-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Something_ #85598 üzenetére
Hibrid...
-
yodamastah
őstag
válasz Something_ #85602 üzenetére
Bemegy a kosz a szimmering alá, ott megragad, az olaj meg kifolyik mellette. Ilyen papír darabokkal próbálkoztam már én is kipiszkálni a koszt is több-kevesebb sikerrel.
[ Szerkesztve ]
-
whYz
addikt
-
-
Horvi
őstag
-
yodamastah
őstag
Jóhogynem az egész motort ki nem akarta cseréltetni veled
Szimmering gyári oem az mondjuk egy 10khuf max, olaj pár ezer ft. A többi meg munkadíj. Az egész megvan mondjuk 2-3 óra alatt. Teljesen rutin alap művelet az egész.
Gond akkor lehet ha megsérült a becsúszószár, mert mondjuk a sok mocsok szétkarcolja. Ekkor még sokat lehet rajta javítani, ki lehet csiszolni a mély karcokat. De ha ez sem segít, a becsúszó szár csere is opció. Igaz könnyebb és jobb biznisz azt mondani hogy vegyél új villát
-
emre
veterán
Sajnos a porvédőt nem szokták cserélni, mert drágább mint a szimering.
Ha a króm szár van megkopva azt is lehet kapni, itthon olyan 30k körül van darabja.
Nem egy nagy zsibbadás a csere, némi műszaki érzék kell hozzá, meg némi ismeret hogy hogyan kell megbontani. (nem célzás: találat )Persze hogy azt mondja, mert azért lehet sok pénzt kérni, és nem kell vacakolni az apró alkatrészekkel ha csak a szárat akarod cseréltetni.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
whYz
addikt
válasz yodamastah #85608 üzenetére
Wow koszi, nekem azt mondta, hogy also hangon olyan £200 (70k Ft) lesz. A motorban kb 5000 kilometer van, szoval...
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
5000 km? Offroad uzemben volt vegig?
Gyari szimering utcai motorokon elfosas nelkul 6-8 evig elmegy, 20-30e km utan szokta elengedni. De 5000 km utan koszos legyen? Szokatlan.
Mit mondott, miert kell kicserelni a villat? Milyen serules van rajta?[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
whYz
addikt
válasz Topiccsendőr #85613 üzenetére
Majdnem 1 evig allt a szabadban, szoval az gondolom nem tett jot neki, er6n-rol van szo. Kicsit rozsdas volt a szar de sikerult teljesen letakaritani. Jelenleg nem akarok tul sokat rakolteni, szoval ha seal mate utan most elmegy meg egy evig annak mar orulok.
-
Topiccsendőr
addikt
Az allasban nem megy bele a por.
Nem lehet, hogy puffos volt, es valamit eszrevett a szerelo?
Mit mondott, miert kell kicserelni. Ezt azert csak elmondta.Kicsit rozsdas volt??
A krom nem rozsdasodik. Ott mar azert vannak bajokEhhez a motorhoz nem sportmotor erteku az elso villa, szoval nem masfel milla, mivel elegge fapad.
Szamolnek gyorsan, mennyi osszerakni, mennyi az oradij, mert el tudom kepzelni, hogy tenyleg nem eri meg szarakodni vele, olyat latott, es nem sokkal dragabb egy uj, vagy kb jobban megeri.
Hacsak, ha nem magyar szakemberhez mentel kint angliaban. Mert ha magyar, akkor tuti atkur.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Chrys_
addikt
-
whYz
addikt
válasz Topiccsendőr #85615 üzenetére
Nem mondott semmit, mert azert fizetnem kellett volna. Itt ra se neznek a motorra ha nem fizetek. A muszakin megbukott az olaj szivargas miatt (ennyit elarult) es most viszem majd ujra, de azt mondja, hogy o a muszaki elott nem fog ranezni a telora, hanem ujra megbuktatja ha nem jo.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
Írta hogy rozsdás volt: láttam már felületi rozsdás krómozott fémrudat máskor is. Ha le is polírozza róla az oxidot, pöttyökben kis lukacskák maradnak a felületben, ami kikezdi az új szimeringet is seperc alatt, még ha azonnal csere után jónak is tűnik. Ergo pár hét múlva úgyis telószárat fog cserélni. Gyanítom, hogy a szerelőjének is ez volt a véleménye....
szerk: de én nem láttam, csak gondolom a fent leírt folyamatból.
szerk2: [link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
emre
veterán
nem egyértelmű?
felhólyagzott a króm réteg, elég ha van pár légyszar méretű folt rajta és pár km után ismét kibassza a szimeringet
ha nem durva a helyzet esetleg fel lehet csiszolni, valameddig jó lesz de inkább cserésA stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
kcsa
veterán
De csak annyit írt hogy olajszivárgás. Vagy csak nem olvastam el mindent. Vissza is pörgetek
szerk.: azt az egy félmondatot nem láttam. Ha rozsdás akkor csere valóban.
[ Szerkesztve ]
-
426os
őstag
Sziasztok!
Gondolkodom, hogy a nyár folyamán csinálok egy A1 tanfolyamot, mert most lenne rá időm. B jogsim van már jó pár éve, igaz ritkán vezetek. Motoros tapasztalat Simsonnal van, vidéki körülmények között. A tanfolyamot Budapesten csinálnám. Igazából az egésznek a célja az lenne, hogy később ha úgy alakul a motorral való munkába járás is opció legyen, nem feltétlenül akarok rögtön nekiállni motorozni, csak mint említettem, ideális lenne az alkalom. Ebből kifolyólag semmi felszerelésem nincs /talán bukósisak igen, bár az sem egy nagy eresztés/. Az iskolákban szokott lenni lehetőség arra, hogy a szükséges kellékeket is béreljem tőlük a tanfolyam idejére? Nem nagyon láttam erre utaló infókat. Továbbá érdekelne mi a tapasztalat azzal kapcsolatban, hogy mennyire van "csúcsidő" ilyenkor, nyáron? Értem ezalatt, hogy ilyenkor nagyon megugrik a tanfolyamra jelentkezők száma vagy az inkább tavasszal jellemző? És ha már itt tartunk, tudtok ajánlani korrekt iskolát?
Köszönöm előre is..
-
whYz
addikt
válasz Bogyó bá' #85621 üzenetére
Hat lehet, hogy igazatok van, en nem igazan ertek hozza. Most eppen nem folyik az olaj, igy megprobalom atvinni a muszakin es ha sikerult akkor meg nezem, hogy mi lesz vele es cserelem ha kell.
Most ez a masodik probalkozas muszakin ingyenes (elozot fizettem) igy csak akkor kell fizetnem ha bukik megint.
Koszi mindenkinek
-
zgospel
őstag
Szia, gondolom a könnyített B125 kategóriára gondolsz, igaz? Mert ha különálló A1-et szeretnél, akkor azt feleslegesnek tartom, minimum A2 de ha életkorod engedi akkor rendes A-t tennék a helyedben.
Ha a B125-ről van szó, akkor az iskoláknál nem is lesz probléma, az órákra hamar kapni időpontot, ellenben a vizsgaidőpontokra kell várni rengeteget. Én nekem A1-ről nagy A-ra csak különbözetit kellett tennem, amiben volt 3 óra elmélet és 11 óra gyakorlat (ha jól emlékszem). Ellenben például az elméleti vizsga időpontja legkorábban másfél hónappal későbbre volt. Rutinvizsgára 3 hetet vártam, a forgalmi vizsgára vártam a legkevesebbet, 1-2 hét rémlik. Az oktatók is panaszkodtak erről, hogy nem értik miért kell ennyit várni, pláne az elméletnél.
Ha megbuksz akkor az nagy szívás, mert rohadt soká kapsz csak időpontot.Iskola válogatja, hogy tudnak-e megfelelő felszerelést biztosítani számodra, az oktatóval telefonon mindenképp előre egyeztess ezügyben. Nem szoktak pénzt kérni érte.
Budapesten a sosjogsi.hu-t ajánlanám, nagyon rendesek és korrektek voltak, legalábbis velem. De ahogy én láttam másokkal is.
A másik amit személyesen ismerek az a jogsikozpont.hu. Az A1-et nála csináltam még 10 éve, meg haverom 3 éve a nagy A-t. Ő is teljesen korrekt volt, de ha bénázol akkor hamarabb emelkedik fel a hangsúly
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
XFishboneHUN
senior tag
Srácok!
Naked kategóriában mit ajánlanátok legszívesebben 600 és 750 ccm között?
Nekem nagyon tetszik Suzukitól:
GSR750 és a GSX-S750A Hondától:
CB 650FXbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
vendingo
veterán
válasz XFishboneHUN #85629 üzenetére
Suzuki SV650 frankó V2 blokkal, brutál hanggal, jó nyomatékkal, erős motorfékkel. Olcsó, nagy a választék is.
Esetleg kawa z750. Hírtelen ezek jutottak eszembe.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Horvi
őstag
válasz XFishboneHUN #85629 üzenetére
Esetleg még a 600-s Hornet is jó lehet bár ahogy látom a 650-re indultál rá
Hello darkness, my old friend...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #85612 üzenetére
Nem a porvédőt lehúztam előtte. De nem mondom hogy szuper bevált és gyakran sikeres művelet ez a papírdarabbal tisztogatás
-
tboldi
nagyúr
válasz XFishboneHUN #85629 üzenetére
A GSR már elég régi modell, ami még mindig kapható, a GSX-S zsír új, a Honda is csak pár éves, úgyhogy gondolom, új motorokat nézegetsz. Árat, meg más kritériumokat nem írtál, szóval itt vannak, amik most hirtelen eszembe jutnak:
Yamahák közül ott az MT-07, ami szóba jöhet. Az XJ6-ost az euro 4-es norma miatt kinyírták, de pár kereskedésben még talán maradt 1-2.
Suzukiból az előbb említett (új) SV650 sem rossz.
Honda NC750S esetleg.
Kawasakiból a Z650-es (tulajdonképpen ER-6N 2017-es köntösben) van a két hatérérték között, de létezik még Z800 is.
Triumph-ból a Street Triple S/R/RS modellek felelhetnek meg.
KTM 690 Duke vagy Duke R, ami még eszembe jutott.
Bár ezek már 800-asok, de ott van még a BMW F800R és a Ducati Monster 797 vagy 821.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
Érdemes kimenni vasárnap Kakucsra ? Szerintem annyian lesznek, hogy a pálya mellett a füvön lenne csak helyem.
-
vendingo
veterán
válasz FIREBLADE78 #85633 üzenetére
Kell rá egy rendes dob, és jó morgós lesz, nem visongató sor4.
Nekem leoVince volt rajta, bejött. Akik mögöttem voltak túrázáskor azoknak nem tetszett.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
baboss
őstag
válasz Something_ #85637 üzenetére
Akkor vigyek 1 nyugágyat amiben napozhatok, mire rám kerül a sör ?
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #85638 üzenetére
Igen. De lehetoleg mindig ulj rajta, kulonben ellopjak, mint az en tipusidegen sortartos ktm szekemet. Mar csukta ossze a nemmondommegmianeve fiatal verenyzosrac, amikor beertem a boxba. Lekurtam volna neki egyet legszivesebben, de olaszliszkat nem akartam az euroringen.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mike-
addikt
Ennyi, híres lettem, kész ennyi.
Track Day Euroring by ZéMindenki íratkozzon fel, legjobb csatorna ever!
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #85624 üzenetére
Szóval ha csak légyszarnyi rozsda foltokról is van szó, technikailag kuka a becsuszó?
Használt gépeknél ez nem ritka jelenség, eddig nemigen tulajdonítottam neki nagy jelentőséget.
Persze szempont volt, hogy ne smirgli legyen az egykori króm bevonat, de ha a két kezemen meg tudom számolni a pontokat, akkor gondoltam nem gáz. Rosszul gondolom?
Miért probléma ez? És mennyire súlyosak a lehetséges következmények?
Kezdjem el verni az asztalt a kereskedőnél, hogy cseréljen telót?
6-8 év egy szimmering, ha hibátlan a teló? Hmm...[ Szerkesztve ]
-
Grillo
senior tag
Múlt hét pénteken nem volt valaki az Euroringen? Egyik megbízós kolléga törte össze magát, de nem tudok részleteket (tüdőt átszúró borda, meg ilyesmi).
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #85639 üzenetére
Ha ott szedem le a dobozokat a mociról és lerakom valahova lehet, hogy eltűnik a tartalmával együtt amíg körözök a pályán ?
A pályán lehet menni utassal is, szerintem kiröhögnek ha meglátják.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Amazon Kindle
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban