-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
[link] - többet nem lesz vele gond!
-
válasz -Mosquito- #70758 üzenetére
Mint most is nem fértem el, már régóta gondolkozom rajta, hogy megnyesem.
Más: Holnaptól igen cudar időt mond, remélem jég nem lesz, mert a ponyva attól nem véd a fényezést. Még alul is becsatoltam, hogy ha lehet a szél ne vigye el a ponyvát. A szomszédé mindig elrepül, gyakran az enyémen landol.
-
válasz -Mosquito- #70763 üzenetére
Közlekedek Méé te a kettő között mennél ahol el sem férni gyakran és a végén a bal sáv szűkül 1-re aztán ott tötymörög a fél világ. Én motort még csak a szélen láttam menni, na jó 1x egy choppres megpróbált középen.
canniball! Itt mindenki szent csak én vagyok a huligán. Minap láttam, hogy 70-el ment el egy motoros az álló kocsik között a lámpánál épp zöld lett mire a kocsisort utolérte. A galád mondtam is magamba hogy szétszaladtak ahogy látták ez nem áll meg. Egy ideje feladtam megyek és kész! Hazafelé is ezekbe botlottam. [link] - hát még életben nem dekkoltak itt, tettek vettek a kocsiba azt láttam, ráfeküdve a kanyarra érkeztem. Sündörögjenek ott ahol nem én vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
A valvoline lánckenő egy hajszállal jobban bírja mint a castrol. Viszont akkor sem értem nekem miért ilyen kevés futott km után fényesednek ki a szemek. Van tippetek? Vagy közelítsük meg a dolgot úgy, hogy mit kell kenni? Én fogok egy kartont amit befűzök a lánc és gumi közé. Majd ezt a takart részt lefújon. Kap a szem és bejut oda is ahol elfordulnak a szemek. Lassan előre tologatom és körbe érek. Mindezt melegen csinálom és előtte a teljes láncot lemosom a kosz nagyját lehozva.
Így csináltam a GS-nél is, de ott sokkal sokkal többet elment. -
Na az elmúlt 2 napban ki hány km-t tolt le? Azért láttam rövidnadrágos nagyrobogóst.
Tarill! Ha hornet és tényleg nincs keret fiatal motorra legalább 2000 utánit nézzél húú talán a kerék mérete a kulcs sajnos ennek mivel nem volt célpont vásárláskor a minden sarkon megfordulása miatt így nem olvastam utána. Kollégám megvette a legolcsóbb 2000-es példányt ami milyen meglepő 30.000km-t futott és olasz. Mára a motorra nem lehet ráismerni. Át lett festve erre fény derült, a kari is befolyt olajba benzin került, venti nem kapcsolt, lánc gumik gatya volt, kormánycsapágy kuka stb. Eltelt 1 év a szűk keret miatt és olyan motor lett belőle ami tényleg ha nem tudom mi volt előtte megeszem, hogy most tényleg csak 38.000km-es. Gyári színt és matricát is kapott. Csak azt akarom mondani, hogy minden szétesett rajta, de a blokkja gyönyörű hangú annak ellenére, hogy biztosan tekert órás.
Az SV az V2-es és nézz be a kipuf csonk alá, nem tartod csúnyának?Akkor én nyertem, ott rohad napok óta ahova leraktam. Fél méter magasra felverte a sarat a ponyvára az eső, jó is lesz levenni.
[ Szerkesztve ]
-
El kell mesélnem és nem volt kamera! Még jó, hogy nem velem esett meg. Épp ezért körbe szoktam nézni mielőtt elsőnek kihajtok.
Ponosan itt álltam. A busz helyén egy kisbusz volt és kb ebben a pozícióban volt amikor is megjelent a kamion mellette és mint az állat elrobogott. Ahogy azt kell elkapta és letépte az elejét, arrébb is rántotta, repült minden. Busz megáll mindenki lefagy. Majd a fazon észhez tért és elkezdte üldözni a kamiont aki eközben elslisszant az M3-felé. A kihajtón is láttam, hogy dudál neki és hol jobbról hol balról jelez neki álljon meg. Azt a kamiont nagyon meg fogják bszni mert masszív piroson jött át és vagy nem vette észre a balesetet, vagy nem akarta észrevenni. Ha ott motor megy az lehet, hogy a kerekek alá kerül.
-
válasz -Mosquito- #70863 üzenetére
Nekem lóg a tompítottban az izzószál. Hamarosan nyekk.
-
Okosítottam a motort. Ha világít akkor mennie kell a ventinek. Ha világít,de nem hallom akkor van gond.
[link] -
válasz Antibazsi #70894 üzenetére
Kíváncsi vagyok mi lesz ebből. Hagyd h mit mondanak, max megmondom h volt gps és...
Az olaj csere épp az a dolog ami lehet 20 perc meg 1 óra is. Azaz lecsöpög vagy nem csöpög. Én amúgyvideozom. Videó lapse. Ott áll és áll és igen sokat csöpög. Sőt én döntögetem is ide oda. A szűrő körüli részt kitörlöl ésdokumentalom is.[ Szerkesztve ]
-
mind1
[ Szerkesztve ]
-
válasz runner 125 #71053 üzenetére
Azért az tény, hogy ami nem forog sokat az jobban bírhatja. Főleg ha az éber tiszteli azt a határt ahol még nincs kihajtva a lelke. Er6n-nél ez a 7-8000rpm 6. ban azaz 140-150km/h
-
Kiolvastam a er6n hiba listáját a Fi lámpával. A helyzet az, hogy nem villogja ki egyik módszerrelsem, pedig a yt-n néztemhogyan kell. Azaz nincs benne hibakod?
-
Egy brazil fazon 10w30-at önt a hornet 600-ba (fiatal példány), azt mondja nekik ott ez az olaj a standard. Érdekes.
-
válasz V.Stryker #71064 üzenetére
Pontosan, meg is néztem a manualt. És még ő mondja, hogy nézzem meg a manualt. Érdekes.
Más: Érdekes dologra jöttem rá, amire inkább csak mosolyogtam. Ugye a ventilátor. Ami ha beindul igen-igen hatékonyan hűt. Ma reggel (tessék nem fennakadni) 160-nál kezdett el forogni, de nem mert bekapcsolt, hanem a menetszél ennél a szintnél forgatja meg annyira, hogy a visszajelző ledet amit beszereltem, generátorként működve ilyenkor meghajtotta a ledet.
Megint más. Mentő, kereszteződés, de előtted áll meg, megvan? Nem nevettem!
Megint más: Összefutott ma valaki a 11-esen sétáló részeggel? Ment egom felé és mutogatott. 80-al eleinte csak néztem, hogy az ottan mi, de aztán amerre kerültem arra tartott, a másik sávba már nem követett.
-
A 3 hengeres vasakról mi a vélekedés? Yamaha mt-09
-
válasz StoneBridge #71085 üzenetére
Igen ezt olvastam én is róla. Egyetlen dolog zavar benne, a nem túl jellegzetes forma. Olyan átlagos. A sor4 még mindig nem like vonal. Minden esetre bevettem a listára olyan mellé mint Z1000 igaz ő sor4-es.
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz StoneBridge #71092 üzenetére
NEm nagy a nyomatéka, de nincs 200 kiló. Gondolom indokolt volt a kipörgés gátló.
-
válasz V.Stryker #71099 üzenetére
Erről az a kettő motor jut eszembe amik kint alszanak télen is. Egyik nap reggel mentem utamra és mindkét tulaj el akart ezekkel indulni. Az egyik tolja ráugrott, beröffent leállt, füstölt minden, nagy nehezen elindult. A másik csak önindítózott, de kitartóan. Mondom nem sietek megvárom mi lesz. Ő csutkára húzva a gázt is próbálta. Lemerült az akku, na mondom ennyi, elindultam. Visszajöttem és akkor már autóról bikázva próbálta önindítózni órákkal később. Még bnőm is mondta, hogy kitartóan nyomta a gombot meg csavarta ki a gázkart. Muahahahaaaa
-
-
válasz Bogyó bá' #71121 üzenetére
Az enyémnek volt egy olyan tulajdonsága, hogy nyáron nem kellett szivató hidegen. Mindenféle gáz nélkül felet fordult a főtengi és ketyegett. Ellenben hidegben, mondjuk 10 fok táján már csak full szivató és attól függően mennyit állt előtte nyenyenye... 1 hét állás után esélytelen volt elindítani. Olyankor meleg vízzel nyakon öntöttem a blokkot és mintha semmi baja nem lett volna full szivatóval ketyegett. Persze utána kb azonnal le kellett venni, mert 5000-re felpörgette. Az viszont igaz volt rá, ha minden nap 1x beindítottam legalább akkor lehetett kint zimankó akkor is ment. Soha nem húztam gázt indításkor. Sőt törekedtem ara, hogy ha beindult azt ne nagy fordulattal tegye legalább az első másodpercekben.
Szerettem a vele való játékot, mert tőlem függött az alapjárat, ernő alatt nincs beleszólásom, egyszerűen ketyeg és mindig ugyan úgy ha 40 fok van ha 15. Őszre leszek kíváncsi amikor bele bele nyalunk a 0 fokba, vagy 1 hétig esik és reggel lesz 10 fok.
Hidegen és hidegben olyanokat durran, hogy én magam megrezzenek.Micsurin! http://kawaszati.hu/
[ Szerkesztve ]
-
válasz Micsurin #71133 üzenetére
Ma is fárasztottam őket, de kaptam egy ilyet. Úgy néz ki megoldódott a hűtő problémám. Nem fortyog nem tolja ki, akárhogy próbáltam előidézni. A régi kupak nem is ilyen mint ez, mármint tök egyformák, de a régi szét van esve. Az újban a rugó erős.
Mellesleg ez a kis kupakocska 7000ft és utángyártott.Az új nem ilyen laza.[link]
Ja ha mész hozzájuk előre mondom, a műhely előtt végig állnak a motorok és tele a raktár. Sacc 1 hét mire sorra kerülsz és az még nem egy javítás csak a felmérés.
Szerk: Ez volt a bűnös, a kezemben szét is esett teljesen. HÁla ég csak ennyi baja volt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz -Mosquito- #71136 üzenetére
Próbaúton nem vettem fel. Néha kimarad, meg rettentő meleg nekem ilyenkor is. Ma kissé idegbeteg módon közlekedtem, de a probléma megoldódott.
-
Én úgy vagyok vele szeretem érteni mi miért működik, már ha egyáltalán érdekel. Az ECU nevezetű okosság a farokidom végén is ilyen, ezzel senkit nem fárasztanék. Ellenben a hűtés problémám immáron nem probléma és a kis furcsaságok helyükre kerültek.
Először is határozottan emlékszem, hogy amikor megvettem a motort a műanyag csövek meleg motornál relatív kemények voltak. Köpködés után holt puhák. NEm is érdekelt, mert nem értettem miért van ez. A sapka nekem úgy ment tönkre, hogy ki nem folyt a víz, de amúgy benne minden eltört és összenyitotta már hidegen is a tágulási és a keringő víz rendszerét. Azért ment nekem rengeteget a venti, mert nyomás nélkül a víz 100 fokon felforrt ami kapcsolta a ventit. Ezért fortyogott a tágulási és ezért indult meg nagyon durván gyorsan. Korábban ha megnyomtam a csövet a tágulásiban szemmel láthatóan megnőtt a szint. Most nem, kemény a cső, nyomáson tartja így később forr fel, sokkal sokkal kevesebbet megy venti és ha be is indul nem előzi meg durva fortyogás. Sőt már le lehet akkor is állítani a motort ha megy épp a venti, mert annyit nem képes tágulni, hogy kitolja. Akinek ernője van és néha köpköd annak a sapka is kezdhet meghalni a rossz értéken való nyitás miatt. Olyan jó lett ezzel a kis semmiséggel a dolog a tágulási vízszintje még járó ventinél is elenyészően nő csak meg.
Amúgy 40k lett volna ha megbontják és csak azt megnézik a rendszerrel mi a helyzet a blokkban, visszatömítés stb. Na mondom ilyet meg sem hallok kérem a kupakot hátha.
Visszagondolva a kupak már akkor halódott amikor megvettem a motort, mert sokat ment a venti, de nem volt meleg és tolerálta a hibát az enyhe idő miatt. -
válasz kisninja #71140 üzenetére
Akkor is kevesebbet megy időben.
vlevi! Soha nem volt ilyennel dolgom nem tudtam mi a jó és mi nem, illetve, hogy miért fontos ez a cucc tulképpen. Pedig épp ernő tulajtól kaptam a tippet. 7 éven át mennyit dolgozhatott, hát megadta magát.
Somatom! Égéstérhez tették közel, ha rajta ülök a bal henger felőli oldalon a blokk hátuljába. HA jól tudom a hornetnek pl a radiban van.
[ Szerkesztve ]
-
válasz canniball #71164 üzenetére
A volt főnököm vadász ne is mond, de akkor sem tartom ezt így normálisnak, mert direkt nem csapok el semmit, de haladnom is kell, mi van ha akkor ütöm el ha 5km/h-al megyek? Érted.
Egyelőre mit keres ott az a kiba patás. Közút, nem oda való.
Dunakanyarban sok tábla van, meg kisoroszi (New york) felé. -
Hát fiúk érdekes dolog történik velem épp. Tegnap délelőtt megcsípett egy nagyon apró szúnyog. Igazából több is. Minden csípés óriásira dagadt. Az egyik a szemem mellett ért, az ma reggelre olyan nagy lett, hogy alig látok. A teljes arcom megduzzadt, de a szememnél a legjobban. Remélem a méhekre, darazsakra nem reagálok így, mert az nem lenn vicces motorozás közben.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Grillo #71214 üzenetére
Fix. Ugyanis én téptem le mert éreztem, hogy épp megcsíp. Ezek nem a hagyományos méretűek voltak, hanem picik. Igen komoly mértékben megdagadtak a csípések és egyik sem viszketett. Vettem már be igen nagy adagot, de még semmi, talán valamivel kevésbé van csukva a szemem, de jobb oldalon így is van holtabb tér amit kevésbé látok. Ma engem is előzgetnek majd az autók.
Tagnap mondom pesten esik, nem megyek még haza kinézek szüleimhez, felszárad és nem kell lemosni. Hát nem sikerült neki és permet piszkos vízben sikerült hazajönni. az utolsó 4km-en.Feree13! Hátt én azt hittem te sokkal idősebb vagy és sokkal nagyobb termet. Utóbbit a motor miatt gondoltam. Egy az egyben ez egyik kollégámra hasonlítasz csak sok sok év mínusszal.
Asszony támogatta a fotó sorozatot? Enyém sztem nem menne bele semmi ilyenbe. -
Azt jobb ha te is még bogyo is tudod, hogy ez a lámpa sokat nem ér, mert kb nulla olajszint esetén marad égve csak. Ezt nekem olyan mondta akinek megette annyira hogy az egyik henger meg tudott kopni. Plcebo. Sőt akkor sem ér semmit ha elégtelena nyomás. Nagyon kicsire kapcsol már.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ingatlanos topic!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Asztalos klub
- Filmvilág
- Autós topik
- Milyen monitort vegyek?
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész