-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
Carpimoto.it-ről fogok rendelni fékbetétet ma este vagy max pár napon belül, mert épp jóáron van a Brembo Sintered Racing.
Ha valaki szintén rendelne innen valami kisebb dolgot/tételt akkor összeállhatunk és jöhet egyben a csomag.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #133750 üzenetére
"10 ev kihagyas utan fejben kimotorozni a nakedet es az s 1000 rr nel kikotni pedig. Hat mit mondjak erre? Tipikus "
En mar csak rohogok... Annyit mondtam, hogy TC legyen rajta legalabb pont ezert.
-
Steven
addikt
GS 400 ezer km
[link]
Mi volt a mélypont túráid során? – kérdeztem Rakelát. – Tudod, Szibériában elütött egy részeg autós, megsérültem, a legközelebbi kórház pedig hatszáz kilométerre volt, így inkább saját felelősségre hazamentem Horvátországba (három nap utazás törött lábbal), hogy ott műtsenek meg – mesélteTavalyi 3200km tök jól sikerült ... egyenlőre lövésem nincs merre induljak!
Haverral ami tutira szeretnék:
-3 nap Osztrák (feleségmnek megígértem )
-3 nap Szlovénia ,de az sikló ernyőzéssel egybe kötve.
-3 nap v-storm taliés kéne még két hét 10 nap valami izgalmasabb hosszabb túra nah az a nagy kérdőjel merre kéne...
Ti merre mentek idén?
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
tomargus
csendes tag
Sziasztok, egy eléggé kaptafa kérdéssel érkeztem: milyen motort javasoltok, mit vegyek?
Részleteiben:
2 éve kezdtem újra motorozni de csak kicsi, 125 ös ybr t és "nagy" robogót használtam eddig, nem is igazi nagymotort keresek, hanem valami köztest. Még ccm se merek saccolni... talán 400? Angliában élek, dolgoztam részmunkában futárként is velük, plusz télen-nyáron ingázásra, eddig borulás és bármi eset mentesen beletettem 39000 km-t a kettőbe együtt. Keresek egy "szabadidős" darabot, amit nem használnék munkára. A motort is nyugaton veszem majd meg, szóval csak tipus ötletek miatt irok, az árak itt nyilván eltérőek.
Amire alkalmasnak kéne lennie:
- két személyt 160 kilóig (ebből magam 95 vagyok, "asszonság" meg a maradék ) plusz lehetőleg feltehető dobozban 40 kilót el tudjon vinni tartósan 60 mph val. Igen, ennyike. Sosem hajtok gyorsan, kocsival sem. Autóútra rá tudjon menni tartósan, pályára alkalmanként (itt 60 mph már bőven biztonságos sebesség ehhez)
- nyeregmagassága legfeljebb 810 mm, és úgy általában is "rövid" motort keresnék, mivel csak 168 centi vagyok
- képesnek kellene lennie elméletben egy London-Budapest útra 5-6 nap alatt és max 2 héten belül vissza, kb stabil napi 250 km megtételére, mindenféle napi karbantartás nélkül. Tehát legfeljebb olajcserével 3000-3500km nél nem korábban, vagy hónapnál sürübben ne kelljen ránézni
- alacsony karbantartási igényü, egyszerü gépet keresek, kevés csicsával. Nem értek a motorokhoz, nem is érdekelnek, mint gépek. Csak két ok miatt használom: London belvárosában a ULEZ ("dugódij") miatt az autókkal szemben ingyen használhatóak, illetve mivel ingyenesen lehet velük parkolni. Ezzel több száz, de akár ezer fontot spóroltam már meg.
Ami nem szempont:
- a megjelenése. Nem számit, mivel nincsenes motoros ismerőseim, csak "közlekedésre" kellene, nem "kinek nagyobb" játékra
- a hangja. Kifejezetten halk, nem karakteres hangú jármüvet keresek. Azért ne olyan "villanyvasút nyekergést" mint egy kicsi yamaha, de nem ezzel szeretném magamra felhivni a figyelmet.
- az extra felszereltség. Minél "jobb" a motor, számomra annál "rosszabb". Mint mondtam, nem bütykölök. Viszont mivel télen nyáron használatban lesz (értsd brit tél) ezért gondolom minél több drága elromolható cucc van rajta, az logikusan majd előbb utóbb el is romlik.
Tehát röviden: egy közepesen kicsi "nagymotor" amire bármikor rá lehessen ülni, lehessen vele elindulni a nagyvilágba de ne túl messze és ne túl gyorsan.
Esetleg bárkinek bármi ötlete? -
norbert1998
veterán
válasz Somatom #133742 üzenetére
Vannak olyan cégek, amik csinálnak ilyet. Jellemzően német cégek. Tervdokumentáció, tuv papír, minden jár hozzá. Magyarítani kell a szöveget hivatalos úton néha, kell egy szerviz aki papírt ad a szakszerű beépítéséről, műszaki, új forgalmi. És ennyi nagyjából. Olyan 100-150 pénz körül van. Nem a motor gyártója adja ezeket.
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #133756 üzenetére
Írok egy példát. USA piacos HD behozatala. Minden európai cucc kapható hozzá, mégsem megy hivatalos úton. Minden hivatalos módosításhoz a hazai HD -tól kell papír, de onnan nem kapsz semmi ilyet, mert azzal a saját bízniszét rontaná. A hazai HD nélkül semmilyen módosítást sem fognak bejegyezni a forgalmiba. Csak úgy menne, ha egy másik EU -s országban bejegyeznék és utána kerülne be az országba.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #133758 üzenetére
Sztm a CoC papiron kivul mast nem kell adnia kereskedesnek, es az amerikai motorhoz nincs, azaz kerni kell a hd tol, de azon kivul mast nem kell.
nemetorszagbol ha hozol egy fojtott hd-t azt tudod honositani. Akkor egy amerikai modellel miert ne tudnal ilyet csinalni?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz tomargus #133754 üzenetére
Mivel árat, vagy kort nem határoztál meg, én a V-Stromok között kezdenék nézelődni, az mindent tud, amit leírsz, csak épp 650-es, de annak kezes, és nem utálod meg, mikor hazamotorozol vele. DL650 ráadásul hatalmas palettán kapható régitől újig, széptől csúnyáig, olcsótól drágáig, és töménytelen kiegészítő kapható hozzá, hogy a saját igényeidre szabhasd, ha valami nem tetszene. Népszerű modell, rengeteg eladott példánnyal, szóval alkatrész is van bőven, ha esetleg valamire szükséged lenne...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #133759 üzenetére
Ahhoz a német forgalmiban 27KW -nak kell lennie. Akkor bejegyzik itthon. De, itthon ilyen átalakítást nem tudsz lepapírozni (hacsak nem a hazai HD végzi el). A "magánimportos" USA HD -kat vmi kiskapuval Lengyelországban helyezik forgalomba. Ha már egy EU -s országban forgalomba lett helyezve, úgy már behozható. Ellenkező esetben kell a hazai HD igazolása arról, hogy a motor megfelel az EU -s HD -k paramétereinek. Ilyen igazolást viszont nem ad ki a hazai HD.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz Somatom #133758 üzenetére
Ez a cég csinálja. Megveszed a HD-t, berakatod ezt szervizzel, átalakítási engedély kérelem után, majd műszaki, kormányablak, és ennyi.
Aztán hogy ehhez a hazai HD mennyire kell, nem tudom. Annak idején az Aprilia-hoz egyáltalán nem kellett az importőr, se semmi. Ezt a cuccot megvenni, berakni, a kapott papirokkal menni és kész. Mi köze hozzá a gyártónak, hogy én mit csinálok vele, ha van hozzá TÜV papír?
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #133762 üzenetére
Ezt bárki megcsinálta már egy Magyar rendszámos/forgalmis HD -vel úgy, hogy a 35KW bekerült a forgalmiba?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #133767 üzenetére
Ez hogy jön ide? Vegyél TÜV -ös alkatrészeket, szereld fel a Magyar rendszámos motorodra és próbáld meg itthon levizsgáztatni úgy, hogy a módosítások bekerüljenek a forgalmiba! Sajnos, az EU szabályzás lepattan a Magyar hatóságokról.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz Somatom #133771 üzenetére
Átalakítási engedély, tervdokumentáció (adják hozzá, magyarra kell(het) fordítani), beszerelési tanusitvány.
Onnan műszaki. Át fog menni, pontosan erről szól.
Műszakis papirokkal kormányablak, és meg is vagy. Nem értem mit nem értesz
3ppp vagy alphatechnik csinál HD-hez is, akkor az is működik.
Azért mondtam a HD-t, mert az csak egy példa volt. 1000-es GSXR-t is láttam már 27 kW papirokkal
A vastagon szedettek kellenek, nem elég csak a tüv papiros cuccot beszerelned otthon a garázsban.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133772 üzenetére
Az regen volt hogy egy gixert le tudtal fojtani ennyire, manapsag tudtommal mar nem lehet ilyen eros motort.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #133772 üzenetére
Ez az elmélet. Mire végigviszed, megőszülsz.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #133774 üzenetére
A gond az, hogy a muszaki allomasok tobbsegen dolgozo emberek nem ismerik a torvenyi szabalyozast, ezert mindent elbol elutasitanak, ami egy kicsit is mas a megszokottnal, hiaba torvenyes. Mivel analis motozas volt a rengeteg visszaeles miatt, amit ugyanezek az emberek/cegek vittek veghez. Amennyiben ilyen retardalt bandahoz viszed, akkor igen, nehez dolgod lesz. Ezert kell normalis szolgaltatast igenybe venni, ahol ertenek ahhoz, amit csinalnak, es nem egysegsugaru kerekkotok, akik csak belekotnek fogalmatlanul mindenbe, es lustak utananezni a hatalyos jogszabalyoknak, tehat csak a munkajukhoz elengedhetetlen informaciokkal nincsenek tisztaban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #133775 üzenetére
Tulképp így van. Kérnek fordítást, de persze hivatalosat, ami nem két fillér. Aztán kitalálják, hogy a TÜV tulképp csak egy nemzeti engedély, ami nem nemzetközi érvényű, tehát kell az EU engedély és annak a dokumentációja (szintén hivatalosan lefordítva). Stb., stb.
Sztem ilyen esetben nem mezei vizsga kell, hanem hatósági, úgyhogy nem nagyon van választásod, hogy hova viszed. Pl. Budapesten csak két helyen van NKH hatósági vizsga.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vendingo
veterán
Üdv. Összefoglalóból légyszi vegyétek ki a motorom. Majd küldök képet, ha megvettem az újat. :)
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz fattyu #133782 üzenetére
Nagyrobogót keresek városi, országon belüli használatra, kis üzemköltségekkel a 193 centimhez sok nagy tárolóval.
Forza 300, xmax 300, vieste 300. De az is lehet, hogy lemondok a kirándulásról, aztán nézek valami szaladgálóst városba. (Nmax)Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
bajnokpityu
félisten
válasz vendingo #133783 üzenetére
vedd fel a listádra a j300at is. 195cm el imádom városban. térdproti+ gerincproti+ 1 sisak belefér, és anno alapáron adtak még egy böszme koffert is hozzájuk, ami pár napos túrára is elég. rugóstagok, fék jobb, mint xmaxon.
xmax szebb, jobbak a műanyagok, 2 teli sisak belefér (de akkor sok más nem) de rosszabb rugóstag, fék, gyengébb szélvédelem, stb...Yodának volt xmaxa, neki az tetszett jobban, nekem meg a j300. egyikőnk se cserélne.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Xero
nagyúr
Idei masodik toltes is megkezdve, most 13.3-rol indult a moka. Legkozelebb mar a generator tolti.
-
vendingo
veterán
válasz bajnokpityu #133784 üzenetére
Néztem, de rettentő szegényes a választék. 1-2 éves motorokban gondolkodok. Forza minden téren tökéletes... lenne, ha nem kefélik el az első telóját. Most xmax fele húzok kicsit, csak ott meg a szélvédelem szegényes, nincs gyárilag doboz se. Márciusig mindenképpen agyalok, mert jelenleg egy gépnél sincsen meg a "vágyok rá" érzés. Lehet ha befut az adv 350, akkor páran cserélik a forzát és lejjebb megy az ára.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
bajnokpityu
félisten
válasz vendingo #133786 üzenetére
nekem fél évembe telt, mire találtam egy normális 4 éves, csúszott j300at. szeptemberre..
volt akkor fent a hahun vagy 5-6darab, patika állapotúnak tűnő cucc, de mind retek volt a valóságban.
a 300as nem import robogó kategória az gyakorlatilag nincs itthon.Ebből akararsz olyat válogatni, ami 1-2 éves? sztem jobban jársz,ah bemégy szalonba és 0kilóméteresre megalkudsz. mire találsz egy 1-2 éves normálisat, addigra elköltöd a különnbséget üzemanyagra.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Milyen árban mozoghat szerintetek egy Z750 idomjainak és tankjának átfújása?
Csinált-e már valaki ilyet? Alapból elég cifra színű, és szeretném az egészet telibe feketére fújni.Illetve a festésen túl milyen más költséggel számolhatok? Gondolom a fogalmit újra meg kell kérni a színváltozás miatt...
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz tonermagus #133788 üzenetére
Attól függ hol csináltatod meg mennyi idomot kell fújni. De szerintem ilyen 2-300k-ban benne lehet.
Plusz ugye a forgalmiban a színváltozást be kell jegyeztetni. De ez már aprópénz[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
gonger
senior tag
válasz vendingo #133786 üzenetére
Ne gondold, hogy a Forza ará majd ezért lemegy. Annyira kevés az új motor és sokat kell rájuk várni, hogy a használt ára erősebb. (plusz ugye ott van az infláció is) Most adtam el egy 2020-ast, ami még garis, követtem a piacot, ráaadásul egy hónap múlva mindenki motorozni akar. Szerintem a Forza ár/érték arányban már tök jó. Az első teló is simán élhető, guminyomásra érdemes figyelni és az egész komfortját nekem a hátsó teló előfeszítés megfelelő helyre állítása nagyon sokat javította.
-
nagyúr
válasz tonermagus #133788 üzenetére
25-40/elem. Ahogy megfigyeltem, az hogy egy lökhárító, egy tükör vagy egy oldalidom az mindegy a fényezőknek
-
GTVili
tag
válasz tonermagus #133788 üzenetére
Én most fújatom az asszony Monsterét.... tank, első sárvédő,meg két kis műanyag idom az ülés alatt..... 60-80 közötti összeget mondtak rá.
-
tonermagus
aktív tag
válasz GTVili #133794 üzenetére
Na én is hasonló árra számítottam. Az ilyen 200-300e számomra elég irreális volt.
Komolyan gondolkodom rajta, hogy egy számomra nem tetsző színben megveszem (ellenben olcsóbb) és a különbözetből átfújatom...MÁS TÉMA
Szinte minden létező motornak az oldaldeknije sérült/karcos. Amit kinéztem Z750-et annak is a bal oldala karcos, a jobb oldala patika. Hol tudnék szeretni 2009-es évjáratú Z750-re deknit.
És mivel jár a cseréje? Most úgyis olajcserével indítok, leengedem az olajat, lecsavarozom, felcsavarom az újat, feltöltöm olajjal és kész? Vagy azért ennyire nem egyszerű?[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
válasz tonermagus #133795 üzenetére
probaltad a kawa kereskedeseket? nekik hatha van vadi uj...
esetleg bontok.
de amugy egy deknit csiszolni/fujni nem nagy tudomanyeladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BenQhunria
tag
Sziasztok!
Szeretnék egy új rendszámot mert össze vissza van már fúrva és már elég kopott is, azonban szeretném megtartani a rendszám azonosítómat, mit kell tennem,ha kapok másik rendszámot akkor újra hatósági vizsga?Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
Geresics
addikt
válasz BenQhunria #133797 üzenetére
én felhívnám a kormányablakot, és megkérdezném a helyedben. Gyorsabb, és megbízhatóbb, mint egy fórum, vagy facebook csoport
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
NYPD
aktív tag
válasz BenQhunria #133797 üzenetére
Szia. Én ezzel próbálkoznék.
-
Digital
addikt
válasz BenQhunria #133797 üzenetére
Szia!
Megrongálódás miatt kérsz új rendszámot, utángyártás lesz, marad a régi azonosítód."barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Házimozi belépő szinten
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen