-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
Aki Budagyöngye felé megy, a Budakeszi úti kanyarodónál bazinagy olajfolt van. 1 motoros elesett, én megúsztam.
Hazafelé meg jól benéztem a benzint. A Kawával voltam és az sokkal jobban szereti a hasát, a benzincsap meg tartalékon volt.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Horvi
őstag
Na megvolt a mai etap is, kicsit hosszabb lett mint a tervezett de sebaj. Szerencsére szép volt az idő, a táj gyönyörű más nem is kell
Hello darkness, my old friend...
-
baboss
őstag
Most akartam felrakni én is, a térképen nézegettem, hogy mégis merre jártunk, de jól csináltad meg az útvonalat, az idő tényleg nagyon jó volt. Hazafele még gondolkodtam, hogy el e menjek Dobogókőnek, de letettem róla. Legközelebb hosszabb lesz a karika, elmegyünk Besztercebányára, remélem akkor már többen leszünk.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Na én is megjöttem. Megvolt a tali. Jót duhajkodtam... 8:45-kor indult a csapat Érdről Sárbogárdra. Én 9-kor indultam a XIX-ből és Dunaújvárosnál már be is értem őket. Kellett ez már.
Aztán meglett az elhatározás....eladom a TCOM SC bluetooth kihangosítót. Tök jól működik, de 100nál már kell nekem füldugó, nagy a szélzaj és ez miatt elég kicsi az élvezeti értéke. 90 körül kéne járnom, de hát ott még ledadog. Szóval eladom, belepótolom az új csizmába inkább és marad az agybadugós füles.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
baboss
őstag
válasz V.Stryker #83656 üzenetére
Akkor te is jót motoroztál ma.
Én a sisakba beépítettem az ALDI-s autós kihangosító-t. 120-nál 70százalékon van a hangerő és tökéletesen lehet hallani mindent. Fillérekből megoldottam, csak egy kis barkácsolás kellett hozzá. Egy régi TV távirányítóból vágtam ki a gombok kezelőjét, valamint egy régi PC hangfalból a 2 db hangszórót. A mikrofont meg beleraktam egy sima telefon fülesébe. A töltőnek a csatiját meg egy jack aljzattal oldottam meg. Az egész kütyü elfért a sisak elején az alrésznél a műanyag borítás alatt. Ma a karika alatt végig zenét hallgattam rajta.
Mondjuk ezzel nem igen lehet a motoros kollégákkal kommunikálni a túra alatt, de nincs is rá szükségem. Telefon, zene, GPS mind tökéletesen szól rajta.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Bogyó bá' #83659 üzenetére
Talált,süllyedt. Szétkaptam darabokra, az elektronikai panel lett beépítve, az 1 db 8 ohmos hangszóró helyett 2 db 16 ohmos lett párhuzamosan bekötve, a beépített mikrofont és a hangszórókat kivezettem hosszabb vezetékkel a sisakba. A nagy kezelőgombokat lecseréltem.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
basel00
tag
Hello mindenki
Sv650-re szeretnek valami telefon tartot gps kent hasznalnam tudnatok ajanlani?
Koszonom -
Lipton
őstag
Valakik nagyon osszetortek magukat a 7-es uton az egerutnal a motor kb egy kupac valami volt az uton.
-
basel00
tag
válasz dellfanboy #83666 üzenetére
Vagy a muszerfalra ahol elfer nem tul sok helyen, vagy a tankon de inkabb muszerfal
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #83663 üzenetére
igazibol az rgv miatt tetted be, ugye?
nem is tudtam h mar komplett palyarajzzal mennek a motorok, kanyarrol-kanyarra allitgatjak oket a szoftverek. igy pedig extra sz.pas, ha elvesztik a helyzetet mondjuk egy levagas v bukas miatt...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
#81556480
törölt tag
nemtudjátok véletlenül mi a gyári alapbeállítása egy phbh 28 dellortonak? vagy valami közelítőleges, amiből szétszerelés után ki lehet indulni.
-
baboss
őstag
Az élettársam lányát szoktam vinni motorral néha a munkába, 5km nyugis tempó. Ma el kellett mennem érte Bodajkra és hazahozni, 50km. Hazafele húztam neki szépen, a kanyarokban volt döntés rendesen, na gondoltam magamban lehet, hogy soha többet nem ül fel motorra. Amikor hazaértünk azt kérdezte mikor megyek karikára, mert eljönne, nagyon élvezte az egész utat hazáig.
-
DonThomasino
veterán
2006 os GS 500 ra milyen gumit ajánlanátok ?
Mennyire szabad/kell eltérni a gyári mérettől?
Autós ADAC test hez hasonlót találok vhol ?
110/70 130/70 R17 Főleg városi használatra kéne ...[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DonThomasino #83679 üzenetére
A legjobb a GS-re a Michelin Pilot Street Radial, szigorúan a gyári méretekben. Sacc/köbgyök 45 ezer pénz a pár + szerelés. Jól tapad és elég sokat is bír ha kímélik.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #83681 üzenetére
123 , aprilia pegaso.
2 évet állt, berohadt a benzin, össze vissza tekergették, én szétszedtem , most patika tiszta, be is indult pöccre, de leáll, meg szerintem nem jó a beállítás. a többi kérdésedre nem tudom a választ,
csak egy közelítőleges érték kéne hogy honnan induljak. bentről 1.5 fordulat ki, és onnét finombeállítással haladnék tovább.. ?
Van egy kézzel is tekerhető recés fejű csavar, meg egy másik besüllyesztve.
Kb 6-8 éve ilyen 2t endurókkal keltem-feküdtem, talán pont ilyen karbival volt szerelve a CRM-em is, ha jól emlékszem , de már teljesen kijöttem a gyakorlatból.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #81556480 #83683 üzenetére
Elso korben, ha a fuvokak jok, vagy nem nyultal hozza a mukodo setuphoz, szimplan allitsd be az alapjarati kevereket.
Alapjarati csavar be (fekete muanyag, vagy reces fem) amig a motor felporog kb 2000 kornyekere.
A levegocsavart kitekered folyamatosan. A fordulatszam emelkedni fog, ilyenkor az alapjaratit mindig letekered, hogy ne forogjon nagyon el.
Egeszen addig tekered ki a levegot, amig nem kezd a fordszam csokkenni. Ahol csokken a fordszam, ott mar tul szegeny, ahol a legjobban porog, a legjobb a keverek.
Ennyi az egesz.
Az egy ido utan leallas nagyon sok mindentol lehet. Abba nem mennek bele.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Primary92
senior tag
Sziasztok!
Azon agyalok, hogy a nyáron belefogok az A korlátlan jogsi megszerzésébe. Technikailag mivel illik készülni? Gondolom a sisakot mindenképpen kell előtte beszereznem. Motort leghamarabb a szezon végén fogok venni, vagy még később, a jogsira viszont most érnék rá legjobban.
-
baboss
őstag
Ha nem dolgozik azon a hétvégén és nincs nálunk a barátja akko biztos eljön. Azért más 500km motorozni mint 50km. Érdemes elmenni Selmecbányáról Liptószentmiklósra, megéri a látvány miatt is. Én már 3x jártam meg, de szívesen elmegyek megint, nem lehet megunni.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
az a kérdésem, hogy túrázáshoz szeretnénk valami headszettet, de olyat amit 3-4 ember is tud egyszerre használni, tehát a 3-4 fő tudjon beszélni egymással mocizás közben.
Milyen megoldások vannak ?
-
#81556480
törölt tag
válasz Topiccsendőr #83684 üzenetére
oké köszi! A leállást én megoldom. szerintem most csak egyszerűen nincs még alapjárat .
-
Teasüti
nagyúr
Sziasztok!
Tanácsra volna szükségem, kvázi távdiagnózisra. Ugye vettem egy Honda CBR600F4-et 60k km-rel és még tart az egy hónapos kereskedői garancia. Nos mivel még csak ez a második szezonom, kezdő vagyok, így most tanulgatom a rev matching-et. És vannak szar váltások, mikor nem érzem úgy vagy szar pillanatban eresztem el a kuplungot. Na most előjött egy kerregő, daráló hang üresben felengedett kuplunggal, ami eddig nem volt. Ha behúzom a kuplungot, akkor megszűnik a hang. Kerregés közben érezhető a kormányon is, h vmi vibrál, nem ok. Olyan lóg a bele érzésem támad tőle. A váltó eddig se volt vmi határozott. Időnként külön figyelnem kell rá visszaváltásoknál, h emeljem fel a lábam rendesen, különben hiába pumpálom a kart, nem akar leváltani sorozatban. Bár olajat most fogok cserélni, nem tudom mikor volt utoljára.
Szóval a kérdéseim, h mire utalhat ez a kerregés, okozhattam-e a bénázásommal és érdemes-e visszavinni, h srácok ez nekem úgy tűnik, h nem okés?
Köszi![ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Khaosz55 #83689 üzenetére
Ugyan ilyen paraméterekkel kerestem én is, és eléggé sikerült beleásnom magam. Végül a SENA 10S mellett döntöttem, csupán azért, mert a világ összes YouTube videóján a nagy túrázók ilyet (vagy a korábbi változatát) használnak, és dicsérik. Gondoltam, ha a profiknak jó, akkor nekem is!
Amire nagyon kell figyelni, hogy az "Up to 4-5-6 riders" általában átb@szás, mert a konferencia-beszélgetést NEM tudják, azaz váltogatni kell, hogy a 4 emberből kivel akarsz épp beszélni! Azok, amik tudják a konferencia-beszélgetést, azok mindig drágábbak is! A nagy márkák 4, a kínai 5 motoros konferenciáját tudja egyszerre maximum!
Szóval a választék:
- SENA 10S (és más változatai a SENA-nak)
- Interphone F5 (figyelj, mert az F4, vagy kisebb nem tud konferenciát!)
- Interphone újabb változatai: Sport és Tour (az Urban nem tud konferenciát!)
- Kínai: Intercom V8 (a kisebb V-számú nem tud konferenciát)Remélem segítettem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
FIREBLADE78
addikt
válasz horvathkrisz #83394 üzenetére
Szegedin,ahogy a szerbszki mondja vagy román?!
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Pocee
senior tag
válasz Teasüti #83691 üzenetére
Biztos nem volt eddig hangja? Nekem eddig az összes motoromnál volt jellegzetes kuplungkerregés,először engem is idegesített de aztán kiderült,hogy normális.persze nem tudom a Tiéd mennyire hangos.a lefelé váltás álló helyzetben vagy menet közben nem megy mindig? Mert állva előfordul,hogy a váltó nem tud összefordulni,ilyenkor én is hiába pumpálom lefelé,de ha megmozdítod a motort előre már kapcsol is,ha már menet közben csinálja akkor már érdekesebb a dolog.
Vannak ezek a Ducati-k vagy mik,ott vannak modellek amiknek nem tudták rendesen megtervezni a kuplungját mert rohadtul csörögnek Hondánál nincs ilyen
Szerk: azt olvastam hogy 60 km 60k km az már más,akkor semmi de egy Honda 60k-nál még új
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #83692 üzenetére
Frissíteni kéne a hiányos információdat..
InterphoneHa senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #83696 üzenetére
Akkor rendes linket adj...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #83694 üzenetére
Pont a cbf jutott eszembe, amin tanultam. Abból is jöttek érdekes hangok, de az tanuló motor volt, gondoltam szétgyalázták már.
Hát ha eddig volt is hangja, nem tűnt fel.
Meg nem érződött a kormányon.
A száraz kuplung, ha olaj nélkül jár? Hmm, ideje megcsinálni az olajcserét. Remélem nem szólnak be, ha a parkolóban nekiállok szerelni.
A lefelé váltásokat természetesen menet közben nem veszi mindig, ha a kar nem tud feljönni teljesen a lábamtól. Gondolom vmi rossz szokásom, amin csiszolni kell. Bár a GPZ-n nem volt ilyen gondom, h nem vette a fokozatot, amíg nem vettem le róla a lábam teljesen.
A kerregés akkor normális? Én már azon izgultam, h tönkretettem a váltót a szar kuplungolással.Nagyon nehezen áll össze nekem fejben ez a rev match. Igaz még csak pár hete gyakorlom, de rá kell koncentrálnom rendesen és kb csak 20%-ban sikerül úgy, ahogy kéne. Vagy túlpörgetem, vagy lassan eresztem a kuplungot és már megint visszaesett a fordulat, vagy totál elbénázom és kap egy pofont a mechanika...
Youtube-on olyan könnyedén és természetesen csinálja mindenki...[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz -Mosquito- #83698 üzenetére
Ez egy összehasonlító oldal, de nincs benne termék. Gondolom Neked van, de az nem jön át.
De ugyan ezen a honlapon:
4 motoros közötti kapcsolat (beszéd minden motorossal)Szerk.:
igen, a gyárit ismerem én is. Kifejtenéd esetleg, hogy miben hiányos a tudásom, vagy még dobálózol magyarázat nélkül pár linkkel?[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Politika
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...