-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz csongi #125955 üzenetére
"Szerintem a progresszív rugó verseny pályán aszfalton mutatja meg az előnyét."
Szerintem meg épp ellenkezőleg. Progresszív rugóval a rugóút vége fele haladva egyre keményebb a futómű, olyan erdőbe mész, soha nem fogod tudni beállítani. A legnagyobb feladat a futóműnek akkor van amikor össze van ülve, azaz a tartomány vége felé vagy (féktáv, kanyar közepe). Itt ha nagyon felkeményedik, oda lesz a tapadás. A rugóút elején meg lehet túl puha lesz. Nem lesz az életben jó, marha nehéz kalkulálni, beállítani, és a tapadási érzeted is elcseszheti hogy nem lináeris. Én nem is hallottam még olyanról hogy aszfalton valaki nem lineáríssal ment volna (és mondjuk gyors is mellette)
Szerintem felejtős ez a progresszív rugó téma. Akor hasznos ha nagy súly terhelés tartományban van használva a motor. Pl 1 személy vs 2 személy megpakolva. Lehet terepen endúrózni jó, mert néha akkorákat kap a rugó hogy amúgy felütne a futómű, az meg mindenképp kerülendő)
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #125955 üzenetére
Versenymotorokban mindig linearis van.
Progressziv van utcara.Geresics
A linaris akkor vegig kemeny, ha tul eros van bent. Az is kimozogja, es nem is koppan fel, ha a megfelelo sulyhoz van kitalalva. Es nem is raz szet. Azt hittem van valami indok ra.Inkabb azt latom, hogy az utangyartoi piac progressziv rugot gyart, es az emberek ugy altalaban nem vasarolnak a sulyukhoz rugot, viszont a wilbers, stb kozismertebb termekei miatt a kozepszar progressziv mindenkinek valamennyire jo lesz.
A Medve altal csinalt videot is lattam itt, meg jo regen, hat en nekem abbol semmi nem jott at, mert teljesen mashogy hasznalja, es mashol csinalta a ket videot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Biqci
aktív tag
-
Shin Chen
tag
válasz csongi #126756 üzenetére
Ez a Raptor sportdob a még 2010 előtt készült, amikor tudomásom szerint még nem volt ennyire szigorú az E-jel ellenőrzés. Valamelyikbe ütöttek, valamelyikbe nem, erről lemaradt, és papír sincs hozzá.
A hangja és a súlya(-20kg ) miatt viszont szívesebben használnám ezt, akár hosszabb túrákra is..
De ha nem lehet, marad a cserélgetés, amíg nem lesz alternatíva"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #126756 üzenetére
Itt nálunk annyira nem előirás a papir, csak az E jel. Legalábbis ez a tapasztalatom. A legutóbbi vizsgán is csak azt nézték, van-e E jel. Nincs a forgalmiba beirva, bár papir van hozzá, de a Bandit még véletlenül sem szerepel a leirásban, ezért annyira nem is erőltettem. E jel van, oszt jó napot. De amúgy kicsit csodálkozom is, mert pl. a kutyacsontot vissza kellett cserélnem a gyárira, mert az sincs bejegyezve, papir sincs, honnan is lenne, e-bayes beszerzés. A tüv előtt figyelmeztetett is a szerelő srác, hogy ez igy nem jó. De a kipu okés volt
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bajnokpityu
félisten
válasz csongi #126764 üzenetére
múlt héten, amikor az eladó robogót elvittem műszakira, megkérdeztem a vizsgabiztost, hogy megmérné-e nekem a nagymotort, ha elgurulok vele.
Aszongya, persze, de nekik nincs hiteles süketszobájuk. Mondom jó az úgy is nekem, mert a rendőrnek sincs.
Ekkor kifakadt, h mennyire nincs joga a rendőrnek mérni, hiszen teljesen alkalmatlan hiteles mérésre az út széle. csak úgy mellesleg.nyilván be lehet szaladni egy rosszindulatú rendőrbe, de amig leszakadt kipuffal, füstöt okádó levedlett nyugati szarokkal rohangálnak az emberek, addig talán nem ennek kéne lenni a legnagyobb problémának.
eladó Kawasaki j300 robogó
-
runner 125
nagyúr
válasz csongi #126800 üzenetére
Azért te is tudod h a közlekedésbiztonság nem csak rajtad múlik. Attól, h akár 40-nel, kint 80-nal gurulsz, még történhet bármi ami miatt vészfékezni kell. Egy kezdő motorosnál meg pláne számolni kell ezzel. Szóval, én mindenképpen ABS-es gépet javasoltam neki.
Steven
Pedig most raktak fel jó áron egy DCT-s, gyártás végi modellt, kis km-rel. Ennyiért tényleg megéri.Pocee
Mondod ezt egy RC213V-vel a lista élén... Annak a motornak az 50 millás árcédulája önmagában drágább érték, mint az általam felsorolt 6 motor egybevéve, pedig aztán egy RC30 és egy 916SPS se a népmotor árkategória.
Geresics
Terepre szerintem a 690 Enduro nem jó. Olyan "tohonya" az egész, meg 70 ló a mi francnak oda. Akkor már inkább valami EXC525 vagy ilyesmi. Vagy a lentebb írt WR. Szerintem az egy király gép, 8-10 lóval gyengébb amúgy, mint az YZF, más a karakterisztikájú a blokk, szóval az a fajta "üzemóraság" véleményem szerint nem olyan, mint az YZF-nél. Elég sokat elmennek a WR-ek.Jajj már, tudom h menő fikázni a GS-eseket, de azért na. Sokan ülnének arra..
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bayarena
aktív tag
válasz csongi #126934 üzenetére
A tel itt kb 5-10 fokot jelent reggelente, atlagosan inkabb 8at.
Lehet, hogy a fel eves csereintervallum nem feltetlen igenyelt, de napi ingazashoz hasznalom foleg, kb 17 km-es rovid utakra, szoval sok hideginditast jelent, artani nem art, penz van ra, szoval ezert is csinalom igy. Gyari papirja szerint eleg lenne a 10es hidegoldali, de nem tudom, gondolom ugy vannak ezzel, hogy probaljak egy atlagra beloni a dolgot, nem varjak el mindenkitol, hogy surubben cserelje, vagy jobban odafigyeljen. Foleg szegenyebb orszagokban nincs a rendes karbantartasra keret. De azt gondolom, hogy talan nem art ha jobban odafigyelsz ra. -
bacus
őstag
válasz csongi #127060 üzenetére
Nekem nincs tapasztalatom más V blokkokkal, de azt mondják mind eszi, van ami csak kicsit, van ami jobban.
Írtam, hogy kímélő motorozásnál (5-6000 fordulatig), ami nem jelenti azt, hogy egy egy kigyorsításkor nem pörgeted tovább, de egy lendületes szerpentinezésnél ez alá nem is megy a fordulat!, ott nem jellemző az olajfogyasztás. Azaz még a 12e km (ami talán az L1-től előírt, azaz a 2011-től ) sem kell utána töltögetni, kb minimum szinten leszel, de a vásárolt 4l-nél a 8 dl-be bele férsz. A kérdezett k7 - k9 típusoknál 6e km a csereperiódus, ott egészen biztos.
Nekem k4 volt, 80e km-el adtam el, nekem az olajfogyasztás nem volt probléma, szerintem még 12e km csere periódusnál sem kellett volna még pluszban vennem. (4l elég volt)Az 1liter / 1000 km-ként (nem 6e !), az tényleg kicsit pusztulat, amit egyébként alig venni észre, mert sem a hangján nem hallani, se nem füstöl feltünően, sőt, nem is megy rosszabbul. De ez 150e km alatti motoroknál szerintem nehéz akarattal is elérni. Ispán (volt Mackó féle tesztben is a motorjával) motorjában 270.000 km körül van most, azért ő már ellenőrzi az olajszintet 3-4 tankolás után.
