-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Nem kell 150 A. Egy sornegy 600 kb 45-60 A t vesz fel inditasnal.
Egy 1000 V2 kb 100-120A t.
De. Az akku allapota nem allando, evrol evre kisebb lesz a kapacitasa. Ezt fogod megerezni abban, h az egyiket kidobod nehany ev utan, a masik meg tovabb birja, hiszen tobbet tud romlani.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
Az előző mhelyem volt az ott nyíló utcában, "Váci 95 irodaház", bár az utca is más volt (echte magyaros), szóval jah, kicsi világ, vagy inkább kicsi város
Hentes a híd felé /-nál a túloldalon megvan még? Az volt kedvenc kajáldánkFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
Hát jogosan csóválja a fejét. Azértz az nem teljesen tiszta hogy teljesen elbaszva a féktávot alárakod a másiknak a motort aztán lesz ami lesz. Persze lehet így előzni, csak nem veszélytelen. Tök fölöslegesen kockáztatta Marquez a saját pódiumos helyezését ezzel.
[ Szerkesztve ]
-
tutis
őstag
Az hogy Lorenzo nem védekezett eléggé és az hogy Marquez csak úgy tudott elkanyarodni hogy Lorenzót oldalba verte, kicsit mást tészta..Ha Marquez el tudott volna tisztán kanyarodni mert Lorenzo nyitva hagyta az ívet akkor nem ment volna Lorenzonak neki..Nézd meg a videót, Lorenzo már rég ráborította az ívre a motort, míg Marquez még a fékezéssel szenved, kint a lába, csak az ütközés pillanatában teszi vissza a lábát, ekkor kezd el igazán kanyarodni..
Mondom ezt úgy hogy Marquez az egyik kedvencem ebben a mezőnyben..http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
zsolt19900
őstag
azt hiszem, hogy 2001-től már az összes mocit úgy szerelik, hogy gyújtással együtt kapcsolódjon a tompi az enyém is ilyen, tiszta déjlájt
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
-
Daywalker
addikt
Az EU változaton le lehet kapcsolni a tompítottat, de a helyzetjelző akkor is világít, ha rá van adva a gyújtás.
Úgy tudod betolni, hogy amikor hazaérsz, akkor a kapcsolóval állítod le és nem kulccsal. Így bekapcsolva marad a lámpa Kifelé a sötétben neccesebb, akkor szopó van
Az enyémben lámpát cseréltem, mert szar volt a foncsor egy picit már, illetve el is volt repedve (valszeg emiatt volt szar - de ezt tudtam amikor megvettem)...mondjuk nem is bánom, mert az USA-ban a lámpák kiképzése nem olyan, mint az EU-é...nem világítja meg jobban az út jobb szélét, hanem tök egyformán szór. Szerintem ez zavaró. Ebben van helyzetjelző, de nem tudom hova bekötni...szóval ezt még ki kell találnom, de mondjuk leszarom, csak vizsgán kötnének bele, de szerintem kiveszem azt az izzót és akkor a kutya sem látja majd.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
Hát mindenki kezdi valahol, de bőven 3 perc feletti idővel kevesen. Már legalábbis ha az ember úgy érz hogy neki már jár egy ezres gixxer, akkor azért nem ártana valemennyire, mondjuk egy kicsit az átlagnál jobban motorozni.
Hogy szemléltessem aznap egy kint volt haver a yahama chopperével ment 2:45öt. Az életébe nem volt sportmotorja, nemis akar Vagy mondjuk 2:30at mentem elsőre egy 600as fazerrel túra gumival, kb 4-6 hete motoroztam akkor.
Szóval nem lesajnáló vagy lenéző akartam lenni, tényleg űbergáz volt a csávó. Főleg hogy még fel is volt háborodva hogy miért előzik meg annyiran. Komolyan mókás volt az egész. Leszámítva hogy közveszélyesen lassan ment a kanyarokban. Én azonnal hazakültem volna, az a kanyartempó amit produkált még közúton is problémás, nem hogy versenypályán.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
A jobbik eset az szokott lenni, hogy kimegy az utcai harcos pályázni (persze a gyors csoportba, mer ő nem lassú), és amikor látja hogy kerülgetik mint a pocsolyát, akkor rájön hogy hoppá baj van, lehet meg kéne tanulni motorozni Majd pedig magához tér, és szépen áthelyezi az utcai orosz rulettezést a pályanapok idejére.
A gond az, hogy amikor pár év tanulás után az utcai csoportokból a leggyorsabbak közé beharcolja magát az ember, akkor is mindíg van az az állat aki kikerül mint a pocsolyát.
Egy átlagos képességú amatőr minél többet pályázik, annál szerényebb lesz az évek során. Még akkor is ha már egészen jól megtanulsz motorozni, mIndíg van nálad sokkal gyorsabb a pályán Ahogy fejlődik az ember, egyre távolabbinak tűnik az a tudás amit egy VB szintű versenyző birtokol.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
a kormányrúd maga elferdült, ennyi is okozhatja hogy húz? a kuplung oldali hajlott el, abba az irányba is húz de a kuplung működik, szerencsére lábon hazahoztam
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
zsolt19900
őstag
én úgy vagyok ezzel, hogy ha látom ilyen esetbe hogy fektetnek egy aszfalt csíkot és annak a végén -ugye miért is ne- van egy baszottnagy döcc na akkor lassan megyek, de most direkt behúztam az út közepére és az én sávom közepe között "ingáztam" de ez pont beljebb nyúlt, így ráfutottam és igazából még korrigálásra sem volt idő mert már csúszott ki a hátulja annyi volt a fejemben hogy a motort elengedem hadd menjen a lelkem nélkülem és kész
nem tudom hogy -ugye este tíz volt- van e egyáltalán valaki aki betartja ott azt a 40 vagy 60as táblát valami 5-6km keresztül sőt lehet hogy a duplája is volt és ez nem védekezés, de hát ja, mindegy meglesz csinálgatva a vas aztán hajrá
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Daywalker
addikt
Jaja, kb. ugyanezt akartam írni. Pontosabban azt, hogy nem szabad ész nélkül alkusz oldalon megkötni, hanem előbb mindenhol szét kell nézni, majd ahol a legjobb, ott kötni. Ennyi. Autóra én is alkuszon keresztül kötöttem, mert ott volt a legjobb.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TommyGun
őstag
Sírva röhögtem amikor a spanom 150k-ért vett vmi űberfasza sisakot.
Nem pályázik, de ha pályázna mondjuk havonta szerintem akkor is luxus 150-ért egy bukó mert könnyebb 30 grammal vagymi....És még egy redvás napszemüveg se volt benne, kicsit elkókadt a szája amikor az 55k-s sisakomon ami kinyithatós lebillentettem a napszemüveget mikor kisütött a nap és a szart se láttunk[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
.mf
veterán
Kapott egy ugyanolyan Varta AGM-et, avval ellesz egy ideig.
Nálam hétvégente 200km bele szokott menni, 1-2 indítózással, úgyhogy nálam azért töltést is kapott. Itt inkább a kora, ezt én még nem cseréltem, tehát 2010 előtti.Max. a legelvetemültebb marketing-anyagokban. Legfeljebb ha rengeteg extra fogyasztó van rajta, és nem megy annyira a motor, hogy a generátor teljesítménye elegendő legyen, akkor puffer az akku. Különben nem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
Andrássyn dolgozom jópár éve. 2 halott motorost láttam eddig ott, meg még pár összetört motort. Autós körberajzolás is volt pár. Andrássy záróvonalas jó hosszú részeken, hosszú zöldekkel. Egykerékre vagy egy kis nyelezésre ingerel. Sokat hallom ahogy felveszik kerékre, vagy nyelezik a gépet. Láttam már ott forgalommal szemben is (!) egykerekezni valakit.
Gyakori hogy keresztbe a kis utcákból át szoktak lógni a záróvonalon időt spórolni. (autós és motoros is) A baj akkor szoott lenni, amikor a fentiekkel találkoznak
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, legalább tudom, miért rossz a fekete ruha. De fekete csopperhez mégsem vehetek neonzöldet?
Köszi, nincs pénzem csizmára, de szerencsére van egy - 10 éve is turiban vett - fémbetétes, vízálló túrabakancsom, ami nem csak tönkretehetetlen, hanem még viszonylag kényelmes is. Egyelőre marad!Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
csongi
veterán
Amirol te beszelsz az egy verseny helyzet. Ahol a gyartok versenyeznek a vevok penzere. Amirol en beszelek az meg egy tularazott szituacio. Egy olyan termeknel amihez ember nem nyul mert gep csinalja. Egy pelda. Ugyan arrol a termekrol beszelek .Bosch. Mercedes resolaj visszavezeto csonk, kb 50cm flexivilis szovetes csovel. Kulon autos boltban nem tudtam beszerezni, Mondtak csak gyari van. Ok, elmentem Mercihez es kertem arat. 5db muanyag kis szar es a cso egyutt 35000 ft. Mivel nem adtam fel, ezert tovabb kutattam, es talatam egy Bosch szerelot. Kapaszkodj 12500 Ft volt az ossz cucc. Errol beszelek. Es neki is volt rajta haszna. Egy olyan termek aminek az eloallitasi koltsege kb 100 ft. Es nincs sok kutatas egy ilyen alkatreszen.
De egy masik pelda, epito ipar. Ket "gyarto" mert tulajdonkepen csak forgalmazorol van szo. Ugyan az az elektromos motort adja ,ezred milire, csak mas a matrica es mashol van rajta. Az egyik megis dragabb 20% al , ettol jobb is lett? Az itthon gyartott Mercedes vagy audi auto olcsobb? Igen , az eloallitasi koltseg, ezert a haszon kulcs nagyobb rajta. Es meselhetnek a hu de kurva jo minosegu akkumlatorokrol is. Es igy megy ez szepen mindenutt. A motor alkatreszekrol ne is beszeljunk. Egy motor fekbetet annyiba kerul mint egy autonal es kb 20 % anyag van benne. Szoval nem kell a tulhaypolas sem. Igen vannak eltero minosegu alkatreszek es lesznek is, de az mar egy ar-ertek arany kerdes. Szerintem ne keverjul ossze a kettot.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
A tisztan latas vegett. Az alkatresz gyartas es biztositasa torvenybe van foglalva. Azok az alkatreszek amik ritkan kerulnek cserere azt a beszallitotol lekerik, vagy a gyartosorrol leveszik. A kopo alkatreszek egy resze kikerul es ertekesitik a gyartasi jogot. Az aprosagok mint fekbetet. Haaat egy betet sok motor tipushoz jo mert ugyan az a.nyereg van felszerelve. Vagy kulso gyartotol veszik, vagy sajat fejlesztes es Tobb tipusra is ra tervezik. Miutan egy szeria lekerul a gyarzasrol ez jelenleg kb 3 evente megvan. Utanna licencelnek egy csomo alkazresz gyartast. Az mas kerdes hogy mennyit sikerul. Mert mondjuk egy ritkan fogyo alkatreszt nem eri meg gyartani de mondjuk lancot
Lanckereket mar igen, van belole fogyas. Es itt jon a lenyeg. Lehet dragan adni mert keves gyarto kapja meg a jogot. Igy csak egy ket valasztasod van. Vagy gyari
Vagy utangyartott, amibol egy ket darabnal tobbet nem talalsz.Igy fent lehet tartani az arakat, a kereskedelmi lanc is eleg zart nehez bekerulni. Ha jobban belelet az ember akkor rajon kartel az egesz. -
Topiccsendőr
addikt
Ok nezzunk utana. Ez a rotax 122 blokk konkretan 1996-98, illetve1999 tol van a piacon. Az elotte levo rotax 123 as blokkban ugyanez a plasztik fogaskerekpar van/volt.1995 tol, illetve felvaltva gyartottak a fenti 96-98 as evekben. Peldanyszammal nincs problema, kijelenthetjuk. Mai napig gyartjak az rs 125 ost ezzel a blokkal. Nem ertem a gyartosoros felvetest.
Szervizkonyv alapjan 20 000 km kent csere. Parban. Kb dugattyuszamban fogy (ok az 16 e km)Ne talald ki h az a plasztik 30papir ezek utan.
Egyebkent sokszor volt tema a suliban h hogy mukodik ez. Aszalos elmondta ezt a lancot h kiken megy keresztul teljesen feleslegesen az egesz. Egy iparag epul arra, h van egy ceg amelyik semmit nem csinal, csak egy gombot megnyom. ezen rohogtunk h ez bazz fent tud maradni, de hogy hogyan?
Olyan sztorikat mondott az oreg, es mivel o rendelt mindenhonnan mindenfelet, valahogy jobban hiszek neki, mert elegge benne van a szakmaban. De en remelem a legjobban, h hulyesegeket hordott ossze
Persze erre kicsi az esely.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
Mindketten elhibáztuk, mert általánosítottunk. Az egész mizéria függ a lámpatesttől illetve az egyéni dolgoktól (magyarul a user szemétől). Sokan csak a színhőmérséklettel játszanak (pár száz kelvinnel magasabb színhőmérséklet már elég, hogy úgy érezd, jobban látsz vele), mások tényleg emelnek fényáramot. Idézek: "Vehetünk növelt fényerejű, azonban még szabványos, például H4-es izzót, ahol a teljes fényáram a maximálisan engedélyezett közelében van, esetleg pontosan annyi. Ezzel azonban még nem biztos, hogy jól is fogunk látni, mert ha az izzó talpa csak egy fél milliméterrel van eltolva a szabványos talpsík izzószál-távolságtól, az izzószál már annyira kiesik a fókuszpontból, hogy a szabványos vetített kép helyett egy nagy pacát kapunk, nagyon sok szórt fénnyel."
Én elmondtam a tapasztalataimat: régi lámpatestbe nem volt nagy különbség a normál és a szupercsúcs között, csak az élettartam. Motorral meg teljesen jól látok a csodalámpások nélkül is (mivel nekem csak egy izzó van benne, nem kockáztatom az élettartamot, mert ha kiég éjszaka, akkor b.szhatom, az út mellett eléggé macera cserélgetni, nincs is nálam pót).
Ettől másnak persze lehet eltérő tapasztalata. Maradjunk annyiban, hogy ez sem egy olyan szakma, amit mi a billentyűzet előtt tudunk "megszakérteni". Van jó cikk a témában, azokat érdemes elolvasni, aztán ki kell próbálni, melyik a jobb az ADOTT lámpatestben, adott vezetővel.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
Hát, 1-2 szezon eléggé kevés Azért nem szeretnék átesni a dolgok túloldalára az évenkénti cserével, mert eléggé sok szemetet termelünk így is, hát még ha a jó dolgokat is kidobáljuk. Mellesleg az általad vázolt véletlen kiégéstől az sem véd meg, mert simán kikaphatsz egy selejtet a nagy számok törvénye alapján. De ha jó, akkor jó eséllyel évekig meg van oldva.
A szebb szín relatív...valaki a melegebb színhőmérsékletet tartja jobbnak, mást meg az zavar Próba, próba...[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
"tudom tudom, éjjel a sötét plexi is tilos.. de nem fogom azért lecserélni mert rámesteledik, ha a városban tök jól látni vele..."
Mintha tavaly nem ezt mondtad volna, amikor hringről jöttünk hazafele
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
én csak szívárvány plexit használok, a feketéket nem szeretem, a sárgákat sem, nekem ez jött be a legjobban. ha tehetném, akkor az oakley gold iridium színű plexijét használnám, de ilyen nincsen
de este a szívárvány is szopó.. nagyon visszakell venni a tempóból a biztonságos közlekedéshez. igazából annak örülnék, ha már végre jönnének a fényre sötétedő plexik.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
.mf
veterán
Azért itt élnék a gyanúperrel, hogyha csak nem egy kanyar után volt ez, igenis a traktoros a hibás. Nem adta meg a szemből érkezőnek az elsőbbséget, amikor balra lekanyarodott az útról. Még ha 200-zal is jött, azt is már messziről látni-hallani, és a traktorosnak csak egy irányba kell figyelnie, a szembesávba.
Meg egy traktor vontatmánya is gyakran ilyen ekés-késes-tüskés éles vacak, azon 50-nel is meghalsz.Voltam én is motorozni egy olyan 150-200km-t (ebből egy bő fél óra pesti dugókban szlalomozás), melegnek meleg volt, de túl lehetett élni, volt már rosszabb, és még az sem volt kibírhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
fattyu
veterán
elvi síkon beszélgetve és egyetértve hogy mindenki magára vigyázzon és a sok hülye helyett kell okosnak lenni.
Hol vagyon az leírva a kreszben hogy a stoptábla csak akkor jár ha szabályos sebességgel jön akinek megadod?
Az viszont le van hogy neked kinek adási kötelezettsége van fel kell mérned hogy biztonságosan a másikat semmi hirtelen manőverre nem kényszerítve ( végül is ha felcsapódik mert reakcióidőn belül fordul ki akkor nem kényszeríett manőverre ) tudsz kifordulni...
A traktoros pedig megölte a motorost. pont. Az hogy a motoros nem tett meg mindent az életbenmaradásért aláírom ( melyikünknek nem gurul el a gyógyszer néha? ) de az elsőbbséget nem ő nem adta meg a traktornak.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Djuree
félisten
múltkor kicsit én is "állatkodtam", egyenesben mentem vagy 160-al, előzött egy kocsi valahol messzebb szemből, és ha gyorsabban megyek kicsit, mondjuk 180-al, lehet telibekapom, így azért nem volt necces még. ő nem számíthatott rá h én annyival jövök vele szembe, én meg mire ekkora sebességről lefékezek...
mégegyszer nem megyek így ennyivel...LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
.mf
veterán
Ki mondta, hogy 200-zal jött? Magyar másod-, harmadrendű utakon annyival nehezen mész, szétráz. Az egy hónappal ezelőtti csúnya felnisérülésem 60-70-es tempónál szedtem össze. És mondom, traktor késes-tüskés-ekés vontatmányába még ha csak 20-szal mész is bele, akkor is meghalhatsz.
Még ha 200m-ről is van szó: olyan távon a traktorosnak rég látnia-hallania kellett, tudnia, hogy a szemből érkezőnek van elsőbbsége, ezért fel kellett volna mérnie, hogy nagy sebességel jön, neki viszont sokáig tart átkelnie, ezért meg kell állnia és elengednie. A traktorosnak NEM szabad gondolnia, hogy szabályosan jön, neki azt kell gondolnia, hogy ELSŐBBSÉGE van. És igenis a traktoros hibája, és igenis megölte, még az általad vázolt sarkított körülmények között is, nincs mit menteni.
Nekem is volt már több hasonlóm, pl.: esteledett, 5-ösön jöttem, hosszú nyílegyenes szakasz. Szembe néhány kocsi messze, egyik indexel és kijön a másik mellé - először azt hittem, hogy előz, de utána látom, hogy csak el akar kanyarodni. De ott maradt, pedig még rohadt messze volt, még 6-8 mp volt, amíg mentem, még gondoltam is, hogy milyen türelmes papa lehet. Erre amikor odaérek féktávon belülre, a faszláma aki eddig várt ilyen sokat, akkor kezdett el kifordulni elém! Azt a maradék 2-3 mp-et, amíg elmegyek mellette, már nem tudta volna kivárni, hogy dögöljön meg? Satufék és a szembe sávba kerültem ki, még jó, hogy nem jött semmi. Normális az ilyen, amikor már látja, hogy ott vagyok, akkor jön ki?
Hőség: talán ha megnéznéd, a traktoros eset szövegétől dupla enterrel választottam el, ahhoz nincs köze, arra írtam, hogy itt annyian panaszkodtak a hőségre. Hogy sikerült ezt a kettőt összekombinálnod?
Djuree: nyúlsz a fékbe és nyomsz egy refit. Meg lehúzódsz a sáv szélére. Amúgy nem sebesség függvénye, nekem már volt olyan, hogy városon belül lefelé lejtőn beláthatatlan kanyarban záróvonalon egy Punto előzött egy buszt az én sávomban... ha nem fékezek és húzódok ki a sáv szélére, abból csatt lett volna, pedig mentem vagy 40-nel a kanyar miatt...
Kovee: nájsz
Inti: ma még hiába mész, holnap délelőtt nyit
Fotosopp: a festés jól néz ki, de igazán kopi-pasztázhattak volna az ezres bléd helyett valami kevésbé ortopéd, annál aerodinamikusabb fejidomút...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
yodamastah
őstag
De hát ez bukó. A sebesség meghatározására hitelesített műszer kell. A szemmel látta az nem hiszem hogy elfogadható. Vagy persze féknyom, vagy egyéb nyomok (becsapódás) alapján szakértő megállapítja.
Másik hogy mi lett volna ha bebizonyítja azt hogy te gyorsan jöttél. Mondjuk 50 helyett 70. Ettől még kurvára elsőbbséget kéne adni. Esetleg kihozzák hogy 50-50 és akkor senkinek nem fizet semmit a biztosító?
-
alvaro
senior tag
Te meg azt akarod neki eldönteni, hogy mennyire akar sportosat?
Azt nem írtam, hogy én se szívesen vennék új idomos gépet elsőnek, a tapasztalataim alapján Viszont maguk a gépek szerintem vállalhatók. Kipróbáltam az X-et múltkor, nagyon kényelmes volt az üléspozíció rajta.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
egyáltalán nem....
Én nézek mint hal a szatyorban, hogy a csudába lehet egy 10 éves túramotorban 21000 km. Hát leginkább sehogy... / Idén eddig 1000km.-et mentem idén szóval Július végén le kéne raknom a motort ????? /
--Most lássuk, hogy kb márc hóvihar/ utána minden hétvégén szakadt az eső és mégis ott a km...Akkor elindul a vezérhangya, hogy vagy évekig csak állt vagy pedig jó magyar szokás szerint meg lett tekerve az óra. Ha bevallaná, hogy 65 vagy 75.000 van benne akkor ugye mennyivel könnyebb lenne következtetni, hogy a jövőben milyen nagyszervizeket kell majd beiktatni, hogy a motor motor maradjon.
PL: vezérműlánc, szelepezés, tömítések cseréje, nem falhoz-vágós tételek ha időben meg vannak csinálva és nem mikor már mondjuk elszakadt a lánc és összebaszta a blokk belsejét....
Persze mindent ki lehet deríteni, egy jó barát szerelővel .................
--- A francnak Flameleke ennyitveréb
Németből mindenki ilyen motort hoz haza ?
Egyik ismerős sportmotoron is pont ilyent vett meg. Mintha neki is a hátsó rugós taggal volt baja. Mert hogy gázzal állítod a rugózást de olaj is van benne.... És mindkettő kell bele
Üdv a Bocisok között...
Nekem is ez a konstrukció van csak 2004es 2x ránc-felvarrott változat.
Ma már kész röhej, hogy ezeket a jó kis 750eseket 500 körül utánad hajítják... Ha kifogsz egy jó példányt hosszú hosszú ideig jó lesz neked. Kinőni elég lehetetlen. Kezdőknek majd talán 10 év múlva“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
fattyu
veterán
de. Csak bosszant ha hazudnak. Ennyi. Tudom megszokhattam volna már.
A ronda speedemben ami többet van szervízben mint egy farháton élő nyugger van idén az idei havas tavasszal együtt 7500 már.
Hasalós kényelmetlen hangos dög.
A túramotorba meg nem tettek csak ennek a harmadát évente.
Anyám meg szűz.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
lemaradtam valamiről? milyen emberi áron casco?
lehet használtra is de ott nem találtam emberi árat. ugy értem a 7remre akartak tőlem valami 240 per évet ( a kötelezőm 7800 forint per év csak hogy perspektívába tegyem. )
Yodamash: Már engem sem zavar. lábtartóm megheggesztve. idom ronda de nem tört lóg, kaptam faca uj gumit azt ámen mentem tovább. Annó a gsxrt 24 évesen nagyon nagyon szomoruan néztem amíg ki nem lett javítva.
de okom van azt hinni hogy az első motor első perecelesé és megcsúnyulása kifejezetten traumatikus élmény. Főleg kollega zsenge korát tekintve.
Ha meg szarunk rá karcmentes gyári vas akkor minek venne szalonból motort ( mert ugye ebből indultunk ki. )
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Robot fűnyírók
- Tanulmányi tapasztalatok a Műszaki Egyetemmel kapcsolatban?
- Gaming notebook topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Hobby elektronika
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Politika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- GoodSpeed: Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen