-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #86198 üzenetére
Mi a szubjektív azon, hogy mennyi és mekkora protektor van benne és hogy össze van-e varrva a két szélső ujj?
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #86202 üzenetére
Az első részét én sem értem.
A másikkal kapcsolatban: összevarrás helyett a Dainese egy másfajta megoldást alkalmaz a kisujj védelmére. Hogy melyik a jobb megoldás arról nem találtam egyértelmű infot, de ha valaki jártas a témában az megoszthatná velünk is
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Pocee
senior tag
válasz yodamastah #86199 üzenetére
Én aszfalton még nem estem,így arról nem tudok nyilatkozni,mennyire védett volna,nekem a kényelme és a szabása meggyőzött.csizmám volt diadora,de azt megbántam.nyilván esés és esés között is rengeteg különbség van.
Mr.Brightside
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #86205 üzenetére
Pont az a megoldás amit a szélén a kisujjnál látsz és azt hiszed hogy csak ütéstől véd
Dainese DCP a technológia neve és védi a kifordulástól a kisujjat. A Rossi kesztyűjén sincs összevarrva a két ujj, pedig neki nyílván nem adnak szart a kezére
"this one is called a "DCP" (Distortion Control Protection) slider and it also helps keep the pinky finger from rolling under during a slide"
A kérdés számomra az, hogy melyik a jobb megoldás (már amennyiben jobb az egyik a másiknál), vagy csak eltérő megoldások de egyforma védelmet nyújtanak?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Teasüti
nagyúr
Lehet kapni túrakesztyűből is ilyen komoly védelmet, mint az az Alpinestar GP Pro?
Új rövid nyári kesztyűt keresek. Mondjuk az se baj ha hosszú, ha jól szellőzik.
Esetleg zselés tenyérrész?[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Futómű beállítás LVL1.
Ma segítséggel megmértem minden értéket a VFR-en elöl és hátul is.
Első Rider Sag: 129mm a teljes rugóút. (32,2 - 38,7 a 25 és a 30%-ok ami a normális lenne)
Első mérés után 53-ról indultam! Következett a feszítés, mérés, majd újabb feszítés mérés után ott vagyok jelenleg hogy teljesen be van tekerve az előfeszítés, tehát kopp kemény, mégis van még mindig 45,5 Rider Sag-em. LOL. Pedig még szépen átlagoltam is mint a srác ebben a vidiben mutatja.Akkor ezekszerint nekem ez a rugó ami gyárilag van a vfr-ben, túl gyenge és cserélnem kellene?
Kicsit meg vagyok lepődve ugyanis épp 75 kiló ha vagyok, szóval ha még nehezebb lennék még messzebb lennék a kívánt értéktől. Akkor Honda kire tervezi ezeket a gyári rugókat?
Mindenesetre most becsavartam fullra, (majd egy negyed csavarás vissza) és így hagyom.
Kíváncsi vagyok fogok e érezni különbséget.Hátul is kicsit sok, de ott csak 42.5, az már majdnem jó. persze ez is full előfeszített hátsó rugóstagnál.
Ezek a japcsik 50kg-os emberekre tervezik a 270kg-os túragépet vagy WTF?Csillapítást hagyom gyári értéken vagy van ahhoz is van valami okosság?
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FIREBLADE78
addikt
válasz XFishboneHUN #86137 üzenetére
Nem néztem végig. Köszi. Sokat pofázik
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Teasüti
nagyúr
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #86212 üzenetére
2011 es gép 40k km-el.
Ennyi idő alatt kampec a rugó? Komoly...
Rugóhosszmérés = telószétszedés + akkor már szervíz gondolom..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #86210 üzenetére
Erre csak annyit,hogy vadi új CT-t hozott ki a tulaj a szalonból. Első nagyobb guruláson már koppig csavarta az első futóművet. Nálad első körben cserélnék teleszkópban olajat ki tudja mikor volt. Majd ha ezután sem jó/tetszik akkor Wilbers rugó előre/hátra. Tényleg minden pénzt megér!
Mod.
Igen,elöl/hátul.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #86215 üzenetére
Te neked az van?
Honnan vetted, il.l ki szerelte be?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #86215 üzenetére
Rákerestem miket lehet kapni, ez még nem is olyan vészes árban.
Múltkor megnéztem az öhlinst.
2300EUR hátsó rugóstag.
Ki szerelte be neked?[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
freelanced
addikt
Üdv! Vannak olyan motoros csatornák amiket követtek Youtube-on? Tudtok ajánlani esetleg?
Köszi !
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
ath
senior tag
válasz freelanced #86218 üzenetére
CSAK A MOTOROS VÁNDORT!!!4!!4444!!
-
Geresics
addikt
(#86218) freelanced
Ha fel nem is iratkozol, de a figyelmedbe tudom ajánlani a 2017-es motoros és veterán rendezvény-naptárat, épp az éjjel raktam bele pár új eseményt!
(Egyik sem az én rendezvényem, és az oldalon reklám sincs! Egyszerűen motorosként motorosoknak csináltam a naptárat!)
www.MotorosVandor.hu/Rendezvenyek/*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
XFishboneHUN
senior tag
válasz freelanced #86218 üzenetére
newo - Red Rider - Hollywood Honda - Vattás - Viffer - Helmet - NrbMoto
Én őket szoktam nézni. : )
Xbox GT: X FishboneHUN | PSN: XFishboneHUN
-
tboldi
nagyúr
válasz freelanced #86218 üzenetére
RoyalJordanian, Walterrific, Schaaf, CagerOnTwoWheels - ezek jutottak most hirtelen eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #86216 üzenetére
Wilbers rugó az X-Bike a Hyperpro meg a Motorstylingtól jött. Zsifi szerelte majd 3éve az elsőt és kb 1hónapja a hátsót meg Tóth Laci. Elsőben az olajat 1-1 1/2 évente cseréltetem benne. Nálad ez a mutatvány szereléssel cirka 150eft lehet az X-Bike-nál.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz freelanced #86218 üzenetére
Magyarok:
onroadhu, newo - motovlog -, Viffer, HD Biker Budapest, SpeedyHungarian, MoTourist, Hétköznapi Motoros, Magyar Suzuki MotorcyclesMagyar + OFF ROAD:
Vattas, Lightningstroke, MotorosVandorAngol:
eveRide ADV, ARiemann1, Motorcycle Adventure Dirtbike TV, MotoGeo, ColoradoDualSport, KTM Sportmotorcycle GmbH*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86221 üzenetére
Persu! Tudom hogy eretnekséget kérdezek, de az újabb (nem állítható) első telójú GS500-on tudok azzal segíteni a túlzott puhaságon, ha egy fix (mondjuk 10-15 mm vastag) esztergált pogácsát teszek a rugó fölé? A régebbi, állítható GS-telókon az állító csavar is kb. ennyit "keményített", nem többet. Mi lesz a hátránya, ha beteszek 2 db ilyen egyszerű pogácsát? A 10 vagy inkább a 15 mm lehet a jobb választás?
szerk: nem akarok progresszív (pl. Wilbers) rugókkal kísérletezni, mert nincs is rá pénzem, de nem is érzem akkorának a problémát. Csak nagyon néha, durva kátyún (leginkább fekvőrendőrön ) felüt, én meg sajnálom a motort olyankor.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #86224 üzenetére
Köszi, megkeresem őket.
Bár ebből szerintem már csak jövőre lesz valami, idénre bőven ellőttem a motorköltekezési keretemet a feleségemnél.
Meg akkor már első-hátsót együtt csinálnám, az meg azért húzós.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Teasüti
nagyúr
válasz Bogyó bá' #86226 üzenetére
Nem kell azt annyira sajnálni! Van benne felütésgátló. Meg általában nem veri oda nagyon az átlag motoros, hacsak nem 90-nel mész át rajta.
Én csak arra szoktam figyelni, hogy ne "bólintsak rá" a fekvőrendőrre. El kell engedni a féket koppanás előtt. Azért az átlag pozitív rúgóút legalább 80 mm, ebbe bele kéne férjen egy fekvőrendőr.[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz -Mosquito- #86224 üzenetére
mitől ilyen sok ez? gixerbe 30e az öhlins pár előre, 30 vagy 35e a rugó hátra, az első villába az olaj max 10e a másfél liter (ennyi tuti nem kell a vfr-be se). erre még mondjuk 20e munkadíjjal is kb 100e. felújíttattad a hátsó gátlót is? az még megdobhatja
-
-
ath
senior tag
válasz dellfanboy #86230 üzenetére
sima rugó volt a téma, nem komplett villa/cartridge vagy rugústag
-
Lomha 8V
addikt
Nekem is botrányos szar volt a futómű a Shadow-n. Amin ugye gyárilag sem acélos, de ez 26 éves is volt. Előre kapott Wirth rugókat, hátra meg IKON (KONI motoros ága) lengéscsillapítókat. Most már lehet vele normálisan menni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #86227 üzenetére
Nincs mit, szívesen! Én mindig úgy próbálom időzíteni a teleszkóp olaj cserét amikor gumit kell cserélnem,igy 2/1-ben meg van oldva. Nálad nehezebb lesz biztos ez a kör, ott a környéken van egyáltalán szerviz aki ezzel foglalkozik? Nincs akkor sajna fel kell jönni pestre.
(#86229) ath:
"Cirka 150eft" nem vagyok jós.
Nálam így nézett ki.
3éve nekem az első rugó cseréje (rugó, olaj,munkadíj) azt hiszem 45eft volt Azóta cseppet felment az ára a Wilbersnek. Azóta talán valami 40-45eft csak a rugó de nem akarok hülyeséget írni. Erre még rá jöhet egy szimering/porvédő csere is. Gyári 20-25eft,utángyártott kb a fele.
Hátsó rugó/stag.
35eft csak a rugó. Pro-Action, nem vállalták a hátsó rugóstag ki/be szerelését. Felújítás 30eft és 2nap,CSAK a rugó csere 10eft! Kb tudod mennyi idő betenni egy présbe össze nyomni elfordítani a tetejét a kiszerelt rugóstagból kivenni a rugót... Kb 5 perc. Így Laci szerelte ki/be, cserélte a rugót potom áron. Felújítás majd télen lesz.
HGabor írta is mennyi lesz nála mindez. [link]Ferdzsoo 40ekm futott gépénél eltekinhetünk a hátsó rugóstag felújítástól kivéve ha ereszt/egyébb probléma van vele.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
freelanced
addikt
Köszönöm a válaszokat !
Egyébként egyenlőre a tanpalyan tartok a jogsival, mire érdemes ott figyelni? Előtte nem nagyon ultem motoron es nem egyszerű számomra a bójákat kerulgetni. Pontosabban a megfordulás nehézkes. Van erre bármilyen trükk egyébként? Vagy mire erdemes figyelni?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Horvi
őstag
válasz freelanced #86234 üzenetére
A motor arra megy amerre nézel Szóval sasold azt a pontot ahova fordulás után érkezni szeretnél és ne magad elé mereven és akkor menni fog az.
Hello darkness, my old friend...
-
Moleman
addikt
válasz freelanced #86234 üzenetére
Próbáld meg kihasználni a pálya teljes szélességét, úgy nem kell olyan szűk ívben fordulnod. Ez a nyolcasnál különösen hasznos, ha mindig a szélső bóják mellé célzod az érkezést.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz freelanced #86234 üzenetére
Min tanulsz, GS500-on? Azzal pedig nagyon könnyű a bójákat kerülgetni. Első rutin órán azt kaptam, és csak a másodiktól a Gladiust. Na, ez utóbbival rühelltem kanyargászni...
"Mire kell figyelni?" - ne tedd le a lábadat menet közben.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mike-
addikt
Motoros rutinoktatás a fórumon. Úgy érzem kezdünk megint szintet lépni.
-
kcsa
veterán
válasz freelanced #86239 üzenetére
Oil?
-
CyberPunk666
senior tag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #86233 üzenetére
Biztosan fel fogok menni pestre hozzájuk, itt nincs semmi, nem is adnám senki kezébe...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #86226 üzenetére
Nem eretnekseg.
Rakd be, de mindenkepp menj utana a hatsoval is, de csak ha szukseges, es a hatso is ugyanilyen puha. Ha raulsz a motorra kb egyszerre kene az elejenek es hatuljanak lemennie. Ha berakod a pogacsat, es az eleje kesobb megy le, ha raulsz, akkor a hatsonal is allits utana, kulonben azt fogod eszlelni, hogy nehezebb a motorral kanyarodni. Nagygaz+katyunal pedig sokkal boldogabban es elobb fog becsapkodni a kormanyod.
Pontosan nem tudom, hogy felut-e, de en ezeket csinalnam, es igy vizsgalnam meg, hogy mit csinaltam (de legjobb lenne lemerni a sag et) szoval innen forumrol semmi egyebet nem tudok hozzzafuzni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
zgospel
őstag
-
FIREBLADE78
addikt
Ha valaki szeretne egy supermotot,akkor felém jelezze. Nincs erőm nézni,hogy porosodik.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
ath
senior tag
válasz -Mosquito- #86233 üzenetére
najó, rugócserénél nem számoltam szimeringgel meg porvédővel, fordított villánál ha szétszedik ehhez hozzá sem kell nyúlni.
egyébként horror árak jönnek ki ahhoz képest, ha valaki meg tudja ezeket otthon csinálni ezért is gyártottam magamnak első teleszkóp összenyomót, megérte. -
Topiccsendőr
addikt
válasz FIREBLADE78 #86247 üzenetére
Nagyonolcson atveszem.
ha valaki tud nagyonolcson motort, azt mind megveszem
Az osszeset.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-Mosquito-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bestbuy játékok
- Ford topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Battlefield 2042
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mégse száll ki a Meizu?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Home server / házi szerver építése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest