Új hozzászólás Aktív témák

  • AthlonXP

    őstag

    válasz rob210 #78697 üzenetére

    Köszi a videót, ezt kipróbálom majd, legközelebb!

    Időközben nézegettük az autót, vízhőfok ügyileg. Apu tegnap vett bele egy beszívott levegő hőmérőt, így most sokkal gyorsabban melegedett be az autó, legalábbis a normális alapjárati fordulatszám sokkal gyorsabban beállt, mint korábban ( pedig a most kicserélt hőmérő is, csak pár hónapos volt, bár az új passzosabban illeszkedik a helyére, mint a cserélt alkatrész.. ).
    Viszont a vízhőfok mérő óra az elég fura, továbbra sem nagyon akar beállni a normális üzemi hőfokra a mutatója. Most városban mentünk vele pár kört, szépen melegedett a víz, majd kb a 3. osztást elérve, hirtelen visszaesett kb a másodikig. Gondolom ekkor nyitott a termosztát, bár szerintem itt még nem kellett volna. Mentünk még pár km-t a városban, de a mutató csak a 3. osztásig mászott vissza, onnan sehova se mozdult, szóval nem érte el a skála közepét...
    Haza érkezvén, rádugtam a gépre egy OBD2-es, bluetoothos egységet ( semmi extra, de alap adatok kiolvasására, meg hibatörlésre jó ), hogy lássuk számszerűleg a hőfokokat.
    Ezeket le is fotóztam:

    Itt látható a vízhőfok és a szívott levegő hőmérséklete is elvileg...


    Lentebb pedig a hőfok mérő óra lenne eközben. A fentebb látható 85 fokos értéket, az autózásból haza érkezve, majd az udvaron még pár percet alapjáraton járatott motornál mértük. Ezt egy infrás, kézi hőmérő pisztollyal is mértük a termosztát és környékét mérve, kb. hasonló értékeket mutatott az is.
    A mutató itt kb. a 4. beosztáson van ugye, de ezt csak itthon, alapjáraton üzemelő motornál érte el, menet közben, a 3. osztástól nem ment feljebb.. :U


    Szóval most itt tartunk.

Új hozzászólás Aktív témák