Az olaj fogyasztás mennyisége nem mérvadó a kopottságra minden esetben, annak idején volt 2 db 1,6 8 szelepes motorral szerelt opelem is (kadett, majd vectra), ezek egyike sem evett 1 deci olajat sem. Aztán jöttek a 16 szelepes ecotec motorok, ott a gépkönyv szerint az olaj fogyasztás 1,5 liter / 1000 km-ig normálisnak számított !, bár a kezdeti ecotec motorok, legalábbis az 1,6-os kerülendő kategória volt állítólag.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #127060 üzenetére
Az olajfogyasztas nem hiba. Ez alapjan nem lehet megallapitani a blokk allapotat. A legtobb esetben nem hiba. Nagyon sok motornak van uj allapotaban is. Jellemzo sok tipusnal, pl bandit 1200 nel is jelen volt, aki sirt, annak garanciaban kicsereltek a dugattyugyuruket az uj motornal, mas tipusura es megszunt a jelenseg. Sc59 nel is es meg sok mas tipusnal van, annak ellenere, hogy nincs szethajtva. Ez nem v2 vagy barmilyen epitesi mod jellemzoje.
Nem tudod kutatni, ezt a mernokok tudjak, hogy gyuruelofeszitettseget vagy gyuruformat valtoztatnak, es hogy miert.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #127234 üzenetére
PC43-ba került először emlékeim szerint. ('13<)
edit.: egyébként azt nem értem miért a Hornetbe már 2007-ben is tettek...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz csongi #127410 üzenetére
Eldoles utan felallitottam, nem volt semmi hangja. Mentem vele par km-t, majd megjott a zaj. Szerelommel valo tanacskozas utan bevallaltam, hogy elgurulok hozza (akkor meg az sem volt biztos hogy a blokk zorog) es ilyen 3-4000rpm korul megadta magat par km utan.
Nyilvan utolag latom hogy en voltam a fasz, az elso zorej utan trelerre kellett volna tenni...
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #127448 üzenetére
Wtf ha akartam akkor a 250-essel is megelőztem akit akartam... ti milyen hosszan próbáltok előzni?
Még a 250-es kis Hyonak is volt akkora nyomatéka, hogy kényelmesen ment el az autók mellett de téged végképp nem értelek ne mond, hogy a duvi nem elég erős. A CB-t meg végképp ne ha az autó 100-ról lépve tartja veled a tempót és nem tudod kielőzni az minimum egy Focus RS olyan fejem méretű Garrett csigával....Ha egy n+1 Octaviat vagy Passatot (2.0) nem tudsz lendületből erőből előzni akkor nem jó sebességgel és lendülettel akartál ott elmenni.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #127505 üzenetére
Minek akarod a blokkot lefesteni? Szép az úgy. Vagy a natur aluminium színe nem jön be?
Nekem legalábbis gyakran megkérdezik, hogy mekkora ez a motor? ... mert akkora nagynak néz ki a blokk, a 4 henger"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #127512 üzenetére
Ja értem. Azt hittem meguntad az eredetit.
20 éves? Akkor K2-es? Én azt hittem, hogy csak a lég-olajos utolsó szériájának a blokkja volt fekete, a többi natúr volt."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
fattyu
veterán
válasz csongi #127531 üzenetére
ugrottam. jó volt. de az sem az.
megvan videón. ember próbálja eladni nkem hogy na majd 200al fogunk esni.... mondtam neki idefelé gyorsabban jöttem ombre
pedig van tériszonyom. és még úgysem azt hozta mint a motor.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #127615 üzenetére
Felfogatási kapásból van, a hengerfejen nem tudom azonos-e a szívótoroknál a méret és a legnagyobb gond, hogy eltér a motorszám teljesen. Neki már nem PC26E a motorszáma mint a japán és olasz gyártmányú CB-knek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #127628 üzenetére
Vigyázz a PC32-nek PC26E4 a motorszáma. Ott csak vázszámban volt eltérés megint, PC32 volt már minden olaszban összerakott gép de összerakva kapták a blokkot otthonról ami még mindig a 26E blokk.
edit.: és igen ezek szerint fogták és ugyanezt a blokkot egy az egyben lényegi blokk szerkezeti módosítás nélkül beletették a PC39-es CBF-be is.
edit.: A PC27 az osztrák esetén igaz csak egyébként a fojtást az olasz összeszereléstől kezdve az jelentette ha a ZDPC32C volt a vázszáma a motornak, az gyári 25kw-osat takart. De ezeknek is ugyanúgy 26E a motorszáma, tapasztalat. És nem motorcserés volt anno megijedtem, hogy mi van aztán utána túrtam.
[link] itt a teljes ismertetője.
tboy93 ezt én egyszer már írtam neked szerintem PÜ-ben csak azt nem mertem volna betippelni, hogy a felfogatás és a kód is azonos. De ezek szerint igen nézd meg fentebb beírtam a motorkódom elejét...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #127637 üzenetére
PC26E. Ott a vázszám volt PC27 és volt egy plusz levegő kör benne valami helyi kibocsájtási szabályozás miatt.
Menj ki nézd meg de CB szérián belül nem volt más motorszám de úgy néz ki CBF-en belül sem ergo 93-tól 07-ig a kis japán mindent PC26E jelű blokkal pakolt össze ami CB500 vagy CBF500 volt.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #127641 üzenetére
Akkor viszont összevissza van megint? Fixen volt osztrák piacos amiben viszont 26E blokk volt. Ugyanakkor 27E-vel eddig 1-et láttam német fórumon de az meg a késői modell volt a ZDPC33 (ez már svájci és ausztriai modell)
Csak eladtad végül? Ej ej pedig jobb buli mint a duvi, annyira kicsi motorok....
Itthon a teljes motorszámot nézik.
Kicsit problémás lenne az feltételezné, hogy csak 1 blokk lehet 1 járműben élete során mivel maga a teljes kód az nem unique id?[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DJGABI
addikt
válasz csongi #127742 üzenetére
Mármint az egész motort vagy a blokkot?
Már így is sokban van, az elfojatott olajjal, meg 300km alatt 20 liter benyával... Szeretem nyelezni, de ilyen kis hengeren ekkora fogyasztást bakker... Eladó anno valami membránt emlegetett, hogy hú de drága volt [link] gyanítom erről beszélt, meg hogy cserélte. Lehet karbi összerakáskor nézett be valamit? De simán lehet az én számolásomban van hiba, minden telitank máshogy sikerült, ha első kattanásnál abbahagyom, akkor kb 2-3 csík még marad a szintjelzőből, utoljára szerintem már túl is tankoltam.
Töltés úgy tűnik van, lehet az akku halott, ha világítás nélkül megyek, akkor simán felesen áll, fogyasztóval szokott beesni majdnem pirosba, de akkor is simán indítózik, azt a hibát el is engedtem.
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #127837 üzenetére
A fotengely biztosan, ami vitte magaval a hengerfej puha aluminium veztengely csapagyat. ez a ketto az elso, ami olaj hianyaban azonnal tonkremegy.
A veztengelycsapagyat nem latod. A fotengelycsapagyat nem latod. A butykoket hiaba nezed.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz csongi #128378 üzenetére
2017-es CBR500R, 39.039 km. Most végigbogarásztam a számlákat, gyertya és légszűrő volt cserélve 23.850 km-nél, olaj 6.000 km-el ezelőtt. Fékfolyadékra, hűtővízre és szelephézag állításra nem találtam nyomot. (Lánc szettet is kapott tavaly gyárit, ~3.000 km van benne)
[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #128394 üzenetére
Marquez-zel kapcsolatban ezt nem pontosan ertem.
Kimagaslott mindig is a teljesitmenye. Nezd meg a Hitting the apex c filmet. Az az ember olyanokat esett edzesen, idomeron is, ami utan egy mezei pilota a vegeben vegez, ennek ellenere mindig a top-ban volt.
Nezd meg milyen operaciokra volt szuksege az esesek miatt, es ezek a serulesek nem szegtek kedvet sosem, hogy bemutasson megegy es megegy highside-ot.
Nagyon furcsanak talalom ezt a mondatot, attol fuggetlenul, hogy nekem nem szimpatikus.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #128520 üzenetére
és baboss: akkor erről lemondok. Nem nagyon akarnám alakítgatni. A Bandit is le lett engedve a kutyacsont cseréjével, úgy fasza volt. Csak a vizsgára vissza kellett rakni a régit, azóta azzal járok, már kezdem megszokni. Sőt jobb is, mert az oldalsztenderrel normálisan dől, míg leengedve alig volt dőlése, rendesen figyelni kellett, ha egy kicsit is ferde helyen álltam meg, nehogy átboruljon a másik oldalra...
A multkor volt szerencsém kipróbálni másik nagy kedvencem, a Triumph Street Triple-t, hát ott még jobban spicceltem, mint a sajátomon. A fene egye meg..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen