-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz LustaDick123 #133951 üzenetére
Nincs uzemanyagszint jelzője. 😉
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Horvi
őstag
Sziasztok,
Volna egy kis gond öcsém motorjával. Az alany egy 2004-es DL650, a probléma az olajfogyasztás.
A legutóbbi hosszú túrán(kb 1300km) magasabb fordulaton használva(6-7ezer+) megevett 7 deci olajat amit kicsit sokallok azért.
Bújtam a márkacsoportokat és láttam, hogy elő szokott fordulni és nagy valószínűséggel blokkfelújítás lesz a dolog vége.
A kérdésem az lenne, hogy tudnátok ajánlani megbízható szerelőt/szervizt ahol meg tuják csinálni?
Elsősorban BP és vonzáskörzete érdekelne de nem zárkózok el akár nagyobb távra elvinni.
KösziHello darkness, my old friend...
-
Horvi
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
-
bacus
őstag
válasz Horvi #133954 üzenetére
Nem olyan vészes ez a 6-7 deci, amennyiben az alábbi feltételek történtek
- feltöltötte előtte a maximum szintre (vagy még főlé)
- tartósan 7e fordulat pörgetteMielőtt szétszedi valaki és kiderül, hogy a blokkfelújítás után is megeszik ennyit.
Nekem is k4 DL volt, azt ha feltöltöttem maxra, akkor elég gyorsan lement a minimum szint fölé, pláne ha volt benne pár csapatós túra, amikor sokat pörgött a motor, de utána, pláne 6e alatti fordulatszám tartományban meg egy cseppet se !!
Azt javaslom, hogy még teszteljétek le, mert lehet ez még a normális.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #133960 üzenetére
Köszi neked is, akkor megkérdezem őket is.
GTVili na igen
bacus majd azért még persze teszteljük a dolgot. Igen attól mondjuk én is tartanék, hogy rálocsolja az ember a lét aztán ugyanúgy eszi tovább.
Hello darkness, my old friend...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #133962 üzenetére
Sztm nem felujitani kell, hanem valami egyszerubb dolgot csinalni vele, pl gyurucsere, vagy mas alaku gyuru eleve, ami akar az ujabb, nem olajevos modellekben van (ez csak tipp, ilyen elo szokott fordulni), melle egy honolas, esetleg dugattyucsere, szelepszarszimering, szelepfeszek maras-becsiszolas. Ez meg nem motorfelujitas, nem annyira draga, mint egy general, es megszunik az olajeves.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #133963 üzenetére
Köszi szépen az infót. Alapvetően nekem is ezek lettek volna az ötleteim, hogy mivel lehetne orvosolni esetleg(szelepszárszimering, gyűrűcsere). De hogy a motor értékéhez képest megéri-e a dolog azt végül is nem nekem kell majd eldönteni
Amúgy ha ezek amiket itt leírtál nem motorfelújítás akkor mi tartozik abba? Amikor már fúrni kell meg csapágyakat cserélni meg ilyesmik?Hello darkness, my old friend...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #133964 üzenetére
Nem tudom mennyi km van a motorban, de szelepekhez akkor kell nyulni, ha tomitetlenek, ez nem kozvetlen az olajeves megakadalyozasara szolgal, hanem ha ugyis szet van szedve, akkor koltseghatekony ilyenkor hozzanyulni. Dugattyu csere ugyanezert van.
Szelepszarszimeringet is inkabb ezert cserelik ilyenkor, nem igazan ez okoz olajevest magas fordulaton.
Ez inkabb gyuru szokott lenni.
Igen a motorfelujitas, amikor csapagyakat, mindent cserelsz, de koznyelvben vegulis ez, hogy valamit meggyuruznek, mar felujitas. Sztm siman kopo-fogyo csere, de igazabol mindegy, hogy nevezzuk, de ez relativ kis munka, azaz javareszt a motor nincs felujitva.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #133965 üzenetére
Köszi így már világos a dolog. A motorban most kb 80k km van.
Hello darkness, my old friend...
-
Agostino
addikt
sziasztok
olyan alap dolgokat, mint: olaj, olajszűrő stb mostanság melyik webshopból érdemes rendelni? vagy mehet egyszerűen, unix, bárdi, zsu és társai? honda transalp 650 (rd10) az alany.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
hroberto
veterán
válasz Horvi #133966 üzenetére
Ha normálisan cserélték az olajat, kizárt, hogy 80 ezer alatt elkopjon a DL motorja. Egy haveromnak 220 ezer van benne bontatlan blokkal. De nem egyet ismerek akinek jócskán 100 ezer felett van a futás, és hibátlan a blokk.
Az viszont tény, hogy tartósan magas fordulaton hajlamos csipegetni az olajat.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Horvi
őstag
válasz hroberto #133969 üzenetére
Hát ha eljutunk oda, hogy szét lesz borítva akkor majd kiderül a dolog. Amióta nálunk van azóta biztos normálisan lett cserélve. Az, hogy előtte hogy csinálták passzolom de a tag akitől vettük(65k km-el) állítása szerint rendesen cserélte ő is.
Hello darkness, my old friend...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Horvi #133970 üzenetére
Mielott kisse felrevezetodnel. Ezt igy kijelenteni hogy mit nem csereltek benne- nem lehet.
Az olajcsere meg a leghajlektalanabb tulajnak sem annyira megerolteto anyagilag, mivel mindenki tudja otthon is csinalni, es amugy is minden meghibasodas erre a cselekmenyre van fogva, tehat meg a legtudatlanabb ember is ugyelni fog ra. Meg szetszedes utan sem lehet megmondani, hogy mikor nem csereltek benne olajat, csak akkor ha az olaj az elettartama tobbszoroset, tenyleg tobbszoroset toltotte a motorban es elkezdett mondjuk iszaposodni, aminek nyoma van. De ilyenkor sem azt mondanam, hogy csak olajat fog enni, hanem a csapagyakon is latszana. Itt a kerdes az, hogy hogyan volt hasznalva, esetleg vissza volt-e tekerve, es azok, akikkel osszehasonlitjuk, azok hogyan hasznaljak, mert lehet itt van a kulonbseg. 220e km t csak ugy tudsz egy motorral megtenni, ha sosem forgatod ki.
Ha egy motornak lefut az elettartama, ami nagyban attol fugg, hogyan volt hasznalva, barmennyire lelkiismeretesen is volt szervizelve, elkopik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Horvi #133954 üzenetére
Xado. Az majd meggyogyitja. :).
Nekem az is eszembe jutott, hogy akar egy gyuru elforgas is okozhat ilyet. Illetve melyik hengernel?
Lehet a gyartya kep is megmutatja.
Illetve nincs veletlen injektor fej faradas, es a becsopogo benzintol higulo olajat nyalja meg?llletve az olajcsere periodus melyik szakaszaba volt ez?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133972 üzenetére
Nem, nem gyuruelforgas. Egyszeruen a gyuru kialakitasa nem megfelelo. Gyarilag. Uj koraban is eheti egy motor az olajat ezert. Tobb motornal valtoztattak a kesobbiekben a gyuru alakjan az olajeves miatt, ez gyakori jelenseg.
Becsopogo injektor yamaha xjr nel volt, ami rossz indithatosagot okozott, bar az sem az injektor miatt volt, hanem a vezerlo miatt. es ha annyit csopogne be, hogy az olajszintet felnyomna, vagy a viszkozitast valtoztatna, az mindenkepp valamilyen kiserojelenseggel jarna, eletszerutlennek gondolom.
A gyertya kepre nem igazan lehet tamaszkodni ilyen esetekben.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #133973 üzenetére
Aprilia 500 robesznél gyakori hiba volt az injektor csepegés. Hígult és volt fogyasztás is.
Henger lehúzás, mérés, gyűrű sor, tömítés csere lehet még kifizetődő.
Bár 80ezernél már inkább hajtanám amíg, kritikus nem lenne az olajfogyasztás.
Megpróbálnám másik olajjal, vagy sűrűbb olajcserével.
Fiat motorból indulok ki. Egy olaj van, amit nem csipeget. Minden mást igen. -
Geresics
addikt
válasz Agostino #133967 üzenetére
Olajat válassz egy Neked tetszőt, és keress rá neten akárhol (akár árukereső, meg mittudomén). Szűrőt ki tudod keresni a kézikönyvben, hogy milyen kell, én olyat keresnék. Ha más márkát szeretnél, akkor meg meg kell nézni a márka honlapján, hogy mi a helyi megfelelője. Levegőszűrő ugyan ez.
Akár ezeket, akár másokat keresel, érdemes körülnézni akár a Louis oldalán, akár a motoralkatresz.eu oldalán, akár bármely más nagyobb kereskedőjén.De mindenek előtt fektess le sarokpontokat, hogy mit is szeretnél, mi a célod, keresd ki a gyári termékeket, és csak utána kezdj el nézelődni máshol, mert akkor kapsz valós képet szerintem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #133974 üzenetére
Ha nem zar egy injektor rendesen, ott inditasi nehezsegek is vannak, vagy valami, ami feltunik, de nem jellemzo ennel a motor tipusnal, tobbek kozt ezert sem latom eletszerunek.
Mas viszkozitasu olaj hozhat valtozast, ugye altalaban surubbet raknak bele, de az meg a csapagyaknak lesz rosszabb.
Enis igy hagynam, abban sem vagyok biztos, hogy ez hiba. Surubb olajcserevel mit erunk? Sztm nem indokolt, javulni nem fog tole, plusz dragabb lesz km re vetitve a koltseg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #133976 üzenetére
Surubb olajcserevel mit erunk?
Nem tudom mikori és mennyit futott olajnál jött elő a jelenség.
A friss olaj talán kevésbé fogyasztós.
Én más gyártmányú olajra gondoltam első körbe, nem a sűrűségre.A fiat motorból indulok ki. Egyedül a selenia olajat nem csipegeti.Minden mást igen.
Ezt kapják gyárilag a motorok. Próbáltam más fiat minősített olajat is, de azokat is csipegette.
Lehet van valami olyan adalék, vagy annak mennyisége a selena olajban ami a másikban nincs. Típus fórumokban is ezt javasolják szerte a világba. Nem hittem el, de a tapasztalat mégis igazat ad neki.Ebből a kiindulásból gondoltam, hogy egy másik gyártó olaja esetleg nem fogyna annyira.
-
Agostino
addikt
válasz Geresics #133975 üzenetére
hogy mit is szeretnél, mi a célod
olajat és olajszűrőt cserélni. erre irányult a kérdésem, honnan érdemes venni. az, hogy webshopból az nekem is megvolt, de katimami 2022 bt berettyószállásfelsőszamoskeresztkút állatkertihátsó-út dűlő 84638 hrsz alatt is árulhat bármit és tolhatja a hamis olajat.hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Geresics
addikt
válasz Agostino #133979 üzenetére
Értem, de mi a cél? Minél olcsóbban megúszni? Minél jobb minőőségre törekedni? Vagy a gyári előírásokat betartani?
1. Katimami 2022 Bt. Berettyószállásfelsőszamoskeresztkút Állatkertihátsó-út dűlő 84638 hrsz alól megrendelni.
2. Sok utánaolvasás után elköteleződni egy adott márka adott termékéhez, és azt beszeretni egy megbízható helyről.
3. Gyári utasításokat elolvasni, és egy márkakereskedővel beletetetni.
4. Egy fórumon idegenektől megkérdezni azt, hogy Neked mi a jó úgy, hogy nem definiálod, hogy pontosan mit is szeretnél.De van még sok köztes opció is. Amíg nem mondod azt, hogy Te pontosan mit szeretnél, addig legfeljebb olyan válaszokat fogsz kapni, hogy a Shox-nak is van webshopja, meg hogy én a motoralkatresz.eu oldalról rendeltem lánckerékszettet. Mert az "olaj, olajszűrő stb" résznél a stb. konkrétan bármi lehet...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
erikke17
őstag
Sziasztok.
Egy kis információra vagyis inkább véleményre lennék kíváncsi
Jelenleg egy Fz6-ot hajtok 5 éve, mikor meg vettem azt hittem hogy majd én ezzel jókat csavarok meg motorozok. Hát be kell lássam nem, 150km után úgy szállok le róla mint akit agyon vertek a másik 150km meg fel ér 300km távnak, ha barátnőm is jön velem akkor duplán végem pedig nem egy nagy darab De neki is kényelmetlen a hátsó pozíció nem is szeret nagyon járni velem e végett motorozni. Egyszerűen kényelmetlen hosszú távra, rövid távra tökéletes néha odacsapkodni neki de már ki nőttem abból is.
Rengeteget olvasgattam mindenhol de mindig 1200GS-nél kötök ki, nem tagadás régi álmom már kezdetek óta nagyon tetszenek. Többnyire csak jókat hall róla ember, igen hallani rosszat is mint mindenről de többnyire jót kényelem stb.Viszont nem tudom mennyire passzolna ez nekem méretben vagyis inkább még nem volt alkalmam hozzá környéken senkinek nincs nagyon mindenki sport motorokért meg chopperekért van megbolondulva. 180cm 69kg-al (29 évesen) Fz6 nem okozott gondot mozgatni, maximum talán 30kg-al nehezebb GS és pár centivel magasabb ülés pozíció. Fz6-ról simán telitalppal le ér lábam rugó gyári álláson és még tartalék is van simán tehetném magasabbra :)
Most van egy eladó 2 óra távolságra 2009-es 110e km csak BMW-ben volt szervizelve, 7300Eur patika állapotban ABS, ESA, ASC, talán RDC is, dobozok. 2008 után már javították ugye ABS gondot ez már második generációs ABS-el van szerelve és az utolsó előtti légolajos még nem a DOHC-s blokk ezekkel sem volt gond tudomásom szerint.Előre is köszönöm a segítséget és az infókat.
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
csongi
veterán
válasz erikke17 #133982 üzenetére
Kerd le a szerviztortenetet. Ha rendben van es a kozelgo szervizelesi koltseggel elbirsz, nem okoz fajdalmat Vedd meg, es had menjen.
Magasagodhoz kivallo, alacsony sulypont. Felallitani nem konnyu, de a tobbit sem, amibe mar ekkora motor van.
Ami jo kis tura motor TDM 900, ideheza annyira nem ertik a tipus kialakitasat. :)A sport-turasport kb mind olyan mint a fz.
-
Geresics
addikt
válasz erikke17 #133982 üzenetére
Ha árban belefér, akkor én a DOHC-sat venném (néztem is mielőtt a KTM lett), egyébként meg hajrá. 110ekm nem kevés, de ha mindent időben megkap a megfelelő embertől, akkor nem is a világvége, Te pedig vagy annyira rutinos már, hogy tudd, hogy nem új motort veszel, szóval hajrá!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Agostino
addikt
válasz Geresics #133981 üzenetére
normális minőséget keresek, sajnos márkákra nem terjed ki a leírás, ami érthető. sae 10w40 lenne a táblázat szerint az ideális. ez eddig teljesen rendben is van, de ha csak például a motul kínálatát nézem van 300v, 5000, 5100, 7100, persze mindegyik jó a weboldal szerint.
márkakereskedővel beletetetni.
top kek. melyikkel? mondjuk honda karasna? : DDDD akkor már odaadom a kislányomnak a motort meg kap egy flakon venus napraforgó olajat és azt mondom neki figyelj, öntsd ahova bírod annak több értelme lenne. honda márkakereskedés felejtős nekem egy életre, mindegy melyik brigád az.míg nem mondod azt, hogy Te pontosan mit szeretnél
olajat és olajszűrőt cserélnineked mi a jó
nekem aztán tökmindegy, a motornak legyen a lehető legjobb
tboldi - köszi szépen a tippet!
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
erikke17
őstag
Köszönöm mindenkinek a választ először is.
Igen szívem szerint már rég ülnék rajta és hajtanámCsongi:
Elvileg behozatal német országból mindenképp szemre venném élőben is először. Közelgő szerviz alatt mire gondolsz? Néztem videókat 100ezernel a nagyszerviz szelephézagra, olaj, szűrő, gyertyák, váltó olaj, szöghajtásban olajcsere ezekre tértek ki és átvizsgálás. Mindkepp lenne félre téve pénz legyen mihez nyúlni de ne kelljen :D
Valahogy Fz6 ülés kormány pozíciója nekem nem kényelmes lehet egy kormány magasito valamit segítene azért.Geresics:
Néztem DOHC-sat vagyis próbáltam keresni de vagy már vizes GS árán megy vagy nincs vagy Adventure van csak ami már magas lenne szerintem
Hát ilyen túra motor nem nagyon lesz 30e km-el ez nyilván való inkább állapotra megyek. Jobb mint a vissza tekert 30 ezerre, szerintem fz6-om is vissza lett tekerve vagy órát cserélték kevés kilométeresre. Onroados videó alapján simán mennek 200 ezer fölé ezek a blokkok úgy hogy apritva vannak, terepen is adtak nekik jócskán. Persze nem mondom, hogy nem venném meg pl 60ezerrel ha lenne egy jó ajánlat de nagyon kevés eladó GS van valahogy.
Autószerelő létemre amit tudok el végzek rajta én persze, Fz6-ot is ki pofoztam voltak vele kisebb hanyagsagok előző gazdája utána, 5 év alatt kB 40 ezret tettem bele első éven talán csak 2-3ezret.Róla lenne szó egyébként: [link] Igen szlovák oldal mivel Szlovákián lakom
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
bacus
őstag
Én nem vennék légolajost, dohc-t se. Ezek közös problémája a száraz kuplung - ami jó- de 70e-150e km között szinte mind cserés. 110e motornál ezzel kalkulálni kell.
Gyakorlatilag a cseréhez darabokra szedik a -motort, a munkadij több, mint minden alkatrész, 3 éve volt ilyen ajánlatom, 115e km, kuplunggal még nem volt igazi gond (enyhe tünetek), akkor eco 5-600e forint javítási ajánlatot adott, úgy, hogy ismerte a -motort, végig nála szervizelték.
Ha ez a költség is belefér, akkor megveheted.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz erikke17 #133989 üzenetére
Kb ennyi km-nél éri el a kuplung, és a hátsó kerékcsapágy, szöghajtás szimering a futamidejük végét. Érdemes a gardántengelyt is átnézni. Fájdalmas ára van ha bordás részt kinyalta. Használat terhelés függő.
Ha nem voltak még cserélve, számíthatsz egy közelgő cseréjére.
Az ABS kocka ha jól tudom ezeknél már a javíthatóbb kiadás. A felületes folyadék cserét azok megsínylik.
Az injektor fejek cseréje sem kizárható, de nem horror áron lehet szerezni. Ez majd műszeren derül ki leginkább.
Motor blokkra ez a km nem jelent nagy futás teljesítményt. Kb be van járatva.
Tesóm Rt-je. 145000Km el, gyári értékű kompressziót produkált, 0 ollajfogyasztás mellett.
Ezek a boxerek teljesen más érzés világba mozognak. Karattyolós zakatolós a sor4 után, ezt vhogy próbáld beleképzelni. Érdemes egyet megnézni kipróbálni.
Olyan ez is mint az oliva bogyó. Vagy szereti az ember vagy nem .
Jól néz ki a képeken. Túl jól
Annyira érintetlennek tűnnek a képek alapján a kezelő szervek. Fékkar, markolat, kapcsolók.
Kuplungkar olyan mint az új, de a kormányvégről a szín már lekopott. -
erikke17
őstag
válasz csongi #133991 üzenetére
Na most őszinte leszek kicsit aláfagyott a lelkesedésem, kuplung csere, kardántegely, szöghajtás, csapágy.
Onroados videóban 200ezernel járt nem terepezett és még nem kellett kuplung.
ABS itt már 2 generációs nem az első ami romlott úgy tudom.
Igen videókon hallani mint ha lánc csörögne vagy talán az is de ez mellé jár
Igen azt néztem szerintem kicsit helyre lettek ezek a dolgok pofozva.
Utána kell járnom mik voltak cserélve||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
bacus
őstag
válasz erikke17 #133992 üzenetére
Nem mindegy, hogy mire használják azt a motort, a városi üzem, rövid túrák, sok megálló, eszik a kuplungot (ilyen használat mellett a 70e -nél csere) már előfordul, míg a mentem megállás nélkül 8e km-t, még 4.be se váltottam vissza, meg a másik véglet. (lehet így elmegy 250e-t).
A kardán probléma szintén használat függő. Érdekes módon a vizes GS-k kardánjaival más a probléma, ott a karbantartás elmaradása, illetve a patakozás, nagynyomású motormosás a gyilkos. Az új 1250-eseknél meg már 5-8e km nél hallani ordas kardán problémáról, garanciális cserékről (pl a jó kis munkaerő zsírozás nélkül átadott munkáiról). Áttervezték a porvédő gumiharangot is, érdemes az új típusra cseréltetni, illetve annak a guminak az épségét akár minden tankolásnál szemrevételezni.. Egyébként a kardán és szöghajtás megfelelő karbantartás mellett örök darab.
Minden terepezés, főleg patak átkelés után szét kell szedni, megvizsgálni, kiszárítani, újra zsírozni, stb. ha bejutott víz.Ez a te oldalad: http://www.eko-motorkerekparszerviz.hu/
http://www.eko-motorkerekparszerviz.hu/vasarlas-elott/[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #133990 üzenetére
Amirol tudomasom van kiegeszitve a te infodat, a dohc nal a szeleptokek furata tehat a hengerfej ontveny elkopik. ilyenkor egesz hfej csere kell, es Magyarorszagon ez korabban fordul elo, mint pl a nemet modelleknel. Gondolom a visszatekert ora miatt.
erikke17
200e kmt semmilyen motor nem megy el, amelyik apritva van.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #14787072 #133998 üzenetére
Nem arrol van szo, hogy milyen torodest kap, vagy szervizt. Ezt ertsetek meg, csak azon mulik, hogy mennyire kimeli az ember a technikat. Nem a szervizen.
Az ilyen motorokat extrem modon kimelik, meleg olajjal, lassan, egyszerre nagy tavokat megteve hasznaljak.Amit nem tudhatsz, hogy hogyan hasznaltak a hasznaltmotort, amit veszel. Es hogy milyen futasteljesitmenye van valojaban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #133999 üzenetére
Azért ez erős kijelentés, hogy a szervizen nem múlik! Hogy a francba ne múlna?! Szerinted mindegy, hogy 5 vagy 50 ezrenként cserélnek olajat?!
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen