-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #83701 üzenetére
Utoljára kérlek meg, hogy fejtsd ki kérlek: mit tudok rosszul? F5, Sport és Tour tud konferenciát. Ezt is írtam. Ezt írja a gyártói honlap, és ezt írja az is, amit Te linkeltél, valamint a beillesztett kép is ezt mutatja. (A 2 motoros közötti kommunikáció nem konferencia.)
Akkor most mivan?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #83703 üzenetére
Az F4 is tudja a "konferencia beszélgetés több felhasználó között, egyedi intercom kapcsolat több csoporton belül (2 fő)" [link]
"Akár 5 motoros közötti kapcsolat, mely váltogatható (de kommunikáció mindig csak 1 partnerrel)" Hm,itt rosszul emlékeztem.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #83704 üzenetére
Tehát mégsem olyan hiányos (ez) a tudásom...
Amúgy lehet jól emlékeztél, mert a magyar honlapokon nagyon sokáig f@szság volt írva, ezért is nézek mindig gyártói honlapokat...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #83706 üzenetére
Jézusom, mi ez a zakatolás?? Nagyon beteg hangja van. Vinném a bontóba...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #83709 üzenetére
Erről ez jut az eszembe mindig: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mike-
addikt
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #83706 üzenetére
A nyitott házas verziójához volt szerencsém élőben egy parkolóból elindulás erejéig. Egy életre elég volt az a csörömpölés.
-
DonThomasino
veterán
Motor gumit hol érdemes mostanság ?
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #83709 üzenetére
Az.
A hétvégén láttam egy Streetfighter 848-at, qrvajó hangja volt.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #83718 üzenetére
Talán pont azért?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
ath
senior tag
persuader, elvi kérdés. padolás és pc beállítás előtt csinálnak szinkront, vagy el kell vinnem máshova?
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #83718 üzenetére
Attól még lehet jó hangja, nem?
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #83722 üzenetére
manual szerint a tps-t az alapjárat beállítása után kéne beállítani. mivel képtelen voltam lehúzni a szenzorról a csatlakozót, kénytelen voltam leszedni a szenzort, széthúzni, majd utána vissza. most a legkisebb valószínűséggel tettem vissza jól, be kell majd állítani: akkor ne foglalkozzak a szinkronnal, lőjem be a tps-t jó helyre és kész?
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #83722 üzenetére
Jut eszembe: van ugye a Pegaso Trail motorom, amire vettem (gyári extraként is rendelhető) Akrapovic kipufogó-párt (Slip-on). Mondtad, hogy ez önmagában csak rontani fog a helyzeten (bár a hangja miatt úgy veszem észre, hogy megváltozott a vezetési stílusom, és a fordulatszám-tartomány, amiben használom).
Van viszont egy Pegaso Strada, ami elméletileg ugyan ez a motor, csak más kerekek, rugóút, ilyesmi. Arra is volt egy ugyan ilyen kipufogó, és a srác át is állíttatta az injektortérképet. A motor összetört, és bontás lett a sorsa.
Abból a motorból át lehet szerinted rakni az én motoromra valahogy? Vagy tök hülyeségről beszélek megint?
Van a tank és a váz között egy kis fekete doboz, amibe sok-sokkábelvezeték megy - feltételezem ez tartalmazza a medzsiket!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #83727 üzenetére
Akkor ezt megbeszéltük.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #83725 üzenetére
Egesz pontosan azt mondtam, hogy a nyitottabb dobok felso fordulatszam tartomanyban javitanak a gazcseren, nem fojtjak a motort. De ez alacsonyabb fordulatszamokon - ahol az emberek 98 szazaleka hasznalja a motorokat - gyengebbe teszi a motort, nagy lesz az oblitesi veszteseg nagy szeleposszenyitas eseten.
Tovabba a gazreakciot teljesen elrontja. Keslekedni fog motorfek utan, es adagolhatatlan lesz. Ez a hetkoznapi embernek nem tunik fel, azt hiszi, igy kell viselkednie egy motornak, holott nem.Nem tudom, egesz pontosan hogy iratta at a befecs terkepet.
Egy befecs terkep nem lesz jo minden motorra, meg akkor sem,. Ha ugyanarrol a tipusrol van szo. Akkora elteresek vannak ket legyartott ugyanolyan tipusu motor kozott, hogy a legjobb az egyedi terkep fekpadozva, gazelemzovel.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ath
senior tag
válasz Topiccsendőr #83730 üzenetére
kösz, akkor már csak egy kérdés maradt: hozzá kell e valaha is nyúlni akár az elsődleges, akár a másodlagos fojtószelepekhez? kell e rajtuk állítani?
az eddigiek (és a manual) alapján nem, egy megerősítés még jól jönne -
Topiccsendőr
addikt
Az elsodlegeshez nyulsz hozza a szinkronnal.
A masodlagoshoz, ha hozza is tudsz nyulni, nem nagyon tudod ellenorizni, mit csinaltal.
Azt egy szervomotor mozgatja.
Azaz nincs ertelme hozzanyulni. Azt eltavolitani szoktak versenymotoroknal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
nincs valami sima headset a motoros sisakba?
egy csomó ideje keresek és mindegyik ilyen kommunikátor cucc, amivel egymás között lehet ingyen beszélni egy bizonyos hatókörön belül, de nekem csak egy sima telefonos headset kell a sisakba. -
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #83740 üzenetére
Létezik. A legolcsóbb kínai emlékeim szerint már 6-8eFt-ért van, de első keresésre már 10eFt felett találtam!
A minőségről sajnos nem sokat tudok, de sokan használják. Biztos lehet találni jófogáson, vagy máshol is időnként is...
SENA és Interphone-nak is vannak ilyen alap-tudású cuccai, de azok természetesen drágábbak, nem is kicsit!Szerk.:
Magánvélemény: én nem ezen spórolnék. Egyszer megveszed a jót, és az kiszolgál akárhány motort is...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Geresics #83742 üzenetére
De nem azért kell sima headset, mert nem akarok rá annyit kiadni, hanem mert nem használnám arra, nincsenek haverok, akikkel egyformát vegyünk és utána működjön, így felesleges.
Nem várom el, hogy 10k legyen, de azért a 80-90k-s sena headset bőven túl van azon a határon, amit erre hajlandó vagyok kiadni.
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #83743 üzenetére
Tök igazad van - jelen pillanatban!
Amúgy a SENA 3S asszem olyan 40 körül van (mínusz ÁFA, ha ügyes vagy).
Mégis inkább egy nagyobbat vennék, mert ha elkezdesz egy adott helyre (pl. pálya) járni, és nem vagy tulok, akkor előbb-utóbb lesznek ott új barátságok. Ha nekik is van, akkor viszont az élmény, amikor egymást kergetitek iszonyat jó mókává válik! Nekem legalábbis gokartozásnál iszonyat pluszt adott!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
DonThomasino
veterán
Ezt néztem ki a GS 500 ra.
110/70-17 PIRELLI ANGEL CITY FRONT 54S TL
130/70-17 PIRELLI ANGEL CITY REAR 62S TL
Valakinek esetleg tapasztalat ?Súlyindex ekkel nem vagyk tisztában...
Elől 54S 252 KG Hátul 62S 365 KG
70 KG vagyok ez így OK ?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #83743 üzenetére
Meg mindig nem talaltal uj baratokat?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
DonThomasino
veterán
válasz DonThomasino #83746 üzenetére
212 KG elől
265 KG hátul
bocsesz...[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #83743 üzenetére
Amúgy akartam javasolni hogy gyere ma az Euroringre pályaoktatásra, de a szar időjárás miatt elmaradt. Egyelőre nem tudni mikor lesz a következő.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok