-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93036 üzenetére
Facebookon hirdeti magát a faszi ezerrel, meg egy-két online motoros "újságban". Tavaly én is nézegettem, akkor valahol ráakadtam a részletes szerződésre is és ha jól emlékszem valamelyik U betűs biztosító, Union vagy Uniqa valamelyik balesetbiztosítását közvetíti. Most gyorsan végigkattintgattam az oldalt és nem találom a pdf-re mutató linket, lehet azóta levették, mert rontotta az üzletet
Mondjuk maga a weboldal egy elég nagy tákolmányhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Próbáltam végigbogarászni az uniont meg az uniqát is, de nem találtam meg kifejezetten ezt a csomagot amit az oldalon közvetítenek. Nem vagyok jártas a témában, de azt el tudom képzelni, hogy ő bulizta ki az adott csomagot az egyik nagy biztosítónál, mondván hogy ő majd hoz több száz, vagy ezer ügyfelet nekik, és akkor a biztosítónak is megéri, ő meg elrakja a jutalékot.
Ez a része igazából rendben van, csak nem árt ezzel is tisztában lenni, hogy nem vele szerződnek az emberek, mert ő csak egy közvetítő.
Amit nem értek hogy miért kell őket felhívni, meg személyesen találkozni ahhoz, hogy megkapd a részletes kondíciókat és a szerződés szövegét? Jó lenne elolvasni az apróbetűs részt is, mik a kizáró okok, meg ilyenek. Kb 1 éve, másfél, még elérhető volt, most meg már nem
A weboldalukon csak az van leírva hogy kösd meg, motorosoknak van, nagyon fasza, de részletek nincsenek.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Most lehet hogy hülyeséget írok, max majd röhög mindenki egy jót meg beindul a téma de nekem úgy rémlik valahonnan hogy például az amcsik alacsonyabb oktánszámú benzint használnak.
Nem tudom hogy ez a wikipedia oldal mennyire pontos, de ezalapján 91-92 az átlag benzin például az USA-ban (Ausztráliát és Új Zélandot írja még ide). De az Exxon oldala szerint meg 87es az átlag, van még 89, a 91-93 meg már prémium.Amúgy érdekes a wikipedia táblázat, mert pl Indonéziában a V-Power 95-ös ami Európában ugye 100-as.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93350 üzenetére
Hjaj hogy én hogy kivagyok az itthoni motoros újságírástól meg az önjelölt tesztelőktől... Kb így hirtelen a totalbike-ot tudnám mondani, ott van pár srác aki tud is motorozni és a lényegről írnak, ráadásul jól. Többnyire.
De amikor az inkább le se írom melyik oldalakon a textilruhás felhajtottállú sisakos dobozokatmindenhovámagávalcipelős emberek értekeznek powernakedekről meg sportmotorokról, az a kevés hajam is égnek áll, mert: 90%-ban ugyanazokat a közhelyeket ropogtatják gázreakcióról, nyomatékról, alsó tartományról. Ja meg a módválasztókat nagyon szeretik, leírják hogy milyen jó hogy van eső mód, mert akkor esőben is bátran húzhatod
Aztán ejtenek 1 szót a fékekről, kb annyit hogy vannak. Azt már hogy milyenek azok a fékek csak kevés ilyen írásban említik meg, és mégkevesebb az ahol tényleg ki is próbálták és fékeztek vele legalább egyszer egy kurvanagyot.
Futómű ugyanez, ha már kimennek vele a városból az is csoda, de egy valamire való szerpentinre, neadjisten pályára sem viszik ki. Esetleg döntenek vele 10 fokot, majd leírják hogy húúdekezes motor, ezzel aztán lehet kanyarodni.
A verdikt meg az hogy milyen jó a motor, mindenki vegyen ilyet. Scramblertől Thruxtonon át a Firebladeig mindegyikre ezt mondják. Mondjuk így hirtelen visszaemlékezve olyat se nagyon olvastam még, hogy kritizáltak volna egy motort valaha, mert akkor a forgalmazó sem fogja legközelebb odaadniEzért is szerettem a Dodorék műsorát amikor még volt, mert ők kerek perec kimondták hogy az ezres gixxernek gyengék a fékei, meg hogy a nem emlékszem már melyik motorral 220-szal nem olyan stabil lapon fordulni mint a másikkal.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93358 üzenetére
"anyira nem adok a szavara, hogy ketszaznal mi stabil, meg mi nem"
Szerintem meg ez attól függ, hogy pályára vagy utcára nézed nézed. Az utcai versenyzők meg a superbike menők között se nagyon van átjárás, ahogy a rallysok meg a pályaautósok között is elég ritka.De visszatérve a témára, és függetlenül attól hogy ki írja: egy sportmotort vagy egy sportos nakedet igenis vigyenek ki pályára meg szerpentinre, forduljanak vele térden mindenhol, nyelezzék a gázt, fékezzenek fejreállósakat, stb és akkor hiteles lesz a teszt is, mert az a rendeltetésszerű használata a motornak.
(#93359) geresics, ok, de miért? Isten ments hogy védjem, szerintem sokszor összecsapja az írásokat, kihagy lényeges részleteket, de még mindig inkább azok közé tartozik aki megcibálja a motorokat és keresi a határokat. Emiatt még mindig hitelesebb mint akik az alsó fordulattartomány nyomatékgörbéjén lovagolnak oldalakon át.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93362 üzenetére
Várj, most kiről beszélsz, mert elvesztettem a fonalat
A Kakucsot mondjuk én alapból nem értem. Tanulni jó, de amúgy eléggé egyhangú, nem túl változatos pálya.
Ok persze értem én, pályákból nincs túlkínálat itthon, ez meg közel van Bp-hez és olcsó is, de hát nahttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93370 üzenetére
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #93378 üzenetére
Majdnem, de a gázreakciókról és az alsó fordulatszámtartományról ömlenghetnél még egy kicsit Ja meg azt se hagyd ki hogy "motorkarakterisztika".
Kifejezetten tetszik hogy a fékekről nem tettél említést sem, az a gyávák fegyvere úgyishttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #93542 üzenetére
De jó hogy ezt írod, akkor mi majd beszélgessünk valamikor március környékén Illetve ha nem titok, akkor az országban merre találni az említett két szerelőt és az alkatrészest?
BMW S1000R mozgatja nagyon a fantáziám használtan, de egyszerű guglizással nem nagyon találtam (még) típushibákról szóló írásokat, vagy hogy egyáltalán mire kéne figyelni. Ha a típussal kapcsolatban hallottál már valamit tőlük (vagy hallasz a jövőben) akkor ha megosztanád velem azt megköszönöm.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #93544 üzenetére
2014-15-ös évjárat főleg. Nem sürgős, csak ha már épp szóba került akkor gondoltam lecsapok
Köszönömhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #93557 üzenetére
Az anyagiaktól elvonatkoztatva azért azt nehezen tudom elképzelni, hogy az évi 1-2 kötelező és betervezett szervíz helyett valaki örül hogy kéthetente (most csak mondtam valamit) hívogathatja a műhelyt időpontért. Meg vasárnap este Szlovákiában várni a trélert sem lehet olyan megnyugtató érzés, olyankor valószínűleg nem az jár senkinek a fejében hogy majd gariban megoldják úgyis. Arról nem is beszélve hogy akinek nem olyan a munkabeosztása (pl nekem ) annak sok szervezéssel és macerával, adott esetben szabadnap kivételével jár csak az hogy elvigye szerelőhöz a motort, autót, akármit.
Márkától és pénztől függetlenül szerintem szervízbejárni vagy lerohadni az útszélén nem olyan jó mulatság, tehát a megbízhatóság egy fontos szempont. Szerintem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93576 üzenetére
A félreértések elkerülése végett én ezt általánosságban mondom, nem egy adott márkára, vagy típusra
Arra akartam rámutatni, hogy a megbízhatóság mint szempont az nem arról szól amit Teasüti írt, hogy számít-e szervizszámla vagy sem.Egyébként egyetértünk.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93579 üzenetére
Azért mert te így gondolod attól még nem ez a jellemző.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93585 üzenetére
Royal Enfield pont olyan amit leírtál, aztán mégis úton útfélen lerohad
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #93723 üzenetére
Van egy appom ami azonnal csörgeti a telefonom ha valaki bebaszós lájvot streamel
Na jó nincs, de így belegondolva ez egy piaci rés. Az appon keresztül lehetne tolni a donétet, az app meg leszedne 5% sápot.Adom itt nektek a milliárdos ötleteket
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93794 üzenetére
Nem mindenki akar elesni.
Miért nem sréhen ment neki, miért merőlegesen az árokra akart átjutni?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Gaboman #93915 üzenetére
Szerintem rosszul hiszed ha azt hiszed hogy aki felírja mit költött a motorra az automatikusan ezen stresszel. Én is felírom hogy mennyit költök a motorra, szervízre, ilyesmi, nem fillérbaszásból meg stresszelésből, mert akkor nem hordanám márkaszervízbe sem, meg nem tankolnék csak prémium benzint, stb stb.
Szimplán csak jó érzés tisztában lenni vele hogy mennyi az annyi, és ez semmit nem von le az élményből, se a motorozás szeretetéből.
