunk666
senior tag
válasz yodamastah #83533 üzenetére
Milyen volt az alkata?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #83535 üzenetére
Szerintem egy csucsidot meno az elejeben lenne. Jobban tudnak motorozni az elmenok, gyorsabbak. Csakhogy.
utcan kiszamithatatlanok a korulmenyek, ugyanugy nem 100 on mennenek. Itt jon a kepbe a batorsag. Mennyit vallalsz el. Nem tudhatod a pontos tapadasi viszonyokat.Hogy miert nem mennek a palyaversenyzok utcan? Szerintem nincsenek raszorulva, es nem vakmeroek annyira, mint akik ott mennek.
De ez az en verziom/velemenyem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz CyberPunk666 #83536 üzenetére
Magas/nehéz.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #83537 üzenetére
"Az, h valaki lassabb, nem feltetlen jelenti azt, hogy jo lesz hosszutavon."
captain obvious?
Úgy lenne értelme, hogy ha valaki lassú rövid távon az még lehet jó hosszún.Amúgy lehetne arról is vitatkozni, hogy melyik a skill, a patikamérlegen kiszámolt körülmények között gyorsnak lenni, vagy a bizonytalan folyton változóhoz alkalmazkodni.
Lehet nem mennek 100%-on a kanyarban, de mennek annyira gyorsan amennyire a bizonytalanság engedni.
Szerintem durva ledegradálás, hogy csak azon múlik mennyit vállalsz el.
Ha megnézed, akkor nagyon sokat korrigálnak az utcai versenyeken és azért ez mutatja, hogy elérik a határt időnként, csak inkább alulról közelítik, mert tétje van az esésnek.Egyszerűen csak mások a körülmények, ahol másként kell menni.
#yodamastah
Úgy értettem, hogy mennyire volt magas és nehéz? -
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #83539 üzenetére
Patikamerlegen kiszamolni ugy tudsz, ha a hatalmas alkalmazkodokepesseged melle tudod is, mi tortenik.
Egy rossz minosegu, hosszu, allandoan valtozo palyara nem lehet beloni semmit, csak szarra. Az, hogy lobog a motor kozepszar beallitasnal, nem ugyanaz a hatar, mint a patikamerlegnel.
Ha kivesszuk a batorsagot a kepletbol, ezek kozepszeru pilotak lennenek palyan.
Egy elmeno meg szerintem jobb idot menne, ha droid agya lenne, es nem feltene az eletet. (Ha epp kozben nem esik el, es nem hal meg a picsaba)
Es valoban, zgospel motortudasa melle nem csak batorsag kene, ezt elfelejtettem megjegyezni.
De baromira tetszik nekem is, amit csinalnak.
Sajnos gp pilotat nem tudunk osszehasonlitani TT pilotaval, mert ok nem hulyek, hogy ott menjenek, szoval fogalmam sincs, mi az igazsag. Ez szimplan a velemenyem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #83540 üzenetére
Vitatkoznék, rally meg pályaautósokhoz hasonló ez az összehasonlítás. Nem jobb vagy rosszabb egyik a másiknál.
Kubica meg Raikkönen, pályán egyikük sem volt lassú, amikor meg átmentek rallyba sorra törték a kocsikat. Másik oldalról meg Loeb rallyban volt majd egy évtizeden át verhetetlen, WTCC-ben meg elkenték rendesen, pedig a top kocsiban ült.
Ettől függetlenül továbbra is: ha csak fele ilyen jól tudnék menni mint ők, akkor eszetlennagy király lennék. Még akkor is, ha csak fele olyan jól tudnék pályán menni mint ők.
Egyébként meg mivel sajnos nincsenek olyan lehetőségeim hogy pályamotoros legyek, csak ritkán adódik alkalmam kilátogatni, alapvetően utcán közlekedek utcai motorral, gyárból kigurult beállításokkal, ráadásul motorozni sem tudok, így nekem eleve az a mérvadó amit linkeltem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #83542 üzenetére
-
demars
addikt
válasz CyberPunk666 #83543 üzenetére
Mi ezzel a baj? Van rajta sisak? Igen.
Be van csatolva? Igen.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gaboman
nagyúr
Megvan az útvonal!
Cseszneken találkozunk a kilátónál, az útirány Sümeg-Tapolca-Balaton felvidéken fogunk motorozni.
Szóval akinek van kedve csatlakozzon.
Az indulási idő előreláthatólag vasárnap 9:00 de, ezt még pontosítjuk.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Horvi
őstag
válasz Gaboman #83546 üzenetére
Egész jó kis útvonalnak néz ki. Bár akkor jó korán kell kelni
Hello darkness, my old friend...
-
Gaboman
nagyúr
Bizony, azt mondják Tomiék nagyon jó arrafelé az út is, úgy hogy akkor 90% hogy erre lesz a menet.
A pontos találkozó idejéről majd írok még.
De úgy gondolom a legkésőbb 9:30.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
Ez szerint jó idő lesz, tegnap este néztem a Tv-ben az időjárás jelentést, ott is azt mondták napsütéses idő várható hétvégére.
Bár az az igazság, egy nappal előre sem lehet pontosan tudni, meglátjuk, reménykedem benne hogy kifogjuk a jó időt.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vicces képek
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt