-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #85059 üzenetére
Előtte. 2015. június 25-én.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #85063 üzenetére
Nem tudok róla.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #85066 üzenetére
Nem csak volt, van is. Mindeneestre annak örülök, hogy valami lesz már.
runner 125: A tárgyalással sem siettek, 2016. szeptember 14-én volt, vagyis több, mint egy évvel a baleset után...
Eddig kb. 350 + 80 ezret kaptam járulékos és útiköltség gyanánt. Előbbiből vettem egy iPhone-t, meg új féktárcsákat és betéteket előre-hátra az autóra, utóbbit még nem költöttem el.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Teasüti #85102 üzenetére
Nekem eddig csak kesztyűm volt Dainese (Carbon Cover ST), kb. 2 hétig élvezhettem.
A balesetben jól vizsgázott, csak a kisujjam feszítőina sérült, vagyis önerőből nem tudom kinyújtani teljesen. De a mindennapokban egyáltalán nem zavar, a behajlítás sem gond. Előző kesztyűmben (10k-es shoxos akármi) biztosan szilánkosra tört volna az egész kézfejem.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #85115 üzenetére
Kemény protektorok sem voltak rajta, csak egy 1-2 mm vastag, eléggé puha szivacsbetét a bütyköknél és kész. Annál szerintem minden jobb.
A többivel egyébként egyetértek, de eddig csak ez a 2 kesztyűm volt. Nem tudok máshoz viszonyítani, mint ezt a kettőt egymáshoz.
Nyilván nem azt írtam, hogy ez a világ legfaszább kesztyűje és hogy egy esetleges eséskor másnak sem lesz nagyobb baja. Szimplán csak a tapasztalataimat, gondolataimat pötyögtem le.
(#85116) HGabor89: Mondhatjuk.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz laccczka #85156 üzenetére
Így egyszerűbb a menet. Az én esetemben a másik fél az Astránál volt, ami ugye kivonult Mo.-ról, ezért a MABISZ közvetít. Emiatt megy olyan nyögvenyelősen.
Sőt, tegnap a levél elolvasása után felhívtam a kárrendezőt, és azt mondta, hogy az orvosszakértő véleménye sem érkezett még meg cirka 2 hónap alatt...(#85160) laccczka: Itt meg a tárgyalásig tagadott mindent a hölgyemény.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz laccczka #85164 üzenetére
Engem is keresett több cég, de egy olyanra esett a választás, amit a szubintenzíven ajánlottak a nővérkék és már kb. 10-15 éve létezik (20%-ért cserébe).
Én is küldözgetem szorgosan a papírokat, de sajnos mégsem megy olyan gyorsan.
Eleinte nem ismerte el a másik fél a tettét, elrendeltek műszaki szakértőt (neki is vagy 2 hónapba került megírnia a véleményét), az ügyészség is ült rajta egy darabig. Aztán végre 2016. májusára kitűzték a tárgyalást, de pár nappal előtte telefonáltak, hogy szeptemberre halasztják, mert a nő szülni fog (valószínűleg nem véletlenül)... A MABISZ meg egészen a bírói végzésig azzal hárított, hogy nem egyértelmű, hogy az ügyfelük (az Astra képviseletében) okozta a balesetet. Ezután márciusig nem történt semmi, csak egy beutalót kaptam a győri igazságügyi orvosszakértőhöz. Majd 1-2 héttel később egyszer csak utalták a "járulékos költségeket", a 20%-ot levonva 350k forintot. Ebből még hiányzott az útiköltség, úgyhogy reklamáltam és kaptam még 80-at kb. 2 héttel ezelőtt.Itt tartunk most. Szerdán kaptam a fenti levelet, amit
holnapma vissza is fogok küldeni kitöltve, illetve mint kiderült, az orvosszakértő véleménye sem érkezett még be, úgyhogy arra is várunk egyelőre.Szóval rajtam és a kárrendező cégen kívüli dolgok miatt húzódik ennyire, sajnos.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #85170 üzenetére
Ha elismerte volna, akkor mehetett volna közös megegyezésre. Gondolom, félt a következményektől, ezért próbált ily módon időt nyerni.
Az ügyészség indította a büntetőpert, aminek a végén a nőt megbüntették 250k-re + a 72k-es perköltséget is megnyerte. Nekem csak a biztosítóval kell küzdenem, és majd ők fogják polgári peres úton behajtani a másik felen a nekem elutalt összeget.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz gyáliSanyi #85525 üzenetére
Gondolom dupla D-gyűrűs lesz. Nadrágszíjak is szoktak ilyenek lenni.
Először át kell dugni mindkét gyűrűn a másik végét, majd visszahajtod a kettő között és a "távolabbikon" újra átdugod (a másik irányból), végül meghúzod. A patent valószínűleg azért van, hogy ne lifegjen menet közben. -
tboldi
nagyúr
válasz XFishboneHUN #85629 üzenetére
A GSR már elég régi modell, ami még mindig kapható, a GSX-S zsír új, a Honda is csak pár éves, úgyhogy gondolom, új motorokat nézegetsz. Árat, meg más kritériumokat nem írtál, szóval itt vannak, amik most hirtelen eszembe jutnak:
Yamahák közül ott az MT-07, ami szóba jöhet. Az XJ6-ost az euro 4-es norma miatt kinyírták, de pár kereskedésben még talán maradt 1-2.
Suzukiból az előbb említett (új) SV650 sem rossz.
Honda NC750S esetleg.
Kawasakiból a Z650-es (tulajdonképpen ER-6N 2017-es köntösben) van a két hatérérték között, de létezik még Z800 is.
Triumph-ból a Street Triple S/R/RS modellek felelhetnek meg.
KTM 690 Duke vagy Duke R, ami még eszembe jutott.
Bár ezek már 800-asok, de ott van még a BMW F800R és a Ducati Monster 797 vagy 821.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Igaz, hogy nem túl erős és a terepképességei is eléggé korlátozottak, de fiatal és nem annyira drága: Honda CB500X.
Pl.: [link](Nem, nincs a linkelt példányhoz semmi közöm.)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Chrys_ #86031 üzenetére
Mi a baj a Triumph-fal?
Én simán vennék egy új Street Triple 765 RS-t, de akár egy Speed Triple vagy valamilyen Tiger is jöhet.
És egy Ducatit is simán bevállalnék.
—————
Egyébként én múltkor már összeszedtem azokat az új motorokat, amik szóba jöhetnek a kérdezőnek.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86061 üzenetére
és Ferdzsoo:
Mint írtam, sosem vezettem még 3 hengerest (MT-09-et sem), úgyhogy egyelőre csak abból tájékozódom, amit kompetens és kevésbé kompetens személyek írnak vagy mondanak az interneten.
Eddig ilyenekkel mentem:
- 1 henger (mind 2 ütemű): MZ ETZ 125, Puch Maxi S, Babetta 207, Simson S50B és egy valamilyen kínai robogó
- soros 2 henger: Kawasaki ER-5 és Honda CB500X
- boxer 2 henger: BMW R1200GS Adventure és R1200RS
- soros 4 henger: Honda CB600F Hornet
-------------------------
Az én exem is híres lett amúgy, bár nálam még gyári állapotban volt.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz freelanced #86218 üzenetére
RoyalJordanian, Walterrific, Schaaf, CagerOnTwoWheels - ezek jutottak most hirtelen eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86249 üzenetére
Nem erre a hsz-ra válaszolok, csak erről jutott eszembe, ha már a roncsomat is megvetted volna 5000-ért.
Szóval, tegnapelőtt jött egy levél, hogy kivonták a forgalomból, úgyhogy most már hivatalosan is megszabadultam tőle. Jöhet a következő összetörnivaló.
-
tboldi
nagyúr
Szerintem:
1) nem az időjárásnak megfelelő sebességgel közlekedett (a km-óra beosztását nem látni rendesen, tippre 70-80 lehetett);
2) elég közel van már az előtte lévő autóhoz, mikor fékezni kezd, száraz úton sem lenne nagyon lájtos a lassítás ilyen tempóról és távolságról;
3) hallani, hogy blokkol valamelyik kerék, valószínűleg megúszhatta volna, ha előírásszerűen fékez (és/vagy van ABS-e ).[ Szerkesztve ]
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #86287 üzenetére
Benne van a pakliban. Bár az aktuális kedvenc most a Triumph Street Triple 765 RS.
-
tboldi
nagyúr
A pesti kiállításon üldögéltem rajta néhány percig, jónak tűnt így első blikkre, kényelmesebb nekem, mint az MT-07 vagy a GSX-S750. Persze messzemenő következtetéseket nem szabad ebből levonni.
(#86291) Horvi: Háááááát...
(#86294) HSM: Szívesen, de miért írod offban? Szerintem ez nyugodtan lehet on is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mike- #86300 üzenetére
és (#86301) persuader:
Most mé'?
(#86303) Horvi: Alattam még az sem tűnik olyan nagynak.
(#86304) FIREBLADE78: Supermoto nem vonz. Esetleg egy 690 Duke vagy egy Hypermotard, de ezek is csak részben hasonlítanak egy sm-hoz, nem kimondottan azok.
szerk.: (#86297) CyberPunk666: Én nem éreztem, hogy ez lenne a nekem való.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz nyogo83 #86349 üzenetére
Én vagyok az ellenpélda, ugyanis én minden téren elégedett vagyok a Red Baronnal. Igaz, én egy (akkor még) nem egész 9 hónapos, 1517 km-t futott magyarországi motort vettem, itt még nem volt ok a gányolásra.
Mondjuk néha Tasi is tud sületlenségeket összehordani...
vendingo: Gratula!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Laca1212 #86577 üzenetére
Annyira szeretem ezt az értékvesztés szót...
Ha mindenki így gondolkodna, nem lenne miből használt motor. Szívem szerint én is 0 km-est vennék, ezért.
Na meg motorozunk, vagy excelezünk? Ez egy elég költséges időtöltés. Ha annyira fontos az értékvesztés, vannak pénztárcakímélőbb hobbik is. Motorozni szerelemből kell.Szerintem.
Nem ám kisarkítani!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #86582 üzenetére
Persze, lesz benne km annyi évesen, de azt mind én rakom bele és én szervizeltetem közben úgy, ahogy én szeretném. Ez a lényeg, hogy az elejétől fogva mindenről én gondoskodom, nem pedig más, ki tudja, hogyan.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz -Mosquito- #86585 üzenetére
Nem írtam, hogy a következő motoromat hitelre venném. Csak a CB500X volt hiteles, az újat kp-ban szeretném kifizetni.
De ezen kár is vitázni, neked nem éri meg az új motor, nekem meg igen. Ennyi.
-
tboldi
nagyúr
válasz V.Stryker #86603 üzenetére
Laikus szemmel nézve ezen már csak egy fényező tud segíteni szerintem. Ha jól látom, nem csak a lakk kopott, hanem alatta is, úgyhogy a polírozás nem elég. Autóknál olyan 20-25k-et szoktak kérni elemenként a teljes újrafestésért, de lehet, hogy ködöléssel is meg lehet oldani, és azért ez az idom jóval kisebb is, mint egy autó ajtaja pl. Szóval elképzelhetőnek tartom, hogy ennyiből megcsinálják mindkettőt.
Jut eszembe, polimorfnak nem ez a szakmája?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz 2thletme2day #86633 üzenetére
Idéntől foglalkoznak Yamahákkal is a Reálnál.
-
tboldi
nagyúr
válasz Francia91 #86876 üzenetére
Én a 125-ös ETZ-mmel egyszer hagytam el a várost, akkor is tolhattam haza kb. 6 km-ről.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #87092 üzenetére
Néha már fájt végigbogarászni az írásait. Mármint neduddkiét.
Egyébként ő értelmes dolgokról írt, csak először meg kellett fejteni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs