Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geresics

    addikt

    válasz V.Stryker #94323 üzenetére

    187 cm és kb. 100-105 kg vagyok. A Pega 35kW-os, azaz 48LE. Pályán is simán jól haladtunk, pedig szépen fel voltunk pakolva:
    kép
    kép
    48 literes doboz hátul, 2x25 literes oldaltáskák, 14 literes tanktáska, meg egy rossebb tudja hány literes hengerzsák a hátsó ülésen - ebben volt pl. a sátor is.

    Olajcsere 10ekm-enként - ezzel azért el lehet menni egy darabig.
    17-18 literes a tank, túrafogyasztás 4,5-5,5 liter/100km csukló, terep, és autópálya függvényében...

    Ez a világ legjobb motorja? Nem! De 1 személynek még felmálházva is jó, és kimegy a világból. Viszont később én is váltani fogok, de még 20-25ekm-t simán beletekerek! :K

    Suzuki V-Strom-ot akart venni haverom, azt mondta az túl "fotel", és nem volt semmit élménye a Ducatijához képest, ezért maradt a Multistrada.

    [ Szerkesztve ]

    *MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor

  • vlevi

    nagyúr

    válasz V.Stryker #94323 üzenetére

    Mennyire túra, mennyire enduró?
    Kb én is ilyen magas és súlyú vagyok, 2004 évjáratú, 650-es V-Strommal, de csak "túra" módban, szinte semmi enduró.
    A világ végére elvinne, meg azon is túl, egyedül a hosszú autópálya szakasz nem tetszik nekem rajta.
    Bírni bírja, nem ezzel van gond, csak a 130 az óra szerint már több, mint 140, és valahol 7000körül forog. Egy Nyíregyháza-Kőszeg távot így lenyomni nem szerencsés. A motor bírja, nem arról van szó, csak nekem nem tetszik ez a használati tartomány. Viszont 100-120 körül istenien megy.

    [ Szerkesztve ]

  • vendingo

    veterán

    válasz V.Stryker #94323 üzenetére

    Transalp (nem fekete blokkos), DR BIG, Freewind, Xt600, Kle500, Xtz750, Pegaso....Milla körül meg már ott az AT.
    Hirtelen ezek jutottak eszembe, mint alternatívák.
    Kle500 és Pegaso kivételével szard le a kort, és a futott kilométereket.

    Africaról tudok írni tapasztalatot: ~60ló, megpakolva simán szerpentineztem vele, pályán tartotta a 150-et egyhuzamban, miközben egyenesen kényelmesen ültem rajta. 120-130 környékén simán lehet vele előzni, nem kell fosni, hogy hirtelen elfogy az erő, 160-ig szépen húz.
    Okosan közlekedve (90-110km/h) 400 kilométert tud a 23 literes tank, de bővíthető ~70 literre. :)
    Nagyon bolondul, sok 150-es pályával ez csökken 300 kilométerre. Amikor kigyullad a lámpa, hogy fogytán a benya még lazán elmész 100-at.
    2 személlyel lazán hozta a 160-at miközben szlalomoztunk a kocsik között.
    Gyári és utánagyártott alkatrészek bőségesen kaphatók, használtan is van hozzá bármi.
    12000-es szerviz intervallum se utolsó dolog, ha világot akar valaki kerülni.

    Kettő nagy gondja van a típusnak: a súlya, és az ára.

    Amibe én teljesen bele vagyok habarodva jelenleg, az az új 300-as versys.
    Egész jó áron kapható, könnyű, pont elegendő erő van benne, hogy 1 személy csomagokkal nekivágjon a világnak. 2 hengeres, jó a fogyasztása, sok kiegészítő kapható hozzá. Tud mindent, mint a nagyok.
    Nem sok hiányzott, hogy ilyet vegyek, de nem szívesen ugrottam volna bele egy nagyobb hitelbe.

    Nem tudom hova valósi vagy, de ha gondolod tehetsz egy próbát az AT-vel, csak hogy tudd, milyen hatalmas monstrum, mire számíthatsz, ha belevágsz a nagyendurózásba.

    [ Szerkesztve ]

    Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

Új hozzászólás Aktív témák