-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
-
bacus
őstag
válasz Novics #133649 üzenetére
FullGas nem játszik? Mégiscsak egy bmw szerviz.
Az enyém még garanciális, Wallisba vittem a 60e "nagy" szervizre, nem volt olcsó, viszont nem volt sokkal drágább se, mint egy v-strom 1000-es 24e km-es szervize..., 20e km-ként szerintem belefér az összeg, vezetett szervizkönyv, garancia megmarad stb. (eladáskor is azért ezek részben visszajöhetnek)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Novics
senior tag
-
pruzsi
őstag
Üdv !
Ismerősöm szeretne venni irányjelzőt a Honda RC19 700 Shadow 1986 USA ból behozott motorjára.
Av szám JH2RC191XGM201012
Ebben kérnénk segítséget tudtok e ajánlani hozzá megfelelőt lehető legolcsóbb verzió érdekelne akár otthon vagy külföldi vásárlás . -
bacus
őstag
azt nem tudom, hogy mennyi a Wallisnál az olajcsere, mert még csak a "nagy" szervizen voltam, ott mindent cserélnek, gyertyát, olajat, fékolajat, teleszkóp olaj is, szelephézag állítás, fékbetétek hátul (megkaptam a régit, de biztos nem teszem vissza), szöghajtás olaj, kardán zsírozás, anyag és munkadíjak. Ez felülről közelítette a 200e-t.
Az olajcserét majd idén tudom meg mennyi , fékbetétre nagyon vigyázok, sosem fékezek , kíváncsi leszek mennyi lesz a vége. (júniusban esedékes)
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
válasz tboldi #133662 üzenetére
Kb 2-3 éve láttam új epizódokat, az öreg is meg a fia is külön dolgoztak, külön cégben.
Gondolom a brandből még egy jó ideig meg lehet élni szépen, dolgozniuk se nagyon kéne, elég árulni a merchandise-tKicsit elkeserítő volt látni, hogy dizájnban ugyanúgy 20 évvel ezelőtt járnak kb: airbrush lángcsóvák a tankon, értelmezhetetlen villaszögek, 400 széles hátsókerék, 400 kilós tömeg... motorozhatatlan. Nem is értem nekem mi tetszett ezekben a csopperekben 10-12 éves fejjel
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #133661 üzenetére
Ez jo. :D Emlekeztet arra, amikor az ember az obudai skf csapagykereskedesbol probal csapagyat venni. Felkeszult vagy, a konkret termeket kered, amit a gepkonyvbol neztel ki. Mondjuk 6203 c4.
Az elado megkerdezi, hogy hova kell. Te mondod, hogy tok mindegy, olyan csapagyat kersz, aminek a szama ez. azt adja. Az elado megint kerdezi, hogy jo, de mibe lesz beszerelve a csapagy, mert nem kell oda c4, eleg a c3. Te pedig nagyon felbszod magad, hogy egy feladata lenne az eladonak, kiszolgalni teged. De az se megy. :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #133664 üzenetére
Kérdés, hogy melyik a jobb..... amikor az eladó túlságosan felkészült, vagy amikor semennyire sem, és halvány lila gőze sincs arról, hogy mit is árul valójában....
Bemész, kéred a cuccot.... majd azt mondja, hogy nézz körül... ha látsz a polcon,akkor van...
-
V.Stryker
nagyúr
Ez a nap poénja. A simson vezeti a lopási statisztikát.
100k- ért se kéne egy ilyen coculista fos. Útálom az összeset, mz-stől, pannóniástól, mindenestül. Azok a minősíthetetlenül fos öntvények és alkatrészek.... Remélem senki lelkébe nem gázoltam bele, de nekem ezekkel kapcsolatban nincsnek kellemes emlékeim.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Polemius
aktív tag
válasz Topiccsendőr #133664 üzenetére
Legutóbb, amikor réz alátétet akartam venni (pontos paraméterekkel), először a nagy alkatrész forgalmazó hálózatokkal kezdtem.
Az még a legjobb volt, ahol 50 db-os dobozzal tudtak volna adni, 1 (pár) darabot nem.
A legtöbbnél szintén csak a motor típusát, gyártási évét kérdezgették, aztán rá kellett döbbennem, azért, mert a biorobotok képtelenek a kis szemükkel maguk megkeresni a raktárban, a raktári programban meg csak így lehet keresni...
A végén egy random kis maszek boltban (valami tök más, nem jármű témájú) sikerült kapnom. -
beholder00
tag
válasz beholder00 #133540 üzenetére
-
norbert1998
veterán
válasz V.Stryker #133671 üzenetére
Egyet kell értsek. A világért sem értem miért jó az, mikor annyi pénzért már motort is lehet venni.
---------------------------------
Ezt meg rossz topikba írtam beRendeltem pár apróságot a Suzukihoz.
BrixiaMoto.com
Bukókeret, haspáncél, olaj és levegőszűrő. 92 magyar pénz volt postával (ami free, 130 euró felett). -
Steven
addikt
Hát én mikor 13 évesen elkezdtem motorozni egy nagy Romettel aztán Simson majd ETZ.... Kb könyörögtem az Istenekhez , hogy legyen már végre egy olyan motorom ami nem robban le úton útfélen , amit nem kell szerelni csak használni kell.
A lényeg, hogy nekem nem hiányzik még a feeling se
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
#14787072
törölt tag
És ha már keleti motorok: láttátok a JAWA új edvencsör motorját?
500 ccm, 44 LE, 6500 euro
Talán kicsit sokat nézték a BMW GS formáját.
-
GTVili
tag
válasz #14787072 #133673 üzenetére
Az egész, egy sajnálatos öngerjesztő folyamat eredménye....
Az egész ott kezdődött pár éve, hogy a németeknél valamilyen okból kifolyólag fellángolt a nosztlagia és elkezdték felvásárolni a Simsonokat.
Ez persze alaposan felverte az árat.... mostanra meg eljutottunk oda, hogy akinek bármiféle KGST-s borzalma lapul a fészerben, arról rögtön azt gondolja, hogy kincset ér. Hiszen lám,a Simson is milyen sokat ér! Nehogy már az enyém nem érne annyit!A Pannónia láz is ennek a hozománya. Az mindenesetre fura, hogy pl a Danúviák relatíve olcsók...... ... pedig.....
-
#14787072
törölt tag
-
Somatom
veterán
válasz GTVili #133676 üzenetére
Kölyökkoromban nem lehetett, de megfogadtam, hogy egyszer lesz Simsonom. Huszonöt évvel később lecsaptam egy B -sre, 60 -ért. Kiderült, hogy az ember nem tudta, hogy mit árul. Gyári Enduro volt. Használtam két évig. Az elejét kelett módosítanom, mert az kuka volt. Egyébként semmi bajom sem volt vele. Mindíg indult, sosem hagyott az úton. Pár éve a garázsban pihen. Kíváncsi lennék arra, hogy most mennyit érhet egy eredeti Enduro. Nem mintha el akarnám adni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz GTVili #133680 üzenetére
Hát nem egy gyűjtői példány. Lötyögött az eleje és nagyon harmatos volt a fék. Fel akartam emelni, hogy megjavítsam, de a két alsó szártól lefelé nem emelkedett a motorral, csak lógott a bowdenen. Mázli, hogy nem akartam vele egykerekezni. Úgy döntöttem, hogy ha már úgyis cserés, akkor nem az eredetire cserélem, hanem egy komplett, dobfékes MZ eleje került bele. Tudom, hogy gyűjtői szemmel ez merénylet, de így használhatóbb. Aztán a kipuffogót is lecseréltem B -sre. Látványos az a felhúzott cső, de az indexet meg a csomagtartóra kötözött bármit teleköpi olajos dzsuvával.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #14787072 #133681 üzenetére
Igen, S51 Enduro. Sokan faragnak át B -st Endurora, de minden részlet nem szokott sikerülni. Pl. a gyári Enduron a kipuffogó miatt süllyesztett oldaldekli van, amit nagyon nehéz beszerezni. Ha olyat látsz, az vszínűleg gyári Enduro.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
KrAt
veterán
Az derék
-
Xero
nagyúr
válasz #14787072 #133673 üzenetére
Nekem pl az elso nagymotor elmenyem volt kis szarosan. Nagyapam megengedte hogy amint be tudom rugni mehetek azzal a Babetta helyett. Unokatesomnal ugyan igy volt, igy anno mi orokoltuk meg.
Azota a garazsaban all egy motor szerelo asztalon. Pont most vetodott fel bennunk, hogy nekiallunk rendberakni es felvaltva hasznalni neha egy kicsit.
Szintiszta nosztalgia es szep emlek, semmi mas. -
Topiccsendőr
addikt
válasz #14787072 #133673 üzenetére
Ez minden szegmensben elofordul. afrika twin jelenseg... elefant 900. Vagy rc 51. Ezek mind nehezek, gyengek, es tulajdonkepp szarok, ahhoz kepest, hogy mennyibe kerulnek, es abbol mit tudnal venni. Szeretem ezeket a motorokat, mielott felreerteni valaki, de akkor is dragak ahhoz kepest, amit tudnak. Ha valamibol kezd keves lenni, annak fel fog menni az ara, akarmilyen szar volt, vagy jelenlegi kinalat alapjan az.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #133687 üzenetére
Egyetértek.
Apropó Africa Twin: havernak ma mondták a Karasna-ban, ha most megrendeli az AT-t, szeptemberre lesz meg.....
Azt tudtam, hogy kocsiknál már 1 év a várakozási idő, de motoroknál nem gondoltam ennyire.
-
palfitom
félisten
válasz #14787072 #133688 üzenetére
Teherautóknál is, nagyjából 8-15 hónap a várakozási idő. Globális problémakör.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
palfitom
félisten
válasz Digital #133692 üzenetére
De abból mit állapítasz meg, hogy most raknak le x darabot? Nem tudod, hogy mikor rendelték, nem tudod, hogy már eladott darabok-e, stb. Semmit nem jelent, hogy jött egy szállítmány...
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
bacus
őstag
Lassan lehet nosztalgiázni, 4-6 évet vártunk Ladára...
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
#14787072
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest