-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varoz
őstag
2. bekezdésre: Engem nem kell félteni. Nekem egyszer nem égett a lámpám éjszaka a bringámon. Egyszerű oka volt. Befagyott, ugyanis tél volt és az enyémen dinamós van.
Addig ugattam a rendőrnek, hogy mégis mi a fenét csináljak vele ha egyszer befagyott, hgoy elengedett.
Persze először magyarázta, hogy miért nem csináltam meg. De nagy nehezen megértette, hogy otthon a melegből kitolva még jó volt. Napközben meg nem kellett és amíg havernál voltam szépen összefagyott.1. részre meg: Hát ez az.
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
Ja, hogy ja. Erre nem gondoltam.
Ugyan ezen indokból volt annó apámnak az IFA oldalán a saját plakettje (Azon rajta a neve, meg, hogy magánfuvarozó, meg a súlyértékek). Így sokszor tovább engedték, mert csak államiaknak volt az oldalán plakett.hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
runner 125
nagyúr
Jaja, elég vad.
Nekem is bejön ez a VFR, ha úgy adódik én is ilyet szeretnék, bár a szín sokadlagos, de az tény, h rendben van nagyon.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Prof01
veterán
-
runner 125
nagyúr
Strucc-effektus.
..szerintem meg nincs ezzel semmi baj. Ilyet is kell látni, sőt.
Az okkeresés meg miért ilyen borzasztó? Lehet azt normálisan, nem okoskodó, mindenkinél jobban tudom hozzáállással is. Ha más konklúziót nem tud levonni az ember, legalább a képi hatás beékelődik valahova távol az agyban, így esetlegesen meggondoltabb lesz a későbbiekben, legalábbis nálam ez működik.
Ezen a videón egyébként semmilyen morbid képkocka nincs, de még csak kitakarva sem. Egy jó nagy zakó látszik."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Ferdzsoo
addikt
Egyáltalán nem érted a lényeget, szerintem az ilyen videókból CSAK tanulni lehet.
Ha úgy gondolod mi azért nézzük hogy csámcsoghassunk rajta, tévedsz!
Én tanulok belőlük, mert szinte mindegyikből kivétel nélkül lehet.runner: "beékelődik valahova távol az agyban, így esetlegesen meggondoltabb lesz a későbbiekben," - ez nálam is tökéletesen működik...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
doc
nagyúr
azert azt nem mondanam hogy 'konnyen csuszkalnak' bar teny hogy konnyen meg lehet csusztatni a gumit, de ez mind a vezetotol fugg. ha valaki esszel, megfontoltan megy, es kicsit ismeri a gepet akkor nincs gond
nekem is volt hogy beblokkolt a hatso egy visszavaltasnal (elso probaut, megvasarlas elott, meglepett a durva motorfek ) meg hogy kiporgott a hatso (tukorsima feher aszfalton elozesnel), de szerencsere nem volt gond, nem rangatom sem a gazt, sem a feket annyira hogy nagy baj legyen, a fenti esetek meg jok voltak arra hogy meg jobban figyeljekautonal is konnyen ki lehet porgetni a kereket vagy leblokkolni, a kulonbseg hogy az (tobbnyire) nem all fejre egy ilyen manovertol
-
senior tag
Szerinted egy vezetéstechnikai tanfolyamon nem mutatnak video-t?
Már csak azért sem árt olyan 'crash galore' videokat (baleseti összeválogatásokat) néha néha megnézni hogy emlékeztesd magad milyen lehetetlen helyzetekkel lehet találkozni a közúton, a többi közlekedésben résztvevő által..
-
alvaro
senior tag
A Hyo gyári láncát 15k-nál le kellett cserélni, annyira nyúlott már, hogy ilyen 700km-enként kellett utánaállítani. De ez így is sokkal jobb volt, mint amit a szíj produkált: sokáig ugyanúgy néz ki, aztán amikor nekiállnak lazulni a fogak, 2-300km, és hopp, már hiányzik is 6db... közben meg valami 10 napra előre tudtam csak csereszíjat szerezni, és isteni szerencse, hogy kellő szakértelemmel, szerszámkészlettel és idővel ellátott eladótól, hogy ott helyben át is tudjuk szerelni... sajna nem olyan, mint a lánc, itt ki kell venni a hátsó lengőkart a cseréhez.
Pedig nagyon jól néz ki, és mérsékelten különc dolog, amit értékelek
-
shiNIN
tag
Nekem nem kéne szíj. Véleményem alvaróéval egyezik meg, cool meg különlegesebb, de a lánccal semmi baj nincs és komoly előnyei vannak a szíjjal szemben. Olcsóbb is. Legalábbis az ugyanannyi km-en elhasznált rendesebb láncok a BMW szíjhoz képest, még ha megfelelő helyről veszi is az ember az utóbbit. Alvaro megfogadta, hogy kímélni fogja a jelenlegit. Nem tudom, az a pár bumpstart mennyit árthatott neki... Én a sajátomon gátlástalanul csinálhatom, simán megy és láncom van
S lehet, hogy a láncnak van hangja, én nem szoktam hallani. Teresa szíját olykor igen De nekem a vibráció se tűnt fel, amíg nem figyeltem direkt. Pedig az van mindkét motoron. Viszont nem kell aggódnom, hogy epekövem lesz
Egy rakás motorozáshoz tartozó dolgot nem érzek problémának, amitől egyesek megőrülnek. Pl. a zárt sisak is ilyen. Nulla hátránya van számomra a nyitottal vagy felhajthatóval szemben, előnye viszont akad. Nem tudnék másfélét viselni. -
alvaro
senior tag
Szett? Azt inkább ne is kérdezd. Szerencsére nem kell minden egyszerre. A szíj ára 66k, a hátsó szíjtárcsa 91k volt legutóbb, mikor rendeltem (mert az ebayről feléért vett nem ért ide csak másodszorra ). Az első tárcsa nagyon strammnak tűnik, az még mindig az eredeti van fenn. Most a harmadik szíj kicsit használt, szereléssel együtt 40k-t adtam érte, meg a 3 tűgörgős csapágyért.
Az első szíj 63k-t bírt, a második 41-et.
A hátsó szíjtárcsa 82-t. Az első 104 után még köszöni szépen. -
alvaro
senior tag
Valószínűleg az.
Ha ez a szíj nem dobja el magát 40 ezer után, mint az előző, akkor mondjuk nem olyan vészes, de most épp nem örülök.
És, mondom, a legjobban az zavar, hogy nem olyan, mint a láncnál volt, hogy tudtuk előre, hogy le kell cserélni, de azért még állítgathattuk néhány ezren keresztül a következő szervizig, nem az volt, hogy hoppá, baja van, azonnal cserélni kell, amihez jaj csak bírja ki ezt a pár napot(!), meg volt, hogy inkább nem is vele mentem dolgozni, csak hogy a döglődő szíjat kíméljem - ilyen kiesések talán megengedhetők egy hobbijárműnél, de nem napi használatban.Azt egyébként nem tudom, ha a Wallisnál rendelek alkatrészt, mennyibe került volna, fórumos boltos ismerőstől szoktam. De addig jó nekem
szerk. azt nem is mondtam, hogy ha mondjuk Dél-Franciaországban történne ugyanez, jó messze itthonról (nem is Kazahsztánt mondtam, direkt , az mennyire kellemetlen lenne. Míg ha egy kommersz láncszett van rajta, akkor az első kisvárosban lenne hozzá pótalkatrész, polcról.
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
Én január végéig mentem, a februárt jóformán egy az egyben kihagytam, mert jó darabig csak úgy röpködtek a -10-20 fokok éjjel-nappal, meg eltorlaszolta a hó a földutainkat, aztán 20.-án vittem el szervizbe (még akkora sár volt, hogy inkább úsztam, mint gurultam lefele), és március elsején hoztam el, azóta gurulok nap mint nap. Reggel 6 körül mindenképp mennem kell, ha dolgozom, de olyan kisebb fagyok, amik azóta előfordulnak, már nem térítenek el. Aláöltözés, fűtött kesztyű. Ma reggel meg rá se dugtam már a kesztyűfűtést hazafele, ilyen 7-8 fok volt. A délután pedig pazar, szerintem kifejezetten élvezetes, ha épp nem esik, vagy akar felöklelni az oldalszél
-
shiNIN
tag
35 vagyok. Elég keveset motoroztam eddig, s ha egyszer találok jó kesztyűt, megveszem. Ha nem, nem tudok mit csinálni. A motorozást nem fogom hagyni, az tuti.
Frontérzékeny még így is lehetek, bár remélem nem, a törött csuklóm bírja már ki azt a 70-80 évet, ami még hátravan... Nem lenne poén, ha fájna. -
Integra
titán
a pc40-ből nem lehet a régi 600f4 mintájára motort csinálni, mert olyan a vázgeometria és az üléshelyzet, hogy a laikusok átugorják a kormányt azonnal. ez van.
ettől még a 600f igencsak jó és semmiben sem marad el a régi f4-től, ebben biztos vagyok. sőt, sokkal inkább több és jobb annál. (kipuffot leszámítva, mert az khm..). vezettem kipróbáltam, fasza gép. csak ajánlani tudom. szerintem a többi csak belemagyarázás, meg önigazolás, hogy miért nem kell a mostani 600f. igazából ez csak pénz kérdés, semmi más....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
Egy ring más tészta, normális aszfalt, belátod a kanyart, s előtted nagyon váratlan nem szokott történni; a gumijaim szélig le vannak pályázva. Viszont közutaktól néha fosok. Bármikor jöhet egy méretes kátyú. Távolról nem látom, hogy milyen a kanyar hajlata. Nem lehet belátni a kanyarba, hogy mi van az úton. Néhány paraszt autós a seggedben nyomul, nem hagy követési távolságot. Stb.
Tesztmotor tréning: nem tudom, hogy akkor még itthon leszek-e, vagy már pont elutazok. S hiába olcsó, végig attól rettegnék, hogy eldobom a vasat. Ugyan történt már meg egy párszor, de akkor sem esik jól. Nekem valami olyasmi kéne, hogy adnak egy felcsövezett motort, és egy üres pályát, ahol kényemre-kedvemre gyakorolhatok, el is ejthetem. Nekem még tréner se kell, mert tudom, hogy mit kéne még gyakorolnom.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
hcstuning
tag
Én egy hónapja voltam kb., 30-ért volt akkor a kétnapos első szint. (10k-s kedvezménnyel).
Nekem például nagyon jó volt, hogy be kellett gyakorolni a mozdulatokat. Igaz még nem motorozom aktívan, de remélem az ott tanultak fognak berögzülni, s arra fogok építkezni.
-=Joey=-
-
.mf
veterán
Már kétszer voltam náluk, tudom, hogy náluk van
S ahogy Inti is írta, kétnaposra fizettem 35k-t, s tavaly a tavaszi egynapos 15k volt, tehát nem 40-60. A többi, amit írsz, az sem igaz. Szűk, de tempós szlalom gázzal-hátsó fékkel, eltolt szlalom fékkel, kanyar és nyolcas be- ill. kidőlve, vékony pallón lassan, valamint létrán át, ezek nem 1-1 mozdulatos dolgok, s a legtöbb más helyen is ugyanezek az alapelemek.Inti: tudom, hogy jó motor, csakhát nem akarom eldobni, ezért félteném rendesen dönteni Felcsövezni gány lenne, felgombázni pedig nem lehet jól (ahol a bölcsővázhoz a blokk fel van fogatva, ott van a víztartály; ahol még a vázon van elérhető felfogatási pont, ott csak kis csavarhelyek vannak; és alul a generátordekli is túlságosan kilóg).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
doc
nagyúr
igen, a doles szopas
nekem is elfekudt az udvaron osszel , raadasul nem is allo helyzetben, bar kis sebessegnel. komoly baja nem lett, egyedul a ket baloldali idom serult (azok viszont rendesen)
viszont kiderult hogy nagyon ugyesen meg van tervezve, a tukor pl. nem tort, hanem siman behajlott es kesz -
doc
nagyúr
nem hiszem hogy csak hoax lenne, sajnos a rendor ha akar, igenis megbuntethet a lejart eu csomag miatt
az meg siman elhiszem, hogy ki van adva utasitasba hogy KELL buntetni (vagy szerinted az utepitesek utan kintfelejtett 30-as tablanal is veletlenul, meg puszta joindulatbol allnak?)
en tavaly vettem a csomagot, de ha hazamegyek, megnezem hogy jo-e meg (a csomag maga biztos, de hogy a tartalma, foleg a rovid szav. idejuek...). artani nem fog, ugyis mindig ott van a fenekem alatt, azon a parszaz forinton meg ne muljon egy esetleges bal labbal felkelt rendorrel valo talalkozas kimenetele... -
alvaro
senior tag
Kutya azt írta, hogy nem hitte ő se, de hozzájuk most egy óra alatt 3-an vágódtak be érte, hogy most bírságolták meg őket...
Ilyesmit meg eszünkbe nem jutna webshopból rendelni: piszlicsáré szirszar, aminek a postaköltsége több lenne, mint ő maga, ráadásul ha kell, akkor sürgős...
-
shiNIN
tag
Fórumon olvastam, már sok héttel ezelőtt is (csak mindig elfeledtem megnézni a csomagomat), de tökmindegy: nincs ép eü csomagom és mivel most eszembe jutott, pótolom a dolgokat. Ez teljesen természetes dolog. Bemegyek a patikába, annyi.
Nem most bontottam fel, elhasználtunk a gézből a csuklótörésemkor. Akkor is elfeledtem pótolni, de most már legyen rendben pár évre -
alvaro
senior tag
Nézd, én sehol nem kaptam meg ezt a "levelet", hanem konkrétan az motoros oldal újságírója személyes tapasztalatát olvastam. Ha ő a képembe hazudott (amit alapból nem feltételezek, csak bizonyos szakmák esetén (pl. politikus)), akkor ez van, majd legközelebb orrba verhetem, ha találkozok vele.
És lehet, hogy meg vagyok félemlítve, de tényleg nem fogok keménykedni a rendőrrel, ha valami úgy van, azt elismerem. És az kis szar tényleg kötelezően nálad kell legyen, és valóban van lejárati dátuma.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
-
shiNIN
tag
De, abban az esetben, ha egy régóta előírt kötelező dologgal kap el, akkor igaza van. A büntetési tételek már más kérdés, főleg, hogy azok nem azért oly magasak, hogy pöpec útjaink legyenek belőle meg ilyesmi. Nyilván vannak bunkó rendőrök és idióta törvények ésatöbbi. De az eü csomag egyszerű és valamelyest jogos cucc (hogy miért jár le a ragtapasz és baj-e a 2 hónapja lejárt géz, azon lehetne vitatkozni, de hát veszek újat és kész), tényleg nem vitáznék róla. Nem érzem magamat megsértve, nem értem, miért kellene, viszont az idegeimnek nem tenne jót a macera. Nálam egyszerű a képlet.
No asszem részemről erőteljesen túltárgyalva a dolog. -
geree@bl
aktív tag
Típust vmennyire ismerem, mert ilyenen tanultam vezetni.
Konkrét motor érdekelt, hogy vki tud-e róla vmit. A kilómétereket sejtem amúgy h nem valós, mert kb 2 év alatt belemegy ennyi.Én csak annyit veszek észre a képeken, hogy szépen egyben van, ill a sérüléseket nem rejtegeti. Illetve azt néztem még, hogy lehet h a kormányt is cserélték, mert hiányzik pár csavarról az a kis cucc, ami elfedi.
Viszont az még érdekes, hogy se a hengerek számát, se a teljesítményt nem jól írta... habár ez nem tudom mennyire fontos.
szerk:
Ha kopott belülről, akkor kékes fordulaton a füstje, nem?
Úgyhogy azt hamar ki lehetne zárni.[ Szerkesztve ]
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
-
geree@bl
aktív tag
Átvizsgálós témát köszönöm, azt terveztem is
Füstöt csak azért írtam, hogy ha kopott (kocsinál legalábbis), akkor annak látható jele van egy nagyobb gázadásnál.
Teljesítmény mondjuk nagyjából stimmel, elvileg 47ló.szerk: ami bíztatónak tűnik: fényezés mintha eredeti lenne, ha jól látom. Ill a féktárcsák képről úgy tűnnek h rendben vannak eléggé...
[ Szerkesztve ]
''Tévedni emberi dolog, de valamit igazán hatásosan elbaszni: ehhez már számítógép kell.''
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- World of Tanks - MMO
- ASUS routerek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Ford topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen