Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz bacus #134278 üzenetére

    Hát ha ennyit költenék az autóra, már felgyújtottam volna :)

    Persze, amíg garanciás, addig ennyibe kerül a kötelező szerviz. És nem viheted máshova, nem csinálhatod meg te.
    Oké, nálam nem fut ennyit semmi egy évben. 40 ezret most érem el az autóval, 3,5 év után, de konkrétan szinte semmit nem kellett benne rajta csinálni. Pedig 200 ezer feletti szar francia fosdci, ami köztudottan pénz temető.

    Mondjuk vetitsuk inkább 80 ezerre:
    Azalatt egyen meg egy minőségi lengőkar szettet: 25 ezer
    Egy fék tárcsa elől, hátul kétszer ennyit bír kb, szóval fél, +2-1 betét szett: 75 ezer
    Izzito gyertya is menjen ki kétszer, 20 ezer.
    Teleszkóp is elmegy. Egyefene. 30 ezer.
    Aztán mivel a másik fosdci-vel 250 ezer alatt semmi más nem volt, ebben meg még csak 40-et tettünk mi, mást nem tudok felhozni konkrétan.
    Legyen akkor olaj csere, 7szer, mert mindig kicsivel 10 ezer után cserelem. Akkor az legyen egy százas, minden harmadik után gázolaj szűrővel. Stb 130 ezer mondjuk.
    Vegyük ide a gumikat is? Két garnitúra talán elég rá. Szereléssel 160 ezer mondjuk.

    És ebben már csak a tankolás nincs benne, meg a kötelező.
    Összesen 220 ezer /40 ezer km.

    Persze ez csak egy kettes megane. Én is kacsintgatok feljebb mostanában, de nem sokkal drágábbak a dolgok. És ez mind kopó fogyó kötelező.

    A klíma hűtő nem az, főleg a belső.

    Szóval végül is igazad van, de talán a szerelők lehúzása is elég rendesen benne van ebben. Vagy rossz típusokkal találkoztál eddig.

Új hozzászólás Aktív témák