-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
válasz
Geresics #141093 üzenetére
Idegesített az ideiglenes csáó, egyszerűen bármi volt a téma, nem bírtam nézni. Ráadásul végig a Car Throttle csatorna kigyúrttörpe hülyegyereke jutott eszembe róla
Ryan-t még akkor is megnézném, ha tejet altatna
Pttypang:
Pedig nekem sincs sokmindenem, és nem is nagyon lesz, amíg lakásban vagyok, remélem ez két éven belül újra családi házzá változik. Igaz, a szülői házhoz bármikor visszamehetek, de alapvetően szeretném összerakni mielőbb a saját szerszámparkom, de amíg nincs saját garázsom se, addig felesleges. Pár krovám, fúrók, kalapács.
Mondjuk a szimmering beütő a DL650-nél éppenséggel sziloplasztos pekedli szoknyája volt
Leleményesség-Mosquito-
Azért aki egy E27 izzót nem képes otthon kicserélni, főleg férfi létére, az szégyenlje el magát, de nagyon!
Értem én, hogy mostmár nagyon woke-ok vagyunk és a nőknek is illene ugyanezt, de ez nem a hanyatló nyugat mégsem. Pedig ismerek én is olyan csodaférfit, aki ennyire teszetosza.
Mindenesetre a lényeg: Talán azért itt a társadalom intelligensebb fele van túlnyomó többségben, így meg merem kockáztatni, hogy nem vállalná be közülünk senki műszaki analfabétaként a szimeringcserét. Ha egyáltalán van itt műszaki analfabétaetnies
Pedig magyarországon is divat kiszámlázni olyannak a cseréjét, amit nem végeztek el
Pl szombathelyi VW csoport márkaszervíze rendszeren "elhagyja" azokat az olajos kannákat, amiket a tulajok vittek, hogy ezt öntsék bele. Arról is kétszer hallottam már, hogy a tulaj az autóban várakozott, hogy sorra kerüljön az autója az olajcserére, aztán csörgött a telefon, hogy mehet érte
Máshol kiszámláznak 180 ezret egy 2 órás vezérlés és olajcserére, ahol az anyag 50 ezer.
De legjobban azokat a pofátlan tuskókat szeretem, akihez elviszed az autót, hogy ég az ABS lámpa, pedig ABS sincsen a kocsiban, feldufja a gépre, megmondja, hogy hát ő nem tudja mi baja, tízezer.
Cserébe a központi zárat meghülyítették. Ez kb 10 éve volt.
Szóval ezért cserélem én a saját fék, futómű, vezérlés, egyéb elemeimet. Az egyetlen dolog, ami nem megy, az a futómű állítás, mert ahhoz drága a szerszám, hogy megvegyem.(#141108) JoinR
Pontosan, ő el is mond mindent, de sokkal nehezebben követhető, mint FortNine. Előfordulhat az is, hogy ő is hibázik, kihagy, téved, talán nekem is feltűnt egyszerkétszer, de sosem orbitális dolgokban. -
norbert1998
veterán
válasz
Pttypang #141114 üzenetére
Sok esetben olcsóbb a célszerszám, mint a szerelő, hát még ha többször is kellhet, ne mcsak egyszer
Például az utolsó ilyen:
Renault szabadkezes kártya másolás (ez azt tudja, hogy elég ha a zsebedben van, odamész az autóhoz, a kilincs megfogásakor már ki is nyílt az autó, beülsz, gombnyomás és indulhatsz is, távozáskor meg zár egy halk dudaszóval vagy pedig kilincsen lévő külön gombbal). A párom 2003-as Megane-jához csak egy darab szabadkezes kulcsot kaptunk, és az is már elég viseltes volt, így mindenképpen kellett új kulcs, legalább egy, de ha már az autó gyakorlatilag fullextrás, akkor szabadkéz is legyen.
Kulcsmásoló úriember: Utángyártott kuclsok vannak csak, 33 ezer a sima kulcs, 44 ezer a szabadkezes.
A megbízható pótkulcs és a szabadkezes fő kulcs így 77 ezer forint lett volna.A diagnosztikai eszköz, ami Renault specifikus 60 euró volt 3 éve, sokmindent megcsináltunk már vele, tempomat ki-bekapcsolás, nyelv váltás, élő adatok, stb. Már rég visszahozta az árát. Ezen felül tud kulcsot is írni.
10 dollár volt a sima kulcs, 50 a szabadkezes. Durva kerekítésekkel ez 120 dollár, és felszámoltunk egy olyan gépet is, ami már rég visszahozta az árát. Fél áron megvolt magamnak, és ezentúl bárkinek meg is lesz később még olcsóbban.dzsampi:
Szintén jelentős presztízsű motor lehet, igaz nem robi, a Honda XL125V Varadero. 1 millióig terjed ezeknek az ára, testmérettől függően akár 110-120-at is tud tartani, és annyira strapabíró, hogy a folyamatos tiltáson üvöltést is bírjaNem is birka nép motorja, mert relatív ritka, de eszméletlen megbízható. Néha még mindig hiányzik.
125-ből nincs ilyen Burgman vagy hasonló nagyrobi, ami szintén villantósabb? Valami Yamaha L betűs is van azt hiszem, de nem ugrik be a neve. Majesty?
-
norbert1998
veterán
válasz
dzsampi #141131 üzenetére
Pedig lehet arra is pakolni ám, elmentünk mi azzal 5 napos nyaralásra, 3 napos kempingre, utassal
És előbbinél még nem voltak meg az oldaltáskák sem.
Geresics:
Alapvetően szerintem jól menedzseled a topikot, az meg, hogy kinek milyen rigolyája jön k ia front hatására, hát istenemTegnap majdnem sikerült ottmaradni az útszélen
Rosszul emlékeztem a Strom hatótávolságára, Szhely-Szfv-Szhely táv, pllusz egy kicsi előzetes: 382 km-nél tankoltam, de már sárvárnál villogott minden, ami csak villoghatott. Igaz, majdnem végig 110-zel mentem, helyenként 120. Nem téptem, mert a kormánycsapágy nagyon gatya, 4,5-re jött ki a fogyasztás, s ha lehet hini a gyári tank kapacitásnak, akkor elvileg 4 liter maradt a tankban, de ezt ugye ő nem írja, csak azt, hogy kifogyott. Este 10-kor
A héten karamboloztak az előző motorommal
Egy ilyen 16-17 év körüli srác vette meg, szerencsére azt sikerült beleverni a szülőknek, hogy protit tegyen fel a szomszéd utcába is. Végül a saját utcájukban ütötték el. [ Sőt, úgy nézem, hogy konkrétan szinte a házuk előtt! ]
Szerencsére a srácnak nem is lett baja, viszont a motorról elköszönt a lábtartó, és azt nem lesz egyszerű beszerezni. Az idomot úgy látom, megvédte a barkács bukócső.Előtte két nappal haver anyját csapták el robogóval. Ott az autót vezető öregasszony nem a stop táblát nem vette észre, hanem a kiereszteződést! Ezek az ő szavai pasztmek! 82 éves volt... Mármint a sofőr. Haver anyja borda töréssel meg csomó más csodával került kórházba.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz
Topiccsendőr #141182 üzenetére
Szerintem kimaradt a vessző.
Ez egy kúp osztó motor, jár hozzá a tempó és ülés is. -
norbert1998
veterán
No more TG.
-
norbert1998
veterán
válasz
Geresics #141289 üzenetére
Ajj de mennék egyet én is
Tegnap indultunk, de páromék fél családja gyomorrontást kapott, köztük a párom is, így nem mertünk elindulni, még a végén nekem is jut belőle
Nem derült ki, mely étel okozhatta....Plusz a kormánycsapágyam is olyan, hogy inkább nem megyek sehova, mintsem baj érjen... Azért remélem hétvégére összeáll, mert lenne úticél.
-
norbert1998
veterán
Indulnék pálya nyílt napra, bár igaz, autóval.
Kicsit azért tartok tőle.Az lenne a kérdés, hogy mi van pl. akkor, ha valaki elkottáz egy kanyart/mellényom a féknak/akármi, és mondjuk telibeküld engem, jelentős anyagi kárt okozva. Ebben az esetben nyilván az ő kötelezője nem fizet, hiszen versenypálya használat. Mi történik ekkor? Azt azért csak nem kéne csak úgy "lenyelni", ha valaki "heccből" totálozza a járgányt, és gondolom ez autó és motor esetében is ugyanaz.
Természetesen én ugyanúgy összetörhetem akaratlanul más járgányát -
norbert1998
veterán
El tévedtem. Beragadtam.
A képet majd a gls hozza, mert túl nagy...
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Ez az egy ilyen nagy sár volt. Fent is akadtam rajta
Persze, ezek a gumik kukák. Cserélni fogom őket. Vannak elképzelések.
Mi az a motoros marasztaló?
-
norbert1998
veterán
Ezen a nyomvonalon mentem. Amúgy egész jó volt.
Na megyek gumit rendelni
-
norbert1998
veterán
Topiccsendőr úr
Segítene megoldani egy nyomozást?
BT1100 Bulldog, karbival. Nem igazán akarja az igazat.
Nem indul, alig van alapjárat, ha van, gázra azonnal megáll.
Ekkorra a srác a fél karbit kicserélte, pucolt már mindent, valami csöveket is nézett.Most azóta annyit érrt még el, hogy a benzincsövet levette, elvileg jött belőle kosz. (Feltételezem, hogy akkor a kosszal ő is fetételezi, hogy ez lehet karbidugulás újra, mert amúgy ügyes srác)
Vágott le a gyújtás kábelekből (idk why)
Most gázra már reagál, de elindulni nem tud vele.Simán csak karbis ugye a rendszer, van egy TPS, de az állítása szerint jó.
Szar volt a szívócsok, még azt cserélte ősszel. Aztán hol megy, hol nem... Most újra nem.A biztonság kedvéért holnap ránéz újra arra, hogy biztos nem dugulás tötént, tankot mos, csöveket mos, etc.
Talán sikerült mindent úgy leírni, ahogy valójában volt -
norbert1998
veterán
válasz
zgospel #141566 üzenetére
A műszernek elvileg +-0.05 km/h a mérési pontatlansága, vagyis gyakorlatilag pontos. Ha 51-et ír, akkor te bizony annyival mész.
Aztán hogy hogy a francba jött ki neki az, hogy a doblo 158-cal TOLATOTT egy budapesti DUGÓBAN, azt nem tudom 🤣 mert ilyen is volt, és azt se ismerte el a rendőrség. Mindenféle bizonyítékok kellettek rá, hogy ő nem TUD 158-cal tolatni.
-
norbert1998
veterán
Na gumi vásár téma eljött
Van egypár elképzelésem.
Most nagyon kopott Metzeler Tourance gumik vannak a motoron, hát az újkorában sem volt egy igazi terepes csoda.Egyik opció a Heidenau K60 Scout. 110/80-19 illetve 150/70-17 lesz a méret.
Az első abroncs 48, a hátsó 58 ezer forint lenne.A következő opció a Pirelli TKC 70 Rocks, de ő csak hátsó gumiban létezik, 54 ezer forint.
Utolsó ötletem a Mitas E07+. Ez azért jóval jobb árú. Elől 36, hátul 36 ezer forint.
Néztem még másokat is, de végül ezek maradtak. Ami tetszett volna még, az a Motoz Tractionator GPS, volt hátsó 38 ezerért a kékholdnál, de 170/60-17 méretben. A nekem való méret meg 76 ezer
Anakee Wild, Anakee Adventure az ára vagy profilja miatt esett ki. Ettől függetlenül ha van ötlet, meghallgatom.
Első sorban országút lesz így is, abból is inkább a gumik középső része kopna, de néha azért betévednék az erdőbe, ahol akar sár is lesz biztosan, lássátok az előző heti képemet. Nem tervezem azt, hogy hosszú élettartamú legyen, de azért ne az első szezon utá menjen a levesbe. Idénre várhatóan 8 ezer km körül leszek.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz
norbert1998 #141599 üzenetére
A TKC 70 Rocks-nek 10 mm profilmélysége van.Itt 4:36-nál látni.
-
-
norbert1998
veterán
válasz
Topiccsendőr #141603 üzenetére
Néztem, de nem tetszettek a vélemények.
-
-
norbert1998
veterán
Egy haver mondta, hogy ő a néhány év múlva esedékes 40-edikre el akar motorozni gibraltárig meg vissza. Na az szép kör lesz. Szerintem kb hatan lennénk, plusz utasok, ha ők vállalják, vagy kísérnek autóval a lányok
Egy másik álma a Route 66-on egy tetemesebb szakaszt. Az viszont azért 6 főnek jó eséllyel közel egy családi ház ára, nyilván bérelt motorokkal. Azt hiszem, az nem fog megvalósulni sosem.
Nekem tetszik mindkét ötlet.Nekem volt vágyam egy keleti nagy túra, még a háború előtt. Chernobyl, Moszkva, etc érintése, majd délen vissza, ahol biztonságos. Ez se fog megvalósulni. Legalábbis szerintem ~10 éves belül biztos nem.
Viszont gibraltaron akkor már a minimum, hogy át kéne kompozni, esetleg megnézni Dakar várost ☠️
-
norbert1998
veterán
-
norbert1998
veterán
válasz
gonger #141665 üzenetére
Nem, úgy értettem, hogy Senj-Zadar, de a még jobb az a Rijeka Zadar lenne.
Senj-Zadar szerpnetint megjártam arra eléggé alkalmas autóval, de újak voltak a fékek és féltettem őket
Mikor motorral mentünk, akkor végig esett az eső, szóval az erkélyről néztük a ciharos tengert és ittuk a Karlovacko-tIdén júliusban is mentünk volna, csakhogy felbomlik a csapat, így a második járműnek is muszáj autónak lennie.
-
norbert1998
veterán
Nagyon nem mindegy, hogy a blokk karaktere és az áttétel hogy adja ki. Lehet valami 30 lóerős is, ha olyan a karaktere, hogy amikor már 115-nel jár, mindössze 14-et tud kipréselni a blokk magából, mert túl ért a csúcsán. Ezek jellemzően egyhengeres motorok, amik nem arról híresek, hogy pörgősek.
-
norbert1998
veterán
válasz
Topiccsendőr #141878 üzenetére
Ez igaz, de nem a nyomaték, hanem a másodpercenkénti nyomaték, azaz a lóerő (sarkítva) gyorsítja a motort. És az általában magasabban van, mint a nyomAték csúcs. De azon is kb minden motor túl van a végsebességben.
-
norbert1998
veterán
Hétvégém elég kapkodós-akciódús volt. Volt autó, motor szerelés, többek között.
Kicseréltük a két kerék tengelyén az összes csapágyat, mind jó szar volt már. Homokkal tele, mert a szimering elszállt.
A kormány nyak csapágy így a kerék súlya nélkül nem érződik úgy, mintha kopogna, ez érdekes. Lehet mégsem rossz?
Cserébe a hátsó lengővilla tűgörgős csapágyai szerintem lógnak. Oldalirányban mindenképp mozog a lengőkar. Van, aki azt mondja, ez normális, és nem kell vele törődni. Azt nem tudom megmondani, hogy billeg a lengőkar, vagy a távtartó kopása miatt a saját tengelyén csúszik jobbra-balra.
A fékek mind nagyon kopottak, ez eddig fel sem tűnt, mert szemre nem tűnt rossznak.
Mikrométerrel a legvékonyabb pontokon elől 3,70 és 3,75, hátul 3,95 környéke. (Századás a felbontás, a véletlen műve, hogy mind öttel osztható méret században) 5 mm a gyári méret, 4,5 mm az alsó limit.
Azt mindenki tudja, hogy a tárcsa darabja 200 euró nagyságrend, így azért eléggé idegesít ez utóbbi.
Előtte nap azért még óvatosba mentem egy kört.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Elvileg a gyári az ferde hatásvonalú golyós, nem kúpgörgős.
Mit szóltok a lengővillás témához?
-
norbert1998
veterán
válasz
Somatom #141960 üzenetére
Volt ilyen.
Ismerős ment oda a biciklejehez, látta, hogy két gibbon ott feszegeti a bolt előtt, délelőtti órákban.
Szóltak a rozsda emberek, hogy hát mit akar uram ezzel a biciklivel, most küldtem el a fiamat a kulcsert!
Ő meg elővette a kulcsát, hogy nem tudom, a fiú miért ment, de ilyenje biztosan nincs! Na tunes innen.Amúgy pedig egy tök basic bringa, ilyen tesco praktiker szint, semmi túra ktm meg egyebek.
-
norbert1998
veterán
válasz
zgospel #142033 üzenetére
Bro. Senki nem mondta, hogy te add oda. Azoknak szól, akik már korábban szóltak neki, hogy teszteljék.
Vattás-nak én is adtam volna motort, akár a Vara-t, akár a Strom-ot, mert nekem ér egy tank benzint meg kis furkizast, hogy valaki, aki ért hozzá, mondjon dolgokat a motoromrol, ráadásul tamogassam ezzel az ő munkáját, mert csiptem annyira, míg még élt a csatorna. Dodor más tészta. Szeretem az ő videóit is, de közel sem annyira, mint előbbiét. Ha nem akarod, ne add, ennyi. Ez nem kunyeralas.
-
norbert1998
veterán
Török országban nyaralunk épp.
Itt azért más motoros kultúra van. Kínai mindenféle anyós kergetok, robogók, stb. Mondjuk két ütem nincs amúgy annyi. Egy normális motort láttam, de biztos nem helyi: 1250 GS.
Bukósisak az csak egy ajánlás a gyerekek számára, a szemüveg szintén buzis itt. Hárman egy robogón csak bemelegítés
A forgalom menete is parádé. Itt nincs felesleges elsőbbség adás, a forgalom csak úgy folyik, mintha valami felső kéz mozgatná a bábukat. Fantasztikus. De fárasztó. -
norbert1998
veterán
válasz
macilaci78 #142119 üzenetére
A testi szenvedéseiről nincs sok infó tudtommal.
Azonban a mai világban már nem biztos, hogy egyértelmű az eutanázia kérdése. A sarkon vannak azok a gépek, imolantok, amelyekkel megkerülhető a sérült gerincvelő szakasz. Múlt héten mutattak be egy sikeres ember kísérletet (ha nem fake news volt, de talán nem, tessék óvatosan kezelni), ahol a nyaktól lefelé lebénult emberke pár hét edzés után már lepcsozni és sétálni tudott, persze a megfelelő segédeszközökkel, valamint napi limitált időben használható implanttal.
Ha jól tudom, a hasonló emberi kísérletek megkezdéséhez konkrétan pénteken kapott engedélyt a Neuralink is.
Pár évet talán lehet várni szobanövény formában, mielőtt emberi kísérletté válnék.
Persze ne kerüljék ide. Nem is egykerekezek ☠️
-
norbert1998
veterán
Hazaértem, folytatódik a motor mizéria.
Mivel a hátsó lengőkar erősen mocorog, elkezdtem bontani. Úgy vélem, az lesz a kopogás hátterében.
A kormány nyak csapágy nem kopog, azonban némileg meg lehet kopva a középső állásban, de ezt is kb csak akkor érzem, ha még a kerék sincs benne elől és nagyon finoman forgatom. Így ezt most egyelőre nem cserelem ki.A lengőkar kutya csontjai elég csúnyán néznek ki csapágy ügyileg. Cserébe jó drága az alkatrész is.
Vajon vajon mi van, ha az összekötőket nem cserélni?[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz
csongi #142262 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt a kérdésedet mennyire kell szúrkálódásnak venni
Illetve azt sem, hogy mennyire szoktam azt állítani, hogy ez a legjobb, legproblémamentesebb motorDe igen, ez az én DL-em.
Kemence van a munkahelyen, tudnak edzeni, a méret a kérdés, hogy pontosan mekkorára kell. A csapágyak típusai megvannak, azokat meg kell nézni, mennyi az annyi. Majd délután megeresztek egy telefont egy csapágyboltos emberkéhez, mit tud intézni leleményesen.
Aztán elvileg ennyi a történtet. Futómű lassan kopó alkatrészei fogytak el, kb egyszerre mind, az összes csapágy
Ezzel az a baj, hgoy a motort én el akartam adni látható időn belül, a látható időn belül kezdődő ház projekt miatt. Így annyira nem esne jól eladni, hogy most burítok bele egy csomó pénzt. Legalább a felrakott gumik életének végét megvárom, ami kitudja mennyi, lehet 5000, lehet 15000 km is -
norbert1998
veterán
válasz
Micsurin #142283 üzenetére
Azért, mert nem 40-50 millás projekt, hanem 10-15. És a mai kamatok mellett nagyon nem mindegy, mennyi önrésze van a polgárnak.
Valamint ez nem az "én motorom". Nekem egy T700 sokkal jobban illene vagy F800GS, stb. Ami árban közelebb állna, az meg max 650 Transalp, de nem a DL.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz
Micsurin #142285 üzenetére
Ház lesz az. Nem szeretnék kész házba csak úgy beköltözni. A saját kezem munkájában szeretnék élni. Az, amit csak jelentéktelen papírkötegeken magadévá tettél, közel sincs akkora értékkel számodra, mint amit a saját kezeddel szép lassan megcsinálgatsz olyanra, amilyenre szeretnéd. Egy felújításra szoruló, de lakható, kicsi házat keresek, amiből majd az elkövetkező sok évben lehet majd egy nagy, modern ház. Nem mondom, hogy ez a legtutibb módja a házba költözésnek, de ez az én általam preferált módja. Ennél jobban csak a nulláról építkezés tetszene, de azt mind tudjuk, hogy mennyivel durvább macera, mint bármi más, a sok engedélyeztetgetés miatt.
Vételár tekintetében sem olcsóbbak. Úgy értettem azokat a motorokat, hogy a személyiségemhez, igényeimhez közelebb állnak. Több terepképesség, magasabb építés, nagyobb endurós megbecsülés. Természetesen nem fogom a pénz miatt a DL-t ilyenre cserélni, mert nem nyernék egy forintot se vele szinte.
csongi:
Jelenleg célszerszámra várok. Csinálhatnék otthon eszkábált hegesztett szart, de egyelőre úgy néz ki, gyártanak nekem leleményesbe
A körmös kulcs a lengőkar kontraanyához. -
norbert1998
veterán
válasz
csongi #142288 üzenetére
Én is azt terveztem, de nem volt olyan, amit feláldoztam volna. Az ilyen esetekre félrerakott törötteket meg nem találtuk. Szóval maradt a gyártás.
Most még van egy elvetemült öteletem: Szénszál erősítéses Polyamid 6-ból csinálok két verziót, hátha jó lesz. Ki tudja. Addig is le van adva a fém verzióra a rendelés.
-
norbert1998
veterán
válasz
Topiccsendőr #142296 üzenetére
Én a szerszámot csinálom szénszélból
-
norbert1998
veterán
A szülői ház is így készült. 2 év építkezés után költöztünk be, aztán apránként meglett minden további: bútorok, kerítés, erkély, melléképületek, tető az erkélyre, extra szobaleválasztás, emrt eggyel többen lettünk, mint az eredeti terv volt, külső előszoba leválasztás az erkélyről, közben folyamatosan mindenféle bútorok, beépített előszobai, konyhai, tv állványok, emeletes ágy, amiből idővel nem emeletes lett, majd még később francia ágy lett, fürdőszoba bútor, sok festés, újrafestés, szalonnasütő, medencehely. Ezekben mind aktívan részt vettem, illetve kortól függően, mivel az alapásás közepe táján születtem meg, tehát maga az építkezés nem volt része, de utána egyre többminden, már nagyon fiatalon. A bútorok, a kerítés újracsinálása, az erkély, a térelválasztások, festések, melléképületek már mind aktív résztvevője voltam.
Most újítottam fel a lakást, amiben lakom, valamint most kezdünk bele egy még nagyobb felújítási projektbe benne, de ez egy "albérlet", nem jelent plusz önerőt, ellenben élvezem, és tetszik.
Nyilván nem egy romot akarok venni, hanem egy olyat, amibe be lehet költözni, amit lehet helyiségenként felújítani, majd megtoldani. Negyed éve nem voltam az ingatlan.com-on, most nem tudom, mi változott azóta. Majd 1-1,5 év múlva, amikor már tényleg kezd aktuális lenni.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz
Topiccsendőr #142299 üzenetére
Már az előbb kifejtettem csonginak, azt hiszem.
-
norbert1998
veterán
válasz
Topiccsendőr #142302 üzenetére
Nincs obi
Amúgy meg van egy hetem legyártatni a munkahelyemen okosba, minek fizessek érte, ha így meg ők fizetnek érte?
Ez magyarisztán, nem a hanyatló nyugatUgye nyilván a kingtony szettet nem bontottam szét otthon, a töröttek nincsenek meg, és amúgy azt is elmondtam, hogy nem kell hozzá krova, emrt lehetne hegeszteni is valamit, de hétvége előtt úgysem tudok hozzányúlni, így felesleges harcolnom most a krovákkal.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!