-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133343 üzenetére
Hat, nekem a triple 90Nm t ad le 2500on elvileg, és 3500on meg 110et,es onnan szabályozásig tartja...
Nyilván ez az ígéret, merve szarabb, de hasonló a feeling. Gondolom erre utalt.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133351 üzenetére
Azt a gorbet linkeld be, mert nincs olyan motor, amelyik 2500 on ennyit tud
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133352 üzenetére
első google találat:
[link]
tudnám ekkora nyomaték mellett miért van gyárilag leáttételezve is..eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133353 üzenetére
Az kemeny.
Gyarilag leattetelezve? :D
Valoban annyra nem hosszu az 1, ahogy nezem 100 korul tart, de pl a kawa z1000 140 loerovel ugyanolyat gyorsul, mint az en r1 em, cserebe az 1 sebesseg kb 80 korul veget er. Szoval nagyon fugg a valtotol, mit erzel a nagy, vagy epp kisebb nyomatekbol.Illetve abban biztos lehetsz, hogy 1 ben nem kapod meg az osszes nyomatekot. Azert kezdodik kb 2500 tol a gorbe, mert 6. ban merik a teljesitmenyt.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #133355 üzenetére
Tehát, a sor3 mindenhol húz?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133356 üzenetére
Termeszetesen nem. mihez kepest huz egyfolytaban, hol, milyen fokozatban, es epp melyik sor3, mert nem mindegyiknek ilyen a gorbeje, ez nem a sor3 jellemzoje, lapos nyomatekgorbet barmilyen hengerelrendezesnek tudsz csinalni- valaminek a karara. Kilapithatod a sor4 nyomatekgorbet is, es akkor kevesebb lesz a loerod. Es akkor az is huz mindenhol, csak gyengebben?
Az ilyen nyomatekgorbet szoktak az emberek gyengenek erezni, es a sornegy nyomatekgorbet erosnek. Amikor bizonyos fordulat utan egyre nagyobb lesz a nyomatek, az a hetkoznapi embernek az eros.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133355 üzenetére
kettesben alig több, mint 100 a tiltás
a haccázasom 6x Nmel 110fölött tiltott egyesben.
ebben a koordináta rendszerben mondom, h le van áttételezve gyárilag. nyilván nem..első pár úton úgy érezem, hogy jó, tényleg nagyon megy lent, de olyan volt, mintha a elfogyna 5-6000nél. dehogy fogy el, a haccázashoz szokott érzékszerveim nem tudtak mit kezdeni az élménnyel.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133358 üzenetére
Ezt nem ertem. 2ben alig tobb mint 100 a tiltas?
Amire ragugliztal, az gps szerint 1ben 99 el megy 9400 nal, ami meg nem tiltas. (ora szerint 110 kornyeke) 2ben 139 ugyanitt.
Es 1 ben nem kapod meg az osszes nyomatekot. Ez teljesen megszokott a motoroknal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GTVili
tag
válasz bajnokpityu #133353 üzenetére
-
vlevi
nagyúr
válasz bajnokpityu #133353 üzenetére
Az MT09 is kb ugyanaz :)
Annyival kevesebb, mint ahány cm3-vel kisebb
[link][ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #133357 üzenetére
Nagyon kotod az ebet a karóhoz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #133362 üzenetére
Nezz meg nehany triumph nyomatekgorbet, nem mind ugyanolyanolyan. Azt, hogy a 3 hengeres mindenhol huz- nem lehet igy kijelenteni, ennyit akartam mondani.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133359 üzenetére
majd megnezem. Sok értelme nincs tiltasig pörgetni, nem is szoktam,ezert lehet kamuztam, de így emlékszem.
2012es r az enyémeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #133363 üzenetére
Nyilván igazad van, de azt se lehet kijelenteni, hogy a sor4 meg megy mint meszes felül, mert az se igaz mindre. Nagyjából rájuk lehet húzni, ill. a sor3-ra, hogy egyenletes. Ennyit akartam. Meg majd egy sor3-at is
A DL mellé tényleg nagyon elférne pl. egy Sprint
Dee a prioritások épp kellemesen megengednek EGY motort és EGY autót a továbbiakban egy időreGeresics:
Ezt berakod az összefoglalóba a Honda mellé? 2005-ös 650-es.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
-
V.Stryker
nagyúr
A DL650-ek és DL1000-ek első generációtól injektorosak?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vlevi
nagyúr
válasz V.Stryker #133368 üzenetére
DL650-es 2004-től van, az már injektoros.
DL1000 már volt korábban (2002, talán) is, azt nem tudom, de tippem szerint az is az.
[link]
DL1000 első verzióinak pl. nem állítható a plexije, innen lehet megismerni.
2004-től tökugyanúgy néz ki, mint a DL650, csak a dupla kipuff, és pár esztétikai apróság alapján lehet messziről megkülönböztetni őket. -
[-HERO-]
senior tag
Sziasztok!
tanacsot kernek toletek hatha nem csinalok akkora hulyeseget
eladtam az MT10 est, bereltem egy GSt tavaly, mentem vele 5 nap alatt 4000 km ert (albania, montenegro stb) kiraly tura volt, nagyon tetszett a GS is de a boxert nem birom bevenni, igy kitalaltam hogy akkor veszek egy XR-t, hat annak az ulese marha kenyelmetlen mar allo helyben is, nem tudom valami 40 kilos japan suttyokra terveztek vagy mi a….
igy megbekeltem magammal hogy marad a Gs, na es itt jon az igazi kerdes, fullgasba raultettek az uj multistradara ami aztaqrva erzes volt, eloben nagyon szep a motor es baromi kenyelmes. NA DE Ducatiiiii….
Mivan a ducatival? Meg mindig bajos abszolut kerulos?
termeszetesen az elado valltig allitja hogy semmi baj nincs a ducaticcal…
Igaz menni nem mentem vele de valahogy jelenleg minden porcikamnak kivanatos de kozben meg gondolni se merek ra.
valakinek tapasztalat esetleg?### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
[-HERO-]
senior tag
-
Digital
addikt
Sziasztok!
Beiratkoztam "A" kategóriás tanfolyamra, remélem a jövő héten már megkapom az anyagot.
Nem akarok előre inni a medve bőrére de a rutin/forgalmi vizsgákhoz már kellene valami bukósisak. A jogosítvány megszerzése után egy KTM 390 adv. vásárlását tervezem, ahhoz passzoló sisak kellene. Totál tanácstalan vagyok mit vegyek, leragadtam a Simson/Kőrösi kombónál . Nem kell több száz ezer forintos sisak de az ár-érték arányt figyelembe véve adnék picit több pénz érte. Ha párom is rákapna a motorozásra neki is kellene valam"barackot,imádom a húsos barackot" Emlékszel a lassú internetre? Csak nyolc kép fért bele egy éjszakába...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [-HERO-] #133375 üzenetére
Annyira sok tapasztalat azert ezzel a motorral nincs meg, olajcseren kivul nem nagyon kell ezeken csinalni semmit. visszahivas volt az elso darabokon, ahol a szelepvezetok miatt az egesz blokkot csereltek, amugy csak update-ek vannak hozzajuk. Semmi komoly meghibasodas nincs veluk, de mint emlitettem ~ 1 eve van a piacon ez a motor. garanciat kapsz ra, nagy baj nem lehet.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Digital #133376 üzenetére
a 390 Adv eléggé tetszős motor, szerintem nagyon jó választás!
Sisakból ezekhez az Adventure motorokhoz több opció is szóba jöhet:
1.) Krossz/Enduro sisak: itt már nincs lecsukható plexi, hanem mindig szemüveggel kell használni. Eső, szél, bogarak, stb. ellen nem véd semennyire sem, cserébe nyáron jelentősen hűvösebb, ami terepezésnél elengedhetetlen! Kommunikációnak hely szinte kizárt, napszemüveg meg pláne.
2.) Dual Sport, vagy Adventure sisak: ezek lényege, hogy van siltjük, de lehet krossz-szemüveggel is használni (a jobbakat), az állrésze kicsit előrébb jön, mint a hagyományos sisakok (mert terepen jobban lihegünk), és a legtöbben van beépített napszemüveg is. Sajnos még ezek közül sem mindegyikbe lehet hangszórót tenni a bluetooth interkomnak, így ez is fontos szempont lehet a vállogatásnál!
3.) Felnyithatós, vagy kiszedhető állú sisak: ezt a kényelmes városi megoldást is sokan szeretik. Súlya a mechanika miatt nehezebb. Szemüveg kb. mindig van benne, és legtöbbször kommunikációnak is van hely. Próbáltam én is, de nem vállt be. Terepen hiába nyitod fel, belerohadsz, ráadásul beleakad minden ágba, de ami rosszabb: nem véd! Nem javaslom, ha csak nem kizárólag aszfalton mész...
2,5.) Felnyitható siltes sisakból is egyre több létezik, próbálják a népszerű túraendurósokat elcsábítani, és a 2-3 pont előnyeit egybegyűrni. Kényelmes még hosszú túrákon is, és persze extra pénzeket el lehet kérni érte, mert ez a kategória (mármint a túraenduró) most akkora sláger, hogy bármit megvesznek. (Igen, én is! )Hogy mely tulajdonságok Neked a fontosak, azt csak Te tudhatod!
Hogy miért nem írtam márkákat? Mert általában minden márka más-más fejformát vesz célba! Nekem a Shark nagyon bejött, más fel sem bírja venni, vagy épp lötyög a fejém, míg egy Caberg neki tökéletes, én meg 1 perc után menekülök tőle! Ez sajna (szerencsére?) olyan, hogy be kell ülni a kocsiba, és elmenni sorban több boltba, és felpróbálni egy csomót, majd a végén a legszimpatiksabbat, ami teljesíti a kritériumokat, és ami passzol is meg kell venni valamelyik boltban! Sajna a többi boltos hiába ugrált körbe, de szerencsére ezzel ma már mind tisztában vannak. Aki erősködik, hogy dönts azonnal, én általában oda többé nem megyek vissza...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #133377 üzenetére
Az 1200-es multiról(2011) is vannak ilyen infóid/tapasztalatod esetleg, hogy mire érdemes figyelni? Köszi.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Topiccsendőr #133377 üzenetére
Ha jol ertettem az eladot akkor azt mondta hogy 60 ilyen v4 multit adtak el tavaly meg 90 950 es multit es egy se hibasodott meg ellenben a bmw nel sok a garancias problema (mondtam neki hogy persze hogy tobb mert csak Gs bol adnak el itthon 450 db korul evente )
kicsit tanacstalan vagyok, soha nem volt meg ducatim, barati korben van, sot mar 2. At veszi, most egy 950s multit vett (termeszetesen a vilag legjobb motorja)### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
fattyu
veterán
válasz [-HERO-] #133380 üzenetére
vedd meg.
ha mást veszel úgyis ott lesz a bogár.
és később veszed meg. akkor meg vagy Buksz amin előtte vettél, vagy lesz két motorod.
Amiről ha Persut vagy engem kérdezel azt mondjuk kevés
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [-HERO-] #133380 üzenetére
Es Horvi
Az elado mi mast mondhatna? :D
Nezd, ez a panigale v4 bol fejlesztett motor, kevesebbet forog, es mas a szelepvezerlese, amivel kevesebbet kell szervizbe jarni vele, raadasul ennek mar akar 2 eves is lehet az olajcsere intervalluma. A blokk szerintem nem lesz gyenge pont. Tobb olaj van benne, nagyobbak a rahagyasok ilyen szempontbol. Egyszer lattam tomitetlenseget szelepfedel tomitesnel, de ne ugy kepzeld el, hogy omlik az olaj. Ezzel japan sornegyeknel is talalkoztam, hogy fel tudd tenni koordinata rendszerbe, mirol beszelunk. Egyszer garanciaban kellett 1db led-es indexet cserelni, mert meg volt torve a vezetek. Tobb hibaval ennel a modellnel nem talalkoztunk, de ezekben alig van meg km.Ez Horvinak lehet erdekesebb.
950 es multival van a legkevesebb problema, az a baj, hogy en nem szeretem a multit, mert sportmotoros mokus vagyok, ezert azonnal torlodik, hogy mit csinaltam, es melyiken. 1200 nal sem emlekszem tul nagy dolgokra. Benzinszintjelzo az allando problema, de nagyobb hibak az utobbi idoben amivel talalkoztam, az egy valtocsere a 950 esen, ami egyaltalan nem jellemzo, mindenki csodalkozott, a kollegaknal, hogy ilyen van. ollorugo tores az jellemzobb, ami alkatresz arban ~20€, csak le kell bontani a generatorfedelet, tehat inkabb a munkaora a sok. Tobb darab 100e km futasteljesitmenyu jon hozzank. Szerintem szarul oregszik, minden ami gumi pl, a regi motorokhoz kepest, de alig volt dolgom mas modellel, tehat osszehasonlitasi alapom nem nagyon van, csak a motormuzeumom, ami otthon van, es amit lassan megnyitok, hogy a belepo arabol vegyek megegy valami oreg szart.
Hetkoznapi embernek, akinek nincs penze, (ertsd japan alsoszegmenses ridegtartashoz van szoktatva kiadas szinten) egyaltalan nem ajanlanam a desmo multistradat, mert sokat kell otthagyni desmo szerviznel. Meg ugy altalaban. Ducatin ne is gondolkozz, ha nincs eleg penzed. Otthagyni nem fog. Azert ezek nem etz szinten vannak.Ezzel az olaszozassal en nem tudok mit kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Digital #133376 üzenetére
Lehet több sisakod is. Az, hogy többet is adnál érte az mit jelent, mert sisakot 20e-600e forintig lehet venni.
Azontúl, hogy jó legyen rád, fontos, hogy legyen hozzá alkatrész. (Ja és színileg, stílusilag is passzoljon a motorhoz ) Egy 40e sisakban a párnát 2x cseréltem, 5 év után vettem másik sisakot, de ez is megmaradt tartaléknak.
Fontos, hogy az eladó tudja, hogy melyik méretű sisak jó rád ! Sok ember egy számmal nagyobbat vesz, mert az a kényelmes !
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Topiccsendőr #133385 üzenetére
En is gyorsasagin nevelkedtem, nem is igazan tudom elengedni a sor4 et ezert van bajom a GS el.
Nekem abbol hianyzik a tuz, de az XR en napi 800 km tuti nem birnek megulni….
Ducati mocik mindig is nagyon tetszettek csak elijesztett a hiruk### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Topiccsendőr
addikt
válasz [-HERO-] #133389 üzenetére
Sztm peldaul az mt10 az egy tokeletes atmenet a minoseg es koltsegek kozott, az a crossplane blokk eleg megbizhato, es a v4 hang miatt megsem egy egyszeru fapad screamer sor4.
Persze az egy sportos naked, nem turamotor.Ugy altalaban az en kornyezetemben azok formalnak ilyen velemenyt az olaszokrol, akik vagy egyaltalan nincsenek kepben muszakilag semmivel, vagy egyszeruen ignoraljak azt, amire nincs penzuk, vagy vmelyik markaba bele vannak buzulva.
Vagy ezek kombinacioja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #133391 üzenetére
Mondd azt, hogy ugyanolyan megbízható egy olasz, mint egy japán vagy akár egy Triumph! És ne a 20eves léghűtéssel gyere!
Én vennék barmelyiket, nem nagyon érdekel a nemzetiség. Volt már mindegyik. De szvsz azért a problémamentes és olasz azért ritkán fér meg egy mondatban.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Somatom
veterán
-
Horvi
őstag
válasz Topiccsendőr #133385 üzenetére
Köszi szépen az infót. Akkor ezek alapján nem egy betegágy egyik sem. Nézegettem itthon 950-eseket de nem sok van belőle, meg árban is ugyanannyi mint az 1200-es vagy több. Igaz ezek fiatalabb motorok jellemzően.
Tetszik a 950-es is igazából de az 1200-esen az a lengőkar az nagyon adja Most jelenleg ez jön be nagyon.Hello darkness, my old friend...
-
Somatom
veterán
válasz bajnokpityu #133395 üzenetére
Sztem ez csak javít a műsorszám értékén.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #133392 üzenetére
Azert ennyire ne huzd fel magad, egy ilyen teman.
Ha igy teszed fel a kerdest, tehat fekete-feheren kell valaszolni, az elore vetiti, hogy neked milyen elvarasaid es ismereteid vannak.
Mai napig van leghuteses blokkos a kinalatban, de sebaj.
Furcsallom, hogy nem neztel utana a triumphnak, azert a regebbiek nem voltak valami hu de megbizhatoak, mint ugy altalaban az europai motorgyartok motorjai, szoval ezt egy csomagba en azert nem raktam volna a japannal, dehat a mostani uj modellekkel nem vagyok kepben.
Feketen- feheren azt mondanam, a japanok megbizhatobbak, kevesebbet kell kolteni rajuk, es talan kevesebb problema van veluk. Ha a problemamentesseg a kerdes, es a koltsegek.
Csak ezzel a kijelentessel mire mesz? Vegyel egy alusil-es honda-t, aminek lekopik a hengerfala 30e km en belul. Vegyel egy sc59 est, aminek nincs megeddzve a primerfogaskereke, es elkopik ugyanilyen futasteljesitmenynel, rn22, es rn19 R1 est, aminek szetverodik a kuplungagya 20e km en belul 1000€ ert. Vagy az rn32, amiben komplett valtot kell cserelni.
Minel nagyobb ismereted van, mar nem annyira egyszeru eldonteni a kerdest. Minel inkabb csolatasod van, annal konnyebben tudod ravagni a valaszt. Es en a teljesen uj modellekkel egyaltalan nem vagyok kepben, ahhoz kellene dolgoznom minden markanal, hogy egy atfogo kepet tudjak neked vazolni. Ez az ismeretem nekem ugy 2010 re korlatozodik, mert azokat a japanokat ismerem ugy-ahogy.
Es hogyan magyarazzam el egy ilyen fekete-feher gondolkodasu embernek, hogy egy ohlins fgr el fogja magat fosni minden evben? Hogy a ktm en a radialis kuplung pumpat ki kell tisztitani mindig, kulonben vehetsz ujat dragan? Hogy a magnezium fekkar recsegni fog?
Vilagos, az embereknek a legfontosabb, hogy minel tobbet menjen a motor foglalkozas nelkul, tokeletesen ertheto igeny, ezert vannak nekem is regi motorjaim, amik egyaltalan nem bonyolultak. De ezt egy bizonyos minosegen felul ezt mar nem tudod kivitelezni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen