-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz MC Pite #78273 üzenetére
Huh koszi a reszletes beszamolot :)
Focus motor: igen, ugy tudomm korabban volt gond inkabb, itt mar javitva a valtozo vezerles, es egesz stabil ez is.
Valto: itt alapvetoen arra gondoltam, hogy autopalyan nem ~4000-et forog, mint a mostani 1.4-es 5.ben, de ha jol ertelek ez nem igazan ettol fugg? Nem vagyok kepben valtokkal, attetelekkel...
Mindenkepp jo lenne ulni mindkettoben. Focusban regen ultem utaskent elol, akkor zavart a kozepkonzol. Kesobb bereltem es vezettem par alkalommal, akkor nem tunt fel...
Lampa, Megane: marmint a 2014-es facelift kapott jobb lampat? Sok kulonbseg van a 2012-14 kozottiek kozott (barmilyen tekintetben)?
A 2012 elottieket erdemes nezni, vagy gyengebbek (barmiben is, de inkabb felszereltsegben gondolom)? Igaz nem akarnek idosebbet, akkor meg mar legyen a 12-es facelift legalabb.Turbos motort nem akartam, direkt befecskendezest szinten (octavia itt talan szivo 1.4-el lenne, meg FSI csodaval, egyik sem vonz; ceed/i30 volt meg tervben, de a GDI itt is kerdeses, illetve ugy altalaban kicsit tularazottak). 308 prince motorrol nem sok jo remlik, de nem ismerem. Astra J volt meg kepben, de osszesegeben most a Megane3 fele hajlok.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz baluka6 #78274 üzenetére
Koszi!
Gyorsan atfutva a mobile.de-t en is kb erre jutottam, hogy Meganebol olcsobban is talalok, vagy dragabban fiatalabbak / talan jobban felszereltek.
A hatra beules annyira nem szempont, az elso terd-hely inkabb (ha ez szamit, en 188cm/100kg vagyok). Tobbnyire ketten hasznaljuk + kutya (o inkabb a ponyvazott hatsoulesen + ham + biztonsagi ov).
De jo esellyel ez a kocsink lesz ha lesz majd gyerek par even belul, akkor meg befigyelhet minden hulyeseg (gyerekules, babakocsi mittomen).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
válasz rob210 #78279 üzenetére
Bar tudom, hogy a te velemenyednek van rendes szakmai alapja is, azert a 'fos ford' az a szint mint a 'szar francia'... Ami azert igy nyilvan nem igaz.
Fontos, hogy itt egy konkret tipust neztem egy konkret motorral. Korabbi tipusban ez a motor (elodje), vagy ebben a tipusban egy ecoboost siman lehet szar, de az megint mas tema.
Mindenesetre erdekel, mi erintett ilyen negativan :)
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
A cégnél 3 db van 1 diesel 2 benzines.
3ból 3 ban volt kormánymű csere, pedig úgy volt, hogy ez a 2es fóka hibája volt és fejlesztették.
A kárpitozása ez szubiektív vélemény olcsó puritán takony. Itt nem a minőség érzetre gondolok, hanem a technikára ahogy kivitelezték és amivel kivitelezték.
Na de a lényeg, a benzineseknek a hátsó nyerge berohadt 4 évesen pedig ezek aztán valóban szervizelt kocsik, minden kis nyisszanással vitték őket azonnal.
Illetve én rövid távokat mentem csak, de vágytam vissza az 1es meganeba.
Nekem nem volt kényelmes és a beltere se fogott meg.
Ennyi.
Az meg , hogy szerelni majdnem olyan jó mint egy franciát az csak hab a tortán.Renault power
-
salieri.
őstag
Sziasztok, itt egy jónak tűnő autó. [link] Miért lehet ennyire ár alatt? A színe nyilván nem valami jó.
-
-
MC Pite
veterán
válasz salieri. #78305 üzenetére
Miért nem jó a gyöngyház fény? Nem vágom...
Hátulja sztem kapott már, illetve ha még a vezérlésmódosító keréknek hangja van (magyar autó, nagy az esélye), akkor a kettő simán kiadhatja hogy ennyiért hirdetik.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
harry
veterán
válasz MC Pite #78311 üzenetére
Annak mitol / mikor / milyen hangja lehet, mit keressek?
Magyar auto: marmint ez megint olyasmi amit rendszeresen kell szervizelni (mit kell vele csinalni?) csak jo szokas szerint elmarad? Vagy pusztan az olajcsere miatt lehet vele gond?Felmerult bennem is, hogy inkabb otthon venni autot a nemetek helyett, mert akkor le tudnam adni az 1-es megant, illetve ennyi euro tartalekom meg nincs, es forintot kene valtanom vasarlashoz. De aztan lehet otthon dragabb / silanyabb, es meg a valtason bukassal is jobban jarok).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
salieri.
őstag
Felhívtam ,licites az autó, nincs semmi infója róla sajnos. Volt része valami balesetben,mert be van jegyezve az adatlapjára. Vezérlésmódosítót meg alapból kell cserélni vétel után, tehát az nem gond ha megszólal.
-
MC Pite
veterán
Hosszabb állás után indításnál csattogás, akár egyenetlen járás is. Nem olyan hidrotőke jellegű, hanem csúnyább hang, de csak max pár másodpercig.
A f.... 40es (félásványi) olajok miatt van főként - Itthon minden szerviz ezt rak bele (főleg a márkaszervizek). A normális RN0700 (és A5/B5) olajjal ez sokkal sokkal később (vagy nem) jelentkezik. Nyugaton bele tudják tölteni a normálisat.Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
mycso
Topikgazda
válasz salieri. #78305 üzenetére
Bár most csak telefonon néztem, de a képek lehetnek csalókák.
Annó néztem egy megane 3-at, az is nagyon jó áron volt, fullos (üvegtető, navi, bose hifi, bőr, minden volt benne). Képeken szép volt, felhívtam (kereskedés) áradozott róla, elmentem meglesni, már 10m-ről meglátva fogtam a fejem.... borzasztóan nézett ki.
Kirándultam egy jót.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
Ezt nekem anno egy lelakott Lagunánál játszották el. Képeken faxa, felhívom, mondja a tag, na ezt tuti megéri megnézni! A helyszínen folytatta... Újszerű, nézzem meg, új az autó. Még egy jóval drágább Avensist is elkezdett mutogatni, hogy nézzem meg, 1M-val drágább, de itt meg ott is van rajta sérülés
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
polonic
félisten
Srácok. Ma voltam fék cserén Robinál. Beszéltük is, hogy óvatosan fékezzek. Kerüljem a vészfékezést.
Hát a friss fékeket felavattam. Mentem 45-tel a sávomban és az elfogyó sávból már szinte álló helyzetből bevágtak elém. Satufék, hátulról meg belém jöttek. Csomagtartó ajtó kapott lökös is. Nem mertem kinyitni, nehogy ne tudjam lezárni.
Rohadt életbe komolyan. -
gabor9991
őstag
válasz polonic #78324 üzenetére
Kárügyintézéssel azért csak óvatosan.
Egy idősebb autónál a biztosító avultatja az alkatrészeket rendesen, szóval annyit sosem fognak fizetni, mint amennyibe a javítás kerül új, gyári alkatrészekkel.(vannak kivételek de alapból így van)
az én kocsimon legutóbb a bal visszapillantót törték le, a gyári új tükör számlával 75e+13e a felszerelés munkadíja.
Erre a kárra a biztosító nettó 50e forintot fizetett, egy kisebb alku után amiből meg lehet tisztességesen csinálni, de nem gyári új alkatrésszel.
Ha gyári új tükröt szereltettem volna fel akkor a különbözetet nekem kellett volna fizetnem.[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz salieri. #78318 üzenetére
Több mint 200at is kibír sztem olyankor az vezmódosító kerék, elég a második vezérléscserekor (~240K, nem engedem el 150ig).
99% hogy azt raknak bele. Én is azt kaptam ajánlatba(Tatabánya márkaszerviz), és mivel az enyém flottás autó volt, megnézettem a munkalapokat mit töltöttek bele. Ez Magyarország, nincsenek csodák...Ennek a példánynak kollégám szerint nem volt hangja indításkor, bár ki tudja mikor volt korábban beindítva. Viszont 2 ajtó, tető és a csomagtérajtó is kapott már az élettől, szerinte relatív szépen javították.
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Marvinyo
aktív tag
Na, ismét én, ugyanazzal a levegőcső problémával. Klímatechnikai boltokban csak sokkal nagyobbak léteznek (55 mm-t mértem, a legkisebb amit én találtam 70mm-es volt), szilikon meg drága mulatság.
Én nem akarom elhinni, hogy ennyire béna vagyok, hogy ne találjak sehol.
Bónusz kérdés: Tudtok helyet ahol tolatókamerát beszerelnek utólag? Körülbelül mennyibe kerülhet? Kamera már megvan, monitort beszereltem, szóval "csak" a kamera felhelyezés, illetve a kábelt kéne előre vinni, de igényesen magamtól fogalmam sincs hogy lehetne (hátsó lámpák vezetékei mellett? Bár fogalmam sincs merre futnak...), meg valószínűleg a "háztartási" szerszámaimmal csak gányolnám szegényt, inkább bíznám valakire aki már csinálta, de nem tudom mennyi a "reális" ára. -
Xantomas
őstag
válasz polonic #78321 üzenetére
Ahh, részvétem.
Sajnos engem is lekoccoltak a héten, lehetett volna belőle nagyobb baj is, de vigyáznak rám.
Rákoscsaba - Nagytarcsa közötti szakasz, ahol épül a felüljáró felvezetője, este 8, 60-as, meg vadjelző tábla már sötét, út szélén bringások, lassítanak, én is lassan megyek. Út szélén őz áll. Átrohan. Megyünk tovább.
Mögöttem jóképességű Ork, Mondeoban, villog, meg bőgeti a motort. Gondoltam nem látta a táblákat.
Bringások mellé érek, jóképességű Ork a seggemben, bőgő motorral, villogva. Erre ugyan ott, átrohan 5 őz egymás mögött. Bringások satu fék, ahogy én is, olyan fél méterrel megálltam az őzek előtt.
Orkunk agyi kapacitását szerencsére nem haladta meg a helyzet, megállt, de az utolsó párcentit már a lökösök fogták meg.
Kipattant, üvöltözni kezdett, hogy mi a faszért megyek lassan, minek állok meg az út közepén, erre újabb két őz rohant át. Lecsillapodott, megnéztük a kocsikat, egy karc nem látszott, bringások közben jöttek, hogy van-e valami baj, meg értetlenkedtek, hogy hogyan nem lehetett látni az őzeket. Visszapattant, majd hatalmas gázzal elindult, mindenkit kikerülve, szembe jövő forgalommal nem foglalkozva. Majdnem csinált egy újabb balesetet.
Tanulság. A Mondeo, egy tágas, nagy autó, pláne, ha ilyen hegyomlás elfér benne, és annyira a fékei sem rosszak. Viszont, szerintem a kilátás elég fos lehet belőle, meg a lámpái sem lehetnek az igaziak."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Gombinyó
őstag
[link]
Hybrid Megane SUV coupé, gyáááááj. -
harry
veterán
válasz Marvinyo #78328 üzenetére
En talan 70-est tettem ra, csak be lett vagva, es alu ragasztoszalaggal megtekerve.
https://photos.app.goo.gl/ipg2BCLDw5vhxexP6
A gond az, hogy nem ugyanakkora a ket vege, az egyikre kb jo, a masik meg kisebb, szoval mindenkepp kell varialni vele.[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
Felhasználástól függően mindegyik ajánlható egyik sem rosszabb a többi márkánál, de diesel és a fentartási költségeivel számolni kell!
Egy kettőstömegű csere a renaultnál se olcsó, ahogy a többi márkánál se.Amúgy a befecskendező rendszere már nem a sokat szídott delphi, így aki szídja az a németekben is megtalálható bosch-t szídja.
Az 1.6 dci és a 2.0 dci hasonló motorok 131Le és alapból 150 Le kíséretében.
De a 2.0 több verzióban van és ezt előszeretettel húzzák is.Az 1.5 dci szíjas hajtás amit szinte minden szerelő meg tud oldani.
Ellenben a láncossal amire kevés műhely van felkészülve, no és itt jóval drágább is a csere.
Magyarán a szjjast egyszerűbb olcsóbb, de sűrűbben kell.
A láncost nehezebb drágább, de ritkábban kell.Mindegyiknek van előnye hátránya, de a láncos motorokkal jobban megy a bodé.
Azért az 1.5 az csak 110 Le és szerintem használható, de egészségesebb 5-7 személlyel a 130 vagy 150 Le[ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
Mert a benzinest kevesebbet indítod be hidegen, ugye? Ja, nem Magyarul ugyanúgy kopik az is.
Az, hogy nem melegszik be teljesen, attól azért nem fog jobban kopni.
Ami miatt sok városra nem ajánlom, az a kettőstömegű. Na, azt aki kitalálta, addig ütném, amíg mozog.
A DPF-nek kell néha a hosszabb táv, hogy rendesen tisztuljon, de ha kell, regenerál városban is.t1:
Ugye minél nagyobb a bódé, annál jelentősebb a fogyasztásban is a különbség.
[link]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
harry
veterán
válasz forceberg #78341 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, ara akartam utalni, hogy egy dizelnek talan rosszabb ha hidegen hasznalod / ilyen kis rovid tavokra mesz.
t1: persze, en csak azt mondtam, hogy ekkora futasnal szerintem boven jo egy benzin is (avagy en inkabb fizetnek tobbet a kuton, mint rovid tavokkal terheljek egy dizelt).
[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Marvinyo
aktív tag
-
draco31
veterán
Hello!
Havernak hamarosan 1 éves a Lodgy. Viszont már a 10e km meg van benne. Azt mondja, hogy azt mondták neki, hogy vagy 10e-nél viszi első szervizre, vagy 1 évesen.
Ez nem úgy van, hogy amelyik hamarabb bekövetkezik, és addigra oda is kell érni, nem pedig utána?
Illetve mekkora költségre kell majd számítson?ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
-
rob210
Topikgazda
válasz draco31 #78347 üzenetére
Ez most komoly?
Amikor elhozta az autót azt mondták neki, ha normális a hely, hogy vagy 10ezer kilométernél, vagy 1 évesen vigye, nem választható opció, hanem amelyiket előbb eléri!A másik meg az, hogy egy garanciális márkaszervizes autónál árakat hiába kérdezel.
Eleve nem lehet tudni, melyik szervíz mit számol fel, (eltérnek az árak márkaszervíz és márkaszervíz között is) a másik meg az, hogy 10 ezernél max. átnézés és olajcsere lesz szűrőkkel.
Na ezt viszont hogy ők mennyiért csinálják meg nem lehet tudni, de 60ezer felett van a lehúzás kategória.
Persze ehhez tudni kéne azt is hogy milyen kocsiról beszélünk, mert a lodgyt se egy féle motorral szerelték.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
draco31
veterán
válasz rob210 #78349 üzenetére
Szerintem rosszul értette, én meg már mondtam neki, hogy az szerintem sem választható, hanem ami előbb, arra vinni kell.
Motor szerintem az alap benne, vagyis a legkisebb amivel lehet kapni.ASUS S14 S410U /\/\ Xiaomi Redmi Note 12 pro 5G /\/\ Switch Lite /\/\ Amazfit T-Rex Pro /\/\ Blitzwolf BW-FYE15 /\/\
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest