Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz laci_8519 #95033 üzenetére

    Barátomnak ER6N van, 2012. Nekem 2004-es F4i-m.
    Semmi köze a kettőnek egymáshoz azon kívül, hogy mindkettőnek van két kereke.
    Nekem ami a leginkább kiütközik, az a fejcsőszög és a kormány szélesség. Honda után átülve a Kawára iszonyú fura, nem olyan precíz, úgy érzem lassú manővereknél csak imbolyog jobbra-balra. Persze szokás kérdése ez is.
    Túrázni egyértelműen jobb a Kawa a felegyenesedett és alacsonyabb üléspozíció, valamint a nagyobb térdszög miatt, F4i viszont nagyobb mosolyfaktor minden szempontból. Utast utálok vinni, mindig rám csúszik a döntött ülés miatt. ER6-nál nincs ilyen probléma és az kényelmesebb az utasnak is.
    Szervizköltség nálam elég durva, de én pont belenyúltam egy 4 évszakos igáslóba, na meg én is így használom. De arról sem szabad megfeledkezni, hogy egy közel 14 éves motorról van szó és tudván, h minden öreg gépre pénzt kell locsolni, amíg rendbe rak(at)ja az ember, máris megbocsátható.

    Haver motorja még elég újszerű, fele annyit futott mint az enyém, nincsenek rajta teendők. Fogyasztásban nincs igazán előnye, úgy 130 mérföldet megy el egy tankkal. Ennyit az enyém is tud.
    Olajcserénél lepődtem meg én speciel, hogy a nyavalyás kétszer tud cserélni egy 4 literes kannából, míg én csak egyszer. :D
    CBF600-ason tanultam anno, azon különösebb tapasztalatom nincs. Annyi lejött már akkor is, hogy nagyon könnyen motorozható, nem fog meglepetést okozni. Ültem naked és fejidomos verzión is, a naked könnyebben manőverezhető. A fejidomossal volt egy hasonló imbolygó bizonytalan érzésem a rutinpályán, mint a Kawánál. De azt betudom a noob kategóriába. A naked-et viszont tényleg olyan könnyű volt terelgetni, mint egy biciklit.
    Azzal soha egyetlen bóját nem érintettem slow walk közben se.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák