-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz Archer #43402 üzenetére
Lehet, hogy én is bírka vagyok, mivel amikor megvettem a mocimat lövésem se volt a motorokról ezért hallgattam a nálam tapasztaltabbakra, akiknek többségük a Hondát javasolta mint megbízható motor.
Így utólag nem bánom, hogy bírkamód hallgattam rájuk.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
DonThomasino
veterán
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #43409 üzenetére
Tökéletesen egyetértek veled. Azzal hogy ki mi alapján itél meg egy típust vagy márkát, ha használtan veszi.
Csak akkor lehet objektív véleményt mondani ha újjonan kigurítod a szalomból és után odafigywelsz rá, és aztán mi történik. De még akkor is lehetsz peches és csak pl a tied baszakodik míg másik 300-nak semmi baja..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Xaels
félisten
válasz Archer #43416 üzenetére
BT45 van elől, de hátra az ajánlott méretben az nincs. Az első gumit olcsóbb cserélni, csak gondoltam ne csak a márka hanem a típus is legyen azonos. Bobbereknél szoktak vastag/széles elsőt használni, de itt most nem erről van szó. Sajnos elég ritka párosítás a gyári, ha egy típusból keresnék akkor 3-4ből válogathatnék amik nem is túl olcsók.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Czimby
addikt
válasz Archer #43409 üzenetére
Az előtte levő generációnál blokkrepedések, a 954 meg 929-nél pedig kuplung és genertátor problémák voltak gyakran!
Ettől függetlenül a Honda jó motor, de az ilyen dumáktól, hogy Honda utána a többi nem tudom sírjak vagy nevessek Na jó tudom, nevetek.
Suzukiknál a másodlagos pillangósor léptetőmotorja szokta megadni magát mint típushiba. (GSX-R család)
Yamahánál viszont akad bőven probléma az 2005 körüli R1-nél.
Szelepkopás, gázállás érzékelő, és egyéb elektronikai hibák.Ettől függetlenül még ez is jó motor! (Csak kicsit kevésbé )
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
Czimby
addikt
-
válasz Archer #43468 üzenetére
Trutyi lenne amit már többen ajánlottak? Úgy tudom kap egy ilyen lötyit, fel kell melegíteni és le kell engedni (de full nem tudom ami bennem felmerül). Tavasszal ami biztos, hogy más olajat kap mint eddig (castrol). Visszatérek a motul 5100-ra.
Olajcserénél még soha nem volt a csavaron fém por vagy bármilyen más dolog olajon kívül. Leengedéskor mindig megnézem. Illetve 1 órát csöpög a régi és az olajszűrő környékén is szárazra törlöm.A többivel egyet értek. Olajsárral naponta találkozok ipari mennyiségben. Tudom milyen jószág.
[ Szerkesztve ]
-
Something_
őstag
válasz Archer #43525 üzenetére
Nem sok különbséget lehet tenni a ruhák között, az igaz. Atem és Celer között néztem (nézném, ha lenne) különbség, amit józan paraszti ésszel azt vettem észre, hogy az Atem-be több a perforált rész.
Mást nem tudtam találni, FC Moton most azonos áron vannak, de a Celer "szabása/kinézete" jobban tetszik, habár utcára jobb lenne a jobban szellőző.Útdíj, volt már téma? Most nézegetem, hogy mi, merre. Ez egész jó lesz a vidéki melóbajárós embereknek, bp-ieket pedig meghúzzák megint 5000-el Úgyis sok a munka, jól keres mindenki..
Motorra is 5000 lesz? Mert a táblázat szerint D1M-nél nincs semmi írva, csak a 10 napos, viszont azt írják, hogy D1 vonatkozik rá megyei szinten.
Azért az is korrekt, hogy fél évet használjuk a motort, valaki csak hobbiként, de azért a kerek egész éves 5000-et be kell fizetni 1 évre. (egész éves biztosítás, egész éves teljesítményadó vagy mi a neve)
Nem cigánykodni akarok, csak vicces, hogy eddig 0 Ft-ért használhattuk a pest megyei szakaszokat, erre most a semmiből lesz 10.000 (motor + autó).
Jó oldala, hogy a vidékieknek olcsóbb lesz, nem kell éves 40e-es pályadíjat fizetni. -
fattyu
veterán
válasz Archer #43651 üzenetére
motorra felejtsd el.
biciglire használom és imádom de a legnagyobb is tökéletesen esélytelen lesz egy motorkerékkel. Már ha valamihez hozzá is akarod rögzíteni....a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
polimorf
tag
válasz Archer #43655 üzenetére
Én nem használok se lakatot se mást, de még a kormányzárat se, sőt volt rá precedens, hogy még a kulcsot is bennefelejtettem és még sose piszkálták a gépemet.
Lehet azért mert öreg 2001-es a gép?Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
fattyu
veterán
válasz Archer #43668 üzenetére
amugy. én ha csak beugrok valahova... nem lakatoltam motort sose. ha valójában órákraotthagyom akkor igen.
nekem ülés alá befér a lánc+riasztós tárcsazár. de 10 perc megállásért nem szoktam szarakodni
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #43726 üzenetére
Megint leírom sokadjára engem 2 eséstől mentett meg eddig az ABS.
Persze én balf@sz vagyok, de ettől függetlenül nagyon sokat jelent egy motoron. Aki teheti az mindenképpen ABS-es gépet vegyen..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
fattyu
veterán
válasz Archer #43982 üzenetére
Ah... hát... púpos nagyon versenyszabású bőrkabátot hordok utcára de ez már nem is sok. meg jól értem kabáton kívül? Ajrodinamikailag lehet nem volna ez olyan mókás az m0 németországi szakaszán poroszkálva.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #43987 üzenetére
Leesett,volt,köszönöm.Krossznál használtam,de ott félpercenként ugrottunk 20-30 métereket ahol elég nagy volt a hibalehetőség.Utcán eszembe se jutott,mert annyira nem volt kényelmes,krosszon elment az üléspozició miatt.
Félre ne értsd,nem kötekszem,és mindenki saját lelkiismerete szerint költse el arra a pénzét amire akarja,de most ez olyan,hogy mond le az éves túratervet és vegyél inkább Dainese felfújódó kabátot.
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
Pocee
senior tag
válasz Archer #43989 üzenetére
Érdekes meg jó dolog,de nincs rá szükségem,és tudom,hogy bármikor szükségem lehet rá...én kockáztatok.
És nem vitázok!Tényleg jó dolog,csak nekem utcára már túlzás kategória,vanegy olyan vonal,(de szigorúan szerintem)amit nem lépek át.ugyanakkor mindenkinek tudnia kell hogy ez egy kurva veszélyes hobbi és ha titán testpáncéllal vonod be az egész tested akkor is meg tudsz halni,az autóban nem húzunk bukót illetve nem csöveztetjük be a mercit,hogy még biztonságosabb legyen,mert egy határ után már nem ésszerű,nagyon ügyesen eladják ezeket,a dolgokat mondván az életed a TÉT!nézz magadba( ne Te Archer) ha igazán vigyázni akarsz magadra,motorra sem ülsz...
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
fattyu
veterán
válasz Archer #43991 üzenetére
tök jó meg okos dolog.
és a védelmi faktorát is elismerem. de már így szopunk nyáron a megálláskor a cuccal. vetem le magamról a kabátot mint begőzölt kanos 16 éves szüzesség elvesztés előtt. aztán ölelgetem a bőrkabátot mert ugye hova rakom? A kesztyű is szopó mert én nem gyűrőm be a sisakba ( lévén irgalmatlan mocskos a kesztyű ). nem szeretnék még egy dolgot amit le kell vetnie fel kell venni, és vigyázhatok rá megálláskor.utcára még az én tépjünk el valahova álljunk meg egy ciginyi időre majd tépjünk vissza mentalitásomba se tudom beilleszteni. ettől még respect minden uj biztonsági megoldásért. Kabátba inegrálva lehet több értelmét látnám. mitöbb úgy még lehet azt a kabátot is választanám ami ezt a plusz nyakvédelmet adja. de így külön darabként...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
sqpp
őstag
válasz Archer #44125 üzenetére
Na ez igaz, most látom.. Csak nekem ilyen ár-kategóriában kellene.. Viszont nem tudom, hogy akkor most kezdőknek túl nagy motor-e vagy sem?!
- Ráadásul most nézem wikin, hogy ez E az 37kW-os tehát A2-re esélytelen, max ha gyengítve van...
- Az S lenne a jó nekem, de abból meg nem igazán találtam..főleg olyat, ami forgalmomban is van és még jó állapotú is..[ Szerkesztve ]
-
Laraxior
titán
válasz Archer #44210 üzenetére
En nem akarok felvonulni....
Gondolom azokat a nagy dögöket utanfuton, messzebbről hozzak.
Hosszabb idore megyunk, nem csak az Open Roadra.
Regi almom hogy eljussak oda sajat motorral, bakancslistarol kipipalva"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Xaels
félisten
válasz Archer #44210 üzenetére
Ezek a marathoni felvonulások nem jók se embernek, se gépnek. Persze az ember lelkének jól esik rövidtávon. Egyébként meg ha az ember barátokkal van és nem foglalkozik a sok díszhuszárral akikből egyébként mindenhova jut 1-2 akkor elég jól el lehet lenni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz Archer #44219 üzenetére
Egyedül én is inkább valami szerpentin után néznék, de így, hogy van társaság jókat szoktunk mulatni. Nyáron bántam kicsit, hogy elbasztuk az időt a körbetekeréssel és lent kezdtük a napot így a szebb részekre nem jutott annyi idő. Na de idén már nem toljuk le. Majd megyünk fel Fallóskútra a telekre.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Archer #44219 üzenetére
Szőrnyű ami a harley találkozón folyik, én nem voltam igaz, nem is leszek, de amiket már többen meséltek hogy ott mi folyik, szánalom. 300km/szezon óriási motorosok vannak ott (term. tisztelet a kivételnek) akik játszák a fejüket mert van pénzük esetleg de utánfutóval viszik le a gépet 100km-nél távolabbról.
(Hányós smájli...)"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
fattyu
veterán
válasz Archer #44225 üzenetére
vagy ha már megy autó eleve nem kell táskázni igen a benzinpénz az valóban de a korzika nyaralás eleve scifi nekem szóval gondolom ha arra lenne akkor 100 liter benzin se vágna földhöz. mindegy. csak fantáziálunk ugyis.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Xaels
félisten
válasz Archer #44261 üzenetére
Láttam elég sok Bobberen vagy Chopperen is. Ami mostanában tipikus Cafés az az Arrow dob. Persze nem mintha baj lenne hisz szeretem a Café racer-eket és a Varjú sem az a kifejezetten chopper/cruiser alkat. De a cicoma ráér majd miután rendben vannak a fontosabb dolgok.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
canniball
nagyúr
válasz Archer #44225 üzenetére
Ja, azt hittem összeírsz pár útvonalat/látnivalót amit érdemes arrafelé megnézni aztán mindenki kedve szerint válogat.
De persze így is jó, köszönöm a felajánlást, ha aktuális lesz szólok.jaktib!
Gratula, üdv a klubban!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
pakriksz
őstag
válasz Archer #44374 üzenetére
De gyári, és nincs rajta E-betű. Alapból cserélni csak a cső szétvágásával lehet, mert alapon nem levehető, és ennek nincs nyoma, na meg ugyan az a kipufogó van rajta ami minden eladó ugyanilyen motornál ahol gyári kipufot írnak, de a manualban a képeken is ugyan az a kipufogó van...
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
.mf
veterán
válasz Archer #44417 üzenetére
Jajmá', hogy oda ne rohanjak. A '83-as hachiroku, AE86 (Toyota Sprinter) 130 paci egy 1.6-osból. Aztán ezt a motort még a 90-es évek elején kalapálták még tovább, 1.6 l S4 20-szelep, 160-165 LE (még feltöltő nélkül - később azt is kapott), na az hegyezett...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Milyen autót vegyek?
- Autós topik
- BestBuy ruhás topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs