Új hozzászólás Aktív témák

  • RtgLaci

    tag

    Kedves Fórumtársak, hivatkoznék saját korábbi hozzászólásomra, amelyben leírtam, hogy a 808A tabletem elromlott, nem bootol. Mindössze csak az információ kedvéért leírom - hiszen ti is járhattok így -, hogy a MyAudio készülékek javítására, supportjára kijelölt (talán miskolci) szerviz a mail-ekre nem válaszolt, a telefont egy alkalmmal vette fel két hét alatt, amikor is ugyan megígérte egy úr, hogy küldenek frissítést, meg leírást, utána soha semmilyen időpontban fel nem veszik a telefont, szóval a fülük botját sem mozdítják. Úgy döntöttem, hogy utazok 60 kilométert, visszaviszem a tabletet a Media Marketbe, ahol vásároltam. Ott elméletileg van szerviz felvevő pont, ők majd elküldik Miskolcra erre a valószínűleg 10-20 perces munkára...Kíváncsi vagyok, mennyi ideig tart majd a tablet oda-vissza postázása, javítása.
    Mindemellett több mint valószínű, hogy írok a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hivatalnak is, mert kicsit beszakadt a "pertli". (Én olyan helyen dolgozom, ahol emberélet múlhat egy kis oda nem figyelésen és ha nem úgy végzem a dolgom, ahogyan kell, annak hosszútávú és csúnya következménye lehet részemre...)

    Úgy tűnik, olcsó tabletnek híg a support-ja. :((

Új hozzászólás Aktív témák