-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz Integra #15816 üzenetére
Azért jelentős mennyiségű emberrel találnák szembe magukat nem beszélve a motorgyártókról. A termékpalettájuk jelentős része beletartozik ebbe a kategóriába, az összes 600-as és feletti sportmotor, rengeteg túramotor stb., azért ehhez nekik is lenne egy-két szavuk. Mondjuk az EU-ból bármit ki tudok nézni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #16011 üzenetére
Balatonring is már rég kész lehetne csak ment/megy a pofozkodás oda-vissza a befektető és a helyi önkormányzat között. Mintha nekik nem lenne érdekük, hogy ott egy ilyen létesítmény épüljön. Rosszul legalább is semmiképen nem járnának
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz boogie84 #16151 üzenetére
Nem hiszem, hogy aggódnod kéne ha mondjuk 2 éve mértél legalább - tízen/húszon akárhány fokot és számottevő pótlást nem végeztél. Elvileg valamilyen szerves savakkal adalékolják őket amik meghosszabbítják a "szavatosságukat".
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #16334 üzenetére
"90-100 km/h-s utazó, 4-5 literes fogyasztás, üzembiztos működés, olcsó fenntarthatóság ennyi a lényeg" - ezt egy 125-ös japán 4T bőven teljesíti. A fogyasztás meg inkább 3 liter körül. Jó, azzal nem nagyon fogsz BMW-ket előzgetni meg úgy általában semmilyen autót de ha annyi a megadott keret, amennyi, akkor szerintem megfontolandó. Pl. egy 125 CBR vagy valami hasonló. Mondjuk annál is inkább 350 az a 300 de annyiért már kap(hat)sz egy olyan példányt, amire csak a szokásos olajcsere stb. kell költeni.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #16352 üzenetére
Én sem sértés képen mondom de túl sokat akarsz. Nagyon olcsón akarsz olyan motort, ami jó állapotú, olcsó fenntartani, keveset eszik, megbízható meg még úgy is megy mint a nagyok. Szerintem ilyet nem fogsz találni vagy csak nagyon nagyon nagy szerencsével. Esetleg megnézheted a régi japán sor 4 250-eseket de nem hiszem, hogy ott is túl rózsás lenne a helyzet állapot, alkatrész, fenntartás szempontból. Azért mondtam a 125 4T-t (vonatkoztassunk el a CBR-től) mert azokból a viszonylag fiatalokat már megkapod kb. a Te elképzelésedért és ha "csak" a 90 körüli tempó a cél, egy újabb 125 tényleg megy annyit erőlködés nélkül.
Melyik a jobb, egy csak 125-össel menni, menni, menni gond nélkül amikor kedved szottyan, vagy egy nagyobb vassal menni gyorsabban, nagyobb hanggal amikor épen megy meg utánfutózgatni stb.?Nem mondom, hogy a 125 4T a legcsúcsabb technika amit vehetsz de 300e-ért túl nagy mozgástér nincs. Persze ez csak az én véleményem. Havernak csak Simsonja volt de ő is folyamatosan szopott a retek minőségű utángyártott alkatrészektől, nem kevés pénzt ráköltött és tökéletes soha sem lett (aztán vett egy 600RR-t ). Ennek már jó pár éve, nem hiszem, hogy azóta bármit is javult a helyzet az NDK-s gépek alkatrészellátását illetően, sőt.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #16398 üzenetére
A japán is ugyanúgy elromolhat de a "modern" motorok közül vagy nem tudom minek nevezzem őket, szóval nem a keleti masinák, még mindig a japánok az olcsóbbak mondjuk egy európai márkához képest. De akkor ott van a 125-ös vagy 250-es Aprilia RS, nem is japán, meg 2T, meg azért az már megy, csak győzd kifizetni meg fenntartani.
Te már eldöntötted, hogy mit akarsz venni csak megerősítést vársz viszont jó szívvel itt azt senki nem tudja ajánlani, úgyhogy szerintem kár tovább ragozni.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz ujskodas #16406 üzenetére
Én bőrbútor ápolóval kentem le, nekem bevált De lehet kapni direkt ilyen csodakencéket bőrruhához, 5k körül már van ha jól tudom.
Más: másik fórumon olvastam, németországi motoreladások:
262 db CBR 600RR
260 db YZF R6
357 db GSX-R 600
139 db Daytona 675
90 db ZX-6Érdekes, hogy náluk azért van piaca a Triumph-nak, itthon meg (persze arányaiban) mennyire sehol nincs a márka.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #16415 üzenetére
125-öt tudom, hogy Rotax, a 250-ben meg ha jól tudom egy módosított RGV250 blokk van amit szintén a Rotax gyártott szóval van itt kavarás De nagyrészt azért csak olasz motorok
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Egy kérdésem lenne. Nézegetem most a kesztyűket, a mostaninál szeretnék egy kicsit komolyabbat, találtam egyet ami árban is rendben lenne meg nem is tűnik gagyinak, annyi, hogy a kisujj meg a gyűrűs ujj nincs összevarrva, viszont a tenyéren Knox protektorok, a többi meg titán. A márka nekem nem mond semmit, elvileg valami japán. Ez az. Vélemény?
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz zsolt19900 #16834 üzenetére
Crossoknál a blokk mellet van elvezetve a kipufogó, nálad meg a blokk alatt szóval nem hiszem, hogy egészséges lenne azon emlegetni a motort.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Mostanában sokat nézegettem a különböző biztonsági eszközöket.Eddig nem igen foglalkoztam velük de azt hiszem itt az ideje. A riasztós tárcsazárakat néztem, egy olyan még elférne a hatalmas "csomagtartóban", mondjuk elég komoly áruk van a normálisabbaknak. Van ennek valami visszatartó ereje? A legjobb talán egy ilyen zár, egy lánc meg egy telefonra riasztós nyomkövető lenne de ha mindegyikből megveszem a valamit érőt inkább nem is számolom ki hol tartanék árban (magyarul jó lenne de nincs rá annyim, ezért akarok inkább egyelőre egyfélét de abból normálisat) Hosszabb időre nem szoktam magára hagyni a motort csak ilyen 10 percekre amíg beugrok ide-oda.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz zsolt19900 #16889 üzenetére
Van rajta gyárilag, HISS. A profi ezt is elindítja de az "amatőrök" ellen gondolom (remélem) azért ér annyit, hogy lábon ne vigyék el. Ezért jobbak ezek a GPS-es rendszerek, még akksi nélkül is működnek, GSM-en meg küldik az infót a telefonra csak ott meg valamelyik jelet blokkolják aztán máris bukta.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
"a motort ellopják közterületről, riasztózott helyről, zárt helyről, mélygarázsból, akárhonnan ha akarják. ha van több védelmi rendszered, lassíthatod őket, esetleg emiatt választanak könnyebb prédát..." - hát jah, végül is ennyi tömören, első körben akkor lesz egy tárcsazárt aztán majd ha lesz kedvem ($), a GSM-es rendszer.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz fattyu #16938 üzenetére
636-ról én is szinte csak jókat hallottam (persze az sem tökéletes), egy ideig tervben is volt a vétele. A 2005-2006-os szériát néztem, azon már van minden finomság (fordított telló, radiál fékek, ülés alá húzott kipufogó stb.) Egy nagy baja van, a tulajok is tudják, hogy jó gép és a jó állapotúaknak meg is kérik az árát, talán túlzottan is.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Érdekes a motoros "közösség". Néztem ezt a videót, az egy dolog, hogy jól mennek-e vagy sem (a kamerás szerintem nincs mindig a helyzet magaslatán) de ez így ebben a formában ön és közveszélyes. Erre aki ezt megemlíti a kommentek között, azt leugatják mert hogy erre való a sportmotor. Hát nem tudom...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz ujskodas #17153 üzenetére
Ez masszívabbnak tűnik viszont hozzá kell tenni, hogy a Spidiken szerintem nem annyira látványosak a védelmek viszont attól még ugyanúgy vannak. Egy ideig a Carbosixet nézegettem tőlük, kívülről azon sem látszik de belülről pl. acél szálas merevítés védi a kisujjat. A linkelt Spidi mondjuk kényelmesebbnek tűnik, mindenesetre a kettő közül szerintem sincs rossz döntés.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
-
Archer
őstag
Mennyi 192cm magas ember van itt a topicban...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
-
Archer
őstag
válasz Mizsala #17307 üzenetére
Az hagyján, hogy Daytona 675 (mondjuk az is mint a fehér holló) de ráadásul az R-es változat. Úgy másfél éve olvastam valahol, hogy akkor egy volt összesen az országban azt is ellopták.
Papírjai rendben vannak?Szerintem a létező legszebb motor de nem mondom hangosan nehogy a paripa meghallja a garázsban[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csongi #17351 üzenetére
Az igazság valahol a baromi drága és a nagyon olcsó között lehet félúton amire már lehet mondani, hogy kellően véd mégsem szálltak el az árával. Nem gondolom, hogy egy 100k-s dupla védelmet adna egy 50k-s sisakhoz képest de hogy egy 10-15k-s meg egy 50k-s között nagy ugrás van, az tuti. Szerintem a biztonság hamis illúziójába ringatja magát, aki elhiszi, hogy a 10-15k-s megfelelő védelmet ad. Persze az ár csak egy dolog de mivel nagy a verseny itt is, ezért lehet mondani, hogy viszonylag átlátható a kínálat a különböző árkategóriák szerint.
A kereskedelmi forgalomhoz szükséges minősítésekről: annyi ócska, hulladék, semmitérő (nem ragozom tovább) terméket látni a boltok polcain úgy általában, hogy én nem nagyon venném készpénznek ezeket a jóváhagyásokat.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz canniball #17403 üzenetére
Érdekes különben a tesz, pl. a Schubert C3 3-at kapott, annyira azért csak nem vacak, pláne amennyibe kerül.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #17617 üzenetére
Motoros cuccoknál a replika az ilyen-olyan híres(ebb) versenyzők által használt egyedi dizájnú cuccok "hétköznapi" viseletbe átültetett változata. Mivel eredetileg mondjuk Jóska Pista egyedi stílusú ruhája amúgy nem lenne kapható kereskedelmi forgalomban, az adott gyártó kiad egy olyat "Jóska Pista Replica" név alatt jó sok Ft felárral. Nem összekeverendő a hamisítvánnyal, amikor egy amúgy már kereskedelmi forgalomban kapható népszerű terméket állnak neki hamisítani. Meg persze van olyan is, hogy a replikát hamisítják
Pl. nevesebb óráknál is találkozni a replika kifejezéssel, Tag Heuer replika meg társai de ott szimplán az eredetire megtévesztően hasonlító hamisítványt jelent.
Kiszúrni sajnos egyre nehezebb őket, már a csomagolásra, címkézésre, mindenre figyelnek. Ha csak nem ismered alaposan az eredeti terméket, könnyen belefuthatsz annak hamisítványába és észre sem fogod venni. Marad a megbízható helyről való vásárlás vagy az utánajárás, hogy mikre kell figyelni a hamisítványoknál.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #17626 üzenetére
Ha választani kellene egy ellenőrizhetetlen minőségű de menő drága cuccnak kinéző vagy egy kevésbé nívós nevű, kevesebbet (mint a hamis eredetije) de azt megbízhatóan nyújtó sisak között, én biztos az utóbbit választanám. Egy másik márka -de eredeti- olcsóbb modelljéről legalább találsz infókat, amit linkeltél ki tudja mi féle... Lehet, hogy ez is nyújt annyit mint egy megbízható gyártó hasonló árú modellje de mi rá a garancia?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #17671 üzenetére
Vannak UV stabil műgyanták, szörfdeszka meg hasonlóknál is használnak ilyet de tudtommal csak ez a fajta gyanta önmagában nem a legalkalmasabb laminálásra, nem ad akkora szilárdságot, inkább utolsó rétegként érdemes kívülre pont az UV védelem miatt, arra meg még úgyis megy lakk is, abból is van UV stabil. Különben a különböző karbon dekni meg akármilyen védők is ugyanez a technika csak feltételezem sisakoknál már komolyabb szinten művelik, vákumban öntés stb. Egyik havernak van egy karbon Uvex sisakja, hogy mit bír szerencsére még nem kellett tesztelnie de nagyon durván könnyű.
Más: annyira fel tudnak b@szni a már említett stílusú hirdetők, újszerű stb. aztán élőben meg egy roncs. Az ilyenek mit gondolnak, a kedves érdeklődőnek nem fog feltűnni, hogy a szerinte újszerű motor (vagy autó) már 3-szor rommá lett törve? Az embernek elmegy az egész napja rosszabb esetben, benzin, autópálya díj, az ember elkölt 10-20 ezret a nagy semmire, az ilyeneket én is ott helyben le tudnám lőni. Undorító, hogy mi megy ma a használt jármű piacon, legalább is ugye a netes portálokon, akinek meg tényleg van egy normális, megbecsült eladó gépe, hiába írja le, már senki nem hiszi el az ilyen majmok miatt.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csongi #17714 üzenetére
Itt felénk Cseszneknél (82-es) van egy f@sza szerpentines szakasz, tényleg első rangú aszfalttal. Persze szeretik is a motorosok viszont valakinek tele lett a töke velük és olajat öntött az útra és ez nem egyszer történt meg. El tudok képzelni bármit.
persuader: Szárazon egymásra elhelyezik az erősítő anyag rétegeit (üvegszál, karbon, kevlár mindegy, hasonló a szerkezetük) a formában majd gyakorlatilag átszívják rajta a gyantát egy pumpa segítségével. Maga a technológia létezik, hogy egy olyan bonyolultabb formánál mint egy sisak alkalmazható-e, fogalmam sincs.
A másik amit te is mondtál, hogy a már kézzel elkészített laminátumból vákuummal eltávolítják a felesleges gyantát. A levegő buborékok eltávolítása mellet az is cél, hogy a kész termékben minél kevesebb legyen a gyanta az erősítő anyaghoz képest.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz csabyka666 #17794 üzenetére
Nekem azt testszett, hogy esnek-kelnek jobbra-balra de kb. a 90% lesz@rja őket, továbbhajt, tovább gyalogol, kikerüli!, mintha mi sem történt volna.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz ujskodas #17849 üzenetére
Nem is olyan régen volt már erről itt szó az Alpinestars kesztyűk kapcsán. Nem gondolnám, hogy minőségre megegyezik az eredetivel (annak sem 50k az előállítása az is biztos de ugye a végső ár nem csak abból tevődik össze). Felhasznált bőr minősége, cérna, protektorok, stb stb. Ha meg még vámot meg áfát is kell rá fizetni már nem is olcsó annyira, hogy megérje.
Munkámból kifolyólag vonnék egy párhuzamot: Stihl gépek. Baromi drágák de elképesztő, hogy mit kibírnak még a legkóklerebb arcok kezében is. Van belőle kínai, tized áron, berregni berreg az is (egy darabig) de teljesen más dimenzió. Ha 10 m3 fát összevágsz vele és kibír annyit, már jónak számít, az eredetinek meg kb. ez a bejáratás.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Jakab66[hun] #17949 üzenetére
Ha csak nem ragaszkodsz az újhoz, annyiért már nagyon jó állapotú 600RR-t is kapnál. Jóval komolyabb gép.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #17998 üzenetére
Mondják, hogy jól jár aki most akar motort venni de szerintem a normális állapotúaknak most is megkérik az árát. A jó állapotú 600-asokat most sem mondanám olcsónak mondjuk egy 1000-hez viszonyítva, tavaly sokat nézegettem őket, az 1-2 évvel idősebb 1000-es azonos árban ment a 600-as társával, pedig új árukat tekintve azért van ott difi rendesen. Szerintem igazából a literes meg a fölötte levő, kW-ra erős motoroktól szabadulnának sokan (kötelező sarcok ugye), ott lehet igazán jó vételeket csinálni annak aki ilyet szeretne. A kicsi, 125 körüli motoroknak meg élénkülhet a piaca. Arra még azért a jogsi ára sem horror, rövidebb távokon, tavasztól-őszig valós alternatívája lehet egy autónak jóval olcsóbb fenntartással, ha csak közlekedésről van szó.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ma mentem én is egy karikát. Nem győztem kerülgetni a kátyúkat, tavaly szárazabb tél volt, nem tette ennyire tönkre az aszfaltot. Meg valamilyen okból kifolyólag egy normál, dinamikus tempó mellett mindenki meg akart előzni mindenáron, még az 1.2-es Corsás is Elég sok motoros is előkerült már. Úgy 2 óra után már nem nagyon volt melegem, azért a jó időre még várni kell 1-2 hetet.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Peetey91 #18088 üzenetére
125-ös 1000%, hogy kicsi a 190 centihez, tapasztalat. Nem arról van szó, el tudsz vele közlekedni de nem fog "kézre állni", meg külső szemlélőként elveszik alattad a motor. Vannak azért nagyobb testű 125-ök csak nem a sportmotor kategóriában. Viszont ha egy YZF R125-höz szükséges összeg rendelkezésre áll (ami azért nem olcsó még használtan sem), érdemes lehet egy-két kategóriával feljebb gondolkodni.
Vagy olcsón venni egy 125-öst, azzal 1-2 évig elmászkálni, belejönni a motorozásba aztán csere egyből egy nagyra amit már nem nősz ki 1-2 év alatt. 5-600e-t kiadni egy 125-ért szerintem nem érdemes.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb csapat dolgozik a Prince of Persia: The Sands of Time Remake-en
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- E-book olvasók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kupon kunyeráló
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- LEGO klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs