-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #21379 üzenetére
Igen! Sajnos erről beszélek. És ez igaz az egész alkatrész piacra is. Túlárazott minden, olyan haszon kulcsok vannak hogy el sem hinné az ember. Miközben ezekből sem fogy kevesebb mint autó alkatrészből. Lehet, hogy kevesebben motoroznak és szezonális, de az alkatrészek élet tartama sem autó szintű. Szóval hol kell egy autóba 40ezer km-ként láncot cserélni, vagy 6 ezrenkét olajat? Levegő szűrős és stb....
Besírok azon hogy motor olaj szűrő ami szaros papír 1000Ft és afelett kapható, egy autós olajszűrő ami 3*akkora az is annyiba kerül. Szóval meg van a véleményem. Drágábbá teszik szándékosan, mondván speciális. Az autó alkatrész is speciális, a telefon alkatrész is ..stb. minden speciális . Azért drágább egy ruha mert van benne sárga vagy neon zöld... egy bizonyos drágulást megértek, mert mondjuk 40cm- et több varrással lehet megoldani, de ekkora túlárazást..... Nem már! Felháborító. De talán a legbosszantóbb az, hogy egy 140 000Ft-os ruha átszámolva cirka 4-5száz euró. Egy tőlünk jobban kereső országban, ez nem jelent megerőltető kiadást, de nálunk vagy keletebre.....már..KoVee84: Nem végsebességre gondolt, ebben biztos vagyok. Koca túrázás és városi közlekedésből indult a beszélgetés. . Erre tökéléletes egy 400-as Burgonya, vagy más ekkora méretű motor. Erőlködés nélkül, hagyja állva a kocsisort a lámpánál.
Más: Lehet a robogókat nem motornak besorolni . De ebben a 3-500 ezres ár kategóriában nem nagyon van más alternatíva. Egy csomó pozitív érv szól mellette. szél, esővédelem, könnyű vezetés, pakolhatóság...stb.
sajnos a kis kerék méret, 15col-ig igaz hogy pattogósabb, máshogyan kell motorozni vele. De egy 650-as 16-os kereke és futóműve már elég komfortos. Ha kell kényelmesen tol egy 100-120-as utazót, akár két személlyel is 400-tól felfele. Igen nem váltós motor,, ez tény. De nagyon praktikus. Lehet szeretni vagy nem szeretni. Olyan ez mint az autóknál az automata váltó. Az utóbbi 1,5 évben ilyet vezetek, és nagyon szeretem. Nekem bejön, rettenetes kényelmes. Azokat a váltós élvezeteket már kiéltem magamból. .
Lehet korral jár[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #21414 üzenetére
Köszi mindenkinek! Akkor most egyelőre semmit nem veszek (a frissen átutalt fizu ehavi elbaxható részét már az előbb a postásnak odaadtam ), nekem nem "muszáj" motorozni, egyelőre csak a környéken tervezek egészen rövid túrákat, kizárólag jó időben (tehát csak váratlan, kis esőkben lehet részem...). Jövőre meg - ha az álmom teljesül, és el merek indulni Erdélybe a kis 125-össel - akkor majd veszek olcsó munkavédelmis cuccot.
szerk: a sárga állatul néz ki! Kell!!!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
-
.mf
veterán
válasz TommyGun #21562 üzenetére
Papírkutya
De most komolyan, az utóbbi időben annyi sírást hallok itt kényelmetlenségről. Hát vazze, vegyél autót. Motorra nem a kényelméért ülsz. De az sem igaz, hogy olyan kényelmetlen lenne. Amikor végre el tudok hétvégén nappal menni motorozni, 3-4 óra szokott belőle kerekedni, amennyi idő alatt 2x állok meg, egyszer tankolni, és még1x amikor az úticélt elérve visszafordulok, akkor is leginkább azért, hogy a nadrágot és térdvédőt megigazítsam (becsúszik csizmába és szorít), 2-4 perc múlva ülök is vissza és megyek tovább. Mindezt "hasalós" sportmotoron.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #21787 üzenetére
Én is leszarom az esőt: olyankor nem megyek sehova!
fattyu: ránéztem a Kawa honlapjára, a W800 (mindhárom változata) nagyon bejövős! Még a "ződ" is! Olyan klassz "régi motor" fílingje van, gyönyörű szép kerek lámpával. A mostani motorok "rovar" kinézete nagyon nem jön be nekem (szemből nézet értendő).
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
válasz TommyGun #21797 üzenetére
én igazság szerint nem értem ezt a szegmenst.... nem is a szegmenst, hanem azt, hogy 125ccm-re hogy gondolhatták a gyártók, hogy JÓL mutat egy sportmotor külső
én mindig elmosolyodom, amikor meglátom a környékbeli cbr-t közeledni, hű de szép meg minden, erre a hangja, meg hogy mennyivel keskenyebb mint a nagytesója
félreértés ne essék, nem bántani akarom ezt a kategóriát, de valahogy olyan amorfak ezek a 125ös "speed" gépek számomra
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
válasz TommyGun #21809 üzenetére
na ja erre gondoltam én is
canniball: hát szépnek szépek persze, meg minden, de olyan illúziórombolóak számomra
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Integra
titán
válasz TommyGun #21809 üzenetére
én nem erőltetném a 400-ast, a 250-es bőven elég neki, 21 éves.. a 125-öt én azért nem mondom jó szívvel, mert nincsen elég ereje normális közlekedéshez, főleg ebben a budapsetnek nevezetett faluban. a 250-ben már van elég kraft, hogy eltudj indulni a lámpánál pirosból, hogy tartsd jól a tempót, és 130-nál se vívj rajta élet-halál harcot, hogy mikor robban szét a blokkod neked is, mint a gabinak meg egy fokkal jobb fék. viszont könnyű, eldobható, visszahajlítható és a fizikát sokkal jobban és gyorsabban megismerni rajta.
aztán ha ezzel már megy, utána üljön nagyobbra, akár 600-as vasra, mert az alapok belé rögzültek.
de tök egyetértek a tomival, hogy ha túl fiatalon semmi tudásra felpattansz a batárra, a legtöbb esetben csak szopatod magad... rengeteg ilyet látok ismerősi körben. és aztán mindig jön a duma hogy ááá, én nem húzom, nem azért vettem, meg most nem jövök pályára mert.... blablabla.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz TommyGun #22010 üzenetére
ne haragudj, de ne mondj már neki ilyen badarságot, hogy magától féljen.. fel sem ül motorra, de már beletápláljátok a tudatalattijába, hogy vigyázz, meg megdöglesz meg a többi bullshitet.. a test azt teszi, amit az elme mond. aztán építkezhet a sok szarból, ami tudat alatt rögzül benne.. ehhhh
tegye le a jogsit, legyen benne alázat, tisztelet és járjon tréningekre, legyen funkcionálisan erős és szívós, szánja rá a pénzt a képzésekre, hogy koncentráltan megkapja a biztos alapokat, építse be a motorozásba és így lesz egészséges és biztonságos alapja és gondolkodása a motorozáshoz.
nem kell félni, a legrosszabb dolog a motoron a félelem..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #22037 üzenetére
Jó lesz az ~260kg is...
A Varám ~ 280kg.
Más.
BMW 1200GS vs hp4 Ha nem lenne ennyire kanyargós a pálya akkor Gs sz@rba lenne..[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz TommyGun #22051 üzenetére
Tologatni valóban nem egy álom.. Viszont a nagy,de alacsony súlypont miatt stabil,könnyen kezelhető. Ha van egy kis felesleges lóvéd a Wilbers progresszív rúgó nagyon ajánlott előre. Kb 38eFt. Vara az egy mamut. Tetszik ez a nagy állat!
22052;
Yodamastah.Na igen az 1200Rt.. Az a cél,nagyon szeretnék egy olyat. Iszonyat jó kezes futómű,kényelem,egy világjáró motor. Szerviz viszont nem ocsó. Pl, Gs800-ast Fullgas BalatonB. 80eFt volt,olajcsere meg átnézés. Cseppet húzos.. 1200Rt teszt
A Hp4-Gs videó egyszerű pr maszlag. Két külön világ,mind a kettő másról szól.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Djuree
félisten
válasz TommyGun #22084 üzenetére
faternak a 18 éves verdája jobban néz ki mint egy fele annyi idős. mert fater gondozza rendesen meg vigyáz rá. én is ilyen vagyok hálistennek. meg lehet nézni a motorom ma is, meg évek múlva is...
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #22640 üzenetére
Ti fiatalok vagytok , én meg öreg ember...
Persuader! Jó hírem van, van értelme a drága OMV 100-as benyát az öreg csótányba tölteni! Tartalékon volt a gépem, megöntöttem nyakig ÖMV 100-tal, és futottam egy bő 40km-es kanyart, forgalom- és szélmentes teljesen sík, kitűnő úton (Dunapataj-Kalocsa). Eredménye: eddig - óra szerint - 95-96km/h volt a vége, mióta fenn van a kis túraplexi, kb. 99-100. Most, jó benzinnel, plexivel óra szerinti 106-107 (!!!), ezt kb. 10km-en keresztül tartani is tudtam (fordulatszám 9500-9800 körül), ez GPS szerint (most volt nálam először élesben) 101-102 km/h! Alakul ez, kérem szépen! Mondjuk érdekes, hogy a motor hangja mintha sz*rabb lenne, de valahogy jobban kipörög. Holnap remélem tényleg jó idő lesz, mert megint menni akarok egy Mecsek-túrát, kb. 240-250km össztávval.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
csongi
veterán
válasz TommyGun #22995 üzenetére
Elmindom hogy az uj rendszeru kamerak kicsi merettel rendelkeznek. Harom lab kitamaszt. Egy godorbe egy bokorba. Ez talapitett kameranak szamit. Eszre sem veszed. A kamerat feszesen figyelo rendor, aki az allami javakat vedi , pedig akar 100-150 meterre egy kereszt iranyu erdosavbol egy parkolobol civil autoba vagy akarhonnan figyeli. Fel sem merul benned hogy kamerazik, mert o csak a kamerat tartja szemmel. Muszak vegen egy vezetek nelkuli eszkozre lekeri az adatokat majd a szolgalat leadasakor megy fel a koszponti adatbazisba, hozza se fer. Majd ott dontenek hogy ki kaphat es ki nem buntetest.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz TommyGun #23015 üzenetére
A rendszer sajnos tényleg f*s lett, de hátha kijavítják a hibáit. Az eddig Magyarországot kvázi ingyenes tranzitútként használó külföldi kamionok zömét viszont vagy "ki kell utálni" az utakról, vagy meg kell őket vágni annyira, hogy a befolyó pénzből rendbe lehessen tenni az útjainkat.
Az általad említett cikkben is írják, hogy az osztrák kamionosnak megérte átjönni Mo.-ra, majd "hazamenni", mert így is sokkal olcsóbbra jött ki, mintha otthon tette volna meg az utat.
Amúgy meg egyszerűen túl sokan lettünk az utakon, mintha ingyen adnák a benyát (zöme teherautó). Ha a kamionforgalom túlnyomó részét az autópályákra (vagy az áruszállítás jelentős részét vasútra!) tudnák terelni, akkor azért egész élhetőek lennének - még ezek a sz*r - útjaink is. Hétvégén, mikor kamionstop van, azért elfogadhatóan lehet (személy) autózni és motorozni a főutakon. Hétközben borzalom (gyenge kisautóval, vagy kicsi motorral, nekem ezek vannak...).Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz TommyGun #23179 üzenetére
idéznék a cikkből "A blokk teljesítményéről, csak hogy érzékeljük a nagyságrendeket: a GP800 kétszáz méterig még egy Lamborghini Gallardóval szemben is esélyes - bizonyíték erre az alábbi videó."
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
-
Djuree
félisten
válasz TommyGun #23345 üzenetére
nekem vmi abus gránit láncom van, 40k-ért vettem, igazán csak pneumatikus erővágóval lehet elvágni értelmes sebességgel, az meg nincs mindenkinek. de nem is használom csak a riasztós tárcsazárat.
szerencsére nem bp-en lakok, oda a láncot is feltenném...[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
KoVee84
senior tag
válasz TommyGun #23354 üzenetére
Riasztós tárcsafékzár + Abus Strada + teremgarázs
Múltkor lent volt 2 srác a garázsban, szélvédőt javítottak egy autón és kérdezték, hogy miért zárom le tárcsafékzárral meg lánccal is
Mondtam, hogy azért, mert fosós vagyok -
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #23441 üzenetére
Hát, mielőtt borogat azért érdeklődjön. De mindenképp fel kell lépni a hanyagság ellen. Velem korrektek voltak. Más eddig képtelen volt kitakarítani rendesen a karbit és belőni az alapjáratot, minden évben mennem kellett állítani, mert szar volt. Most a második szezonját futja ugyanazzal a beállítással és teljesen oké. Olyan apróságokat is megcsináltak, amit más leszart vagy észre sem vett. Szóval gyanítom, hogy ott valami nagyon félrecsúszott.
Mellesleg ez a 120 ezer...valami nagyon nem korrekt. Nekem kompressziót mértek, veszteségvizsgálat is volt, szelephézagot állítottak, megint mértek egy kompressziót, cseréltek négy gyertyát, kipucolták és beállították a karbit, vezérműlánc-feszítőt javították (szorult), kábelezéssel bíbelődtek (hőgomba csatlakozónál), benzinszűrő és tanktakarítás, légszűrő takarítás...ez volt 57 ezer forint. Szóval ez a 120...érthetetlen.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #23833 üzenetére
Alapvetően nem arról van szó, hogy szart gyártanának, meg ne lennének saját fejlesztéseik, előnyös oldaluk, nagy múltjuk stb, és ezt akarnák ellensúlyozni marketinggel. Hanem arról, hogy alapvetően nem lehet csodákat művelni, minden az egyensúlyról szól...na a vevők fejében ezt lehet billenteni valamerre marketinggel. Szerinted aki olajat vesz autóba, motorba, abból mennyi a laikus és mennyi a komoly szakember? Hányan vizsgáltatják be az olajat használat után? Rá van írva, hogy szintetikus, meg long life, meg szuper kenés, meg ott villog a logója a subaru wrc oldalán, aztán már veszik is. Ennyi, így működik. Mellesleg túl van lihegve...cseréld időben (idő előtt), melegítsd be a motort rendesen és használd. A karbantartás többet használ, mint hogy mi van a flakonra írva (hamisított olajakat leszámítva).
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz TommyGun #23836 üzenetére
Az biztos, hogy hosszú távon nem megy...kérdés h motorolajnál honnan számoljuk a silány minőséget.
bogyo: nem tudom...nem hiszem, hogy sűrűn előfordulna, de semmit sem lehet kizárni (pl Castrolt sokat hamisítottak egy időben, fel is rakták a weboldalukra mikre kell figyelni ha eredeti terméket akarsz). A fillérbaszás sokszor visszaüt.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- Amazon Fire TV stick/box
- Mobil flották
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Milyen program, ami...?
- Háztartási gépek
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest