-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Archer
őstag
válasz canniball #55298 üzenetére
Nagyon gagyik ezek a gyári dudák szinte az összes motoron, tudom ajánlani ezt.
Amúgy lehet kapni direkt motorokhoz légkürtöt, (Stebel Nautilus pl.) csak helyet kell neki találni [link]
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #55310 üzenetére
"közeltéri mérés során a jogszabályok szerint akár 5 dB-lel is hangosabb lehet a motor vagy autó, mint az adattáblán szereplő érték." - rá van szegecselve a motorra valahová a gyári tábla, azon rajt van az is, hogy mekkora fordulaton hány dB hangerő a zajkibocsátás. Az útszélén méricskélés meg minden csak nem hiteles, hogyan szűrik ki a háttérzajokat?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Outlander #55571 üzenetére
Vedd be ezt
mocizáselőtt:Más: vettem egy flakon Fuchs Titanium Dry Gel nevű csodát kíváncsiságból, kicsit hasonlít a borotvahabra, az elején ebből is leszórja a lánc a felesleget (azért marad rajta is ) de sokkal könnyebb levakarni a felniről meg egyéb helyekről. A Mol-os nem szóródik annyira viszont sokkal ragaszkodóbb meg az első lánckeréknél nálam állandóan lefolyik a hasidom belsejére aztán onnan levakarni azt a lekvárt... Nem volt drága, 2k alatt vettem, esetleg tegyetek vele egy próbát.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
persu: mi a véleményed az első szériás, gyárilag olajevős SC59 blokkokról? Lehet hosszabb távon káros következménye ennek és inkább kerülendők, vagy el lehet annyival intézni, hogy időnként öntsél bele egy decit?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #55607 üzenetére
Olvasni elég sok mindent erről, nem nagyon verték nagy dobra anno. Úgy tudom, volt visszahívás, vagyis értesítették a tulajokat és aki bevitte a szervizbe, garanciában megcsinálták (volt hozzá valami "javító készlet", hogy az pontosan mit takart, nem egyértelmű, mindenhol mást írnak). Viszont Hondás szerelő szerint sokan nem vitték vissza, maradhatott a piacon ilyen motor nem egy.
Idézek sportmotorról: "A 2008-asokra volt visszahívási garancia ami a HONDA-HUNGARY nem vert nagy dobra (FŐTENGELY, HENGERTALP-DUGATTYÚ CSERE), a főtengelyen a fogaskereket ami a kuplungkosarat hajtja nem megfelelően edzették és amelyik motort hajtanak a fogak lepattoghatnak. A hengersort és dugattyúkat túl szorosra illesztették ami miatt főleg ha bejáratási időszakban meghajtottak (ÖSSZEKARCOLÓDIK) és, az utána nem kicsi tudja enni az olajat."
Állítólag a 2008 szeptember utáni gyártásúakon már javították ezt (fekete blokkosak, a problémás széria pedig sárgás vagy mittudomén milyen az a szín).[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #55617 üzenetére
Majd túrom még a netet, hátha kiderül valami. A 2008-asok (talán pont emiatt) számottevően olcsóbban mennek, mint a 2009 és utániak, állapottól, km-től függetlenül. Ezért érdeklődök már egy ideje a témában, ha egy árban mennének, akkor nincs kérdés, a 2009 és az utániakat kell venni.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #55917 üzenetére
Legalább tolták volna le a pálya szélére a motort, nem beállítani középre. Meg ha már nincs zászlós ember, valaki visszább szaladhatott volna hadonászni a kezeivel, hogy gond van. Kommentek között valaki írta, hogy olyan a pálya, mint a TT, tényleg mond valamit...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Amikor megvettük a mostani autónkat, előtte próbaút, f@sza minden, kívül-belül rendben volt, látszott, hogy volt tulaja, hazafelé, otthontól kb. 100 km-re elszakadt a generátor szíj... (aztán később kiderült, hogy azért volt egy kis vaj a füle mögött, de szerencsére nem komoly). Ilyen előfordulhat, lehet, hogy tényleg nem tudta. Mondjuk attól még nem kellene tuskónak lennie.
Más: aki esetleg a napokban akar FC Moto-ról rendelni, "FCMOTO10" kuponnal 10% kedvezmény van 31-ig (volt már máskor is meg gondolom még lesz is).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #56114 üzenetére
Vegyél BMW-t, akkor nem lesz veszekedésAmúgy Aprilia olasz, az ugye nem jó, Triumphnál izzanak a kábelek, Suzukinak kettétörik a váza szimpla eldőlésnél is meg szétesik a váltó, Kawasakinál szelepbelebegés van, S1000RR-nek széthullik a blokkja meg állandó visszahívások számos modellnél, tehát BMW-t sem, Hondánál lekopik a nikasil, Yamahánál is mindig van valami, úgyhogy gyakorlatilag nem szabad motort venni
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nincs gond a kis CBR-rel, csak szem előtt kell tartani: jó állapotú legyen, hogy gumit, láncot ilyesmit lehetőleg ne kelljen rajta cserélni, vagy ha igen, le kell alkudni az árából. Ha valakinek megtetszik a motorozás, 1-2 év alatt kinövi, ez tény, de teljesen kezdőként addig jó tapasztalatokat tud szerezni vele, ami később nagyobb motoron jól jöhet. 1-2 év múlva -ha nem lakja le a delikvens-, valószínűleg nullához közeli bukóval el tudja adni (az átírás költségét azt persze mindenképpen bebukja). Olaj, légszűrő, kötelezők filléres dolgok hozzá. Ja és 17-es kerekek vannak rajta (igaz hátul csak virsli 100-as, de ekkora motorerőhöz nem is kell nagyobb) nem talicskakerekek, mint a legtöbb robogón, a hazai kiváló minőségű utakon jól jöhet.
Nem azt mondom, hogy mindenki kezdjen 4T 125-tel, de szerintem az sem hülye , aki ezzel kezdi.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
A forma olyan, amilyen (nekem sem tetszik) de az csak egy dolog, maszek kompresszoros próbálkozások eddig is voltak már itt viszont ténylegesen fel van rá készítve a blokk (bár nem hiszem, hogy 10 év múlva sok 70-80e km-t futott példánnyal lehet majd találkozni...)
Szerintem amúgy látják Kawáéknál, hogy az 1000 sor4 lufi kezd kipukkadni, és hogy nem nagyon van már hova fejleszteni, eléri határait (a mai anyagokkal, technológiákkal legalább is), így inkább ehhez a megoldáshoz nyúltak. Valóban, ők legalább csinálnak valamit. Mondjuk pl. a Honda is, csak ők átálltak a mindenféle kis köbös és olcsó vagy nagy köbös és olcsó (NC széria pl.) gyártásra, míg a zászlóshajó Fireblade gyakorlatilag 2008 óta ugyanaz...Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #56425 üzenetére
A lufit nem jelzőként szántam, egyszerűen, hogy -szerintem- kezdi elérni a korlátait, vagyis ésszerű keretek között (pl. nem 40 millióba kerül egy utcai motor) jelenleg sokkal többet nem tudnak kihozni belőle. Ezért nyúlt a Kawa ehhez a megoldáshoz inkább. A sor4 1000 koncepciót meg gondolom nem akarják félre tenni, ha már egyszer az egyes gyártók 15-20 éve csiszolják a technikát.
Az meg szerintem igen is fontos kérdés, hogy élettartam és üzemkészség terén mire lehet számítani. Mert ha k.rva drága és hamar szét lehet hajtani akkor azért nem a század találmánya. Nyilván 10 évet meg 100e km-t nem kell várni egy ilyentől, az tény.
Turbó ma már nem feltétlenül felső kategória csak az agyon-vissza méretcsökkentett motorokból máshogy nem tudnak "piacképes" teljesítményt kihozni.Van ahol meg létszükséglet a feltöltés (Roots fúvó is akár), a konstrukcióból adódóan.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #56488 üzenetére
Volt itt nem is olyan régen szó róla: alázat. Hamar beszarat ám az a játékmotor is olyan körülmények között, ahol nem tudom már fejből az összes kanyart Bocs, nem trollkodás, csak tényleg, alázat
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #56447 üzenetére
Félre ne értsd, nem várok csodákat de a sor4 már bizonyított, az, hogy még megküldik egy kompresszorral is, az még nem. Lehet tenni Weiand-ot is a motor tetejére mondjuk, állat is lesz tőle, egy darabig...
Olcsó konstrukció szerintem a sor2 meg az egy henger, esetleg valami kihegyezetlenebb V2, a sor4 (mondjuk inkább a sportmotor sor4, ahol már magnéziumot és egyéb drága ötvözeteket használnak) már nem az olcsó kategória, persze motor szinten, egy komolyabb autóhoz képest ezek még mindig olcsó tételek.bigdady: ha über aksi kell, akkor Magneti Marelli Lithium vagy zselés Yuasa, amúgy meg szinte mindegy, azért ne a legolcsóbbat, mondjuk Banner Bike Bull, 2-3 év úgyis mindegyik.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #56509 üzenetére
Miért kutyafasza a lítium akksi? Mert drága? Attól még nem szar.
A csingcseng akksi is szar csak az legalább olcsó. Hogy a Yuasa megéri-e a 3-4x felárat, az megint más dolog de attól még nem szar (az olcsóbb gagyikat már gyártják mindenhol, de a japán gyártásúak jók, gyárilag is azokat teszik a motorokba). Banner sem nagy szám, csak az olcsók között az még a tűrhetőbb. Nézegettem a Dynavolt aksikat tavasszal, kínaiak közül az még normálisabbnak tűnik de össze-vissza homálykodnak, nincs egy egyértelmű összefoglaló táblázat az akkuik paramétereit illetően.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #56518 üzenetére
Csak azt akartam mondani, attól, hogy drága valami, még nem sz@r, a lítium technológia sem, igenis jó dolog, hogy ugyanazt a teljesítményt, amit ólom-savasból mondjuk talicskában kell tologatni, lítiumból egy kezemben elcipelem. Most természetesen nem a motorozás terén értettem ezt.
Amúgy nekem is Banner van, mert annak volt a legnagyobb indítóáram az itthon kaphatók közül. Én is töltögettem télen (nem volt rajt folyamatosan, annak nem látom értelmét, motorba beszerelve sincs minden nap töltve) és úgy bírt az előző kb. 3 évet. Ár/érték arányban nem rossz de ha nem számítana a pénz, biztos vennék bele valami komolyabbat. Amúgy az újak már ilyenek.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Esetleg valaki felismeri ezeket a csizmákat?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #56711 üzenetére
Bölcsészdiplomát biztos elfogadták volna
Daywalker: Ducatit még csak-csak látni egyet-egyet, de MV aztán tényleg unique itthon, én még nem is láttam az úton. 1098 Ducati meg 848 volt a plafon olasz sportmotorból eddig.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Daywalker #56775 üzenetére
A legutóbbi esése óta szerintem érezhette/tudhatta, hogy valami nincs rendben csak gondolom a család ezt nem akarja a nyilvánosság orrára kötni (amúgy szerintem teljesen jogosan). Nyugodjon békében!
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Szélcsatorna, besz@rás... Itthon az egész országban alig van 1-2 épkézláb motoros bolt, nemhogy szélcsatorna. Amikor felülök a régi kék 40 éves MÁV-os vagonba télen, na ott van szélcsatorna, akár le van húzva az ablak, akár nincs
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #56963 üzenetére
Mi az, hogy mozog? Elég kellemetlen lenne, ha nem mozogna... Fel-le lötyög kicsit? Az utángyártott karok szoktak ilyet csinálni, akárhogy meg vannak húzva. Vegyél gyárit, az nem lötyög vagy ne foglalkozz vele.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #57023 üzenetére
Esetleg nem kellene 150-nel menni ismeretlen úton és akkor nem szitál. Mielőtt jönne a válasz, ismerem azt a szakaszt, itt lakok tőle 10km-re, valóban sz@r, valóban nincs kitáblázva, ha azon átugratsz annyival, tehetsz te akármilyen Öhlinset a kormányra. Egyébként viszonylag messziről észre lehet venni, annyi idő van, hogy 100 alá visszafékezz.
Plexire: Szatunásat kell venni
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz akos727 #57087 üzenetére
Bár a vevő kötelessége, de érdemes azért bejelenteni az okmányirodában, hogy eladtad, hátha esetleg a vevő elfelejti, neked meg küldik a fizetnivalókat. Mást szerintem nem kell, legalább is néhány éve még nem kellett. A biztosító felé kell még jelezni, azt írtad is.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz runner 125 #57092 üzenetére
Nyugodtan menjél gyónni de egyszerűen szar úton túl gyorsan mentél, ennyi. Én sem vagyok szent, csak ha nem elég körültekintő/hülye/figyelmetlen voltam, nem a motorban keresem a hibát...
Ilyen formájú plexiket amúgy a Zero Gravity szokott gyártani.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Jön az ovi, hogy kinek hosszabb a pélója? SM-t sportmotorral összehasonlítani? Már csak az üresben tiltásig húzkodós, közben oldalról kamerázós videók hiányoznak...
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
Régebben szóba került, volt szerencsém a Sidi Vortice-t és a Mag-1-et is kipróbálni, ha esetleg valaki a kettő között vacillál (mivel kb. azonos ár), írhatok egy rövid véleményt.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #57430 üzenetére
Szerintem más szemlélet a kettő. A Vortice-nál kívülre pakolták a védelmet, a Mag-1-nél meg elmentek az AS Supertech-es irányba. Ha igaz, hogy ugyanazt a védelmet adja, mint a Vortice, akkor innen nézve az egy "modernebb" csizma mivel súlyra könnyebb, meg keskenyebb is. A Vortice damilos feszítője helyett itt acél drót van, ami szerintem jobb megoldás, a Vortice-on nekem ez mindig is szúrta a szemem. Viszont csak egy állítható szellőzője van és a talpán lévő kopó felület sem cserélhető (bár nekem inkább a sarka kopott jobban). Hogy nincs cipzár a Mag-1-en, nem tudom, hogy negatív vagy pozitív, a Vortice egész jól bírta az esőt a cipzáros megoldásával.
Rangsort nem állítanék, szerintem mindkettő nagyon jó csizma viseletre, élesben tesztelni szerencsére még nem kellett. Kicsit olyan szerintem a két csizma, hogy van akinek a fekete van akiknek meg a szőke hajú nők tetszenek.
Mindenesetre a Vortice gyártását valószínűleg leépítik idővel, úgyhogy a méret és színválaszték zsugorodni fog, aki esetleg ilyet tervez venni a jövőben. A perforált változat még érdekes lehet, csak szerintem az nagyon lekorlátozza a használatot a néhány meleg hónapra meg a száraz időre.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Something_ #57499 üzenetére
Maradjunk annyiban, hogy az 1900-as évek közepétől gyárt motoros dolgokat, kezdetben puskákat gyártott (innen a logó is)
Ma mentem egy karikát a Mag-1-ben (egyébként a sárga), hamar megszokta a lábam, utána már nagyon kényelmes. Eső esetén tényleg nem ázik be pikk-pakk, nagyon hiányolom a cipzárt emiatt? Érdekesség, hogy egy vagy két ricnivel feljebb kell állítanom a váltókart a Vortice-hoz képest, annyival másabb a "csizma szöge" (ez elég hülyén hangzott).
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Khaosz55 #57772 üzenetére
Street Triple a 675-ös Daytona "utcásított" verziója, idomok nélkül, visszafojtott motorral. 200-300 km-t szerintem bármilyen motoron ki lehet bírni, ha nincsenek különösebb egészségügyi problémáid, -akár utassal is, ha nem különösebben nyafogós- de ha első a kényelem, szerintem ne nakedeket nézegess.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Ha már Lidl-ös töltő: a nagyon lemerült akksit az istenért nem tudom vele feltölteni, villog a piros, azt írta a brossúra, hogy valami előtöltést vagy mit csinál ilyenkor és ha azzal végzett, át kéne kapcsolnia rendes töltésre de nekem visszaáll alapállapotba. Ha egy másik nagy autós töltővel ilyenkor egy pillanatra "megnyomatom", utána már megy a Lidl-össel a rendes töltési program de addig csak ez a villogás van. Másnál is ilyen sz@r, vagy csak az enyémnek hibás ez a része?
.mf: rossz úgy látni a motorod, de a lényeg, hogy Neked nem lett komolyabb bajod. Tudom közhely de motort lehet másikat venni, téged már nehezebb lenne összerakni. Ettől függetlenül megértem, ha sajnálod, ugyan csak tárgyak de mégis hozzá tudnak nőni az emberhez, főleg ha esetleg még magad is bütykölgetted.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Polemius #58128 üzenetére
Az a baj ezzel, hogy nagyon nagy tartományt lefed, szerintem emiatt elég pontatlan is. "Márkásabb" gyártóknál ezt az intervallumot csak két kulccsal tudod lefedni. Amikor egy sima racsnis hajtószárat ami már normálisabb hobbi szint, sem kapsz 3-4k alatt, akkor csodát ettől pláne nem lehet várni szerintem.
Ezeknél a szerszámoknál érdemes szerintem a taiwani neveket keresni. Jóval minőségibbek, mint a noname kínai csodák viszont a méregdrága európai és amerikai társaikhoz képest még úgy ahogy megfizethetőek, meg otthonra alkalomszerű használatra nem kell szerviz minőség. Persze aki teheti, vegyen Facom nyomatékkulcsot, még az unokája is azzal fogja szerelni a motorját (ha lesznek még akkor)
persu:, köszi, akkor ez a töltő ennyit tud. Pedig valaki mondta, hogy ezzel aztán mindent fel lehet tölteni.
Más: ha már "téli" kesztyű, most akciós. Megbízható bolt, pár nap alatt itt van tőlük a cucc, ha van raktáron.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Ferdzsoo #58156 üzenetére
"Ha már 2x nem viszem el szervízbe hanem én cserélem ezeket a cuccokat már megspóroltam az árát." - erről van szó. Meg amennyit ezeket otthon használja az ember, 100 évig jó lesz.
Nem akarok reklámozni, de Hans, Genius, Jonnesway, Fortum, ezeket otthonra szerintem bátran meg lehet venni, biztos, hogy sokáig bírják. Sok helyen kapni Extolt mindenféle szerszámban meg gépben, a sima elég gagyi de az Extol Premium ár/értékben nagyon jó, imbuszkulcs, dugókulcs, csavarhúzó meg ilyesmikben. Gépeknél inkább kerülendő.
Egy tanács, krova fejekből, imbuszkulcsból, thorx-ból, csavarhúzóból se a legolcsóbbat vegyétek, nincs annál bosszantóbb, amikor pl. a gagyi krovafej szétcseszi a csavar fejét, amit sokszor egyedi méretezése miatt nem könnyű pótolni.
Tényleg szem előtt kell tartani, hogy otthonra egy jobb minőségű szerszám egyszeri beruházás, mert utána (nagy valószínűséggel) 10-20 évig nincs rá gond. Nem kell egyszerre, de szép apránként érdemes mindent beszerezni, ne kelljen már a szomszédba menni kunyerálni alap dolgokért.Obiban semmit nem érdemes venni egy-két nagyon akciós cuccon kívül, minden sokkal drágább, mint a specifikus helyeken, egyedüli előnye, hogy van minden egy helyen, nem kell bejárni a fél várost.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz baboss #58193 üzenetére
Ha nem muszáj, motoros ruha zsebbe ne nagyon ilyen dolgokat. Ismerős bordáját eséskor valószínűleg a zsebében lévő telefonja törte el.
Más: az a baj, egyre inkább mennek ezek a sportmotorok az végképp elérhetetlen kategóriába (munkából nem lehet meggazdagodni, legalább is nálunk) a nemrég linkelt csoda Brembós Showás ZX10 is mennyibe fog már kerülni... Ami nagyobb baj ebből a parasztnak, hogy a használt piac is egyre szűkül, ezekből nincs utánpótlás, adott típuson belül szerintem 20-30 motor cserélget gazdát az hirdető oldalakon. Hornet, Z-750 meg hasonlókat hordják be vagonszám mert azokra inkább van kereslet. Amúgy van itt a környéken új R1 tulaj meg 15-ös S1000RR is de mint a fehér holló.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
Nem csodálkozok csak azt mondom, hogy ha ne adj isten szeretnék egy ilyen R1-est használtan X év múlva, nem lesz miből válogatni, mert újat sem adtak el. Amiket most kapni, azokat még nagyrészt a hitelezős időkben adták el.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
-
Archer
őstag
válasz -Mosquito- #58406 üzenetére
A cikk szerintem is jó, tényleg sok okosságot mond mind a motorról, mind úgy általában egy ezres sportmotor "megüléséről". DE. Azért szerintem nem kellene (videóval alátámasztva) 250-ekkel tesztelgetni közúton. Még ha ismeri is a szakaszt, azért nem tegnap kezdte a motorozást, valóban gyér vagy nincs forgalom, legalább csinálja csendben, ne írjon már konkrét helyszíneket, magyarul ne buzdítson a cikk senkit állatkodásra közúton.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #58416 üzenetére
Annyira nem ismerem a csávót de tényleg nem erről kellene, hogy szóljon. Ha ezen a téren más lett volna a cikk hangvétele, viszont hasonló szakmai tartalommal, akkor szerintem nem sok kritika érhetné.
A motor amúgy biztos brutál, azért úgy néz ki, hogy a japánok is felzárkóznak hozzá. A megjelenéskor valószínűleg a válság miatt tudott akkorát robbantani, a japánok nem felejtettek el motort gyártani, csak takarékra tették a fejlesztéseket.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Khaosz55 #58581 üzenetére
Ahogy nézem, kb. 40k volt. Termoplaszt sisak, ennyiért vagy kicsit drágábban már el lehet csípni fapados üvegszálas sisakokat, az jobb választás lett volna. Költeni szerintem annyit költs ilyen védőfelszerelésekre, amennyit meg tudsz magadnak engedni. Úgy értem, ha egy dolog kerül valamennyibe, neked lenne rá pénzed de azt mondod, hogy jó nekem az olcsóbb is, na olyat ne csinálj. Nyilván erőn felül nem kell költekezni, de ami belefér a büdzsébe maximálisan, azt ne sajnáld a védőfelszerelésre. Lehet, hogy soha sem lesz rá szükség (úgy legyen), de ha mégis, jól jöhet azért a drágább (ami talán jobb is, nem mindig).
Gondolom azért ajánlgatja mindenki ugyanazt a kb. három márkát, mert azokat ismerik, de érdemes kicsit jobban körülnézni, sok kisebb gyártó van, aki nem tudja magát lépten-nyomon hirdetni de attól még jó cuccokat gyártanak.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple notebookok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xbox Series X|S
- Macska topik
- Gyúrósok ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen