Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Nordik #80102 üzenetére

    Nekem úgy sikerült megnézni a stabpálca lógást, hogy megemelt/rámpán álló autó alól ráfeszítettem a stabilizátorra magára (féltengelyre támasztott pajszerral vagy hasonló eszközzel), és néztem, ahogy a pálca, illetve a két vége mozog... Volt egy kis fáziskésés, egész egyszerűen ki lehetett szúrni :D Utólag belegondolva talán levett kerékkel is ellenőrizni lehetne, amikor egyik oldal fel van bakolva, másik kerék földön van, és külön rá van emelve a lengőkarra :F bár úgy nagyon kell találni a megfelelő magasságot. Így csere után belegondolva érdemes a stabpálca két végén a gumi porvédőket is megpiszkálni (kézzel elhúzni a közepétől - ha fel van hasadva, jön könnyen valószínű), vagy tükörrel-telefonnal körbenézni őket. Ahol kinyílt, ott bent van a piszok is, és tuti megette a gömbfejet :)

Új hozzászólás Aktív témák