-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #11308 üzenetére
Okés, ezt értem, de Te is azért cserélted le mert kellett, nem azért amit írtál hogy nyugodtan 1 évbe 2x is...2x is minek ha nincs rá különösebb ok? Ezért írtam hogy szerintem alapból felesleges 2x egy szezonban. Ráadásul szerintem volt benne tuti bubi...
Egyszer valahol olvastam Bregyó cikkét, aki mondta hogy Viktor gépe is gyári fékkel van szerelve, csak az a különbség hogy Ő nagyon nagyon sokszor légtelenít.. azért beton a féke..[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11314 üzenetére
két évente fékcsőcsere?! na, ez totál kimaradt... akkor meg már fémre cserélem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11320 üzenetére
gondolom jogi szempontból.
ha megmakkansz egy 3 éves motorral amin eldurran a fékcső bármi miatt, ne perelhess, mást nem tudok elképzelni...Nincs időm kedvesnek lenni!
-
NINJA_V
tag
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11342 üzenetére
ok...amúgy arra gondoltam, Lime Party előtt (jövőhét péntek du.) befizetek egy 20 percre a ringre. Talán akkor nincsenek annyian és tudok menni pár "nyugodt" kört...valaki még csatlakozik? Mondjuk annál már csak az lenne fainabb, ha előtte egész délelőtt lehetne kecsózni bemelegítésnek Csak hát dolgoznia is kell valakinek
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #11361 üzenetére
csak a gyartoja nem jut sosem eszembe. nem tokico, nem nissin, nem kyoto, nem brembo (megjohogynem)...
ja de! (gugli rulz). Sumitomo. na azok tudtak valamit. -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11380 üzenetére
Nem tom a Suzukinál hogy működik, de a Kawasakinál biztosan nem így
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #11388 üzenetére
A rugócseréről lemondok, baromi drága.
Olajat viszont mindenképpen cserélek. Milyet illene vennem bele?zsolt19900:
Egyértelmű: SV! Nagyobb teljesítmény, nagyobb nyomaték, V2!
Én most voltam montenegróba az SV-vel, meg se kottyant neki, és még én is kibírtam a nyergébe. Eléggé vad hegyi szakaszokat nyomtunk ahol bizony kellett a nyomaték, meg a sok ló.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #11314 üzenetére
ha nem csalt a szemem fém fékcső van fent a paripáján
-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #11393 üzenetére
meg voltam győződve hogy csak fém és azon van MŰA borítás...
-= No way back from Here =-
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #11394 üzenetére
bandin eléggé érezhető volt a váltás amikor progresszív rugót és sűrűbb olajat kapott az eleje,
tempónál kanyarban megszűnt a himbilimbi teljesen...ha van opció SV vs. GS akkor mindenképp az SV!
a GS tényleg alap-alap motor...[ Szerkesztve ]
-= No way back from Here =-
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #11394 üzenetére
szerintem egy kezdonek siman lehet ijeszto az SV motorfeke egy ovatlan visszavaltasnal
mondjuk nem ultem meg SV-n, de GS-en igen. az kimondottan gyenge, picike motor volt, kicsit feltem is rajta az ahhoz kepest hatalmas VFR utan -
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #11441 üzenetére
A potenciálisan több veszteség alatt a több mozgó-súrlódó alkatrészt, meg a hengerek felület-térfogat arányát értem: minél nagyobb egy henger, annál nagyobb a térfogat aránya a (súrlódó) felülethez képest. Tehát minél több fele vágunk adott térfogat, annál nagyobb lesz a rá jutó csúszófelület. Hogy ez mennyit számít, azt nem tudom. Rettentően nagyon sokat valószínűleg nem, mert akkor meg a legendás sor4 motorféket emlegetnék lépten-nyomon.
A furat-löket arány nagyon logikus ok lehet, viszont tényleg nem sok köze van a hengerszámhoz. Szelepek - ok, viszont ehhez már annyira nem értek hogy józan parasztként se tudok mit kezdeni velük
[ Szerkesztve ]
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #11579 üzenetére
en csak utcan kavarogram vele, de nekem tetszett. alul bekes, kicsit almos, felul meg nagyon jo jatek. meg ket szemellyel is jo volt mindenre. ugy latszik h en is egy '99-es v 2000-esre nevezek be. hatha...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11581 üzenetére
Hat igen ezert jo a 750 Pont anniyval erosebb, hogy ne kelljen alandoan valtogatni alacsony fordulaton, de alapvetoen a kezelhetosege olyan mint egy 600as. Kar hogy a yamaha nem tartotta meg az R7-et
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11582 üzenetére
Jovo het vegen nyaralok De tartogatok egy hatso gumit meg erre az evre kecsora
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11582 üzenetére
azt tudom tartani jelenleg
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11579 üzenetére
télen lecserélem az egész első féket egy r6-r1 rendszerre főfékhengerrel együtt a retekbe. meguntam a pöcsölést. idén jó lesz ez még így.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #11598 üzenetére
Onnan gondolom, hogy hiba a csettegő/nyöszörgő hang, hogy eddig nem volt, most meg van.
Hidegen jön elő, melegen meg megszűnik.
Én a szelepekre gondolok, lehet nem ártana nekik egy állítás.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11596 üzenetére
használtan ebay-ről egész vicces áron lehet megcsípni ezeket, egyik ismerősöm 750 gsx-r-re vette kompletten, 35ért.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #11620 üzenetére
azért írtam hogy ha megütődött. ha nem esett fejre akkor jó
.mf: láttam igen, de annyi pénzért olyan van, ne várjon titán borításút. ha azt mondta volna hogy 40k-ja van rá, akkor olyat ajánlok. ha van rá zsé vegye a drágábbat, ez természetes
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #11578 üzenetére
Azt sajnálom is, hogy nem nekem adtad el, smucig
Ezen a hétvégén kecsó nem? Már nagyon mennék Lassan el kell tenni a vasat...
De ha csak jövőhétvége, akkor megoldom, úgy a jó ha sokan vagyunk[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #11594 üzenetére
Kár hogy csak a kilós motorokat fejlesztik rommá a kicsiket meg leszarják
Egy s1000rr nem mostanában fér bele a budget-be. -
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #11640 üzenetére
Na nem is mesélted, versenyen hajtottad szét? Kecsón még jó volt, gondolom azóta pár pályanapot beletekertél.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11642 üzenetére
szűkítsd ránk csak az olvasókört
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #11644 üzenetére
arveresre kell bocsatani az alkatreszeket a sajat sztorijukkal
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #11594 üzenetére
Azert akkor mas volt a rendszer, a 750es akkor a superbike-nak szamitott, csak a 2 hengeresek voltak 1000esek.
Yamahanak akkor nem nagyon volt semmije, max az yzf 750 de az mumia volt, gyorsabb volt full homolog motort gyartani, minthogy kiadni egy jo tomeg motort az utcara, aztan azt kihegyezni.Ugy is utana jottek mar az 1000esek.
Suzukinak ott volt a gsxr, hondanak az rc 30 aztan meg a vtr, kawanak a zx-r...ducati meg alazott mindenkit
En is sajnalom ,hogy mar nincsenek ilyen homolog versenygepek, csak egy ket gyartonal, ducati- ktm, ugymond az "R"es verziok ...
A fo ok gondolom, hogy egy mar meglevo utcai gepre olcsobb egy csapatot epiteni mithogy, kihozni egy iszonyat draga homolog gepet, abbol eladni x darabot meg meg csapatot epiteni is ra. Yamahanak akkor gyorsan kellett egy motor...Two Strokes and Four Jokes
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11687 üzenetére
Csinálj egyszarvút: ragassz a homlokára műf-szt
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11705 üzenetére
Mentem egy ilyen hyoval egyszer. KOlcsonkertem, valami alkatreszert kellett menni. 500m utan visszafordultam vele, mert azt hittem tonkrement a fek ...pedig nem
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #11705 üzenetére
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #11705 üzenetére
Jó tudni. Nem mintha valaha is ilyen motort szeretnék.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11808 üzenetére
szept 1-2 nekem sajnos pont nem jó, jitsu garden party
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11824 üzenetére
jaja, a régi hondámban is majdnem kicseréltük a fesszabályzót, mert "ezekben állandóan tönkremegy"..
aztán rámértünk, és kiderült hogy a generátor nem tölt.. mert nem volt összedugva a kábel, szétcsúszott
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11837 üzenetére
Kell egy fasza nyomatekkulcs MOndjuk ingyen nincsenek a szerszamok sem. Szerelohoz en viszont azert nem viszem szivesen alap dolgokhoz, mert mar rengeteget benaztak. Dragan megcsinaltak szarul. Akkor inkabb en csinalom meg szarul ingyen
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #11837 üzenetére
Ez inkább a ritka holló effektus.. Ráadásul ha van egy motorod csak tudod mire kell figyelni meg mire nem.. Én pl a gyertyákat is azért akarom most ki-be tekerni mert ezeknél a blokkoknál hajlamos a gyertya beragadni, és a blokkból szed ki egy darabot ha megragad, érdemes évenként áthajtani.. Persze csak óvatosan, megfelelő szerszámokkal..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11837 üzenetére
se időm, se műhelyem, se szerszámom sincs, a szakértelemről nem is beszélve... nem tudok a leeresztett olajjal mit kezdeni, nincs gyertyakulcsom vagy olajszűrő leszedőm, sőt a múltkor akadt valami problem és az olajcseréhez le kellett venni az oldalidomot.. nekem erre ránézésre ráment volna 2 órám, így meg fizettem az olajcseréért fél óra munkadíjat... inkább elmotorozom azt az időt, vagy dolgozom és keresek pénzt amit utána oda tudok adni a szerelőnek..
fékhez elvből nem nyúlnék, abból csak 1 van a motoron. a számláról és a szervizkönyv pecsétről még nem is beszéltem, amiket szépen elrakok és gyűjtök.. szelephézag ellenőrzés? azt se tudom hol keressem a motoromon, lol...szerintem nem ciki ha valaki ezekhez nem ért. értek máshoz helyette, én el tudom fogadni ha valaki tőlem kér tanácsot én pedig tudok mástól elfogadni segítséget ha szükségem van rá.
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11839 üzenetére
na de, ha mindenki visszamenne és fejbebaszná az igénytelen balfaszt a gány munkáért, akkor valszeg ezek kikopnának idővel. ehhez képest él és virul az összes. tehát mi sem csinálunk valamit jól. pedig picit növelni a gdp-t, ezzel tök egyetértek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #11843 üzenetére
"Ha betartod az evente gyertyacseret ilyen nem fordul elo."
Ez most komoly? Most nincs itt a user manual kéznél, szóval lehet benne van az enyémben is, de csak km rémlik.
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11863 üzenetére
az.
akkor ezek szerint ti itt most a nem iridiumosról tárgyaltok az évenkénti / 10ezrenkénti cserével...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #11862 üzenetére
egyik srácnál olvastam hogy gyertyacserénél a gyertya kiszedett a blokkból egy darabot, pedig elvileg karban tartott gép volt.. Annyi hogy 2 éve nem volt gyertyacsere..Mondjuk utánagondolva kicsit ellentmondásos mert elvileg sokat megy a srác, mégis 2 éve nem volt cserélve a gyertya..Majd rákérdezek..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #11882 üzenetére
Erdekes amugy hogy a 750 mennyivel jobb utcan mint a 600. Egy ideig megvolt a 600as es a 750es gixxer is. Amikor elkezdtem a 750el maszkalni azonnal megszoktam hogy erosebb kicsit, de nem ereztem kulonosebben hogy hajj de eros lenne. Aztan mentem egy kort a 600-al es azonnnal.. hubaze ez nem megy. Es nem az volt a gond hogy porgetve nyel gazon hogy megy. Hanem siman kozlekedes kozben ereztem hogy a 600 szarabb. A 750es egesz jol tol 3500tol, a 600as meg 7-8ezernel kezd el eledezni. Siman a lightos mindennapi kozlekedesben sokkal jobban bejon a 750. Kar hogy ezt a kategoriat elegge hanyagoljak. Oriasi a szakadek a 6kilos es az 1000 kozott, foleg sportmotoroknal.
De ha akarjatok megkerdezem egy baratomat, van egy 650es es egy 1250es banditja. Melyiket szereti jobban
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11882 üzenetére
hát különbözőek vagyunk
6000 felett ritkán közlekedem a motorral ez van.. ez hatodikban 110-es utazó, de egyesben is tudja 15000-nél, ezért nem is értem hogy hova mi a fasznak ennél több utcára? soha senki nem tudott még nekem ésszerű magyarázatot adni az ezres motorok értelmének, egy dolgot kivéve: kényelmes mert nem kell váltogatni. ezt el tudom fogadni szemrebbenés nélkül, oké, vegye aki akarja, tankolja meg, fizesse az adót utána, meg vegye rá drágán a gumit ha ez jólesik, semmi kifogásom.
engem a hatszázas motorok lefitymálása zavar, mert gyenge, meg váltogatni kell meg szét kell pörgetni.. egyesben tudja az autópályatempót 4 sec alatt, mit kell ezen pörgetni, meg hol kevés?nyilván ezres motor után lepkefing alul a hatszázas, de egy 250-eshez képest meg sokkal erősebb.. az ezres motornál meg már csak az 1300-as erősebb, szóval végülis nézőpont kérdése mit mihez viszonyítunk..
múltkor ültem egy 125-ös új yamaha r125-ön vagy mi a gyász volt a neve, idei kiadás. na az gyenge nem csak alul felül, hanem mindenhol. vagy autóba ülni motor után, na az is gyenge, de hogy a hatszáz kevés, ezt nem bírom felfogni.lehet kéne mennem egy ezressel, hogy "megvilágosodjak?" biztos szórakoztató hogy erős meg minden, de szerintem ez olyan mint az ájfón, 5 percnél tovább nem hiszem hogy lekötne.. de mondjuk én közlekedem a motorral, pályán meg lehet neki húzni.. mind1, akkor sem értem ezt
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11907 üzenetére
Ennek a big bang meg screamer dolognak utána fogok már olvasni, mert engem érdekel. Pont most volt szó erről a superbikeban, de nem vettem meg
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #11920 üzenetére
Dehogy, ezek ha tudják se tudják, lásd Vezérünk nyilatkozatait és munkásságát. Ezeknek már folyékonyan megy a duplagondol...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11967 üzenetére
én nem kommentelem, most kaptam múlt héten egy nap bant vélemény nyílvánítás miatt..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #11967 üzenetére
hadd legyen mindig felul a topic
BTW, holnap megyunk VFR klubtalalkozora soooook soooook V4-es moci
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11972 üzenetére
jó, nem feltétlenül kell fogyasztani valamit, csak le kell szállni a motorról annyi időre amennyi egy hasonló tevékenység elvégzése. az általános szükségleteket kell ilyenkor kielégíteni apránként és akkor jó lesz
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #11972 üzenetére
a cukor miert baj? abban van a Zenergia
bringaskent gyorsan megtanultam hogy mindig legyen az embernel egy szelet csoki, meg akkor is ha alkalomadtan ugy kell kinyalogatni a csomagolasbol... -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11972 üzenetére
Én mindig mondom, hogy akkor legyen p*na
Integra: valóban...most néztem vissza a hozzászólásod, amiért kaptad
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
lujo10
aktív tag
válasz Topiccsendőr #11972 üzenetére
Ez a körforgalmas nagyon jó
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs