-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77570 üzenetére
A 21. szazadban nincs szuksegunk szamok nelkul dolgozo varazslokra. Megkeresed a neten az informaciot, igy semmi ertelme elmenni egy Tasi nevu josnohoz, aki nem szamokkal dolgozik, hanem erzelmekkel.
a cikkben amit linkeltem, szo volt az iso meresi metodusrol. Jopar cikk azt hozta ki, hogy lehet, hogy 96-99% os a hatekonysaga az ilyen legszuroknek, de nagyon rovid ideig. A k&n faq ban is sok csusztatas van. Itt is szuresi kuszob van, amit mikronban mernek, nem egyedul a szuresi hatekonysagbol all egy legszuro. Probaltam megnezni az iso szabvany oldalan a komplett meresi metodust, sajnos ahhoz, hogy minden adatot lass, meg kell vasarolni. Ettol fuggetlenul a mertekegysegek lathatok.Nem ertem, miert nem a szamoknak hiszel, miert kell egy hazsartos oregember, aki elkuld az anyadba, ha kerdeseket teszel fel, vagy megkerdojelezed a velemenyet?
Mivel minden motor minden tipusa annyira mas, en ilyet sosem mernek kijelenteni, hogy ennyi es ennyi km utan beegnek a szelepeid egy kipufogotol. Leginkabb nyitott szelepeknel eg el a stelep, azaz rossz szelephezagnal, de kipufogonal ilyet nehezen kepzelek el, plane ilyen rovid ido alatt.
Azutan hogy ez az ember kijelentette, hogy a 13x loeros 30 eves gsxr1100 megkurja a fiatal 1,4 es kawat, hat ezutan en nem csodalkozom semmin.
Miert hisznek emberek a csodakban, varazslokban manapsag?Tobbszor mondtam, hogy egy motor ugy tokeletes, ahogy a gyarbol kijon.
Minden moddolassal beepitesz egy szopofaktort. Lehet venni k&n szurot, csak akkor takaritsd nagyon gyakran.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77570 üzenetére
Szerk:
A kipufogonal, ha nyitott, es eleg nagy a szeleposszenyitasod, akkor azokon a fordulatszamokon, ahol nem dolgozik vissza a kipufogo, oblitesi veszteseged lesz.
Megfogalmazom:
A kipufogoszeleped meg a robbanasba belenyit, hogy lenduletbe jojjenek a fustgazok, es a gaz nyomasa vigye ki a fustgazokat, ne a dugattyu felfele mozgasa (ekkor meg boven lefele mozog a dugattyu)
Majd a kipufogo szelep be sem zart, de kinyit a szivo is, hogy a lenduletbe jott gazoszlop beszivja a friss kevereket.
Itt jon kepbe a kipufogo fojtasa, mielott a szeleposszenyitas megszunne, azaz mindegyik szelep nyitva - a kipufogobol jon egy pozitiv nyomashullam, ami visszanyomjaa a tuloblitesnel kinyomott oblitesi veszteseget - ezt a kipufogo hossza hatarozza meg.
Minden csak egy bizonyos fordulaton fog mukodni, az alatt nem.
Nincs olyan kipufogo, ami mindenhol jo, vagy jobb.
Csak egy fordulatszamhoz lehet mindent tervezni.En gyari dob parti vagyok, vagy ha nagyonsok penzed van, akkor csereld le hangosdobra, es kiserletezd ki egy szakemberrel, hogy a legjobb. De ne ilyen nosnovel, aki erzi, hanem olyannnal, aki lemeri, es odaadja neked a szamokat, elotte-utana allapot. Honnan indultunk, hova erkeztunk.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77581 üzenetére
Gyarilag "zart" , de feltetelezem, nyitottabb, mint a te gyarid, mivel hangosabb.
Az en ertekrendem szerint nem maradhat, mert nem ra valo, es semmilyen utanallitas nem tortent. Hogy kart okoz-e? Nem hiszem. Meglatjuk ugyis.Az ellentmondasos informaciokat ki kell szurni. magat az ertekes informaciot kell megkeresni. Itt a legszuronel meg egy laikus is konnyen ki tudja szurni. Allit valamit a k&n. Nem hasonlitja neked ossze a gyarival, nem veletlenul. Megnezed a k&n altal emlegetett iso meresi metodust. Azonnal latod, hogy nem csak egy tulajdonsagat merik egy legszuronek. Ez siman gondolkodas. Nem kell szakembernek lenned, csak gondolkodnod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #77683 üzenetére
Hat sokszor egy szot sem ertek. Pl mi az az elomelegito? Arra a patronra gondol, ami elektromos arammal mukodik, nem pedig azzal a ledugozott szekunderlevego csovel, amit mutogat?
Uszohaz helyett azt mondja: pohar
Szekunder levego rendszer helyett azt mondja: utanegeteto
Szakmaiatlan kifejezesek. Ez nem azt jelenti, hogy betanult mozgassorozatokat nem tud vegrehajtani, azaz agy nelkul megszerelni valamit, jora. Dehat nem egy agysebesz, ezt meg kell jegyezni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TommyNagz
senior tag
válasz V.Stryker #77702 üzenetére
Nekem Vele kapcsolatban jo a tapasztalat. Lehet hogy nem ertek hozza elegge? Amugy mrg a kopok csereje igenyesseg v igenxtelenyeg kerdese. Ha draga motorod van es preciz vagy, csereled amint turesen kivul van. De mindenki tudja hogy elmegy meg ugy egy darabig.
Szerk bocs a regeszkedesert, mobilon nem egyertelmu melxik az utso oldal
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
válasz V.Stryker #77803 üzenetére
A főbb dolgokon kívül semmit nem bízok másra. Bukócsövet sem 2 perc feltenni, de nagyon vártam, hogy szétbombázzam a motort. Töltés visszajelző, venti indikátor. Ezeket mind mind újra meg kell csinálni majd, mert az elv az, hogy mindent onnan és olyan formában folytatni ahol 4 hónapja 3 napja és 1 órája befejeztem.
-
#79335424
törölt tag
válasz V.Stryker #78147 üzenetére
Ez biztosan nem következik egyenesen. A kispolskinak, a HD -nak, és a japán vasaknak akkor sincs gyertyánként külön trafójuk, ha hengerenként egy gyertyásak. Egy trafó, két gyertya. Amikor az egyik henger munkaütemben van, akkor a másik kipuffogó ütemben. Arra is ad egy szikrát a trafó. Sor 4 -nél ezt nem kell külön vezérelni, mivel az 1 -es, és 3 -as henger 180° -ra vannak eltolva. A HD -nál (V2 -nél) külön gyújtójele van a két hengernek. Anno vettem a HD -ra egy Simsonhoz való, elektronikus fordszámmérőt, és helyesen mért, mivel a főtengelyfordulatonkénti gyújtásjelek száma megegyezik a kétütemű, egy hengeres, egy trafós elrendezésnek.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #78368 üzenetére
Új év új szezon új motor. Tanulmányozza,hogy kell majd burkolni amit még nem csinált.
Canniball:
Normális szerelőnél kb fél nap, vagy otthagyós. (Meg kell várni míg kíhűl a gép) Tovább tart a le/fel szerelés tank,levegőszűrő ház, szelepfedél.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
emre
veterán
válasz V.Stryker #78386 üzenetére
Egy ismerősöm majdnem szétszedette a motorját, mert egy mittudomén milyen felújítás, láncszett csere pucerálás után nem tudott elindulni vele.
Elindult a gép, betette sebességbe, engedte ki a kuplungot és mindig lefulladt akárhogy próbálkozott.
A nap végére a kanna benzin, doboz gyufa ötlete egy jobb megoldásnak tűnt a probléma megoldására, mire is észrevette mi a gond. A váltó rudazat karját ugyan függőlegesen tette vissza a rúdra, de nem lefele hanem felfelé állt, és folyamatosan ötödikben akart elindulni. A legfurcsább, hogy az üreset megtalálta.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #78402 üzenetére
johettek, de egyreszt semmi baja a motorjaitoknak, masreszt nincs szivocsodiagnosztikai muszerem, sem kompresszio, sem vesztesegmerom, tehat samankodni tudok csak.
van egy kompresszorom viszont es egy makita legkulcsom. barmilyen csavart megszakitok, ha gondoljatok.cyberpunk666
ha anyamat megkerem hogy toltse fel, kb ugyanaddigra lesz ott.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
demars
addikt
válasz V.Stryker #78503 üzenetére
GE izzók nem ajánlottak, legalább is az emelt fényű. Nézzél osram -ot! Én abból vettem emelt fényűt, van belőle racing jelölésű, az elvileg jobban bírja a rázkódást.
Lumenet nél jó áron vannak.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
BoB
veterán
válasz V.Stryker #78503 üzenetére
Most hogy ezt felemlegetted, látom hogy már vannak LED-es kit-ek is "hagyományos" izzó foglalatokba
Pl: OPT7 Fluxbeam LED Headlight
Weboldaluk: [link]Gyanítom hogy mind fényerőben, mind élettartamban "odabasznak" ezeknek a mega szuper giga breaker-eknek Hab a tortán, hogy fogyasztásuk is kevesebb.
D1Rect: azt könnyen elképzelhetőnek tartom, kell még vagy 10 év mire a bürokrácián átmegy
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Doki16
addikt
válasz V.Stryker #78503 üzenetére
Ha azt akarod, hogy sokáig bírja akkor egy ilyen: [link]
Viszont ha olyan kell ami bivaly erős akkor ilyen: [link]
Vagy kifejezetten motorba: [link]Ha nem mész éjszaka sokat akkor bőven jó az első és négy év garit kapsz rá.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #78503 üzenetére
Tavaly év végén raktam be az Osram Cool Blue Hyper+ -t, sokat gondolkodtam a xenonon is, de nem akartam szívózni a kinti hatóságokkal. Itthon még csak csak el lehet motorozni vele, de osztrákoknál pl. nagyon figyelik. Annyi, h a helyzetjelzőket is cseréltem jégfehér LED-re, sokkal jobb ez a világosabb, fehér fény este.
Épp tegnap rendeltem még egy ugyanilyen szettet a refibe is, illetve cimborámnak 2x2-t mindkettőbe.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz V.Stryker #78503 üzenetére
Lumenetnél kb 2hete volt akció. Vettem is Osram NBU Laser, majd beteszem. A tavaly beletett szintén Osram CBH+ semmi baja, ~20ekm van benne.
Mennyi Km-t ment el? Olyat keres amiben van egy kis kékség is az üvegen. Amúgy meg legyen nálad mindig egy tartalék izzó.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen