-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz sajtee #84899 üzenetére
Szívesen.
Más: Nagyjából megszáradtak a penészes táskák, és semmi bajuk nincsen. Annyi a gond, hogy a tanktáska esőhuzat rekesz cipzára elporladt, ilyet még nem is láttam. Majd egy biztostűvel lezárom.
Köszönöm a penésztelenítés tippeket, én instant kiakartam dobni őket. Spóroltam legalább 50 ezer forintot.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
emre
veterán
válasz vendingo #84901 üzenetére
Arra is biztos lehet embert találni.
Én a napokban cseréltettem a nadrágomon sliccénél cipzárat, meg a kabát-nadrág rögzítésénél szánt, és 3000 forintomba került.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
vendingo
veterán
Reggel óta azokat nézegetem
Ki kéne próbálnom egyet, hogy mennyire kell összehajtogatni rajta a lábaimat.
Anno asszem ültem egy 850-es példányon, de már haloványak az emlékeim.Én túraendúdót szeretnék, hogy minél egyenesebben ülhessek, és minél nagyobb szögben legyenek a lábaim.
A tdm nem túraendúró, de a sportmotoroktól is távol áll. Igazai kakukktojás.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
demars
addikt
Van ma és ma2 abból is, ahogy 5700 -ból is. Múltkor volt téma.
Mire előjött és Persu írta megrendeltem már az 5700 t, sajnos nem az előirt lett, de semmi gondom vele eddig.
Következőnél figyelek rá. Egyébként jo az 5100 is, csak jót kell venni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
vendingo
veterán
Most beszéltem egy kedves fórumtárssal, aki hasonló méretekkel rendelkezik mint én, és sikeresen rábeszélt a TDM-re
Már csak a pénzügyeimet kell átnézni, és ha sikerül tőkét teremtenem a nyár folyamán, akkor veszek egyet.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Van valami trükk ha ki akarom pucolni a radiátort? Érdemes átmosni valamivel egyáltalán?
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #84897 üzenetére
Elképzelhető hogy ma2-es motul 5100-al kissé csúszik a kuplungom 650-es SV-n? Korábban sima ma-s olajallal biztosan nem csúszott, ezzel szerintem egy kicsit igen és egyértelműen az olajcsere óta van ez. Legközelebb visszatérek a sima eneos olajhoz bár azzal meg a blokk volt zajosabb... Szóval mindennek van előnye hátránya
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tarill #84913 üzenetére
Elkepzelheto, de azt nagyon megerzed, nyomatekcsucson elforog. Sv hez szeri tem ma2 kell, de nezd meg a manualt.
Nekem tobb motornal csupan ez volt a hiba, ekkor csereltem ma ra, mig masok erosebb rugot csinaltattak a kuplunghoz. Szerintem az olajcsere egyszerubb.
Az olajnak nem szerepe a zajcsillapitas, semmilyen elony nem szarmazik abbol, ha csendesebb. Nem arul el semmit a kenokepessegrol, nem erdemes ilyesmire figyelni.Explosión de dos tiempos
-
wttfw
tag
Tudtok mondani egy megbízható helyet, ahol felfúrnak blokkot, és szereznek/csinálnak hozzá való dugattyút? Nem bánnám, ha garanciát is vállalnának a munkájukra. RF400VC-hez kéne.
-
HSM
félisten
válasz demars #84906 üzenetére
Az 5100-as MA2 volt, eredeti, dobozos. Mit lehetett volna ebből jobbat venni? A 7100-am is MA2-es, ugyanabból a forrásból és nálam az elégedettségi mutató annál 10/10. Az 5100-ra 5 pontot sem adtam volna ugyanazon a skálán az alapján, amit nálam teljesített egy csereperiódus alatt. Nem hinném, hogy én rontottam volna el bármit is.
[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
válasz Topiccsendőr #84914 üzenetére
Nyomatékcsúcson nem érzem hogy megcsúszna, inkább ha váltás után kidobom a kuplungot akkor nem fog össze egyből. Ha egy kicsit lassabban engedem ki akkor fasza de ha csak kidobom és húzom is tovább akkor csúszva fog csak össze, míg másik olajjal nem volt ilyen akkor mindíg egyből zárt
-
Lomha 8V
addikt
válasz vendingo #84917 üzenetére
Nekem az utolsó szériás 4TX volt, ami már üzemanyag szintjelzős, 2000-es évjárat. Olaszországból lett hozva, ezért némi elhanyagoltság és rozsda volt jellemző rá. A rozsdára amúgy is figyelni kell, mert acélvázas. A blokknak varrógép hangja van, az normális. Az idomokat jól nézd át, sűrűn töröttek. Bizonyos fordulaton rezegnek, ez normális. Ha a fejidom belső része törött, akkor magas túraplexivel használták, az megrepeszti. Elég szeles motor, készülj fel a szélzajra. Én ezt a gyárinál kisebb plexivel védtem ki, jobban bírtam a kicsit nagyobb szelet a mellkasomon, mint a fejem körül. Az ülés vékony és kemény, van aki imádja, de a legtöbben csináltatnak rá komfort ülést. A kipufogódobok hátsó részén előfordul rozsda, az akár át is lyukadhat. A gyári kormány sokaknak keskeny, érdemes kicsit nagyobbat rakni, azt elbírják a gyári kábelek. A hátsó sárvédőn elöl van egy lyuk, amire mindenki azt hiszi először, hogy kitört egy darab. De az gyári, értelme rejtély, én leragasztottam. Az akku szar helyen van, nehéz kivenni, nekem mindig csepptöltőn volt egész télen, a helyén. A gyári áttétel túl hosszú, városban csapkodja a láncot, le szokták cserélni valamelyik lánckereket (egész pontosan az elsőt egy foggal kisebbre vagy a hátsót kettővel nagyobbra). Ha a rángatózás nem múlik sehogy, akkor a hátsó kerékben elszálltak a rándításgátló gumik, nem nagy összeg a cseréje. Az olajszűrő beépített, egy fedőlap alatt van, amit azt hiszem 7 csavar tart a helyén. Ezt csak 10Nm-el szabad meghúzni, nagyon gyakori, hogy túlhúzzák és megszakítják a menetet. Ez kardinális probléma, ha olajpárát látsz a szűrőház környékén, akkor hagyd a fenébe, nagy szopás helyrehozni a menetet a blokk alján. Bár túramotor és magas építésű, a földes utakat nem szereti, a futómű kemény hozzá (ha nem fáradt még). Aszfalton elemében van, a motorerő bőven elég és ha jó a futómű, simán lehet vele aszfaltot karcolgatni. Ha eleinte furának érzed a motort és küzdesz vele, az normális, kicsit össze kell szokni, de utána imádni fogod. A fogyasztása nálam pontosan 5.77 liter volt a tankolások átlaga alapján, de hosszú úton lement 5 környékére. A feszültség szabályozó egyszer megadta magát, de még gyári volt, úgyhogy ezt nem rovom fel komoly hibának. Két olajcsere között megeszik kb. 1 liter olajat, ez a száraz karteres kialakítás számlájára írható. Hirtelen ennyi jutott eszembe, esetleg még olvasd el ezeket a cikkeket:
-
2thletme2day
őstag
Egy sor4 blokkos japán gépnél mekkora futásteljesítmény számít soknak? Tételezzük fel azt, hogy minden karbantartási műveletet időben elvégeztek. Tudom használatfüggő is a dolog de normál használat mellett mégis mi az ami már sok és nagyobb valószínűséggel jönnek költségesebb tételek az elkövetkezendőkben. Fz6-osokat nézegetek megvételre és van köztük sok 50ezer körüli futásteljesítménnyel ami még kb reális is lehet 10 év körüli gépeknél csak azt nem tudom mennyire lehet sok. Tudom, állapotot veszünk nem futásteljesítményt de mégis.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 2thletme2day #84922 üzenetére
Tehat tudod, hogy nem lehet valaszolni a kerdesedre, nade megis, valaszoljon valaki mar
Senkinel sem ugyanaz a normal hasznalat. Egy sornegybe akkor rakhatsz 100 e kmt, ha alig terheled. Akkor nem sok a 100e, ha 90km/h val poroszkalsz vegig az elete soran, a legkevesebb hideginditassal, azaz gyokkettovel turazol. Akkor rengeteg megy bele.
Vondd le a kovetkezteteseket ezek utan.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
válasz 2thletme2day #84922 üzenetére
Annyi változó van... Nem mindegy, hogy az az 50k hosszú túrák alatt vagy városi ingázás esetén ment bele.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
vendingo
veterán
válasz Lomha 8V #84921 üzenetére
Köszi a részletes kimerítő választ!
A szélzaj nem lehet nagyobb, mint az SV-n volt, illetve majd kerítek rá egy MRA terelőt, na meg amúgy is füldugózok.
A gyári kipuff, nem azért van, hogy átmenjen vele műszakin? Más értelmét nem látom . Azért majd figyelek rá.
Ami kicsit jobban zavar, hogy acélvázas. Majd viszek teleszkópos tükröt, hogy alaposan átnézhessem.A lánccsapkodás nem új keletű nekem, az előző mocim se szerette kis fordulaton a városi használatot, de szerencsére többnyire csak városon kívül fogom használni.
A fedlap csavarjait szokták megszabni?
Köszi a cikk ajánlókat, mindegyiket átolvastam már legalább 2x.
Még konzultálok a szerelőmmel, yamaha, honda "specialista".
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #84923 üzenetére
Minél kevesebb, annál jobb.
-
-Mosquito-
őstag
válasz 2thletme2day #84922 üzenetére
Mi Varások azt mondjuk,hogy ha elérjük a 100ekm-t akkor be van járatva a gép. Simán meg lehet venni egy 50-100ekm-es gépet is HA volt gazdája és az állapota is tükrözi azt. Az sem baj ha ismert az előélet van szervizkönyv,számlák,esetleg lecserélt dolgok megvannak. Aki használja a motorját túrazik,nagyobb távokat tesz meg az szervizelni fogja a gépét,mert nem szeretne lerohadni valahol.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz horvathkrisz #84933 üzenetére
Vadiúj aranyszínű DID!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #84929 üzenetére
Ha tura soran ment bele az a rengeteg km, es lassan.
Ha a vara azt kapna, amit egy gsxr, lerohadna ugyanannyinal.Explosión de dos tiempos
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #84935 üzenetére
Jó hogy mondod a Gixert. Shox SEG guruláson meg is állt egy K8-as se kép se hang, trélerezni kellett.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #84936 üzenetére
Jah, ilyet enis tudok.
Hany varas ismerosodnek ugrott at a vezerlese, es kocolta ossze a blokkot?
De most komolyan. Te meg vagy gyozodve arrol, hogy ugyanolyan terhelesnel elmegy tobbet egy vara? Vagy barmi mas?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #84937 üzenetére
Nem hallottam még blokk problémát, kellett volna? Sport motort jóval szélesebb tartományban használják,mondjuk ott minden grammos spórolnak, hogy könnyebb legyen. Egy közös tesznek örülnék,lehet váltanék sportmocira ha kiderülne, hogy xar a Vara.
Te mintszakbarbárszakember mit mondasz?[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #84938 üzenetére
Kellett volna. A haverod szervizeben ketto darab allt egyszerre.
Igy keletkeznek a mitoszok a forumon.
En mint szakbarbar, nem azt mondom, hogy szar a vara. Hanem hogy nem szar a gsxr. Meg hogy ne higgy a csodakban.Explosión de dos tiempos
-
freelanced
addikt
Üdv ! Nem lakik innen valaki Veszprém közelében? Szerelőt tudtok esetleg?
Köszönöm !
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #84939 üzenetére
Zsifinél?
Sport motornál volt már amúgy 100ekm-es teszt? Egy sport gépen közel 2x annyit 14-15-16-17 f/p forog mint egy Vara ami 9f/p leszabályoz. Szóval közel sem tudnám olyan terhelésnek kitenni. Mondjuk a KTM blokkjára lennék majd kíváncsi, hogy 100+ ekm után hogyan muzsikál az 1290es.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Polemius
senior tag
Tud valaki olyan szervizt / szerelőt Sopron - Győr - Bp vonalon (esetleg Kecskemét, Szeged), ahová megbeszélt időpontra odavihetem a gépet, és nekiállnak, nem kell otthagyni?
Szelephézag állítás, vezérlés ellenőrzés, karbiszinkron, kb. ezeket, és persze jó lenne ésszerű összegért cserébe, megbízható, stb.
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #84941 üzenetére
Az ezres GSXR-ből az újabb rövidebb löketűn is 14 000-től piros. Plusz ha azt 14 000-ig forgatod akkor nem ~100LE, hanem 180, következésképpen a piros vonal közelébe se kell forgatni, hogy tartsa a nagy Vara tempóját, tehát kapásból oda jutunk el, hogy simán nem kell azt sem még 9000-ig sem elforgatni a Varás túratempóhoz....
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #84945 üzenetére
Szerintem nem fair összehasonlítás. Azonos menetdinamikával használva van értelme arról beszélni, melyik mennyire tartós. Persze, hogy hamarabb tönkremegy, ha kihasználod teljesen, hiszen ott azonos lökettérfogatból 180 lóerőt préseltek ki, ott azért olyankor fellépnek komoly erők. Viszont a Varának nem is opció az a tempó, így azzal pontosan 0km-t tudsz azzal a tempóval megtenni.
[ Szerkesztve ]
-
mrhero
tag
ilyesmi görgővel találkozott valaki itthon? Eléggé megkönnyítené emelő nélkül a lánctisztítást/kenést.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #84941 üzenetére
Nagyon egyszeru demagog peldat mondok. De egy kicsit kesobb joval bovebben kifejtem.
Ez a vara blokk a firestormbol szarmazik. Az egy sportos motor. A firestormokban hogy nincs 200 e km a mobile n, es miert nem szaladgalnak vigan 100 e el?[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Polemius
senior tag
válasz vendingo #84943 üzenetére
Lehet, hogy én vagyok a hülye a google plushoz, de elérhetőséget, címet sehol nem találok ezen. :s
Egyébként képes, pontosabban sok választásom nemigen lesz, mivel másik jármű nem állna rendelkezésemre, hogy addig elmenjek bárhová is, meg a bárhová az amúgy is túl messze lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest