Új hozzászólás Aktív témák

  • F e Z o

    veterán

    Sziasztok! Van egy 2004.12 havi Renaut Clio II 1.4 16V autóm. Mostanában észrevettem, hogy fogy a fagyállóm, 1000 km alatt 6 deci hiányzott a tartályból. Gondoltam valamelyik csatlakozásnál, biztos könnyezik. Hétvégén porszívóztam a kocsit, s az anyósülés alatt a gumiszőnyeg nedves. Filc fel, látom, a szivacs tiszta piros, s áll a fagyállóban. Felitatás, azóta nem is használtam a kocsit. Ahogy olvasgattam, minden bizonnyal itt isa megérett cserére a fűtőradiátor. Kicsit ódzkodok tőle, bár nem vagyok egy esetlen gyerek, de azért ennyire nem bontottam még szét autó műszerfalat. Kérek árajánlatot cserére pár szakitól azért.
    Lenne pár kérdésem az egésszel kapcsolatban
    1. Radi csere előtt érdemes-e átmosatni a hűtőrendszert? Olvastam pl 50-50% ecet-desztvízzel való használatról 30-50km keresztül, majd sima desztvízzel átöblíteni a rendszert, s utána cserélni a radit...
    2. Ha esetleg nekiállok szétszedni a műszerfalat, minden jelölök, fényképezek, melyik vezeték hova megy, melyik csavart honnan szedtem ki, lehet valami nagyon nagy buktató a történetben?
    3. Tartok a légzsáktól, nehogy elműködjön, lehet-e pl "reteszelni"?
    4. Fűtőradiátorból mi az ajánlott? Van Wezel 7206Ft vagy kell a Mahle 13584Ft-ért?

    [videó]

    [ Szerkesztve ]

    H2O über alles!

Új hozzászólás Aktív témák