A tudás hatalomhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93936 üzenetére
Tessék, a legfrissebb totalbike nepperűzőben épp 2005 utáni R1-et keres a fickó, és az egyik problémája hogy az utánfutó bérlést is bele kell kalkulálni a téli rossz idő miatt
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
[link] Összetörték az új Panigale V4-t a sajtóbemutatón. Lehet elemezni
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #93991 üzenetére
Hát én egy jó 10-szer megnéztem ezt, hogy megértsem mi a fasz történik 0.25-ös lassításban is egy párszor, az sokat segített
Eleve a kanyarból miért úgy jött ki, hogy bent tartotta, miért nem maradt kívül az íven? Utána gondolom rájött hogy elbaszta és rámarkolt a fékre, aztán ment kifele. Ráadásul a külső íven haladó nem észlelte hogy mi történik. Vagy meg akarta előzni kívülről vagy ő mit akart?Elvileg közölnek majd egy hosszabb felvételt is valamikor, csak még annyira friss a dolog hogy gyorsan felrakták a lényeget, mert nem bírták ki hogy ne mutassák meg.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz AndrewTdi #94057 üzenetére
Szerintem ruházz be a sisak mellé egy alpine füldugóra, mert hosszútávon bármennyire is csendesnek reklámozzák az adott sisakot, valszeg kevés lesz.
Nekem anno az AGV K5-öt úgy tolták az arcomba hogy milyen csendes, azt közben 10-15 perc sima országút után hülyét kapok a szélzajtól. Füldugó nélkül ki se megyek a városból. Mondjuk az is igaz hogy nincs szélvédelem a motoromon.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Teasüti #94167 üzenetére
Pedig lehetne szép. Szerintem a fejidom az ami totál szétcseszi a kinézetét. Főleg oldalnézetből. A Daytona nekem is tetszik
(#94169) Bogyó bá' jó is hogy mondod, kb újévkor néztem utoljára Most meg is nézem miújság az oldalán.
Lehet hogy perverz vagyok, de nekem tetszik amikor red baronos 3 motorból összegányolt motorokat visznek oda neki, ő meg végigmutatja a hibákat és közben szörnyülködik rajta[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #94217 üzenetére
Nah, csak kiderült hogy márkabuzi vagy
(#94223) Kolondrum rendeltetésszerű használat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz Kolondrum #94259 üzenetére
1, A márkaszervíz nem rendel be és rak fel gagyit. Senki sem mondta hogy tegyél fel kínait. Egyébként amit írtam az magyar, ha jól tudom, de nem ismerem. A szervízvezető ajánlotta, ő a pályamotorján ilyet használ, gépátvételen sem volt vele probléma.
2, Ha drága a Goodridge akkor miért nem veszel egyszerűen gyári fékcsöveket? A 9 éves gumicsövek után érezni fogod a különbséget.
3, A fékcsövek nem befolyásolják a fékerődet. Határozottabb, pontosabb lesz tőle a nyomáspont amikor fékezel, pontosabban tudod adagolni.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #94409 üzenetére
Nesze, ez boltbajárós volt, főleg alapjáraton gurultak vele.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz McReay #94417 üzenetére
Látatlanban ne vegyél sisakot! Mindenképp menj el egy boltba és próbáld fel, mert még márkán belül is lehetnek eltérések a különböző típusoknál fejformát illetően. A megadott méret is inkább jelzésértékű.
Akkor jó a méret ha a pofazacskóidat picit nyomja a sisak, de csak annyira hogy beszéd közben még épp nem harapsz rájuk. Homloknál szintén passzentosnak kell lennie, de ne nyomjon. Ha 2-3 perc viselés után kényelmetlenül nyom akkor nem jó. Hátulról ha megtolod a sisakot alulról felfelé, akkor nem szabad hogy elmozduljon.
De egy felkészült eladó ezeket mind elmondja és nem fog olyan sisakot rádsózni ami nem jó rád. Az is lehet hogy egy adott márkából egyáltalán nem lesz olyan ami jó rád.
Egyébként meg az hogy milyet attól függ milyen motorral milyen stílusban fogod nyomni Meg milyen kényelmi funkciók kellenek. A 40-50 ezres ársávban többnyire ezek a márkák játszanak: Grex, Givi, Kappa, MT, LS2, Caberg, hirtelen ennyi jut eszembe.Kesztyűből meg a helyedben vennék egy valamilyen MugenRace vagy Shox bőrkesztyűt. 10 ezerért csak rövidszárút fogsz kapni, de arra pont jó hogy a jogsiszerzés ideje alatt nagyvonalakban kitapasztald hogy milyen kesztyű kéne neked, és később veszel egy jobbat. Nagy védelemre ezektől a kesztyűktől ne számíts, városi tempónál arra jó hogyha csúszol akkor nem a tenyeredről szedi le a bőrt. Kesztyűt egyébként használtan is nézhetsz, sisaknál rizikósabb a helyzet, abból én nem vennék használtat.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #94463 üzenetére
Pont ugyanezt írtam, nem?
Egyébként a pinlock fontos dolgohoz: márakinek. Nekem nincs, és 3 éve jól megvagyok nélküle
Beépített napszemcsi, megint csak attól függ kinek fontos. Nekem pl azNagyon szimpi amúgy a megmondóember stílusod: mi neked fontos az fontos, minden más "nettó faszság"
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen