-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz freelanced #88391 üzenetére
Amennyiben ~200 km közelnek számít.
-
tboldi
nagyúr
Nekem van Forma Rookie-m (még a régebbi, nem Pro, de nem tudom, mi a különbség). Sokat nem használtam, főleg miután megvettem a csizmát, mindenhova abban mentem inkább. Most meg már nem is fér a lábamra a cipő.
A bokádat kb. semennyire nem védik ezek. Városban még oké, vagy ha közben ide-oda kell sétálgatnod. Ellenkező esetben csizma.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Leadtam a jelentkezésem Ducati Monster 1200 tesztvezetésére a Full-Gas oldalán.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Genesistibi #88780 üzenetére
Ütvefúró.
-
tboldi
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #88884 üzenetére
Kiegészítés:
Ha van ügyfélkapud, a neten is be tudod jelenteni, illetve a biztosítónak is elég szokott lenni egy e-mail a beszkennelt adásvételivel.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #88949 üzenetére
Hali itt is!
demars beszélt rá vagy én?
Hogy segítsek is:
Ha utassal szeretnél gurulni, szerintem a supermotók és az endurók kiesnek. Lőj be egy árat és arra szűrve nézz körül a hahu-n. Ha valami megtetszik, jegyezd fel a típust és akkor mehet a keresés pontosabban (véleményekre, tapasztalatokra is akár az egész interneten).[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #89001 üzenetére
Tavaszra talán (???) már nekem is lesz valamim, úgyhogy akár egy motoros talit is megbeszélhetünk majd.
-
tboldi
nagyúr
Miért nincs még a kezemben a kártérítés?!
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #89292 üzenetére
Ülni még nem, de állni már álltam mellette a pozsonyi kiállításon (valamiért a Ducatinál nem engedték az üléspróbát egyik motoron sem). Nekem nem tűnt kicsinek, de holnap megyek Balatonboglárra a FullGas-hez és minden kiderül. Az 1200-est pedig vezetni is fogom (821-es tesztmotor nincs most).
-
tboldi
nagyúr
válasz dellfanboy #89296 üzenetére
Rendben!
Kb. 20 km-t terveztem menni vele, az még nem egy horror összeg.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #89297 üzenetére
Most így hirtelen ezt az útvonalat találtam ki. Igaz, másfélszer 20 km, de legalább van benne város, országút és autópálya is.
Hülye vagyok, a maps linkjét is simán megoszthattam volna.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz vendingo #89308 üzenetére
Én most éppen arra várok, hogy mit válaszol a MABISZ a reklamációmra.
Csak qrva lassan dolgoznak, plusz a kárrendezőm is elment 2 hét szabira közben.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz vendingo #89310 üzenetére
A kárfelmérés valamikor 2015. szeptemberében volt, miután kikerültem a kórházból. Azóta meg már eltelt közel 2 év és még csak most fogják az anyagi kárt téríteni.
Eddig összesen kb. 400k-et kaptam a járulékos költségekre (ellátás, gyógyszerek, útiköltség, stb.). A személyi sérülésekért járó rész még szintén hátravan, de a győri igazságügyi orvosszakértő sem bírta még elkészíteni a véleményét március óta... -
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #89311 üzenetére
Ha nem találkoztál volna vele, itt van pár kép a motorról.
-
tboldi
nagyúr
Eldöntöttem, Ducatit akarok!
Részleteket majd holnap írok, most fáradt vagyok gépelni. Addig is egy kis teaser.
-
tboldi
nagyúr
Tudom, tegnapra ígértem a beszámolót, csak közbejött ez-az. De most már itt vagyok.
Az útról röviden:Mosonmagyaróvárról indultunk a kis gyöszömmel, ~210 km volt Balatonboglárig, országúton nagyjából 3 óra alatt teljesítettük. Baleset, dugó, ilyesmi nem volt (visszafelé sem), csak a hülye Waze vitt el egy qrva szar szakaszra, ahol 50-nél többel nem is mertünk menni.
A Full-Gas-ról: Van ott rengeteg szép motor, de annyira össze vannak zsúfolva, meg sem lehet őket tapogatni, rájuk ülni meg pláne nem.
A kiszolgálástól sem voltam elájulva. Volt egy őszes hajú hapsi fekete ducatis pólóban (gondolom, többeknek ismerős lehet), ő nagyon flegmán viselkedett, folyamatosan éreztette velem, hogy csóró vagyok, és ez eléggé kedvromboló tud lenni. Szépen elmagyaráztam neki a jelenlegi helyzetemet, de nem volt túlságosan megértő. Azt hiszem, vele beszéltem e-mailben és telefonon is még az indulás előtt, ott is hozta a formáját.
A hosszabb hajú, béemvés pólós ürge meg folyamatosan azt ecsetelte apumnak, hogy miért nem engedne engem tovább motorozni egy ilyen baleset után, ha az ő fia lennék.
Végül átadtak egy fiatal és elég vékony csávónak - aki a teaser képemen is látszik -, ő szimpatikus volt legalább, vele el lehetett beszélgetni rendesen.
Ebből a szempontból nálam még mindig a győri Red Baron és a Leier (BMW) az etalon.A tesztvezetésről és a motorról: Habár az 1200-as Monster vezetésére jelentkeztem, inkább a 821-est választottam. A weboldalukon nem is szerepel, ezért kissé meglepődtem, hogy az is van. Azért maradtam inkább a kisebbnél, mert sokkal nagyobb esélyt látok arra, hogy 821-est vegyek 3,3 milióért, mint 1200-ast egy millióval többért.
Kiderült, hogy a rövidke (~15 perces) tesztvezetés ingyenes, fizetni akkor kell, ha valaki mondjuk egy egész napra el akarja vinni. Én Fonyódon tettem egy kört (15-20 km).
A motorba szerelmes lettem. Pont így képzelem a következő motoromat. A hang, a kezelhetőség, a karakterisztika - minden olyan, amilyennek szeretném. A V2-es elég nyomatékos, bár nem annyira, mint a BMW boxerei, de érződik, hogy a Ducati inkább adrenalinszint növelésre, a Bömbi meg nyugodtabb túrázásra (vagy nagypapás krúzolásra ) való. Az ülés-lábtartó-kormány háromszög teljesen megfelelő nekem, nem éreztem kicsinek magam alatt, még ha kívülről nem is ez látszik. Fonyód és BBoglár közötti Deutsche Autobahnon kicsit kihúzattam, megelőztem 3 autót egyhuzamban (köztük egy Tesla P90D-t ), majd miután visszatértem a "külső" sávba, visszaengedtem a gázt és ért egy kis meglepetés. Olyan qrva erős a motorfék még 4-esben is, 1-2 másodperc alatt 50-nel kevesebbel mentem. A rendes fék tesztje is megvolt, egy kedves hölgy Opel Astrával kikanyarodott elém egy mellékutcáról, de egy szavam nem lehet a Ducatira ebből a szempontból sem, szerencsére. Egyetlen dolgot hiányolok kicsit, a fokozatkijelzőt, de azt hiszem, enélkül is tudnék élni (a CB500X-en se volt).Végszó: Ha a kezemben lenne már a kártérítés, azonnal indulnék 821-est venni (de nem feltétlenül a Full-Gas-nél). Nem érdekel, hogy drága, megbízhatatlan (?) és messze van a szerviz, nekem Ducati KELL!!!
Képek: [link]
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz dellfanboy #89492 üzenetére
Elakarod venni a kedvemet?
Amúgy köszi! Majd olvasgatni fogom.
-
tboldi
nagyúr
válasz dellfanboy #89496 üzenetére
Csak mert mindig az megy, hogy #szarolasz. Runner 125 már ki is akar tagadni.
De köszi még1x!
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #89498 üzenetére
Van, aki isteníti a Motult, van, aki nem.
Nekem a 7100-assal van ~1400 km-nyi tapasztalatom (olajcserétől a balesetig), jó volt, finomabban kapcsolt a váltó, mint az előző Mol olajjal. -
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #89501 üzenetére
A jogszabály nem tesz különbséget a kettő között.
emre: Autós topikban is meg vannak elégedve páran a Mannollal, nekem csak tisztító-/ápolószereim vannak a gyártótól.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #89507 üzenetére
Egyébként szerintem én is Motult fogok tenni a Jazz-be legközelebb.
-
tboldi
nagyúr
Kerámiaféket valaki?
-
tboldi
nagyúr
Tényleg! A Pannonia Ring melletti szalonnal/szervizzel most mi van? Tudja valaki?
A Facebook oldalukat nézegettem, de annyira nem tudok németül. -
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #89522 üzenetére
Én sem. De ha jók a tapasztalataim a márkával, akkor miért ne?
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #89532 üzenetére
Most éppen Mobil1 van benne, amivel szintén nincs semmi baj, bármikor beletölteném újból.
persuader: Valahogy úgy.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
Szerintem van egy HealTech gyorsváltó a motoron (ha már ott a GIpro is). Azt hiszem, ez tud lefelé váltást is.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89622 üzenetére
Pedig az alkalmazásban, amivel lehet állítani bluetooth-on keresztül, van egy downshift on/off kapcsoló (egy fórumon olvastam). Pár videó is van a HealTech YouTube csatornáján.
Technikai részleteket nem tudok.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #89642 üzenetére
és zgospel:
Mint írtam, technikai részleteket nem tudok, én csak tippeltem, hogy esetleg egy ilyen lehet azon a R1-en.
Tapasztalatom is csak a BMW Schaltassistent Prójával van, az automatikusan ad gázfröccsöt lefelé. -
tboldi
nagyúr
válasz horvathkrisz #89650 üzenetére
A képbeszúrást még gyakorolni kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs