-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #127362 üzenetére
Na akkor visitsatok, ha kell groupi. A skillsetem nagy resze mondjuk software tervezesben es fejlesztesben merul ki, de nagyon szepen tudok kalapalni is.
Egyik ismerosom is indult ok azt hiszem 10. korul vegeztek, de kizartnak tartom, hogy veresen komolyan vettek volna. Ismerem annyira...
Az a baj, hogy bennem is ott a versenyszellem, de a Te koncepciod alapjan inkabb egy jo marhulos Woodstock utan vagyodom.
Azt pedig nem is ertem Zombi hogy lett foszerkeszto, de pont el tudom kepzelni mennyi ideje marad majd ezekre, bar hatha...
Mas tema: Ugy volt ma videkezunk, de nagyon ugy nez ki asszony lefujta, szoval ma elgurulok a Karasna fele mini kirandulasra. Ha valaki jonne nyugodtan vagjon kupan. -
-
Xero
nagyúr
Mai kalandok: Mentem egy 300km-es kanyart tanulos parral. Kb ut felenel volt egy kanyar ami tele volt apro kaviccsal. Csak egy csattanast hallottam, hirtelen leneztem azt hittem nalam csattant el a lanc vagy valami, kovetkezo pillanatban tukorben latom porfelho es fekszik, majd intercomon beszol hogy bukott. Kiment az elso kereke a kis kavicsokon. A kar: bukocso, plexi, elso lampa, bal elso tukor. Kicsit horzsolodott: sisak, nadrag, kuplungkar, bal index.
Annyi volt a szivas hogy az elhajlott bukocsotol nem tudott valtani szoval azt le kellett szerencsetlenkedni majd mentunk tovabb.
Amugy franko kis karika volt, calimoto talalt jo szakaszokat de szart is.szerk: Utvonal es par kep [link]
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #127458 üzenetére
Errol jut eszembe. Hetvegen en is letekertem osszesen 450+ km-t. Ebbol annyi jott le, hogy egy nap kb 300km-ig kenyelmes a 650-es utana mar kivantam a kanapet, plusz kb 210-ig van benne akarat, utana mar kuzdos nagyon.
Fuldugoval 180-ig vallalhato szelvedelem nelkul is csak kicsit kapaszkodos, dugo nelkul mar 130-nal kellemetlen.
Viszont dugoval kb nem hallom a gepet, pedig csak tourt raktam be. Valahol 8000-nel kezdem el hallani, ami annyira nem jo. Tehat ismet erlelodik a kipufogo kerdese. Lehet eleg lenne, ha kicsit melyebb es telitettebb lenne a hangja alacsonyabb fordulatokon, fene tudja.
Meg valami. A tankon van egy muanyag burkolat, abban ket csavar. Na az kerem ezust szinbol elkezdett bronzosra valtozni. Ez nekem kicsit furi ugy, hogy nagy esot nem kapott, mosast sem es eltelt kb 1.5 honap. Szerintetek beguruljak csavar gariztatasra vagy hagyjam a picsaba mert kirohognek? -
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #127494 üzenetére
A gepet kb en csomagoltam ki, van benne netto 1500km, mashol nem nagyon lattam ilyen csavart es nem hiszem, hogy megbontottak volna. Szervizben csak az 1000-es olajra volt es vegig ott voltam, nem nyultak hozza. Ha fos kerult bele az max a gyartas soran, amit siman el tudok kepzelni.
Sajna olvastam, hogy a hutovizcso bilincsek ennel a modellnel hajlamosak honapok alatt rozsdasodni bizonyos szeriaknal pl. Lehet ez az uj "bakijuk".
Uj koraban szep ezust volt.Egy szo mint szaz, akkor nem butasag, ha odamegyek es szepen kerek csere csavarokat. Alapvetoen nem izgatna, csak mivel pont a szemembe neznek, igy eleg hulyen nez ki foleg, ha meg be is barnulnak.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz -Mosquito- #127514 üzenetére
Koszi szepen!
-
Xero
nagyúr
válasz Geresics #127517 üzenetére
Egyke vagyok, mindenki bek*phatja!
Egyebkent valoban a mindenki meg akar olni inkabb ugy igaz, hogy lathatatlan vagy mindenki mas szamara, tehat kozlekedj igy. Ryan a Fortnine-on csinalt egy kivalo videot errol.
Egyebkent az adrenalinhoz: Szamomra pl a sieles sokkal fosatosabb. Sokkal kevesbe vagy controllban. Ha zuzol lefele szakado hoban egy kijegesedett palyan vagy ne adj isten szuzhoban 100km/h-val, ott maximum a combod a fek. Ha az elfogy mert hirtelen masok lesznek a korulmenyek, vagy megindul alattad a horeteg, akkor rabasztal nem segit senki, nem tudod elvenni a gazt. Ugyan ugy beled tudnak jonni (tapasztalat ) es ugyan ugy ripityara tudod torni magadat. Marpedig az ember ugyan akkorat tud nyekkenni 70-100-rol a jeges palyan mint az aszfalton, cserebe kozel sincs annyi es olyan protektor rajtad, hiszen nagyon korlatozna a mozgasban. Nekem egy 150-el meghuzott hosszu dontos kanyar kb ekvivalens egy kb 30-40-el vegig carvingolt laza kanyarral silecen.
Ha valakinek adrenalin kell tudom ajanlani La Grave-ot. Ott akarhanyszor jartam ugy porogtem, hogy masnapra belazasodtam. Az kimaxol rendesen.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
2 perc 35 masodperccel az utan hogy elinditottam a gopro-t a kis baratunk csattant a lencsen. Dejoooo
Amugy kerdes: Ma kicsit mar jobban cibaltam a bajszat a gepnek, igy eleg sokszor kozbeavatkozott a TC, foleg nullarol indulasnal. Ha nagyobb gazzal dobtam ra a kuplungot elkezdte kikapni az orrat, majd TC... na es itt jon a kerdes. Az, hogy nem engedi egy kerekre az jo, viszont nalam az tortenik, hogy amint elemelkedne egybol visszafogja a gazt, de annyira mintha otod gazon lennek es vegig igy is tartja ameddig el nem valtom. Ez igy azert eleg bosszanto. Hondasok: Masnal is igy van? Van valami trukkje azon kivul, hogy kikapcsoljam a TC-t? Ez utobbit kerulnem, mert vigyazzon csak a kis seggemre. -
Xero
nagyúr
válasz zgospel #127546 üzenetére
Ez proli TC, van ON es OFF.
A kormany lefejeles nagyjabol pontosan leirja az elmenyt. Ma 3x is megszivtam vele, amikor picit gavallerosabb rajtot akartam venni.
Szerintem akkor egyelore marad bekapcsolva, aztan jovore ha mar magabiztosabbak leszunk egyutt, akkor kikapcsolom a gavallerrajtok elott. -
Xero
nagyúr
Most vettem eszre, hogy calimoto rogziti a lean angleket is. Eddig 30 fok a teto amit bevallaltam. Van meg hova fejlodnunk a kis CB-vel.
-
Xero
nagyúr
Nem a gyari ertek +5dB a limit? Nekem a vazon van egy 97dB@6000rpm azt hiszem. Bar kotve hiszem, hogy 102-ert meg nem lenne dada.
-
Xero
nagyúr
válasz runner 125 #127582 üzenetére
Fudeg*ci
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #127609 üzenetére
Lehet meg az is eljon.
Kozben talaltam egy tok jo videot ami pontosan mutatja mit muvel a TC. -
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #127623 üzenetére
Ok a bele elvileg valtozott az EU4 majd 5 miatt, meg talan mas az elektronika is, de a blokk itt is gyanusan tok ugyan az.
Kicsit ugy dolgoznak mint en... Ohh ezt az architekturat mar megterveztem irtam/irattam. Na turjuk csak ki a repot. Az-az, na akkor copy paste.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz BenQhunria #127629 üzenetére
1. Bizzal a motorban nem fog eldolni ha haladsz, ha pedig megis akkor az a tanulo motorral tortenjen.
2. Kis sebessegnel a kanyar ivevel ellenkezo iranyba dolj, a motort pedig a kanyarivbe dontsd be. Az egesznek a lenyege, hogy az eroket kell ellensulyozni. Kis sebessegnel ez meg igy megy.
3. A hatso fekes stabilizalast szokd meg egyenesben. Adj pici gazt, tartsd a fogaspontnal a kuplungot, majd fek es menj. -
Xero
nagyúr
válasz #56573440 #127680 üzenetére
- Sorok kozott elmenni majd a kormanyt radhuzo paraszt kikerulese.
- Gaz ratepese ha valaki lelep a pirosnal a zebrara es ugy visszaengedni a kuplungot, hogy ne kapd egybol egykerekre. Ha pedig megis kikapod, akkor mint mission statement kitartani egy kereken harmadikig.
- Borruha le es felvetele miutan mar az alaoltozobol is facsarod a vizet. -
Xero
nagyúr
válasz BenQhunria #127720 üzenetére
Mugenrol sajat velemeny: Ar/ertekben teljesen rendben van. 10+ eve volt Spidi borom es annak a szinvonalat siman hozza a 1913-am. Benne van eddig 2000+ km es koszoni szepen mintha uj lenne minden. Nem erzem semelyik reszen, hogy 2-3 ev alatt szet akarna esni, igy boven hozza az elvarhatot.
Az is igaz, hogy folyamatosan varialnak rajta. Cimboranak van ugyan az a kesztyuje mint nekem, viszont neki mar par eves. Ott meg vekonyabb a bor es par koptatot is raraktak nekem pluszban. -
Xero
nagyúr
Feldobta egy srac az Akra Titan rendszeret a CB650-hez eladasra. Annyi a baj vele, hogy nem az utcai verzio. Allitasa szerint nem baszogattak a rendorok vele, de nem vagyok meggyozve. 106dB killerrel azert nagyon eros.
Az a baj, hogy a 285e-s ar nagyon meggyozo tud lenni a 400+-al szemben.Igazan csak ki akartam magambol irni, hogy orlodom, bar 90%, hogy nem veszem meg. Csak a kisordog motoszkal bennem.
-
Xero
nagyúr
válasz Micsurin #127841 üzenetére
3 folott picivel all meg gyorsvaltoval, biztositassal.
Szerintem pl ujonnan csak akkor eri meg, ha valaki pont CB/CBR650R-t akar. Mivel par evesek a piacon ezekbol a legolcsobb hasznalt is 2.5 folott van.
Cserebe ha valakinek jo egy 650f vagy ahogy irtad egy 600f, akkor mar teljesen mas a lanyka fekvese.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bacus #127845 üzenetére
Ha nem tudod megoldani penzzel...
Egyebkent ilyenkor kell boltolni az asszonnyal. En is megvehettem az uj motort 2 feltetellel.
1. Nem nyulok a kozos tartalekba, max bonust dobom bele pluszban.
2. A kozeljovoben esedekes epitkezesunk soran kap egy wellness/spa szobat szaunaval, jacuzzival.Az 1-es pont fajt mert igy mehettem a bankhoz rohejes mennyisegu hitelert hogy pont kiadja, de kibirom azt a par honapot.
A 2-es pont meg pont jo is, mert amugy is gondolkoztam hasonlon, de ezt neki nem kell tudnia. -
Xero
nagyúr
Sracok!
Tenyleg surgos. Kaptam egy ajanlatot egy Akrapovic teljes rendszerre ahogy fentebb is irtam.
A buktato ugye, hogy a racing line, tehat nem az utcai.
Viszont! Ha holnap elviszem 250e-ert odaadja.Ti fel mernetek pakolni? Ez konkretan igy annyibol kijonne mint a Bodis rendszer.
szerk: zgospel: Na erre az infora volt szuksegem!
Nagyon szepen koszonom! Igy akkor kizarva.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
-
Xero
nagyúr
Neha nem ertem az embereket...
Ma gurulgattam egyet ha mar itt a jo ido. Budakeszin vegig allt a sor, szepen kocogtam mellette elore, de egy gyalogatkelo szigetnel beallt egy kisteher lattam, hogy nem ferek el, semmi gond beallok moge.
Erre jon a ficko nagyrobogoval, befurakszik elem. En mar probaltam razni a fejemet, hogy nem kene, de o addig bogette a sub 250ccm-t, hogy a kisteher megprobalt elaraszolni jobbra. Ofkorsz meg akkor sem fert volna el rendesen, de o csak azert is belement. Olyan szepen vegighuzta a padkan a hajtas burkolatat hogy orom volt nezni. Majdnem orrabukott ahogy felakadt, de csak huzta neki vegig.
Majd kb 1mp-el kesobb elindult a sor es uriasan elgurultam mellette.Valaki magyarazza el nekem: MINEK?
szerk: Teszem hozza en is sokszor berakom olyan helyekre ahova csak a nogyogyasz dugna a kezet, de azert nem igy es nem ennyire. Miert jo szetbaszni a motort 1mp miatt?
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz bajnokpityu #127927 üzenetére
Na-na lebuktal!
-
Xero
nagyúr
válasz runner 125 #127935 üzenetére
Gyakorlatilag mindent "kijavitottak" ami az MT07-en nem az igazi. Egyedul talan a traction control ami hianyzik meg.
Viszont 73LE-vel rohejes. CBR650 - 95LE, RS660 - 100LE.
En azt vartam, hogy felrugdossak 90LE fole, megcsinaljak amit megcsinaltak melle, es csak ici picikevel lesz dragabb mint az MT07.
Igy szerintem lukra futottak.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Synology NAS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Aliexpress tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Dragon Age: Origins
- Anime filmek és sorozatok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motoros topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen